Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?

Vierailija
26.09.2019 |

Mitä olet onnistunut manifestaamaan elämääsi?

Kommentit (230)

Vierailija
21/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laitan kristallin ranteeseen tai kaulaan (ihoa vasten), niin energiani paranee. Kaikki sanovat että minun seurassa on niin mukavaa ja helppoa ja etten koskaan tuomitse. Aina jos minulla jotain huolta tai ongelmaa, niin pidän kristallia ja huomaan että ongelmat liukenee!

Tuossa on looginen selitys. Kristallit ovat kiveä, meidän elimistöt ovat suurimmaksi osaksi vettä, joten ne kivet keräävät energiaa ja siirtävät ihon läpi veteen :) Niille vaan tiedoksi jotka kuvittelee että huuhaata. Samoin toimii magneettiset korut.

Vierailija
22/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.

Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patanjalin joogasutrissa on käsitelty aihetta, näitä ihmeitä on mahdollista saada aikaan, mutta se vaatii joko erityisen voimakasta uskoa sekä puhtautta itse tekijältä, puhutaan siis Jeesuksen tasoisesta pyhimyksestä, tai sitten ympäristön on oltava otollinen. Vasta kun olet kylliksi edennyt tielläsi voit edes kuulla ihmeistä, puhumattakaan sellaisen kokemisesta, mutta tämä ei poista ihmeitä. Sinunkin sielu on jumalallinen, se vain identifioituu materiaan niin siksi tuntuu käsittämättömältä.

Mutta jos tosissaan haluat oppia niin eiköhän muutaman vuoden meditoinnilla, kirjoituksiin kuten Raamattu, Veda-kirjat ja Upanishadit tutustumalla ja muilla harjoituksilla jo pääse siihen että tajuat mistä on kyse. Kuulostaa työläämmältä kuin onkaan, itse vahingossa aloin tajuamaan meditoinnin ja muutaman muun harjoituksen seurauksena näitä juttuja. Sitä ennen olin samalla rationalistisella asenteella liikkeellä, mutta se on lopulta täysin vajavainen katsantokanta.

Vierailija
24/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten toisessa ketjussa kävi ilmi huvin, tämä toimii vain tietynlaisilla ihmisillä. Niillä joilla on hyvä itsetunto ja hyvä rakastava lapsuus. NIIllä tämä ei toimi joilla on alitajuisia negatiivisa uskomuksia itsestä tai jotka ovat lapsuudessa traumatisoituneet tai ehdollisestettu väärin (esim ”olet arvoton”, ”et ansaitse mitään hyvää”).

Näille ihmisille on muita keinoja kyllä (kvanttiluominen jne) mutta vetovoima ei heillä toimi. Yksinkertaisesti siksi että tksikin negatiivinen uskomus itsestä - tiedostamatonkin - estää lakia toimimasta. Lukekaa se linkattu ketju jos lisätietoa kaipaa.

Vierailija
25/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.

Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.

Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.

Vierailija
26/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki manifestoijat.

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Asia ei nyt ihan näin yksinkertainen ole, mutta on ihan tieteellisesti todistettu, että henkilön vibraatiolla ja sairauksilla on jonkinlainen yhteys, ja jos vibraatiotasosi on korkealla, et sairastu yhtä helposti. 

Vierailija
27/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Minulla toimii vibraattorin tehojen nostaminen :)

Vierailija
28/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsin eroon 4 vuotta kestäneistä paniikkikohtauksista ja ahdistuksesta, ja löysin tasapainon elämässäni!

Nyt haluan vaihtaa työkuviot, ja haluaisin uuden parisuhteen.

Puhdistelen elimistöni energoita eli chakrojani ja kuvittelen kaikkea haluamaani silmieni edesssä. Lähetän universumiin viestiä että energiani tuo minulle lisää tasapainoa, rauhaa ja rakkautta.

Mä meditoin paljon ja chakrat ovat viimeinkin tasapainossa, energia tuntuu olevan todella korkea tällä hetkellä, joten haluan käyttää sitä hyväksi ja manifestoida unelmaelämäni. Law of Attraction on vielä tosi uusi juttu mulle, mutta innolla lähden kokeilemaan!

T. AP

Minä olen saanut chakrat tasapainoon, ainoa jota työstän vielä on sydän-chakra, meditoin, ajattelen vihreää valoa ja sydämeni avaamista, sillä olen saanut vihdoin yhteyden kaksoisliekkiini joka täydentää minua ja meillä on tutustumisvaihe meneillään.

Hän tuli kuin bonuksena attractionin seurauksena!

Tuo on niin mielenkiintoista että miten jossain voi olla ihminen joka on kuin toinen puoliskoni, samaa näköä kasvoissa mutta miespuolinen, samoja ajatuksia ja luonteenpiirteitä löytyy, mutta että osa luonteenpiirteistä erilaisia jotka kuitenkin täydentävät toisiaan =) Kuin Jin ja Jang.

Tapasimme siis nyt myöhemmällä iällä, olemme kohta 44 ja 45 mutta ekan kerran kohtasimme noin 20 vuotta sitten ohimennen kun olimme paikassa jossa meidän ei pitänyt kummankaan periaatteessa olla silloin, ja jäimme jotenkin oudosti toistemme mieleen siitä hetkestä kun katseemme kohtasivat ja juttelimme, koskettelimme toisiamme, kuin sähköä. Olemme kulkeneet saman kaltaiset polut, rinnakkain, eri puolilla maailmaa välillä. Tämä on ihanaa, mutta myönnän että aika ajoin hieman pelottavaakin kun tuntuu hyvin yliluonnolliselta tapahtumalta.

Mielenkiinnolla odotamme mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Vierailija
29/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten toisessa ketjussa kävi ilmi huvin, tämä toimii vain tietynlaisilla ihmisillä. Niillä joilla on hyvä itsetunto ja hyvä rakastava lapsuus. NIIllä tämä ei toimi joilla on alitajuisia negatiivisa uskomuksia itsestä tai jotka ovat lapsuudessa traumatisoituneet tai ehdollisestettu väärin (esim ”olet arvoton”, ”et ansaitse mitään hyvää”).

Näille ihmisille on muita keinoja kyllä (kvanttiluominen jne) mutta vetovoima ei heillä toimi. Yksinkertaisesti siksi että tksikin negatiivinen uskomus itsestä - tiedostamatonkin - estää lakia toimimasta. Lukekaa se linkattu ketju jos lisätietoa kaipaa.

Jaahas, itselläni traumaattinen lapsuus/nuoruus ja aikuisenakin kohdannut kaikkea ikävää, mutta silti toimii.

Vierailija
30/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.

Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.  

T.AP

Vierailija
31/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki manifestoijat.

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Asia ei nyt ihan näin yksinkertainen ole, mutta on ihan tieteellisesti todistettu, että henkilön vibraatiolla ja sairauksilla on jonkinlainen yhteys, ja jos vibraatiotasosi on korkealla, et sairastu yhtä helposti. 

Suomessakin on taho joka parantaa syöpäsairauksia ja kuntouttaa ja korjaa sairauksia. Osa onnistuu, kaikki ei. Eikä maksa mitään joten huijariksikaan ei voi haukkua.

Vierailija
32/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.  

T.AP

kundaliini* siis

Vierailija
33/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakastavalla lapsuudella ole asian kanssa mitään tekemistä.

Eihän lapsi voi päättää mihin syntyy! Vaikka lapsella olisi hyvä karma ja sielu, niin hän voi joutua huonoon perheeseen jossa hänen karmaansa koetellaan, mikä puolestaan tekee hänestä paremman ja voimakkaamman ihmisen ja voi oppia kokemastaan ja auttaa muita.

Minä koin aika tylyn lapsuuden, mutta opin siitä, käsittelin sen, unohdin sen ja keskityn olemaan hyvä ihminen muille itse.

Vierailija
34/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, itselläni traumaattinen lapsuus/nuoruus ja aikuisenakin kohdannut kaikkea ikävää, mutta silti toimii.

Olet poikkeuksellinen jos olet päässyt irti kaikista alitajuisista negatiivisista uskomuksista. Muilla ei onnistu edes vuosien tarapialla. T. Traumalapsuus

Vierailija
35/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP.

Vierailija
36/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olette saavuttaneet, muuta kuin virikkeellisemmän elimistön ja vähemmän sairauksia, kaksoisliekkien tai sielunkumppanien löytämisen elämään, hedelmöittymisiä, saaneet paremmat asunnot ja kodit, rahaakin, uusia ystäviä?

Vierailija
37/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tää ei ole täysin totta. Toki on helpompaa, jos on hyvä lapsuus, mutta kyllä voi onnistua niiltäkin, jolla lähtökohdat huonot.

Vierailija
38/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi että tällä palstalla näin paljon hörhöön uskovia kun täällä puhutaan paskaakin niin paljon muista. Nyt menee chakrat ja vibraatiot uusiksi teillä.

Vierailija
39/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei uskoisi että tällä palstalla näin paljon hörhöön uskovia kun täällä puhutaan paskaakin niin paljon muista. Nyt menee chakrat ja vibraatiot uusiksi teillä.

Joo, uusi vibraattori kannattaa hankkia.

Vierailija
40/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3531171/joko-vetovoiman-laki-meni-pois-…

Täällä on pitkä keskustelu aiheesta jos kiinostaa. Palstalta kyllä löytyy asian harjoittajia.

Tätä ketjua kun katselee, niin kyllä huomaa miten moni pitää tätä huuhaana. Ne, jotka uskoo, tai edes avoimin mielin lähtee kokeilemaan huomaavat kyllä ennen pitkään tämän tehon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän