Law of attraction - kuka täällä noudattaa periaatteita?
Kommentit (230)
Loa:sta olen oppinut lähinnä sen, että ihminen näkee yleensä oman maailmankuvansa. Universumi myös aina vahvistaa sitä sattumien kautta. Ateistien maailmakuva on Scooby Doota. Rasistit törmäävät ulkomaalaisten häiriökäytökseen normaalia enemmän jne. Sen takia myös ensimmäisen heräämiskokemuksensa saaneet sekoavat hyvin usein tolkuttutomiin ja epätoivoisiin salaliittoteorioihin.
Minä olen muuttanut maailmankuvaani jo aika monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velho kirjoitti:
Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.
Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.
Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.
Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.
T.AP
Kun työstätte chakrojanne yksi kerrallaan, niin suljetteko silmänne ja näettekö ne eri värit voimakkaina edessänne vai miten teillä toimii? Minulla ikään kuin jotkut haaleampina kuin toiset, joista tietää että mitkä kaipaavat erityishuomiota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että tällä palstalla näin paljon hörhöön uskovia kun täällä puhutaan paskaakin niin paljon muista. Nyt menee chakrat ja vibraatiot uusiksi teillä.
Itse ainakin tykkään palstalla levittää hyviä viboja, enkä koskaan hauku tai arvostele toisia. Eri mieltä tosin voi olla, mutta ei tarvitse muita kuitenkaan loukata ja pilkata. Järkyttävää, kuinka jotkut täällä esim. haukkuu masentuneita ihmisiä.
Niinpä. Haukkuvat masentuneita, huonoitsetuntoisia, väkivallan uhreja, miehiä, naisia, lapsia, lapsettomia ym. Sellaisen ihmisen sielun taso on yleensä vain vähän eläimen yläpuolella ja elämänkuva hyvin suppea (ts. taistele ruuasta, taistele reviiristä, pysy hengissä) joten pitkä on vielä matka siihen että sielunsa saavat korkeamman ja viisaamman, älyllisemmän tason.
Vierailija kirjoitti:
Loa:sta olen oppinut lähinnä sen, että ihminen näkee yleensä oman maailmankuvansa. Universumi myös aina vahvistaa sitä sattumien kautta. Ateistien maailmakuva on Scooby Doota. Rasistit törmäävät ulkomaalaisten häiriökäytökseen normaalia enemmän jne. Sen takia myös ensimmäisen heräämiskokemuksensa saaneet sekoavat hyvin usein tolkuttutomiin ja epätoivoisiin salaliittoteorioihin.
Minä olen muuttanut maailmankuvaani jo aika monta kertaa.
Perusperiaatteesi ainakin on oikeassa. Sanoisin elämää realistiseksi elokuvaksi, jossa saa näytellä ja jonka puitteet voi valita, omalla ajattelulla on suuri vaikutus siihen millaiseksi elämä muodostuu. Iloiselle se on iloinen, ikävälle ikävä. Silti tietty realismi ja rajoittuneisuus on myös mukana, eli mitä vain ei voi tehdä - esim. jos minä nyt päättäisin tällä sekunnilla uskoa olevani presidentti ei minusta silti tule presidenttiä. Jos taas vakaasti uskon että haluan olla presidentti ja päätän toimia sen mukaisesti sekä pitää yllä korkeata vibraatiota niin että toimet ja uskomus ovat tehokkaita, minusta voi tulla presidentti. Mutten halua olla presidentti :-) joten en toimi näin.
Sinulla ja minulla on oma karma, tilanne johon synnymme ja tietyt elämäntehtävät, kohtalot sekä tapahtumat jotka pitää käydä läpi. Siinä välissä on paljon avointa johon voi vaikuttaa sekä näihin tapahtumiin. Karmaakin voi muuttaa :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velho kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Velho kirjoitti:
Toimiihan tuo. Minulle toimii myös vibraation nostaminen eri keinoin sekä chakrojen puhdistaminen, meditointi ja Jumalalta kysyminen. Jännä että naisilla tuntuu olevan parempi ymmärrys näistä asioista keskimäärin kuin miehillä, itse siis mies. Huuhaana näitä pitää siihen asti että huomaa joidenkin huuhaajuttujen olevan hyvin todellisia. Elämähän on uni lopulta johon voi itse vaikuttaa.
Mulla vibraatiot nousi kundaliinin myötä, ja sen jälkeen on maailmankuva kyllä mennyt ylösalaisin, ja nimenomaan hyvällä tavalla. Joskus ennen olisin pitänyt näitä juttuja kanssa aivan huuhaana, mutta kun sen lähde-energian ja vibraatiot tuntee ihan fyysisestikin, on vaan pakko uskoa. Suosin kasvisruokavalioita, ja kuuntelen musiikkia ja binaural beatsejä jotka kohottaa viboja.
Oho, kappas. Joo mulla alkoi myös kundaliinista, ei mennyt edes pitkään vaan joitakin kuukausia. Miehillä kai on mahdollisuus helpommin nostaa kundaliinia, mutta suurin osa ei pidättäydy kylliksi jotta alkaisi huomaamaan miten energia nousee chakroissa ylöspäin. Eikä sitä tosiaan voi mitenkään missata! Ei mitenkään! Ja naiset tuntuu huomaavan sen myös jos on vaikka sydänchakraan noussut energia. Mulla muuttui silmien väri tummasta vaaleammaksi, johon sukulaisetkin kommentoivat, joten oli hiukan vaikea missata sitä.
Mielenkiintoista... Mulla (olen siis nainen) kundaali nousi asteittain vuoden aikana, mutta kun se viimeinkin saavutti kruunuchakran, mulla näkökin tuli paljon terävämmäksi.
T.AP
Kun työstätte chakrojanne yksi kerrallaan, niin suljetteko silmänne ja näettekö ne eri värit voimakkaina edessänne vai miten teillä toimii? Minulla ikään kuin jotkut haaleampina kuin toiset, joista tietää että mitkä kaipaavat erityishuomiota?
Mä en ole pahemmin yksitellen työstäny chakroja, vaan mulla nämä on lähinnä auennut kundaliinijoogan, tavallisen joogan ja perusmeditaation avulla. Olen kokeillut chakrameditaatiota muutaman kerran todella voimakkain tuloksin, ja tuntenut kuin kehoni aaltoilee ja on yhtä sitä ympäröivän tilan kanssa. YouTubesta voit hakea videoita, jotka opastaa keskittymään tiettyyn chakraan. Hanki myös chakrakivisetti ja pidä oikeanväristä kiveä kädessäsi meditoidessa ja keskity sen väriin.
Onko teillä hyviä chakramediaatiovinkkejä joiden kanssa olisi hyvä harjoitella rentoutumista ja mielen ja kehon puhdistamista ja energian tasapainoon saattamista, linkkejä esim. youtubeen?
Käytän yleensä vain tätä muutaman kerran viikossa, ennen nukkumaan menoa.
Kuulokkeet korville, silmät kiinni, selälleni makuulle ja kuvittelen jokaisen 7 värin eri kohdissa elimistöäni tasapainoittamassa. Häntäluu, lantio, vatsa, sydän, kurkku, silmien väli ja aivot.
Tuo on sellainen 15 min versio, jossa ei ole puhetta tai ohjausta, vain erilaista valoa ja musikkia.
Voin kertoa että on auttanut minua jännittämisen ja hermostuneisuuden poistamiseen, enkä ole enää nähnyt painajaisia.
Kundaliinihan voi aueta chakrameditaatiolla tai tietyn taajuuden musiikkia kuuntelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi että tällä palstalla näin paljon hörhöön uskovia kun täällä puhutaan paskaakin niin paljon muista. Nyt menee chakrat ja vibraatiot uusiksi teillä.
Itse ainakin tykkään palstalla levittää hyviä viboja, enkä koskaan hauku tai arvostele toisia. Eri mieltä tosin voi olla, mutta ei tarvitse muita kuitenkaan loukata ja pilkata. Järkyttävää, kuinka jotkut täällä esim. haukkuu masentuneita ihmisiä.
Niinpä. Haukkuvat masentuneita, huonoitsetuntoisia, väkivallan uhreja, miehiä, naisia, lapsia, lapsettomia ym. Sellaisen ihmisen sielun taso on yleensä vain vähän eläimen yläpuolella ja elämänkuva hyvin suppea (ts. taistele ruuasta, taistele reviiristä, pysy hengissä) joten pitkä on vielä matka siihen että sielunsa saavat korkeamman ja viisaamman, älyllisemmän tason.
Nämä toisia haukkuvat ihmiset ovat elämäänsä aina jollain tavalla katkeroituneita. Onnellinen ihminen ei halua pahaa toisille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hörhöä.
Kuulostaa varmaa todella hörhöltä sellaiselle joka ei ole kokeillut näitä asiota. Itsekin olin tätä mieltä joskus. Kannattaa kuitenkin kokeilla avoimin mielin, voisiko kuitenkin olla, että näissä asioissa on jotain perää koska miljoonat ihmiset ympäri maailmaa kertovat todella positiivista kokemuksista...
Vierailija kirjoitti:
Kundaliinihan voi aueta chakrameditaatiolla tai tietyn taajuuden musiikkia kuuntelemalla.
Voi ehdottomasti aueta, on kuitenkin vaarallista lähteä suorilta käsin itse avaaman chakroja esim. musiikin avulla, jos ei ole valmis tähän henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hörhöä.
Niinhän se on. Entä oletko ikinä miettinyt miten hörhöä on, että synnyt yhtäkkiä keskellä avaruutta seilaavalle maa-planeetalle, joka on syntynyt tyhjästä universumin mukana miljardeja vuosia sitten ja sitten satut syntymään ja kehittämään tietoisuuden ihmeellisellä planeetalla jossa on kehittynyt elollista elämää tutkimaan ja miettimään koko maailmankaikkeuden saloja?
Kuulostaapa hörhöltä!
Kundalinista puheenollen. Onko teillä muilla kokemusta twin flame seksistä?
Aivan käsittämätöntä, kuin molempien selkärangat valastuisivat liekkeihin orgasmin aikana ja meinaa mennä taju! Sain elämäni ensimmäiset emätinorgasmit twin flameni kanssa! Täydellinen yhteensopivuus. Ei sitä usko ennen kuin kokee.
Jos olemme erossa niin näemme seksiunia toisistamme, kuin rakastelisimme jossain aivan eri dimensiossa. Saamme orgasmeja toistemme kanssa unissamme. Tapaamme siis telepaattisesti ja täydellisellä synkrosoinnilla. Joskus aamulla tuntuu siltä että olisi ollut sisälläni, ja hän on seuraavana päivänä kertonut että tuntee että ihan kuin olisi ollut sisälläni unessaan. Ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Kundalinista puheenollen. Onko teillä muilla kokemusta twin flame seksistä?
Aivan käsittämätöntä, kuin molempien selkärangat valastuisivat liekkeihin orgasmin aikana ja meinaa mennä taju! Sain elämäni ensimmäiset emätinorgasmit twin flameni kanssa! Täydellinen yhteensopivuus. Ei sitä usko ennen kuin kokee.
Jos olemme erossa niin näemme seksiunia toisistamme, kuin rakastelisimme jossain aivan eri dimensiossa. Saamme orgasmeja toistemme kanssa unissamme. Tapaamme siis telepaattisesti ja täydellisellä synkrosoinnilla. Joskus aamulla tuntuu siltä että olisi ollut sisälläni, ja hän on seuraavana päivänä kertonut että tuntee että ihan kuin olisi ollut sisälläni unessaan. Ihmeellistä.
Twin flamesta ei vielä itsellä kokemusta, mutta tarkoitus manifestoida tämä elämääni. Kundaliinin myötä pystyn tosin kokemaan TODELLA voimakkaita orgasmeja koko vartalollani. Suosittelen myös tutustumaan tantraseksiin
Olen ollut lähellä romahdusta ja luin jostain, että se voi enteillä henkistä heräämistä, koska asioita on tapahtunut. Välillä olen pelännyt, että olen sekoamassa.
Minulle tuli ahdistus, paniikki, luulin että olen lopullisesti mielenvikainen, sitten yliluonnollisten asioiden ilmestyminen elämääni, herääminen, valaistuminen ja nyt tasapaino ja hyvä mieliala ja yritän pitää sen. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lähellä romahdusta ja luin jostain, että se voi enteillä henkistä heräämistä, koska asioita on tapahtunut. Välillä olen pelännyt, että olen sekoamassa.
Tuo oli ainakin mun kohdalla noin. Todella vaikea vaihe elämässä päällä ja sulle tulee välillä fiilis, että olet tosiaan sekoamassa kun todellisuus itsessään tuntuu niin käsittämättömältä asialta. Tosin kysehän voi sulla olla monesta muustakin asiasta, onko sulla muita oireita? Tässä on kattava lista asiasta https://www.stevenaitchison.co.uk/how-many-of-these-51-spiritual-awaken…; Mitä lähemmäksi heräämistä tulin, sitä enemmän fyysisiä oireita tuli mukaan peliin.
Vierailija kirjoitti:
Noudatan. Aina jos vahingossa ajattelen jotain ikävää toiselle tai jopa tällä palstalla tekisi mieli vastata ikävästi toiselle, niin en tee sitä vaan käännän sen positiiviseksi ja toivon henkilölle rauhaa ja vastaan ystävällisesti kuten haluaisin itselleni vastattavan. Haluan nauraa ja olla iloinen, enkä vahingoniloinen tai piikikäs.
Huomasin että aina kun ajattelin toisesta pahaa niin minun elimistöön alkoi sattua jossain kohtaa, töissä meni huonosti, minua ärsytti kaikki asiat ja ihmiset, olisin vaan halunnut nukkua. Näytin tyytymättömältä kun katsoin peiliin.
Nyt tunnen olevani niin täynnä rakkautta ja hyvää henkeä että tästä riittää ympärilleni, kaikille! Olen onnellinen ja olen elossa, ja kun harmittelin rahatilannettani 3 vkoa sitten niin sain kuulla että eräs kaukaisempi sukulainen oli laittanut testamenttiinsa minulle perintöä eli rahaa on tulossa. Ihan käsittämätöntä tämä hyvän viljely! Olen myös laihtunut 7 kiloa 6 viikon aikana eli nyt ihannepainossani. Positiivisuus polttaa paremmin kaloreita :))
Tosi kiva teksti! Mulla ihan sama juttu. Änkyrästä ja pelokkaasta muutuin elämää rakastavaksi ja (melkein) elämää pelkäämättömäksi (vielä on työtä tehtävänä :) <3 ), ja voin paremmin kuin koskaan.
Manifestoinnista: manifestoin rahaa. Mulla oli vielä vuosi sitten lainaa noin 6000 e (vanhat opintolainat). Kituutin toimistoduunissa. Sitten repäisin, seurasin omaa polkuani, aloin "digital nomadiksi", muutin ulkomaille, ja nyt, yhtä vuotta myöhemmin, mulla on laina kuitattuna ja lisäksi säästössä 15 000 euroa päälle.
Ja salaisuus tässä on myös se, että haluaa AIDOSTI jakaa omastaan. Mä annan aina kodittomille kaikki kolikot, joskus jopa irtoaa pikkuseteleitä kun olen oikein hyvällä tuulella. Haluan auttaa vanhaa äitiäni unelmassaan ostaa mökki, kunhan vielä vähän kertyy lisää massia. Hän on tehnyt kaikkensa ison perheensä eteen, ja elimme aina köyhyysrajalla. Nyt on mun, ja hänen, ja koko mun perheen, vuoro saada takaisin. ^_^
Meditoin joka päivä yhteensä noin tunnin, aamuisin ja iltaisin ja lisäksi joogassa. En aina "manifestoi", vaan ihan sellasta mindfullnessia. Joka auttaa todella paljon pitämään elämää linjassa, ja myös sitten siinä manifestoinnissa, kun oma henkinen hyvinvointi on loistokantimissa.
Suosittelen kaikille edes kokeilemaan. Ette menetä mitään. YouTubesta löytyy rutkasti esim. meditaatioita aiheesta. Tällä pallolla on niin paljon runsautta, siitä riittää kyllä kaikille, juuri SINULLE, joka tätä luet, myös! <3
Aate vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä ja itsekkäältä. Minä itse ja Minun hyvä olo on kaiken generaattori. Suhtaudun positiviisesti muihin ihmisiin Siksi, että siitä seuraa Minulle hyvää.
Tunsin yhden tämmöisen kristallihörhön. Hän kuvitteli olevansa hyvinkin henkistynyt ja tasapainoinen ihminen. Käytännössä hän ei tosiaan haastanut riitaa, mutta käytöksellään sai monen muun ärtymään, syystä. Hän ei nimittäin tehnyt mitään, mitä ei itse halunnut tehdä. Muut tekivät hänenkin työnsä. Hänellä on arkinen ammatti ja pätevyys, mutta hän ei halua mennä töihin, vaan elää tuilla. Hän jätti kaikki lapsensa ex-miehelle, eikä juuri pidä edes yhteyttä heihin, vaikka pienimmät ovat alle kouluikäisiä. Lapset eivät ilmeisesti sovi hänelle. Hän avioitui toisen hörhön kanssa, mutta erosi pian, kun viihtynytkään epätäydellisen ihmisen kanssa. Hän on muuttanut sinne tänne, pohjoisesta etelään, etelästä pohjoiseen, ilmeisesti 'kristallituntemuksiensa' mukaan, mitään rationaalista syytä muutoille ei ole.
Jotenkin tuli silloin mieleen, että siinä ihmisessä täytyy olla paljon patoutumia; vihaa ja aggressiivisuutta. Alkoholinkäyttö ja siitä humaltuminen vaikutti myös ristiriitaiselta tämän 'uskonnon' yhteydessä. Onkohan korttitalo jo romahtanut?