Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffailu nelikymppisenä helvettiä

Vierailija
28.09.2019 |

Mitä tälle nettideittikuviolle on käynyt viimeisen kymmenen vuoden aikana? Minulla oli hyviä kokemuksia ekalla kierroksella, nyt toisella kiekalla homma on näiden miesten takia ihan mahdotonta. Mahdotonta päästä edes treffeille, vaikka olen vasta 41, ihan nätti, normaalipainoinen vaikken mikään fitnesmissi. Olen ikäistäni nuoremman näköinen, akateeminen tutkinto, mielenkiintoinen ja hyvinpalkattuja työ muodikkaalla alalla. Minulla on kaksi lasta ja haen toista eronnutta vanhempaa, ikähaarukka 35-52 v. Ei kriteerejä koulutuksen ja ammatin suhteen.
Teen heti selväksi, etten usko pitkään kirjoitteluun vaan nopeaan tapaamiseen ilman painetta. Että vaikka paria ei löytyisi, tykkään silti jutella ihmisten kanssa.
Saan tykkäyksiä ja yhteydenottoja, mutta sitten se alkaa. Joko mies ei osaa kirjoittaa järkevää lausetta, löydän hänet varattujen pettämissivustolta tai sitten miehestä ei yllättäen kuulu mitään. Tai kirjoitellaan pitkään, ja yhtäkkiä tulee pyyntöjä lähettää ”tuore selfie” - aivan kuin profiilikuvani eivät tuoreita olisi. Jankkaamista ja lisäkuvien vonkaamisesta. Tai treffikutsu kävelylle syrjäiseen metsään perjantai-iltana. ”Koska kahvilassa on pönötystä ja usein saatan heti haluta lähteä”. Tuhlaa siinä sitten lapsivapaasi tällaiseen mieheen.
Sitten on miehiä, joiden kanssa juttu luistaa 5-6 tuntia. Tavataan uudelleen, ja mies kertoo, että oli taas kivaa. Sitten loppuukin yhteydenpito.

Mielestäni olen ihan viehättävä, puhelias ja hauska. Saatan kerätä katseita töissä, kaupassa tai kadulla, joten en ainakaan ole poikkeuksellisen epämiellyttävä. Ja miehet, joiden kanssa olen deittaillut ovat niitä tavallisia, eronneita keski-ikäisiä isiä, joilla on jo mahaa ja harventuneet ohimot. Silti he kai hakevat sitä 10 v nuorempaa kaunotarta.
En ymmärrä miesten valitusta, että naisilla on netissä muka helpompaa. Olen itse ollut aktiivinen, Joutsan kriteereissä. En vain kelpaa?

Kommentit (304)

Vierailija
61/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat nykyään mielestään ikäistään nuoremman näköisiä.

Ja muutkin hienot puolet sinussa - emme voi tietää, pitävätkö ne paikkansa. No, uskon, että pitävät. Miehet nyt vain ovat tuollaisia deittailun valintamyymälässä haahuilijoita. Aina löytyy tinderistä joku parempi.

Näin on. Itse olen 20v ja tunnen erään 42-vuotiaan, joka ihan oikeasti näyttää omasta mielestään 30-vuotiaalta. Kun on ns. taskuvenus eli pieni siro 150-senttinen, mutta kyllähän sen hänen naamastaan näkee heti, että on yli nelikymppinen. Ekaa kertaa kun näin hänet niin luulin viiskymppiseksi..

Mulle taas nimenomaan ne nuoremmat naiset sanoneet että näytän ikäistäni nuoremmalta. En itse ole niin ajatellut.

Vierailija
62/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

Akateemisuus ei ole hyvä eikä huono puoli, ihan neutraali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta koulutuksen korostamisen tarpeettomuudesta on jo kirjoitettu niin paljon, että siitä ei sen enempää, kaikki tarpeellinen on sanottu. 

Muutama muu huomio.  Ap kirjoittaa avauksessaan muutaman virkkeen, joka sisältää kehumissarjan.  Ei ole hyvä juttu.  Ole tosiaan kiva ja viehättävä, jos olet. 

