Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?

Vierailija
26.09.2019 |

Mitä olet onnistunut manifestaamaan elämääsi?

Kommentit (230)

Vierailija
61/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ainakin mun kohdalla noin. Todella vaikea vaihe elämässä päällä ja sulle tulee välillä fiilis, että olet tosiaan sekoamassa kun todellisuus itsessään tuntuu niin käsittämättömältä asialta. Tosin kysehän voi sulla olla monesta muustakin asiasta, onko sulla muita oireita? Tässä on kattava lista asiasta https://www.stevenaitchison.co.uk/how-many-of-these-51-spiritual-awaken…; Mitä lähemmäksi heräämistä tulin, sitä enemmän fyysisiä oireita tuli mukaan peliin.

Aika monia noista energiajuttuja, hiusten kasvutahdin muutos, näköhäiriöitä, heräilyä, sydämentykytykset mm... sitten uskonnollisen katsomuksen muuttuminen. Laitetaan nyt yksi "epäitsekäskin" eli törmään melkein päivittäin vieraisiin ihmisiin, joita voin auttaa jotenkin pienesti mutta silti.

Vierailija
62/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli ainakin mun kohdalla noin. Todella vaikea vaihe elämässä päällä ja sulle tulee välillä fiilis, että olet tosiaan sekoamassa kun todellisuus itsessään tuntuu niin käsittämättömältä asialta. Tosin kysehän voi sulla olla monesta muustakin asiasta, onko sulla muita oireita? Tässä on kattava lista asiasta https://www.stevenaitchison.co.uk/how-many-of-these-51-spiritual-awaken…; Mitä lähemmäksi heräämistä tulin, sitä enemmän fyysisiä oireita tuli mukaan peliin.

Aika monia noista energiajuttuja, hiusten kasvutahdin muutos, näköhäiriöitä, heräilyä, sydämentykytykset mm... sitten uskonnollisen katsomuksen muuttuminen. Laitetaan nyt yksi "epäitsekäskin" eli törmään melkein päivittäin vieraisiin ihmisiin, joita voin auttaa jotenkin pienesti mutta silti.

>>törmään melkein päivittäin vieraisiin ihmisiin, joita voin auttaa jotenkin pienesti mutta silti>>

Kas, niin minäkin, vaikka en ole mitenkään tuossa kultissa mukana. Totta kai ihmistä autetaan, kun kohdalle sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aate vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä ja itsekkäältä. Minä itse ja Minun hyvä olo on kaiken generaattori. Suhtaudun positiviisesti muihin ihmisiin Siksi, että siitä seuraa Minulle hyvää.

Tunsin yhden tämmöisen kristallihörhön. Hän kuvitteli olevansa hyvinkin henkistynyt ja tasapainoinen ihminen. Käytännössä hän ei tosiaan haastanut riitaa, mutta käytöksellään sai monen muun ärtymään, syystä. Hän ei nimittäin tehnyt mitään, mitä ei itse halunnut tehdä. Muut tekivät hänenkin työnsä. Hänellä on arkinen ammatti ja pätevyys, mutta hän ei halua mennä töihin, vaan elää tuilla. Hän jätti kaikki lapsensa ex-miehelle, eikä juuri pidä edes yhteyttä heihin, vaikka pienimmät ovat alle kouluikäisiä. Lapset eivät ilmeisesti sovi hänelle. Hän avioitui toisen hörhön kanssa, mutta erosi pian, kun viihtynytkään epätäydellisen ihmisen kanssa. Hän on muuttanut sinne tänne, pohjoisesta etelään, etelästä pohjoiseen, ilmeisesti 'kristallituntemuksiensa' mukaan, mitään rationaalista syytä muutoille ei ole.

Jotenkin tuli silloin mieleen, että siinä ihmisessä täytyy olla paljon patoutumia; vihaa ja aggressiivisuutta. Alkoholinkäyttö ja siitä humaltuminen vaikutti myös ristiriitaiselta tämän 'uskonnon' yhteydessä. Onkohan korttitalo jo romahtanut?

Moni voi jossain määrin harrastaa näitä juttuja, kristalleista kiinnostaminen ei yksin muuta sinua 'hyväksi' ihmiseksi, tärkeää on halu kasvaa ihmisenä, löytää se oma tarkoitus ja muuttaa maailma paremmaksi paikaksi. Hyvää ei tehdä siis PELKÄSTÄÄN sen takia, että sinä siitä hyötyisit, vaikka siitä tulee tosin olemaan ennen pitkää iloa myös sinulle eli kaikki voittaa :) Itseäni herääminen on auttanut siinä mielessä eniten, että osaan tehdä oikeita päätöksiä ja asioita jotka tekevät ns. sieluni onnelliseksi, pystyn myös paremmin kontrolloimaan tunteeni, en suutu enkä tule surulliseksi yhtä helposti. Tunteet tosin ovat olemassa, mutta ne eivät ota minusta valtaa vaan pystyyn suuntaaman energiani jonnekin positiivisempaan. Mitä alkoholin käyttöön, minulla on huomattavasti vähentynyt. Juon silloin tällöin lasin viiniä, mutta päätä sekaisin ei tulisi enää mieleenikään vetää. Samoin olen lopettanut lihan syönnin, koska koen sen olevan moraalisesti väärin.

Vierailija
64/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän mielen ja hyvien ajatusten jakaminen. Aina kun joku sukulainen, kaveri tai tuttu lähtee esimerkiksi matkoille, niin toivon hänelle turvallista ja suojattua matkaa. Olen tehnyt näin kauan. Kärsin nimittäin itse pitkään lentopelosta.

Kaikilla on kaikki sujunut hyvin, ongelmitta :)

Vierailija
65/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>törmään melkein päivittäin vieraisiin ihmisiin, joita voin auttaa jotenkin pienesti mutta silti>>

Kas, niin minäkin, vaikka en ole mitenkään tuossa kultissa mukana. Totta kai ihmistä autetaan, kun kohdalle sattuu.

En minäkään ole missään kultissa. Sattumia tulee jotenkin merkillisen usein nykyään.

Vierailija
66/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aate vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä ja itsekkäältä. Minä itse ja Minun hyvä olo on kaiken generaattori. Suhtaudun positiviisesti muihin ihmisiin Siksi, että siitä seuraa Minulle hyvää.

Tunsin yhden tämmöisen kristallihörhön. Hän kuvitteli olevansa hyvinkin henkistynyt ja tasapainoinen ihminen. Käytännössä hän ei tosiaan haastanut riitaa, mutta käytöksellään sai monen muun ärtymään, syystä. Hän ei nimittäin tehnyt mitään, mitä ei itse halunnut tehdä. Muut tekivät hänenkin työnsä. Hänellä on arkinen ammatti ja pätevyys, mutta hän ei halua mennä töihin, vaan elää tuilla. Hän jätti kaikki lapsensa ex-miehelle, eikä juuri pidä edes yhteyttä heihin, vaikka pienimmät ovat alle kouluikäisiä. Lapset eivät ilmeisesti sovi hänelle. Hän avioitui toisen hörhön kanssa, mutta erosi pian, kun viihtynytkään epätäydellisen ihmisen kanssa. Hän on muuttanut sinne tänne, pohjoisesta etelään, etelästä pohjoiseen, ilmeisesti 'kristallituntemuksiensa' mukaan, mitään rationaalista syytä muutoille ei ole.

Jotenkin tuli silloin mieleen, että siinä ihmisessä täytyy olla paljon patoutumia; vihaa ja aggressiivisuutta. Alkoholinkäyttö ja siitä humaltuminen vaikutti myös ristiriitaiselta tämän 'uskonnon' yhteydessä. Onkohan korttitalo jo romahtanut?

Pitää rakastaa itseään ennenkuin voi rakastaa muita, mutta tuo kertomasi tapaus ei vaikuta kovin tasapainoiselta, valaistuneelta tai positiiviseltä ylipäätään. Käyttää kristalleja tekosyynä itsekkyyteen, olettaisin. Silloin nekään eivät toimi.

Vierailija
67/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näettekö te numerosarjoja eri paikoissa, jotka ohjaavat että olette oikealla polulla?

Minä aloin nähdä niitä viime vuonna.

Vierailija
68/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän mielen ja hyvien ajatusten jakaminen. Aina kun joku sukulainen, kaveri tai tuttu lähtee esimerkiksi matkoille, niin toivon hänelle turvallista ja suojattua matkaa. Olen tehnyt näin kauan. Kärsin nimittäin itse pitkään lentopelosta.

Kaikilla on kaikki sujunut hyvin, ongelmitta :)

Ja sellainen tyypillisen kade normisuomalainen ajattelee tuossa vaiheessa todennäköisesti että taas tuo ja tuo ihminen pääsee matkoille että mistä sillä rahaa kun sinne tai tänne matkustaa, ja että kaikki on taas itseltään pois, ja sitten hänen oma rahatilanne järjestyy niin huonosti ettei siihen ole varaa :D Ei tajua että itse ajaa itsensä kuoppaan kadehtimalla muita tai olemalla pahantahtoinen.

Vierailija
69/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei te kaikki manifestoijat.

Menkääpä lähimmän sairaalan lasten osastolle ja alkakaa manifestoimaan heitä terveiksi.

Kun saatte ensimmäisen syövän parannettua, minä uskon että teidän touhunne toimii oikeasti.

Ja lentokoneen lentokykyyn uskot myös samalta pohjalta..?

Vierailija
70/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näettekö te numerosarjoja eri paikoissa, jotka ohjaavat että olette oikealla polulla?

Kyllä vain. Ennen heräämistä näin 11.11.  todella usein. Esim. aina satuin vilkaisemaan kelloa just tuohon aikaan (tällöin kannattaa muuten toivoa jotain positiivista).  Tuo yksitoista, yksitoista juttu on tosi yleinen ja se on kutsu että ole valmis heräämään. Nyt heräämisen jälkeen näen paljon 222, 333 ja 555. Kaikilla näillä on oma merkityksensä. Myös muut synkronia yleistyy, mitä lähemmäksi tulet heräämistä.

Vierailija
71/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy raivopäinen sekotrollimme viime keskustelusta..? Oletko muuten nähnyt viime aikoina numeroita...? ;)

13

Vierailija
72/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Ennen heräämistä näin 11.11.  todella usein. Esim. aina satuin vilkaisemaan kelloa just tuohon aikaan (tällöin kannattaa muuten toivoa jotain positiivista).  Tuo yksitoista, yksitoista juttu on tosi yleinen ja se on kutsu että ole valmis heräämään. Nyt heräämisen jälkeen näen paljon 222, 333 ja 555. Kaikilla näillä on oma merkityksensä. Myös muut synkronia yleistyy, mitä lähemmäksi tulet heräämistä.

Näin samoja joskus vuonna 2013 aika paljon, ja kaikkea muuta outoa myös. Nykyään ei näe mitään jäntskää enää. : (

Vierailija
73/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te puhutte? Miksi en ymmärrä juuri mitään? Liittyykö keskustelun aihe jotenkin kvanttifysiikkaan? Voisitteko kertoa enemmän?

Olen lukenut mm henkisten opettajien opetuksista ja chakroista kertovia kirjoja, mutta en ymmärrä paljoakaan tuollaisista jutuista. Monet neuvovat kokeilemaan ja olemaan avoimin mielin - olen ollut esim noiden kirjojen lukemisen kohdalla, mutta en silti oikein ymmärrä mistä puhutaan.

Tällä voi siis muuttaa omaa elämäänsä paremmaksi? Voiko samaa selittää perustuen psykologiaan? Onko kyse vain uskosta? Mistä näitä asioita voisi opiskella suomen kielellä?

Vierailija
74/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä hömppää ja humpuukia.

Kirjoittaja ollut jo vastaamassa oikeudessakin syytettynä huijauksistaan ja vedätyksistään.

Kannet suosittelisin ottaa irti jsa laittaa kierrätyspisteen kartonkikeräykseen ( ellei ole kirjaston kontaktimuovisuojattu kappale. >Sivut taasniistä siististi   nippuna sanomalehtipaperilavalle...)

Vierailija
75/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te puhutte? Miksi en ymmärrä juuri mitään? Liittyykö keskustelun aihe jotenkin kvanttifysiikkaan? Voisitteko kertoa enemmän?

Olen lukenut mm henkisten opettajien opetuksista ja chakroista kertovia kirjoja, mutta en ymmärrä paljoakaan tuollaisista jutuista. Monet neuvovat kokeilemaan ja olemaan avoimin mielin - olen ollut esim noiden kirjojen lukemisen kohdalla, mutta en silti oikein ymmärrä mistä puhutaan.

Tällä voi siis muuttaa omaa elämäänsä paremmaksi? Voiko samaa selittää perustuen psykologiaan? Onko kyse vain uskosta? Mistä näitä asioita voisi opiskella suomen kielellä?

Joko heräät tai et. En minäkään tajunnut näistä jutuista hölkäsen pöläystäkään, ennen heräämistä. Sen jälkeen ne olivat vain jotenkin yks kaks itsestäänselviä, ja ihmettelin vain miksi en heti tajunnut.

Vierailija
76/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhutaan monesta asiasta, jotka osittain (mutta ei aina) liittyvät toisiinsa. Kvanttifysiikka on olennain osa asiaa. Kaikki maailmassa on energiaa, myös sinä itse. Chakrat ovat energiakeskuksia kehossasi, jos chakrasi ovat auki ja tasapainossa energiavärähtelysi eli vibraatiosi ovat korkeammalla. Kundaaliheräämisen myötä kaikki chakrat aukeutuvat. Manifestaatio taas perustuu siihen, että myös ajatuksesi, sanasi ja tekosi on energiaa. Kun nämä ovat positiivisia, myös vedät puoleesi lisää positiivisia tapahtumia.

Vierailija
77/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämänfilosofiani taittuu enemmänkin satanismiin päin ja olen joskus ajatellut, että hitto mikä hörhö minäkin olen, eikä kukaan uskoisi edes sitä minusta. Tällaiset keskustelut hieman helpottavat, vapaalla jalalla kulkee paljon sekopäisempiäkin ihmisiä.

Vierailija
78/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma elämänfilosofiani taittuu enemmänkin satanismiin päin ja olen joskus ajatellut, että hitto mikä hörhö minäkin olen, eikä kukaan uskoisi edes sitä minusta. Tällaiset keskustelut hieman helpottavat, vapaalla jalalla kulkee paljon sekopäisempiäkin ihmisiä.

Niin ja toisin kun jotkut fundamentaalit uskovat kundaliinilla ei ole mitään tekemistä satanismin kanssa. Päinvastoin, kundaaliheränneet uskein kokevat valtavaa halua tehdä maailmasta parempi paikka ja kokevat syvää myötätuntoa kaikkea elävää kohtaan. 

Vierailija
79/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisauden ja hulluuden raja on joskus erittäin häilyvä. Kaikkia tutkijoita, jotka ovat kyseenalaisteet vallassa olevat maailmankäsitykset on aikoinaan pidetty sekopäinä, kunnes on tutkittu lisää ja huomattu että he olivatkin oikeassa. Me emme todellakaan tiedä lähestulkoon mitään vielä maailmankaikkeudesta. Ihmisetkin käyttävä aivoistaan vain 5% sen todellisesta potentiaalista.

Vierailija
80/230 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lucy Lawless

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi