Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?
Kommentit (230)
Oma veikkaukseni on, että tuo kundaliinihörhömaagi on jonkin sortin pedofiili tai muu friikki. Ei pysty kommunikoimaan normaalien ihmisten kanssa joten jakaa salaliittoteorioitaan ja magiahörhöilyjään netissä.
Ostaisitko käytetyn auton kaaosmaagikolta? Ottaisitko manifestoijan lapsenvahdiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaaosmaagikon terveiset kirjoitti:
Loitsun vaikutus tapahtuman todennäköisyyteen = P + (1 - P) potenssiin Ψ potenssiin 1/P
-
P = "luonnollinen" todennäköisyys
-
Ψ = GLSB
jossaG = Gnosis
L = magical Link
S = Subliminialistation
B = BeliefUskooko Kaaosmaagikko vetovoiman lain koko elämän uusiksi laittavaan tehoon?
No tuota, tämä täydelliseen psykoosiin ajautunut henkilö näkee enemmän vaivaa kuin minä koskaan jaksaisin millään foorumilla mistään syystä tai minkään asian puolesta nähdä, esiintyäkseen minuna.
Toistaiseksi tyydyn antamaan hänelle ihan pientä purtavaa numeroiden muodossa: 13
Kun saat tarpeeksesi voimme keskustella.
Ja kuten olen jo pikku puppelomme sekopäiseksi ajaneessa ketjussa todennut: ei, en usko vetovoiman lain koko elämän uusiksi laittavaan tehoon.
Ystävällisin terveisin
Kaaosmaagi aka KSMG
Maagi tekee itsestään ja viesteistään aina niin ison numeron.
Saattaa olla. En muista kenenkään koskaan kehuneen minua vaatimattomaksi tai erityisen nöyräksi henkilöksi. En ole siihen myöskään pyrkinyt.
Minua on kutsuttu niin ensimmäistä kertaa syntyneeksi uudeksi sieluksi kuin ikivanhaksikin.
Älä ota mitään vakavasti. Mikään ei ole totta. Kaikki on sallittua. Tee niinkuin itse haluat.
Ystävällisin terveisin
Kaaosmaagi aka KSMG
Miksi näet niin paljon vaivaa tehdäksesi itsestäsi palstan pellen?
Minä, sinä vai joku muu? Missä sinä luulet juuri nyt olevasi ja kenen kanssa luulet "keskustelevasi". Kuka tekee itsestään pellen ja missä?
Valitettavasti edes sinä et täällä pysty tekemään itsestäsi pelleä ellet julkaise täällä omaa nimeäsi ja yhteystietojasi.
Ystävällisin terveisin
Kaaosmaagi aka KSMG
Vaikutat vaan jotenkin tosi lapselliselta ja surulliselta tapaukselta. Aikuinen ihminen, joka jankkaa täällä joka päivä jostain chakroista, kundaliineista jne. ja vastailee sitten omaan viestiinsä ikään kuin "kiinnostuneena" toisena persoonana.
Haluaisin auttaa sinua psykiatrisesti, mutta jostain syystä kaltaisesi eivät halua ottaa apua vastaan vaan jatkavat inttämistä että "ei minussa vikaa ole". Olet hyvin häiriintynyt yksilö ja toivon että pysyt omissa oloissasi.
Kyllä meitä täällä on muitakin kuin kaaosmagi, näistä esoteerisistä asioista useampikin on kiinnostunut, ei täällä kenenkään tarvitse itsekseen jutella. T. AP
Vierailija kirjoitti:
Ostaisitko käytetyn auton kaaosmaagikolta? Ottaisitko manifestoijan lapsenvahdiksi?
Manifestoijat yleensä ovat positiivisesti ajattelevia ihmisiä, joten jos lapsenhoitokokemusta ja suosituksia olisi niin totta kai ottaisin. Käytettyä autoa en ostaisi keneltäkään.
Aina kun henkisten humpuukimaakareiden höpöpuheet paljastuvat höpöpuheiksi, nämä hylkäävät vanhan ketjun ja manifestoivat parin viikon päästä uuden tilalle ja jatkavat niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tai siis muutama maakari ja heidän lukuisat sivupersoonansa. Syiden hoksaamiseen ei tarvita chakrojen aukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun henkisten humpuukimaakareiden höpöpuheet paljastuvat höpöpuheiksi, nämä hylkäävät vanhan ketjun ja manifestoivat parin viikon päästä uuden tilalle ja jatkavat niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tai siis muutama maakari ja heidän lukuisat sivupersoonansa. Syiden hoksaamiseen ei tarvita chakrojen aukeamista.
Tässä on esimerkki siitä Scooby Doo maailmankuvasta, jonka mainitsin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Hei te kaikki manifestoijat.
Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.
Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.
"Jos voitte käyttää haarukkaa samaan tapaan kuin lentokonetta uskon haarukan toimivan."
Ihmiset eivät tajua että vetävät puoleensa tuota koronaa puhumalla siitä ja mässäilemällä koronajutuilla. koronakuolemilla ym.
Nyt pitää keskittää ajatukset siihen että mielessään karkoittaa täältä hiiteen tuon koronan! Keskittyä siihen ajatukseen ettei se tarttuisi kenenkään ihmiseen jonka tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät tajua että vetävät puoleensa tuota koronaa puhumalla siitä ja mässäilemällä koronajutuilla. koronakuolemilla ym.
Nyt pitää keskittää ajatukset siihen että mielessään karkoittaa täältä hiiteen tuon koronan! Keskittyä siihen ajatukseen ettei se tarttuisi kenenkään ihmiseen jonka tuntee.
Tämä on totta ihan tieteenkin kautta, koska näiden juttujen lukeminen aiheuttaa stressiä ja stressi vaikuttaa immuunijärjestelmään negatiivisesti.
Eli vetovoiman lakia noudattava positiiviisesti ajatteleva ihminen todennäköisesti välttyy saamasta koronaa, vaikka altistuisikin sille, koska hänen puolustuskyky on parempi.
No nyt vähän yritystä peliin. Ei tämä ole hauskaa ellet revittele ihan kunnolla.
Ystävällisin terveisin
Kaaosmaagi aka KSMG