Minulla on menossa koe, katson kauanko likaiset astiat lojuvat tiskialtaassa jos minä en niitä tiskaa
Nyt siinä on tainnut olla pari lautasta, haarukoita ja veitsiä ainakin toista viikkoa. Alkaneet jo selvästi haista ja ovat kauttaaltaan limaisia. Kauanko veikkaatte että menee ennen kuin mies saa ne tiskattua?
Kommentit (299)
Taitaa olla se kriittinen piste jo ylittynyt aikaa sitten. Sanoisin vaan että vaihtamalla paranee. Dump the zero, get with the hero. Mikä ihme saa naiset hakeutumaan asumaan noiden aikuislasten kanssa.
Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!
Ihan fiksua aikuisen ihmisen toimintaa.
Mikäs siinä jos haluaa elää läävässä. Oletko kuullut sellaisesta uutuudesta kuin tiskikone?
Tuli juuri kauppoihin.
palstamamman voimafantasiat, vol. miljoona
Vierailija kirjoitti:
Entäs kun mies tekee vastaavan kokeen ja jättää auton öljyt vaihtamatta, odottaa niin kauan että sinä teet sen? Naiset naiset.. tehkää osanne!
Tuota varten on autohuoltoja, ei tarvitse kuin varata aika ja ajaa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö ne öljyt vaihtaa joka päivä?
Olen kokeillut samaa, kun mies jostsin syystä ei koskaan tiskaa psistinlastaa. Koskaan. Hän voi tiskata muita astioita ja se lasta seisoo altaassa pysyvästi likaisena. Kaiken lisäksi kukaan muu ei käyhä sitä paistinlastaa kuin mies, mutta jostain aivan käsittämättömästä syystä hän ei suostu tiskaamaan sitä. Olen luopunut odottelusta viikon kuluttua ja raivostunut, että mikä helkutti vaivaa, kun ei pese.
Muutenkin teen kotitöistä 90%, joten ärsyttää, maksan myös asumisen kokonaan ja omat ruokani sekä asunnon käyttötarpeet kuten saippuat. Nyt on lamppu palanut yhdessä huoneessa ja pyysin, että mies ostaisi kerrankin uuden lampun. Arvaat varmaan, ollaanko oltu jo viikko pimeässä. Ihan periaatteesta en aio ostaa ja vaihtaa, kun todella teen lähes kaiken muun yksin.
Ap sun kannattaa ostaakertakäyttölautasia itsellesi jemmaan. Samoin vessapaperia piiloon, älä vaihda uutta, kun se loppuu jne. Kannatan tätä kovaa linjaa nykyään. Sitä voi soveltaa moneen asiaan. Mieheni esim on ollut tapana pitääykkäkoulua ja häippästä kotoa vihaisena, eikä kerro, milloin tulee takaisin. Nyt minäkin olen alkanut tehdä niin ja se on aika vapauttavaa, saa ikäänkuin omaa lomaa arkeen.
exälle tein vastaavan kokeen. Aloitin heinäkuussa, marraskuussa kysyi ekan kerran, että miksi en tiskaa 😆 eli voi olla et joudut odottamaan hetken vielä heräämistä!!!!
Mulla oli vastaava testi pari vuotta sitten kun mun kumpikin käsi leikattiin. Niin kauan kun mulla oli tikit käsissä, sai huusholli mädäntyä aivan kaikessa rauhassa.
niin kauan menee kun puhtaita astioita kaapissa riittää. ja ehkä kauemminkin. itse olen tehnyt kokeen kuinka kauan kestää ennen kuin käsipyyhe vaihtuu pesualtaan naulakkoon, ja huom puhtaat pyyhkeet ovat hyllyllä siinä vieressä. no, ei vaihtunut, oli jo ihan jäykkä liasta ja piti heittää roskiin.
Ihme uhriutumista. Itse en tuollaista muijaa kauan katselisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota varten on autohuoltoja, ei tarvitse kuin varata aika ja ajaa paikalle.
Just.. Rikas saa rahalla vaikka ne kotityötkin ulkoistettua ostaa vaan kodinhoitajan ja siivoojan palvelut.. Itse tykkään hoitaa kodin pyykit ja siivoukset ja mies tekee mielellään ne työt mitä en osaa tai pysty ja hyvin toimii ja tulee halvemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aika monessa parisuhteessa, eikä yhdessäkään mies ole vaihtanut autoon öljyjä. Eikä vaihda tuttavien miehetkään. Missä todellisuudessa sinä oikein elät?
Lakkasin automaattisesti vaihtamasta miehen hammasharjan puhtaaseen samalla kun vaihdoin omani. Ja kylpypyyhe ei mene enään minun käden kautta pesukoneeseen. Osaa kyllä vaihtaa ne itse. Likainen koriin ja uusi tilalle. Ja uusia hammasharjoja löytyy allaskaapista. Luulen, että kummatkin vaihtanut yli puolivuotta sitten.
Tämä on taas täältä tuttua miesvihan lietsontaa...
Vierailija kirjoitti:
Autokorjaamo ne viimeksi vaihtoi. Ja itse varasin ja maksoin. Ja ihankun niitä öljyjä joka viikko vaihdettaisiin!!
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus vuosia sitten tein saman kokeen roskapussien kanssa. Niitä oli oikeasti oikein kunnon vuori! Varmaan 20 roskapussia haisi siinä ja kun ei mitään tapahtunut niin tuli kyllä korotettua ääntä ja ilmoitettua että nyt ne roskapussit helvettiin täältä asunnosta! Tai ei se ollut testi kun oli miehen vuoro viedä ja tiesi sen. Odotin vaan kauanko antaa lojua niiden siinä ja montako päivää.
Raivostuttaa kun on niin laiska. Nipottaa vielä mulle jos jätän jugurttipurkin pöydälle. Mä kuitenkin imuroin joka päivä ja pyyhin keittiön tasot useasti päivässä ja lattiatkin pesen muutaman kerran viikossa niin mitä sitten jos se jugurttipurkki siinä pöydällä hetken odottaa roskiin menoa.
Meillä joskus sama. Minä siivoan meillä oikestaan 95% ja jos joskus huomautan miehelle siivoamisesta, hän kostaa hetken päästä sanomalla jostain, minkä ole jonnekin jättänyt. Olen sanonut hänelle , että hänen ei tarvitse huolestua, jos minulta jää joku asia/roska jonnekin, koska minä sen kuitenkin itse siivoan pois. Ei sitä ainakaan kukaan muukaan siivoa.
Joskus , kun lapset oli vielä kotona ja tehtiin molemmat täyttä työpäivää, tein saman tyyppisen "kokeen". Jätin vain siivoamisen pariksi viikoksi (koska tuntui, että olemä oli pelkkää siivoamista, ruuanalittoa ja työssäkäyntiä) ja katsoinko tapahtuuko mitään. No eipä tapahtunut, paitsi, että huusholli oli kuin pommi olisi räjähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Öljyt vaihdetaan autosta riippuen vuoden tai 20 000/30 000 km välein.
Vierailija kirjoitti:
Ihme uhriutumista. Itse en tuollaista muijaa kauan katselisi.
No etpä tietenkään, sinä suuri ja valkoinen päällikkö, jolla onkin palvelija kotona. Vaikka luultavasti sinulla ei ole kotonasi minkäänlaista "muijaa". Mutta jos olisikin, sen tärkein tehtävä olis pyykätä, tiskata, laittaa ruuat, siivota ja run-kata sinusta mällit ulos. Ei sinä kumppania kaipaa vaan orjaa ja ilmaista palvelijaa.
Mä joskus vuosia sitten tein saman kokeen roskapussien kanssa. Niitä oli oikeasti oikein kunnon vuori! Varmaan 20 roskapussia haisi siinä ja kun ei mitään tapahtunut niin tuli kyllä korotettua ääntä ja ilmoitettua että nyt ne roskapussit helvettiin täältä asunnosta! Tai ei se ollut testi kun oli miehen vuoro viedä ja tiesi sen. Odotin vaan kauanko antaa lojua niiden siinä ja montako päivää.
Raivostuttaa kun on niin laiska. Nipottaa vielä mulle jos jätän jugurttipurkin pöydälle. Mä kuitenkin imuroin joka päivä ja pyyhin keittiön tasot useasti päivässä ja lattiatkin pesen muutaman kerran viikossa niin mitä sitten jos se jugurttipurkki siinä pöydällä hetken odottaa roskiin menoa.