Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?

Vierailija
26.09.2019 |

Mitä olet onnistunut manifestaamaan elämääsi?

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisetkin käyttävä aivoistaan vain 5% sen todellisesta potentiaalista.

Ei kai kukaan enää usko tähän urbaanilegendaan? Ihmiset käyttävät ihan kyllä 100% aivoistaan, tosin jotkut paremmin, jotkut huonommin...

Vierailija
82/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö te numerosarjoja eri paikoissa, jotka ohjaavat että olette oikealla polulla?

Minä aloin nähdä niitä viime vuonna.

Kyllä vain. Ennen heräämistä näin 11.11.  todella usein. Esim. aina satuin vilkaisemaan kelloa just tuohon aikaan (tällöin kannattaa muuten toivoa jotain positiivista).  Tuo yksitoista, yksitoista juttu on tosi yleinen ja se on kutsu että ole valmis heräämään. Nyt heräämisen jälkeen näen paljon 222, 333 ja 555. Kaikilla näillä on oma merkityksensä. Myös muut synkronia yleistyy, mitä lähemmäksi tulet heräämistä.

Aiemmin mainittiin sattumat, numerosarjat kuuluvat näihin. Synkroniteeteiksi myös kutsutaan. Nämä yleistyvät sitä mukaa kun henkinen kehitys etenee tai kundaliini nousee, miten haluaakan ilmaista.

Tässä ketjussa kysyttiin selkokieltä, nämä jutut on aivan selkeitä kaikille joille herääminen on tapahtunut, sitä ennen voi olla vaikea avata mistä on kyse kun alat törmäämään lapsuudentuttuihin yhtäkkiä, tai että sinulle tarjotaan universumin puolesta koko ajan tai että ajatuksillasi on voimakas yhteys ympäristöön.

Ne jotka puhuvat humpuukista, eivät tiedä mistä puhuvat. Netissä höhöttely on sen verran tylsää että sitä jaksaa vain täysuunot. Aihe on kuitenkin vanha, sillä niin kauan kuin on ihmisiä on myös henkisyyttä. Ralph Waldo Emerson on runoja tästä kirjoittanut kauan sitten, kuinka kaikki on yhtä, samoin Walt Whitman, hindulainen kulttuuri on täynnä kuvauksia samasta asiasta. Jos ei usko taustalla olevan mitään niin sitten ei usko, en minäkään uskonut ennen kuin yhtäkkiä alkoi tapahtumaan.

Pekka Ervastilla on suomenkielistä tuotantoa, oikeasti todella korkeatasoista ja ilmaiseksi nettiin ladattu. Kannattaa tutustua, vaikka Elämää kuoleman jälkeen tai Karma ja sairaudet: http://www.pekkaervast.net/teokset/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö te numerosarjoja eri paikoissa, jotka ohjaavat että olette oikealla polulla?

Minä aloin nähdä niitä viime vuonna.

Kyllä vain. Ennen heräämistä näin 11.11.  todella usein. Esim. aina satuin vilkaisemaan kelloa just tuohon aikaan (tällöin kannattaa muuten toivoa jotain positiivista).  Tuo yksitoista, yksitoista juttu on tosi yleinen ja se on kutsu että ole valmis heräämään. Nyt heräämisen jälkeen näen paljon 222, 333 ja 555. Kaikilla näillä on oma merkityksensä. Myös muut synkronia yleistyy, mitä lähemmäksi tulet heräämistä.

Aiemmin mainittiin sattumat, numerosarjat kuuluvat näihin. Synkroniteeteiksi myös kutsutaan. Nämä yleistyvät sitä mukaa kun henkinen kehitys etenee tai kundaliini nousee, miten haluaakan ilmaista.

Tässä ketjussa kysyttiin selkokieltä, nämä jutut on aivan selkeitä kaikille joille herääminen on tapahtunut, sitä ennen voi olla vaikea avata mistä on kyse kun alat törmäämään lapsuudentuttuihin yhtäkkiä, tai että sinulle tarjotaan universumin puolesta koko ajan tai että ajatuksillasi on voimakas yhteys ympäristöön.

Ne jotka puhuvat humpuukista, eivät tiedä mistä puhuvat. Netissä höhöttely on sen verran tylsää että sitä jaksaa vain täysuunot. Aihe on kuitenkin vanha, sillä niin kauan kuin on ihmisiä on myös henkisyyttä. Ralph Waldo Emerson on runoja tästä kirjoittanut kauan sitten, kuinka kaikki on yhtä, samoin Walt Whitman, hindulainen kulttuuri on täynnä kuvauksia samasta asiasta. Jos ei usko taustalla olevan mitään niin sitten ei usko, en minäkään uskonut ennen kuin yhtäkkiä alkoi tapahtumaan.

Pekka Ervastilla on suomenkielistä tuotantoa, oikeasti todella korkeatasoista ja ilmaiseksi nettiin ladattu. Kannattaa tutustua, vaikka Elämää kuoleman jälkeen tai Karma ja sairaudet: http://www.pekkaervast.net/teokset/

Tuo on tosiaan totta, että on vaikeaa selittää kundaliiniheräämistä sellaiselle joka ei tätä vielä ole kokenut, vähän kuin selittäisi sokealle millaista on näkeä, enkä siis tarkoita tätä mitenkään pahalla. Koko elämänkatsomuksesi muuttuu ja tavallaan, myös vanha minäsi (ego) kuolee, huomaat mitkä asiat ja ihmiset eivät ole enää hyväksi sinulle ja löydät todellisen itsesi ja paikkasi maailmassa, löydät täysin uusia kiinostuksen kohteita ja saatat hakeudut erilaisten ihmisten seuraan kuin ennen. Tuntuu kuin sinulle olisi myös annettu tieto maailmankaikkeuden merkityksestä ja läheinen yhteys Jumalaan ja omaan ylempään tietoisuuteesi.

Vierailija
84/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis pupsis pumpeli popsis

Vierailija
85/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö kundalini seksuaaliseen heräämiseen jos koko selkäranka niin sanotusti alkaa hehkumaan?

Vierailija
86/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuli tuo kaksoisliekkinäkökulma tähän attraction-teoriaan, niin on jännä miten minulla ja liekilläni on samanlaiset silmät kokoineen ja muotoineen, mutta hänellä tummanruskeat ja minulla keskisiniset. Kun tavattiin niin hänellä alkoi muuttua silmät vihertävän harmaan ruskeaan suuntaan ja minun vaaleansiniseen alkoi sekoittua kellertävän vihreää! Hänellä siis vaaleni ja minulla tummeni. Vertasimme juuri kuvia, samoilla kameroilla otettuja samassa valossa!

Olen lukenut tästä mutten tajunnut että näin voi tapahtua oikeasti.

Vierailija
87/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö kundalini seksuaaliseen heräämiseen jos koko selkäranka niin sanotusti alkaa hehkumaan?

Enemmän kyseessä on hengellinen herääminen, mutta kyllä kundaliinin vapaasti virtaaminen vaikuttaa paljon myös seksuaalisuuteen. Sacral chakra on se joka liittyy seksuaalisuuten, tarvitsee siis avata vain tuo chakra jos on ongelmia.  (kundaaliherääminen on harvinaisempaa jolloin kaikki chakrat avautuu, mutta siis voi työstää myös yksittäisiächakroja )

https://www.chakras.info/sacral-chakra/

Vierailija
88/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huono tilanne, sairastuin fyysisesti ja psyykkisesti. Aloin miettiä elämää, Universumia ja olemassaoloa. Halusin tietää että voinko saada rakkautta, onko missään ketään joka välittää tai jonka vuoksi minun kannattaa elää ja jos minun elämällä on jokin tehtävä. Olin umpikujassa, keskellä negatiivista energiaa jota tutut ihmiset ruokkivat ja kaatoivat niskaani omat ongelmansa. Lopulta en enää jaksanut ja romahdin.

Koin herätyksen, aivot tavallaan avautuivat eri ulottuvuuteen, samoin keho, ja aloin tajuta asioita. Aloin kuulla hyvää musiikkia. Suljin negatiiviset energiat ja ihmiset pois, rentouduin, meditoin, aloin mindfullness-ajattelutavan. Pärjäsin paremmin töissä ja sain lisää vastuualueita. Numerosarjoja ja muita viestejä alkoi ihmestyä mitä oudoimmissa paikoissa oudoimpiin aikaan, ja sain yhteyden kadottamaani ja unohtamaani twin flameen siinä vaiheessa kun mietin että rakastaako joku tuolla minua sellaisena kuin olen, samalla kun oloni oli puolikas eikä kokonainen. Luulin ensin että hän on soul mate mutta yhteys oli sen verran kiehtova ja erilainen, ja jälkeenpäin selvisi että mitä twin flame tarkoittaa ja että liekit alkaneet etsimään toisiaan viime vuosina koska maailma mennyt hulluksi. Emme vielä tienneet sitä tuolloin. Hän myös aivan hämillään kaikesta mitä välillämme tapahtunut. Olemme ihmeissämme mutta tottakai onnellisia.

En uskonut aiemmin miihinkään yliluonnolliseen, mutta nyt en voi olla uskomatta. Niin paljon hyviä tapahtumia ollut tasan yhden vuoden sisään.

Vierailija
89/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 15 vuotta jo olen noudattanut. Erinomaisesti toimii oman henkilökohtaisen todellisuuden ja elinpiirin luominen miellyttäväksi sillä tapaa. Olen tosin myös opiskellut erilaisista magiaperinteistä rituaaleja ja tapoja, joilla paremmin voi saada ne halutut manifestoitavat uskomukset iskotettua alitajuntaan asti. Joskushan käy muuten niin, että vaikka ajatteleva mieli yrittäisi kovin uskoa siihen mitä tahtoo manifestoida, ei-tietoinen mieli joka on valtaosa mielestä, on eri mieltä ja siksi mitään ei tapahdu.

Kyllä vain. Moni myös unohtaa että tärkeintä löytää oma tasapaino ensin, rakastaa itseään. Hyväksyä itsensä.

Se on vaikeaa tänä päivänä kun elämme vaativassa ja kiireisessä elämässä ja turhaudumme ja puramme sen kaikkeen muuhun.

Vasta sitten kun löytänyt sen tasapainon ja rakkauden, voi alkaa kuvitella silmiensä edessä kaikkea muuta haluamaansa, sekä saada yhteyden Twin Flameen eli kaksoisliekkiisi tai Soul Mateen eli sielunkumppaniisi.

Mulle riittää toi Jorkke vaan. 

Vierailija
90/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin aiemmin poistuneessa ketjussa että kun mietin että onko tietty henkilö minun TF, ja olin tuolloin ulkona kävelemässä, niin minuutin päästä viereeni ajoi auto jonka rekisterikilvessä oli kyseisen miehen nimikirjaimet eli kaikki 3 ja sen lisäksi meille tärkeä numero! Eihän tämä voi olla sattumaa?!

Vierailija
91/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 15 vuotta jo olen noudattanut. Erinomaisesti toimii oman henkilökohtaisen todellisuuden ja elinpiirin luominen miellyttäväksi sillä tapaa. Olen tosin myös opiskellut erilaisista magiaperinteistä rituaaleja ja tapoja, joilla paremmin voi saada ne halutut manifestoitavat uskomukset iskotettua alitajuntaan asti. Joskushan käy muuten niin, että vaikka ajatteleva mieli yrittäisi kovin uskoa siihen mitä tahtoo manifestoida, ei-tietoinen mieli joka on valtaosa mielestä, on eri mieltä ja siksi mitään ei tapahdu.

Kyllä vain. Moni myös unohtaa että tärkeintä löytää oma tasapaino ensin, rakastaa itseään. Hyväksyä itsensä.

Se on vaikeaa tänä päivänä kun elämme vaativassa ja kiireisessä elämässä ja turhaudumme ja puramme sen kaikkeen muuhun.

Vasta sitten kun löytänyt sen tasapainon ja rakkauden, voi alkaa kuvitella silmiensä edessä kaikkea muuta haluamaansa, sekä saada yhteyden Twin Flameen eli kaksoisliekkiisi tai Soul Mateen eli sielunkumppaniisi.

Mulle riittää toi Jorkke vaan. 

Se Jorkke voi olla sinun soul mate. Yleensä soul mate on se jonka kanssa mennään naimisiin ja saadaan lapsia. Sellainen vakaampi suhde. Twin flame suhde voi olla ahdistava ja pelottaa koska se toinen heijastaa peilinä sinuun takaisin sinun huonot puolesi. Kun niistä pääsee yli ja selviää niin suhde voi olla mitä parhain. Twin flame suhde ei välttämättä aina ole romanttinen, vaan hän voi olla mentorisi. Jokaisella on vain se yksi Twin flame eli sielunpuolikas, mutta soul mateja voi olla useampi eli puoliso, vanhempasi, lapsesi tai kaverisi.

Vierailija
92/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loa:sta olen oppinut lähinnä sen, että ihminen näkee yleensä oman maailmankuvansa. Universumi myös aina vahvistaa sitä sattumien kautta. Ateistien maailmakuva on Scooby Doota. Rasistit törmäävät ulkomaalaisten häiriökäytökseen normaalia enemmän jne. Sen takia myös ensimmäisen heräämiskokemuksensa saaneet  sekoavat hyvin usein tolkuttutomiin ja epätoivoisiin salaliittoteorioihin.

Minä olen muuttanut maailmankuvaani jo aika monta kertaa.

Perusperiaatteesi ainakin on oikeassa. Sanoisin elämää realistiseksi elokuvaksi, jossa saa näytellä ja jonka puitteet voi valita, omalla ajattelulla on suuri vaikutus siihen millaiseksi elämä muodostuu. Iloiselle se on iloinen, ikävälle ikävä. Silti tietty realismi ja rajoittuneisuus on myös mukana, eli mitä vain ei voi tehdä - esim. jos minä nyt päättäisin tällä sekunnilla uskoa olevani presidentti ei minusta silti tule presidenttiä. Jos taas vakaasti uskon että haluan olla presidentti ja päätän toimia sen mukaisesti sekä pitää yllä korkeata vibraatiota niin että toimet ja uskomus ovat tehokkaita, minusta voi tulla presidentti. Mutten halua olla presidentti :-) joten en toimi näin.

Sinulla ja minulla on oma karma, tilanne johon synnymme ja tietyt elämäntehtävät, kohtalot sekä tapahtumat jotka pitää käydä läpi. Siinä välissä on paljon avointa johon voi vaikuttaa sekä näihin tapahtumiin. Karmaakin voi muuttaa :-)

Meillä on elämäntehtävä tai useampia. Oman elämän tapahtumat ja aiempien sukupolvien tapahtumat, omat vahvuudet ja sattuma vaikuttavat siihen, millaisia asioita pidämme tärkeinä ja minkä parissa työskennellä. Karmaa se ei ole. 

Vierailija
93/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.

Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.

Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.

Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.  

T.AP

Kun työstätte chakrojanne yksi kerrallaan, niin suljetteko silmänne ja näettekö ne eri värit voimakkaina edessänne vai miten teillä toimii? Minulla ikään kuin jotkut haaleampina kuin toiset, joista tietää että mitkä kaipaavat erityishuomiota?

Mä en ole pahemmin yksitellen työstäny chakroja, vaan mulla nämä on lähinnä auennut kundaliinijoogan, tavallisen joogan ja perusmeditaation avulla. Olen kokeillut chakrameditaatiota muutaman kerran todella voimakkain tuloksin, ja tuntenut kuin kehoni aaltoilee ja on yhtä sitä ympäröivän tilan kanssa. YouTubesta voit hakea videoita, jotka opastaa keskittymään tiettyyn chakraan. Hanki myös chakrakivisetti ja pidä oikeanväristä kiveä kädessäsi meditoidessa ja keskity sen väriin.

Miksi harjoitat joogaa, jonka tavoitteena on lopulta sammuttaa ihminen. 

Vierailija
94/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.

Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.

Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.

Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.  

T.AP

Kun työstätte chakrojanne yksi kerrallaan, niin suljetteko silmänne ja näettekö ne eri värit voimakkaina edessänne vai miten teillä toimii? Minulla ikään kuin jotkut haaleampina kuin toiset, joista tietää että mitkä kaipaavat erityishuomiota?

Mä en ole pahemmin yksitellen työstäny chakroja, vaan mulla nämä on lähinnä auennut kundaliinijoogan, tavallisen joogan ja perusmeditaation avulla. Olen kokeillut chakrameditaatiota muutaman kerran todella voimakkain tuloksin, ja tuntenut kuin kehoni aaltoilee ja on yhtä sitä ympäröivän tilan kanssa. YouTubesta voit hakea videoita, jotka opastaa keskittymään tiettyyn chakraan. Hanki myös chakrakivisetti ja pidä oikeanväristä kiveä kädessäsi meditoidessa ja keskity sen väriin.

Miksi harjoitat joogaa, jonka tavoitteena on lopulta sammuttaa ihminen. 

Sammuttaa ihminen??

Vierailija
95/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki manifestoijat.

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Toimii, jos tuohon uskoo oikeasti. Suurimmalla osalla ihmisistä on kuitenkin niin syvälle juurtuneet uskomukset että ei ole mahdollista.

Vierailija
96/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pysty parantamaan syöpiä tai muuta, mutta olen saanut elämässäni alitajuntaan viestin kahdesta ihmisestä jotka ovat olleet tekemässä itsareita, ja olen onnistunut estämään heidän tekonsa. Ovat huutaneet apua jossain dimensiossa.

Eivät ole olleet tuttuja, toinen puolituttu ja toinen tuntematon. Heillä ollut jokin tehtävä eivätkä saaneet poistua tästä elämästä. Enkä ole terveys- tai sosiaalialalla, enkä mikään viranomainen eli työni puolesta en ole tuota tehnyt.

Onko tämä vielä jonkun mielestä huuhaata?

Vierailija
97/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan äskeistä: Eivät ole olleet läheisiä tuttuja

Vierailija
98/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Tuossa se ikävä puoli, että lasten vanhemmat ovat todennäköisesti sellaisia jotka halunneet muille pahaa, kadehtineet muita, haukkuneet muita. Sitten ovat tuoneet sen negatiivisen pahan energian kotiinsa ja sairastuttaneet sillä viattomat lapsensa. Siksi ei pitäisi levittää negatiivisuutta missään, koska se tulee moninkertaisena takaisin.

Vierailija
99/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Velho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loa:sta olen oppinut lähinnä sen, että ihminen näkee yleensä oman maailmankuvansa. Universumi myös aina vahvistaa sitä sattumien kautta. Ateistien maailmakuva on Scooby Doota. Rasistit törmäävät ulkomaalaisten häiriökäytökseen normaalia enemmän jne. Sen takia myös ensimmäisen heräämiskokemuksensa saaneet  sekoavat hyvin usein tolkuttutomiin ja epätoivoisiin salaliittoteorioihin.

Minä olen muuttanut maailmankuvaani jo aika monta kertaa.

Perusperiaatteesi ainakin on oikeassa. Sanoisin elämää realistiseksi elokuvaksi, jossa saa näytellä ja jonka puitteet voi valita, omalla ajattelulla on suuri vaikutus siihen millaiseksi elämä muodostuu. Iloiselle se on iloinen, ikävälle ikävä. Silti tietty realismi ja rajoittuneisuus on myös mukana, eli mitä vain ei voi tehdä - esim. jos minä nyt päättäisin tällä sekunnilla uskoa olevani presidentti ei minusta silti tule presidenttiä. Jos taas vakaasti uskon että haluan olla presidentti ja päätän toimia sen mukaisesti sekä pitää yllä korkeata vibraatiota niin että toimet ja uskomus ovat tehokkaita, minusta voi tulla presidentti. Mutten halua olla presidentti :-) joten en toimi näin.

Sinulla ja minulla on oma karma, tilanne johon synnymme ja tietyt elämäntehtävät, kohtalot sekä tapahtumat jotka pitää käydä läpi. Siinä välissä on paljon avointa johon voi vaikuttaa sekä näihin tapahtumiin. Karmaakin voi muuttaa :-)

Meillä on elämäntehtävä tai useampia. Oman elämän tapahtumat ja aiempien sukupolvien tapahtumat, omat vahvuudet ja sattuma vaikuttavat siihen, millaisia asioita pidämme tärkeinä ja minkä parissa työskennellä. Karmaa se ei ole. 

Mene sinä pseudotieteinesi karmailemaan vaikka bussipysäkille.

Vierailija
100/230 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia ei nyt ihan näin yksinkertainen ole, mutta on ihan tieteellisesti todistettu, että henkilön vibraatiolla ja sairauksilla on jonkinlainen yhteys, ja jos vibraatiotasosi on korkealla, et sairastu yhtä helposti. 

Tieteellisesti todistettu? Huutonaurua. Uskotko tähän roskaan itsekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme