Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Vierailija kirjoitti:
Twin flame liitto on suurin huijaus koskaan. Tarkoitus ei olekaan mennä yhteen oman twin flamin kanssa vaan kyse on henkisestä kasvun polusta johon oma twin flame ohjaa sinut. Voit tuntea romanttisia tunteita häntä kohtaan mutta kyse on henkisestä kasvusta. Jotkut tietty päätyvätkin yhteen. Mutta jos kumpikin on esim tahollaan naimisissa ja on perheet niin on hyvin epätodennäköistä että päätyvät koskaan yhteen. Kyse siis enemmänkin oman henkisen kasvun polusta. Käsittelet omaa elämääsi ja henkistä kasvua.
:) Tätähän täällä on yritetty sanoa lähes joka sivulla, ei ole välttämättä romanttinen suhde vaan jokin opettavainen suhde tai ystävyyssuhde.
Toisaalta taas twin flamet päättävät aina edellisessä elämässään että tulevat seuraavassa elämässä olemaan myös fyysisesti vetovoimaisia toisiaan kohtaan, mutta tämä ei välttämättä ole romanttista vaan sellaista tervettä ihailua joka itse asiassa kohdistuu osittain omaan itseensä ja liittyy itsensä rakastamiseen hyvällä ja rakentavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä olette tavanneet twininne?
Kumpikin olemme nelikymppisiä.
Kun törmäsin häneen olin 30v ja hän 34v.
Huomasin äskettäin, että minun "twin flame" esiintyy (omana itsenään) yhdessä tv-ohjelmassa. Oli hämmentävää katsella häntä "livenä", kun emme ole vuosiin tavanneet. En ole uskaltanut katsoa kun yhden jakson tuota sarjaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä olette tavanneet twininne?
Kumpikin olemme nelikymppisiä.
Sama täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan hän oli? Tutustuin viime kesänä netissä erääseen mieheen. Meillä synkkasi hyvin (kavereina) ja päätettiin puhelun jälkeen tavata. Matkalla minua jännitti mutta kävellessäni häntä kohti eka ajatukseni oli: ”missä ollaan nähty?” (tavattiin siis sokkona). Jännitys hävisi eikä näin yleensä tapahdu uusien ihmisten kanssa. Ilta meni hyvin kunnes peräännyin seksistä.. Seuraavina päivinä olin vähän pihalla. Tiesin hänen olleen yksinäinen joten ei tarvinut kauaa järkeillä mistä ne hänen rakkausviestit kumpuaa. Meitä yhdistää traumaattinen elämä (ketäpä ei) ja kummatkin vanhoja sieluja (lp 11/2 ja 22/4). Muuten olemme kuin toistemme vastakohdat: 14v ikäero, ulkonäöllisestikin täysin vastakohdat. Hänellä pitkät kiharat hiukset - juuri mitä ihailen miehessä. Jokin yhteys siinä oli kuin oltais tunnettu joskus jossain. Mutta minä kielsin kaiken ja pakenin. Tiedä sitten mikä tuonkin tapaamisen tarkoitus...
Ihan kuin tuntisimme saman miehen... :D Jonkinlainen tuttuus heti ja sieluyhteys minullakin häneen, mutta sellainen niin kuin vanha, rakas ystävä. Ei se, jonka vuoksi luen tätä ketjua.
Minulle sopii jos ihmiset haluavat uskoa twin flameen, että sielu olisi jakautunut kahtia ja jotkut seurustelevat vähän kuin itsensä kanssa. En usko että haluaisin seurustella itseni kanssa parisuhteessa, paitsi sinkku kai seurustelee noin muuten itsensä kanssa. Uskon jonkinlaiseen yhteensopivuuteen enemmän. Voi olla että on samoja sielukipinöitä henkilöissä jotka täsmäävät toistensa kanssa tai joku taajuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan hän oli? Tutustuin viime kesänä netissä erääseen mieheen. Meillä synkkasi hyvin (kavereina) ja päätettiin puhelun jälkeen tavata. Matkalla minua jännitti mutta kävellessäni häntä kohti eka ajatukseni oli: ”missä ollaan nähty?” (tavattiin siis sokkona). Jännitys hävisi eikä näin yleensä tapahdu uusien ihmisten kanssa. Ilta meni hyvin kunnes peräännyin seksistä.. Seuraavina päivinä olin vähän pihalla. Tiesin hänen olleen yksinäinen joten ei tarvinut kauaa järkeillä mistä ne hänen rakkausviestit kumpuaa. Meitä yhdistää traumaattinen elämä (ketäpä ei) ja kummatkin vanhoja sieluja (lp 11/2 ja 22/4). Muuten olemme kuin toistemme vastakohdat: 14v ikäero, ulkonäöllisestikin täysin vastakohdat. Hänellä pitkät kiharat hiukset - juuri mitä ihailen miehessä. Jokin yhteys siinä oli kuin oltais tunnettu joskus jossain. Mutta minä kielsin kaiken ja pakenin. Tiedä sitten mikä tuonkin tapaamisen tarkoitus...
Ihan kuin tuntisimme saman miehen... :D Jonkinlainen tuttuus heti ja sieluyhteys minullakin häneen, mutta sellainen niin kuin vanha, rakas ystävä. Ei se, jonka vuoksi luen tätä ketjua.
Mielenkiintoista! Kuinkahan voitaisiin asia selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Minulle sopii jos ihmiset haluavat uskoa twin flameen, että sielu olisi jakautunut kahtia ja jotkut seurustelevat vähän kuin itsensä kanssa. En usko että haluaisin seurustella itseni kanssa parisuhteessa, paitsi sinkku kai seurustelee noin muuten itsensä kanssa. Uskon jonkinlaiseen yhteensopivuuteen enemmän. Voi olla että on samoja sielukipinöitä henkilöissä jotka täsmäävät toistensa kanssa tai joku taajuus.
Juuri jonkinlaisella taajuudella minäkin kuvaisin heitä joiden kanssa ”kemiat kohtaa”. Juttelu on rentoa, ei jännitä ja tuntuu että ollaan samalla tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri jonkinlaisella taajuudella minäkin kuvaisin heitä joiden kanssa ”kemiat kohtaa”. Juttelu on rentoa, ei jännitä ja tuntuu että ollaan samalla tasolla.
Minäkin olen jollekin kuvannut tuota taajuus-termiä, siis siten että hänen kanssaan on täydellisesti samalla taajuudella,ei lainkaan mitään säröä/ häiriötä meidän välillä. Tuntuu että kaikki tieto/ ymmärrys/tunteet vieraat välillämme suoraan ja häiriöttä, täydellinen tila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jollekin kuvannut tuota taajuus-termiä, siis siten että hänen kanssaan on täydellisesti samalla taajuudella,ei lainkaan mitään säröä/ häiriötä meidän välillä. Tuntuu että kaikki tieto/ ymmärrys/tunteet vieraat välillämme suoraan ja häiriöttä, täydellinen tila.
Yllä olevaan korjaus: ei vieraat vaan virtaa...
Onko twin flame sellainen, jonka tapaa, on ihanaa ja lopulta tulee ero? Päättyy aina eroon kun elämän oppiläksy on opittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, jos pyytää merkkinä vihreää kättä ja vastaan tulee harmaa käsi?
Väreistä v*ttuilu on siinä mielessä hedelmätöntä, että värin kokemiseen vaikuttaa näytön värien säätö sekä henkilön itsensä kokemus. Jokainen ehkä muistaa kuvat mekosta ja tennareista, jotka eri ihmiset näkee eri värisenä. Itselleni tuo käsi näkyy vihreänä. Mietin lähinnä onko pyytämäni merkki kuitenkin liian tavallinen, tuleeko vihreitä käsiä kuitenkin vastaan vähän tämän tästä. Tämä oli joka tapauksessa hauska yllätys, varsinkin kun käsi ei näy you tubea selatessa, vaan tuo video pitää klikata auki että se tulee näkyviin.
En tiedä onko vihreä käsi liian tavallinen merkki, mutta itselleni ei ainakaan joka päivä tule vastaan vihreitä käsiä/kämmeniä, missään muodossa...
Olen alkanut tämän jälkeen vähän leikkimään näillä merkeillä. En tiedä saisiko näin tehdä. Menen youtubeen, päätän jonkun merkin itselleni, äsken esimerkiksi ”hattupäinen kissa”, sitten haen hakusanalla tarot ja esim. April 2021, selaan videoita kunnes näen haluamani merkin, ja katson videon jossa näen tuon asettamani merkin. Tuo hattupäinen kissa esimerkiksi tuli ihan minuutissa sen jälkeen kun sanoin minkä merkin haluan. Ajattelen että näin saisin tarotluennan joka sopisi juuri minulle. Ainakin tämä tuntuu jännältä, kun ne merkit toteutuu niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Eihän twinien tarkoitus välttämättä edes ole seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Onko twin flame sellainen, jonka tapaa, on ihanaa ja lopulta tulee ero? Päättyy aina eroon kun elämän oppiläksy on opittu.
Ei, tuo on soul mate tai karmic.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä twin flame on?
sinun kaksoisliekki, sielunpuolisko.
Twin flame liitto on suurin huijaus koskaan. Tarkoitus ei olekaan mennä yhteen oman twin flamin kanssa vaan kyse on henkisestä kasvun polusta johon oma twin flame ohjaa sinut. Voit tuntea romanttisia tunteita häntä kohtaan mutta kyse on henkisestä kasvusta. Jotkut tietty päätyvätkin yhteen. Mutta jos kumpikin on esim tahollaan naimisissa ja on perheet niin on hyvin epätodennäköistä että päätyvät koskaan yhteen. Kyse siis enemmänkin oman henkisen kasvun polusta. Käsittelet omaa elämääsi ja henkistä kasvua.