Itse olen 60 -vuotias mies.  Minulle ei tuota mitään ongelmaa löytää ihan vaikka päivässä treffikumppani.  Voin kertoa tässä miten se tapahtuu.  Tee itsestäsi  HYVÄ profiili happypancakeen.  Se on ilmainen ja laaja.  Siitä hyvä (jonkun mielestä paha/vaikea) että profiili täytyy kirjoittaa ihan itse.  Tämä antaa kuitenkin mahdollisuuden kertoa itsestään kunnolla.  

Joskus tulee mieleen, että pitäisi perustaa konsulttitoimisto, jossa neuvotaan naisia profiilin tekemisessä.  Ovat niin vajaita tai täynnä omakehua.  Sellainen kunnon asenne puuttuu.   Tuli mieleeni yksi tapaamani nainen jonka profiilia ensin korjasin monta päivää... Hän otti ohjeet vastaan.  Oli ilmoittanut että on lapsia. Oikeasti lapset oli aikuisia ja poissa kotoa.  Ei ollut ilmoittanut pituuttaa (kun luuli, että 161 on liian lyhyt).  Ei kertonut toiveistaan.  Kun oltiin aikamme juteltu, niin sitten tavattiin vaikka välimatkaa oli yli 100 km.

Niin, itselläni on ylempi korkeakoulututkinto, mutta en sitä korosta ollenkaan.  En myöskään korosta töitäni.  Sen sijaan kerron mitä toivon suhteelta ja mitä olisi kiva tehdä/olla yhdessä.  Totta myös on, että nelikymppisenä miehellä alkaa olla valinnanvaraa. 

Yksi asia kummastuttaa Ap n kirjoituksessa.   Miksi ihmeessä luuhaat siellä pettäjäsivuilla?

Vierailija
64/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas nimenomaan ne nuoremmat naiset sanoneet että näytän ikäistäni nuoremmalta. En itse ole niin ajatellut.

Sitä kutsutaan "peruskohteliaisuudeksi". Äkkiä täälläkin olisi uusia keskustelunaloituksia siitä kuinka "nuoret on niin törkeitä nykyään" jos ne oikeasti sanoisivat mitä mieltä ovat.

Vierailija
65/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol penis kirjoitti:

Olen itse 45v mies ja vaimon _kaikki_ kaverit, jotka ovat noin 40v (+-3v) ovat päässeet naamastaan maanvetovoiman piiriin.

Varsinkin ne, jotka ovat joko vetäneet röökiä vuosikymmenet tai tehneet lapsensa heti päästyään lukiosta. Meillä on kaveripiirissä myös 42-vuotias isoäitikin.

Jos itse eroaisin niin en todellakaan etsisi enään mitään för ever parisuhdetta, koska tiedän ettei sellaista ole olemassakaan vaan minulle riittäisi, että saan kassit tyhjennettyä kerran tai kaksi viikossa. Siinä tapauksessa vaihtoehtona ei todellekaan olisi se loppuunajettu, paalausta vaille oleva Ford Taunus vm'78 vaan etsisin tuoreempaa Ford Focusta vm'97 ja siitä eteenpäin.. Kone on kireämmässä kunnossa ja polkea surutta kaasua.

Anteeki nyt, mutta jos teet autovertauksia, niin ehkä ei kannata lähteä kehumaan yli kaksikymmentävuotiasta Fordia. Vaikka saahan sillä paljon päänsärkyä ja kuulemma taivaspaikan.

Vierailija
66/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda nettitreffit ja sovellukset ja yritä löytää seuraa livenä. Kuten joku jo sanoikin, akateemisilla ansiolla ei ole niin väliä. Lämpimän oloinen persoona ja hoikkuus sekä nätti ulkonäkö ovat parhaita valttejasi. Tyhmää ei tietenkään tarvitse leikkiä, mutta feminiininen olemus ja hymyily saa miehet lähestymään helpommin.

Se on piru vie kumma, kun näille ä m m i l l e ei mene jakeluun että se akateeminen haistavitunkoulutus on aivan se ja sama. Se kiinnostaa luokkaa kilopaskaa. Ja kuten ap :n liirumlaarumista käy ilmi, niin heti ensitöikseen aletaan jauhamaan siitä paskakilon vertaisesta akateemisesta huuhaasta. Pitäisi ennemmin omana tietonaan niin sitä ei ensimmäisenä luettaisi huonoksi puoleksi, mitä se kiistatta on.

Samoilla linjoilla olen itsekin, toki hieman vähemmän värikkäin sanankääntein :D Mutta totta, naisilla näyttää olevan kumma uskomus siitä että heidän akateeminen koulutuksensa olisi jokin isompikin dealbreaker. Ilmeisesti siksi, koska naisille se miehen status tuntuu olevan yksi tärkeimmistä kriteereistä.

Status ei ole sama kuin akateeminen koulutus. Eikä läheskään kaikki akateemiset tee akateemista koulutusta vaativaa työtä. Tiedän esim.respassa työskentelevän tohtorin, kaupan työntekijöitä, siivoojia, hoitoalan väkeä...

Itselleni tärkeää että osaa kyseenalaistaa asioita ja olla kriittinen, koulutuksesta riippumatta.

Vierailija
67/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten korkea on yleensä näitä käsienheiluttelu-tutkintoja, naistukimista, humanismia ja äidinkieltä.

Mitä on käsienheiluttelu? Humanismi on korkeaa koulutusta ihan siinä kuin esim.matematiikkakin. Kaikkia tarvitaan. Jos osallistuisit tuollaiseen koulutukseen, voisivat mielipiteesi muuttua.

Vierailija
68/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta koulutuksen korostamisen tarpeettomuudesta on jo kirjoitettu niin paljon, että siitä ei sen enempää, kaikki tarpeellinen on sanottu. 

Muutama muu huomio.  Ap kirjoittaa avauksessaan muutaman virkkeen, joka sisältää kehumissarjan.  Ei ole hyvä juttu.  Ole tosiaan kiva ja viehättävä, jos olet. 

Itse olen 60 -vuotias mies.  Minulle ei tuota mitään ongelmaa löytää ihan vaikka päivässä treffikumppani.  Voin kertoa tässä miten se tapahtuu.  Tee itsestäsi  HYVÄ profiili happypancakeen.  Se on ilmainen ja laaja.  Siitä hyvä (jonkun mielestä paha/vaikea) että profiili täytyy kirjoittaa ihan itse.  Tämä antaa kuitenkin mahdollisuuden kertoa itsestään kunnolla.  

Joskus tulee mieleen, että pitäisi perustaa konsulttitoimisto, jossa neuvotaan naisia profiilin tekemisessä.  Ovat niin vajaita tai täynnä omakehua.  Sellainen kunnon asenne puuttuu.   Tuli mieleeni yksi tapaamani nainen jonka profiilia ensin korjasin monta päivää... Hän otti ohjeet vastaan.  Oli ilmoittanut että on lapsia. Oikeasti lapset oli aikuisia ja poissa kotoa.  Ei ollut ilmoittanut pituuttaa (kun luuli, että 161 on liian lyhyt).  Ei kertonut toiveistaan.  Kun oltiin aikamme juteltu, niin sitten tavattiin vaikka välimatkaa oli yli 100 km.

Niin, itselläni on ylempi korkeakoulututkinto, mutta en sitä korosta ollenkaan.  En myöskään korosta töitäni.  Sen sijaan kerron mitä toivon suhteelta ja mitä olisi kiva tehdä/olla yhdessä.  Totta myös on, että nelikymppisenä miehellä alkaa olla valinnanvaraa. 

Yksi asia kummastuttaa Ap n kirjoituksessa.   Miksi ihmeessä luuhaat siellä pettäjäsivuilla?

Pannarissa, kuten monella muullakin nettideittisaitilla, täytetään muutama vakiokohta, joista yksi koskee koulutusta. Pannarissa on muuten tyhmästi rinnastettu maisteri/tohtori, mutta jos on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, se siitä valita pitää. Onko neuvosi siis, että se pitää jättää täyttämättä? Vai kenties pitääkö vallan valehdella? Oma kokemukseni noilta sivustoilta oli se, että todella moni mies tarttui nimenomaan siihen koulutukseen, vaikka en sitä itse tekstissä tuonut millään lailla esille. Olin sen kuitenkin niihin taustatietoihin lisännyt, kuten myös tiedon siitä, että en tupakoi, tai siitä, että statukseni on eronnut. Miksi miehet eivät tartu niihin, miksi juuri koulutukseen? "Ai että ihan maisterisnainen? Vai peräti tohtori?" Jätin näille aina vastaamatta, aloituksena tuo kertoo ihan riittävästi. Mä olin noilla palstoilla yksi niistä, joka sai satoja viestejä. Satun olemaan hyvännäköinen ja treenattu nainen. Satun olemaan myös koulutettu, enkä aio sitä anteeksi pyydellä. Etsin miestä, jolla on hyvä itsetunto, ja sellaisen löysin.

Vierailija
69/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan sinua täysin. Naisilla on todella huonot profiilit. Miehiä aina haukutaan profiilien latteudesta/tyhjyydestä. Mutta pakko sanoa että en ole löytänyt yhtäkään profiilia joka pääsisi edes 8 kouluarvosanoilla. Ei omakaan ole kympinarvoinen mutta sisältöä löytyy moninkertaisesti naisten "parhaimmistoon" verrattuna.

Mutta iloisesta pannarista en ollenkaan tykkää. Vielä on tekemistä sen alustan kanssa, plus itse kierrän sen, jos minun pitäisi sinne omia tietoja syöttää. (eli olen vain pyörähtänyt tutustumassa tarjontaan).

Vierailija
70/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffasin kerran naisen, joka kertoi olevansa "missin mitoissa", eli 175 cm pitkä.  Tapaamispaikalla etsin sitten kuvausta vastaavaa.  Kävelin jopa kaksi kertaa ohi.  Sitten tämä nainen alkoi hymyillä, ja tajusin, että siinähän se oli.  Nainen oli tosiaan 175 cm pitkä, mutta oli mittaa paljon myös leveyssuunnassa! 

Tämän takia ehkä joku toivoi niitä kokovartalokuvia.  Samoin iso virhe naiselta on ottaa kuivia itsestään jossain kaavussa tai paksussa huivissa.   

Paras oikeastaan on, ettei laita mitään kuvaa.  Kuva ottaa liian ison merkityksen profiilissa, ja se mielikuva vääristää joko hyvässä tai pahassa.   Minulle ainakin riittää että saan kuvan vasta ennen tapaamista.   

Vierailija
71/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
72/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Tinderissä ole juurikaan tullut vastaan edes kivoja fiksuja miehiä vaan enemmän näitä "en tiiä mitä etsin, ota selvää" -mystikkoja. Eli ap:n ongelma voi olla se ettei tuolla edes ole fiksuja miehiä, ei ainakaan Pirkanmaan alueella, stadissa enemmän.

Ja kyllä vain, fiksu mies haluaa fiksun koulutetun naisen eikä mitään karjakkoa.

Voihan karjakkokin olla fiksu ja koulutettu.

Vierailija
73/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

——

Vastauksesi säälittävän katkerasta laadusta päätellen taisi osua nilkkaan. Niin se menee, että kun ei ole kouluttautunut, ei ymmärräkään koulutuksen päälle - kommenttisi on säälittävä avautuminen.

Olen eri mutta akateeminen ”uramies” enkä todellakaan anna akateemisuudelle mitään arvoa naisessa

Tuntemillani akateemisilla miehillä on kyllä lähes kaikilla akateeminen vaimo.

Luulisi miehiäkin kiinnostavan sen että älykkyys periytyy voimakkaasti äidiltä lapselle. SJa ihan tilastollisesti akateemisesti koulutetut ovat keskimääräisesti selvästi älykkäämpiä kuin esim. ammattikoulun suorittaneet.

Vierailija
74/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus merkitsee tutkimusten mukaan vähemmän naiselle kuin miehelle. Eli naiset ottavat miestä useammin aiemmin koulutetun miehen. Tästä löytyy itse asiassa paljonkin tutkimusta. Ks. Lainaus alla

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy…

Koulutuksen merkitys näkyy puolison valinnassa. Lähes joka toisen suomalaisparin (45 prosenttia) kohdalla kummallakin osapuolella on samantasoinen koulutus.

Puolisoiden samankaltainen koulutustaso korostuu kaikkein voimakkaimmin ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden kohdalla. Vähiten kumppanin koulutusasteella on merkitystä keskiasteen koulutuksen käyneiden kohdalla.

Tulokset selviävät Elina Mäenpään Helsingin yliopistolle tekemästä tuoreesta tutkimuksesta. Mäenpää on tutkinut puolisoiden koulutuseroja Suomessa 30-vuotiaiden naisten avo- ja avioliitoissa vuosina 1995–2003.

Tutkijaa hämmensi etenkin se kuinka vähäisiä radikaalisti eri koulutusasteet ylittävät liitot ovat Suomessa.

– Isot koulutuserot puolisoiden välillä ovat hyvin harvinaisia. Se yllätti miten vähässä kohtaamiset eri koulutusasteella olevien kanssa ovat tai vaikka kohdataan, kuinka mitään yhteistä ei löydy liitoksi asti, Mäenpää sanoo.

Mäenpään tutkimasta aineistosta vain 73 liitossa 15 000:sta toisella puolisoista oli perusasteen koulutus, kun toisella oli ylemmän korkea-asteen tutkinto.

Naiset ovat useammin korkeasti koulutettuja

Samalla tuore tutkimus vesittää entisestään myyttiä korkeasti koulutetusta sinkkunaisesta, joka on niin nirso, ettei hän kelpuuta ketään.

Jo aiemmin on tutkittu, että kaikkein todennäköisimmin liittojen ulkopuolelle jäävät matalasti koulutetut miehet ja naiset.

– Näyttää siltä, etteivät korkeasti koulutetut naiset jää liittojen ulkopuolelle, vaan he ottavat itseään matalammin koulutetun miehen, Mäenpää toteaa.

Vierailija
75/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutus- ja sivistysvastaisuus on täydellinen turn off. Siksi on varmaan hyvä mainita, että on akateeminen, niin ei-toivotut yhteydenotot jäävät pois.

En ole koulutusvastainen vaan DI, ja silti ottaa päähän massiivisesti rumahkot naiset jotka joka väliin toitottavat sitä humanistikoulutustaan. Ikään kuin se kompensoisi sitä Tarja Halosen näköistä naamaa ja kehoa yhtään mitenkään.

Jos haluat matcheja tinderissä tai nettideittiapplikaatioissa, niin ole nuori ja hyvännäköinen. Vain naisten psykoosimaailmassa tärkein kriteeri naiselle on joku "koulutus" hyvännäköisen kropan ja naaman sijasta.

Tarjahan on hoikka ja naamakin ihan ok ikäisekseen.

En ole ikinä ajatellut että koulutus, humanistinen tai muu, olisi tärkein kriteeri. Itselleni ei merkitse miehen koulutus, vaan se millainen on ihmisenä. Jos olisin jossain deiteissä, jättäisin varmaan koulutus-kohdan tyhjäksi, vaikka onkin akateeminen koulutus, koska en haluaisi jonkun kuvittelevan että korostan sitä.

Vierailija
76/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntemani akateemiset miehet haluaa akateemisen naisen itselleen elämänkumppaniksi. Vähän ohis ap:n aloitukseen liittyen, mutta kommenttina tähän ketjuun ulisseelle miehelle.

Se on lähinnä tulotason takia ja ettei puoliso lausu mitään sammakoita suustaan kavereiden seurassa. On helpompi ostaa hieno asunto ja auto kun on hyvätuloinen kumppani jakamassa menoja ja keskuteluseuraa saa kyllä omista akateemisista kavereista ihan tarpeeksi.

- ohis -

Vierailija
77/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pannarissa, kuten monella muullakin nettideittisaitilla, täytetään muutama vakiokohta, joista yksi koskee koulutusta. Pannarissa on muuten tyhmästi rinnastettu maisteri/tohtori, mutta jos on ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut, se siitä valita pitää. Onko neuvosi siis, että se pitää jättää täyttämättä? Vai kenties pitääkö vallan valehdella? Oma kokemukseni noilta sivustoilta oli se, että todella moni mies tarttui nimenomaan siihen koulutukseen, vaikka en sitä itse tekstissä tuonut millään lailla esille. Olin sen kuitenkin niihin taustatietoihin lisännyt, kuten myös tiedon siitä, että en tupakoi, tai siitä, että statukseni on eronnut. Miksi miehet eivät tartu niihin, miksi juuri koulutukseen? "Ai että ihan maisterisnainen? Vai peräti tohtori?" Jätin näille aina vastaamatta, aloituksena tuo kertoo ihan riittävästi. Mä olin noilla palstoilla yksi niistä, joka sai satoja viestejä. Satun olemaan hyvännäköinen ja treenattu nainen. Satun olemaan myös koulutettu, enkä aio sitä anteeksi pyydellä. Etsin miestä, jolla on hyvä itsetunto, ja sellaisen löysin.

Kiitos hyvästä kommentista.  Mielestäni olet toiminut ihan oikein.  Koulutus kannattaa ruksata, samoin eroamiset, tupakoinnit ja lapset.  Lasten ikä kannattaa tarkentaa - samoin niiden hoitojärjestelyt. Teksti on kuitenkin se tärkein juttu.  Nuo "ai oikein maisteri" -viestit tietysti ohitetaan heti...

Satoja viestejä ... huh.  Minulle tuottaa ongelmaa saada yksi viesti päivässä!  Mutta minä en koskaan kirjoita naisille. Toimintatapani on toinen.  Vierailen mielenkiitoisten ONLINE -tilassa olevien lähellä asuvien naisten profiileissa.  Ne saavat heti tiedon tästä ja tulevat vastavieraillulle.  Jos ne tykkäävät kirjoituksestani ja huomaavat että myös minä olen paikalla, niin ne saattavat kirjoiteitella.  Tämä on miehella tehokas tapa, mutta siinä vaaditaan hyvin tehtyä profiilia. 

Kiva että löysit hyvällä itsetunnolla varustetun miehen.  Se on tärkeä ominaisuus.  En malta olla kertomatta edellisestä seurustelusuhteestani.  Nainen ei kertonut oikeastaan mitään taustatietoja itsestään.  Seurustelun edetessä selvisi hiljalleen että hän on tohtori,  noin kahdensadan henkilön esimies, maratonjuoksia ja vielä tietokirjailija... Eikä näitä sattunut (viisaudessaan) esittelemään profiilissaan.  Olisi varmaan saanut kuraakin siitä niskoilleen.  Ihastuin hänessä ihan muihin juttuihin.

Vierailija
78/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lisäkuvien jankkaaminen on niin s..tanan ärsyttävää!! Ensin kehutaan (tuoreita, photoshoppaamattomia) kuviani maasta taivaaseen pari viestiä kunnes sitten yhtäkkiä ilmisesti aletaan epäillä jotain suurempaa kusetusta ja aletaan vaatia jotain kokovartalokuvia ja uusia selfieitä. Siinä vaiheessa sanon että suksi vttuun urpo. 

