Otatko jouluna alkoholia ?
Kommentit (17)
Otan kyllä. Yksikseni vietän joulua, ja ruokana todennäköisesti pakastepizza. Kaveriksi pullo viiniä ja sixpack kaljaa tarjoaa rattoisan joulun. Tämä on mulla jo perinne lähes parinkymmenen vuoden ajalta. (n. 51 v)
En ota, olen töissä. Jos olisin joulun vapaalla, ottaisin pari lasillista viiniä.
Vierailija kirjoitti:
Otan toki. Kolme alkoholia juovaa. Olen varannut aatolle 40 tölkkiä ja pullon whiskya, joulupäivälle 40 tölkkiä ja rommia. Tapaninpäivälle on vain olutta, koska illalla pitää ajaa autoa.
Kysyttiin alkoholista, olut ei ole alkoholijuoma vaan jano- ja ruokajuoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan toki. Kolme alkoholia juovaa. Olen varannut aatolle 40 tölkkiä ja pullon whiskya, joulupäivälle 40 tölkkiä ja rommia. Tapaninpäivälle on vain olutta, koska illalla pitää ajaa autoa.
Kysyttiin alkoholista, olut ei ole alkoholijuoma vaan jano- ja ruokajuoma.
Ei nyt noin tarkkaa ole.
Tottakai juhla-ateriaan kuuluu aperitiivi, ruokajuomat sekä jälkiruokaviinit.
Ehkä. Olin koko syksyn juomatta kun ei tehnyt mieli. Nyt vasta joulukussa join pitkästä aikaa ja se olikij ihan fine.
Vierailija kirjoitti:
Älä ota jos ajat.
Kinkkupitsa ja kossu, toimii joka joulu.
En, koska en ole paskalle haiseva likainen suomalainen juoppo.
Raittius on totuus. Raittius on oikeus.
Aion ostaa ja nauttia alkoholia sisältäviä juomia, kenties jälkiruokiakin. En kyllä puhdasta alkoholia juo, se kuulostaa pahanmakuiselta ja vaaralliselta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä asia kuuluu aloittajalle??
Tämä on keskustelupalsta ellet ymmärrä.
Varmasti viinipullo avataan kun on vieraitakin tulossa. Aikuisia.