Mulla oli pieni kuusi parvekkeella. Nyt pilkoin sen oksasakseilla ja kysyisin
Voiko ne oksat laittaa biojätteisiin? En löytänyt tietoa, mutta jos joku osaisi sanoa. Tosin tässä on kiirettäkin, että anteeksi, jos kysymys on typerä.
Kommentit (14)
Biojätteisiin kuuluu vain kotitalousjäte. Eli tuo puu kuuluu sekajätteisiin.
Kiitos vastauksista. Siis sekajätteeseen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
- ap
Sinne. Kunhan varmistat että oksat ovat melko pieniä eivätkä liian teräviä. Meillä joku oli joskus laittanut syväastiaan rimoja ja laudan pätkiä. Siinä roskiksesta on "pussi" joka meni rikki. Uusiminen oli kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- apSinne. Kunhan varmistat että oksat ovat melko pieniä eivätkä liian teräviä. Meillä joku oli joskus laittanut syväastiaan rimoja ja laudan pätkiä. Siinä roskiksesta on "pussi" joka meni rikki. Uusiminen oli kallista.
Nuo oksat on ihan lyhyitä ja pilkoin ne vieläkin lyhyemmiksi.
Mietin vaan, kun meillä tuossa sekajäteastiassa ei ole mitään varsinaista pussia.
- ap
Vierailija kirjoitti:
On kasvi ja meillä ainakin kasvit ja niiden osat kuuluvat biojätteeseen. Ei siitä vahinkoakaan ole, jos menee sekajätteeseen, koska sekajäte menee poltettavaksi. Puu jos mikä palaa oikein hyvin. Joskus voisi käyttää sitä usein peräänkuulutettua maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se kuusi on ollut? Se on ollut jonkun kotitalouden koriste. Käytäpä järkeäsi.
Eikö johonkin metsikköön voi viskata? Ihan samaa luonnontuotetta tuo on kuin kaikki muukin puu.
Mä heitän kuusen aina kokonaisena motarilla ikkunasta pientareelle. Helpottaa kummasti se ajaminen sen jälkeen, kun se tähän asti on ollu siinä pelkääjän paikalla joulun jälkeen. Mut ei oo tarvinnu wunderbaumia.
Vierailija kirjoitti:
Mä heitän kuusen aina kokonaisena motarilla ikkunasta pientareelle. Helpottaa kummasti se ajaminen sen jälkeen, kun se tähän asti on ollu siinä pelkääjän paikalla joulun jälkeen. Mut ei oo tarvinnu wunderbaumia.
Vaihda tai osta avoauto niin ei tuota kuusi pelkääjän paikalla ongelmaa, löysää motarilla turvavyötä ja ilmanvirta hoitaa loput ja aja sitä pienarkaistaa pitkin että kuusi jää reunaviivan oikealle puolelle pois tiealueelta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö johonkin metsikköön voi viskata? Ihan samaa luonnontuotetta tuo on kuin kaikki muukin puu.
Tätäkin harkitsin. Ei vaan pysty.
Muistuu se risumies mieleen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Onko auto tämän operaation jälkeen täynnä havunneulasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko auto tämän operaation jälkeen täynnä havunneulasia?
No arvaa! Tän mä oon ratkassu sillä, et auto menee vaihtoon aina keväisin.
Voi laittaa