En oo koskaan pyytäny naisilta lisäkuvia, mutta ymmärrän tuon kyllä hyvin et niitä pyydetään. 5 vuotta sitten kun olin edellisen kerran sinkku ja kävin noin 40-50 eri naisen kanssa treffeille voin sanoo et suurinosa ei näyttäny siltä, miltä ne kuvissa näytti. Painoo oli saattanu tulla 20-50kg lisää tai muuten täysin erinäkösiä. Taas tinderin ladannu, mut jotenki fiilikset lähtee treffeille on vähän kadoksissa. Sitä kun ei koskaan tie kuka sieltä todellisuudessa tuleekaan. Ajan tuhlausta.

Vierailija
79/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten korkea on yleensä näitä käsienheiluttelu-tutkintoja, naistukimista, humanismia ja äidinkieltä.

Mitä on käsienheiluttelu? Humanismi on korkeaa koulutusta ihan siinä kuin esim.matematiikkakin. Kaikkia tarvitaan. Jos osallistuisit tuollaiseen koulutukseen, voisivat mielipiteesi muuttua.

Humanistiset ja niihin rinnastettavat alat ovat sitä kun voi kirjoittaa esseepaperin tai tutkielman täyteen sontaa ja saa silti hyväksytyn kiitettävällä arvosanalla. Sama ei onnistu ns. kovan tieteen aloilla vaan pitää olla faktapohjaista tietoa.

- ohis -

Vierailija
80/304 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus merkitsee tutkimusten mukaan vähemmän naiselle kuin miehelle. Eli naiset ottavat miestä useammin aiemmin koulutetun miehen. Tästä löytyy itse asiassa paljonkin tutkimusta. Ks. Lainaus alla

https://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/nyt-se-on-tutkittu-koulutus-nakyy…

Koulutuksen merkitys näkyy puolison valinnassa. Lähes joka toisen suomalaisparin (45 prosenttia) kohdalla kummallakin osapuolella on samantasoinen koulutus.

Puolisoiden samankaltainen koulutustaso korostuu kaikkein voimakkaimmin ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneiden kohdalla. Vähiten kumppanin koulutusasteella on merkitystä keskiasteen koulutuksen käyneiden kohdalla.

Tulokset selviävät Elina Mäenpään Helsingin yliopistolle tekemästä tuoreesta tutkimuksesta. Mäenpää on tutkinut puolisoiden koulutuseroja Suomessa 30-vuotiaiden naisten avo- ja avioliitoissa vuosina 1995–2003.

Tutkijaa hämmensi etenkin se kuinka vähäisiä radikaalisti eri koulutusasteet ylittävät liitot ovat Suomessa.

– Isot koulutuserot puolisoiden välillä ovat hyvin harvinaisia. Se yllätti miten vähässä kohtaamiset eri koulutusasteella olevien kanssa ovat tai vaikka kohdataan, kuinka mitään yhteistä ei löydy liitoksi asti, Mäenpää sanoo.

Mäenpään tutkimasta aineistosta vain 73 liitossa 15 000:sta toisella puolisoista oli perusasteen koulutus, kun toisella oli ylemmän korkea-asteen tutkinto.

Naiset ovat useammin korkeasti koulutettuja

Samalla tuore tutkimus vesittää entisestään myyttiä korkeasti koulutetusta sinkkunaisesta, joka on niin nirso, ettei hän kelpuuta ketään.

Jo aiemmin on tutkittu, että kaikkein todennäköisimmin liittojen ulkopuolelle jäävät matalasti koulutetut miehet ja naiset.

– Näyttää siltä, etteivät korkeasti koulutetut naiset jää liittojen ulkopuolelle, vaan he ottavat itseään matalammin koulutetun miehen, Mäenpää toteaa.

Ei yllätä minua tutkimus ollenkaan. Jokainen joka on opiskellut tietää että parisuhteet syntyvät aika usein opiskelupaikoilla (tai illanvietoissa). Usein miten siis nuorena aikuisena perustetuissa suhteissa koulutukset ovat samalla tasolla.

Hauskaa että olisin rikkonut tuota tutkimustulosta todella pahasti, jos olisin ollut mukana tutkimuksessa. Kolmesta suhteesta kaikki naiset olivat korkeasti koulutettuja (DI ja Opettaja), itse olen peruskoulun käynyt. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme