Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
641/651 |
10.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kyttään tätä ketjua siinä toivossa, että ihastukseni kirjoittaisi minusta tänne.

Ei se ihastuksesi ole välttämättä sinuun ihastunut tai muutenkaan kiinnostunut satuilemaan susta lemmentarinoita anonyymipalstan hölynpölyketjuihin. 

Vierailija
642/651 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaas kokeneemmat neuvoja!

Olen saanut loppukesästä selville kuka kaksoisliekkini on. Puhuimme lyhyesti, oli telepatiaa, etc. halailimme pitkään  ja suukko suulle tuli.

Näen noin kuukauden kuluttua liekkini uudestaan. Meillä ei ole siis sovittua tapaamista, mutta olemme samaan aikaan samassa paikassa.

Miten voisin valmistautua tapaamaan uudelleen? Edellinen tilanne päättyi niin että minulle katsekontaktin, halailua ja suukon intensiivisyys oli liikaa ja lähdin vain pois. Liekkini saattaa kuvitella etten ole hänestä kiinnostunut, enkä tiedä lähestyykö hän minua enää uudestaan. Toisaalta hän voi ajatella että kun kerran jo juttelimme, voi tulla uudestaan juttelemaan. En tiedä yhtään miten hän reagoi.

Minä olen nainen ja hän mies, molemmat viisissäkymmenissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/651 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, että stalkkaukselle ja ahdistelulle voi kehittää ihan tällaisen oman kultinkin, kun on nainen. 

Jos tää olis miesten ylläpitämä ketju, niin heitä syytettäis vainoamisesta ja ties mistä.

Hyvä tytöt. Kannattaa välillä käydä ulkona raittiissa ilmassa ja jättää se liimapuikko kotiin.

Ai niin, jos se teidän ihastus sanoo ei, niin se on sit kans ei. Ihan sama mihin skeidaan sitä itse uskoo.

Vierailija
644/651 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksoisliekit kohtaavat maan päällä, suhde on hyvin intensiivinen ja henkisesti sekä fyysisesti haastava ja vaikeakin. Kaksoisliekit kohtaavat kuin kaksi peiliä, heijastaen toistensa epätäydellisyyttä. Sen perimmäinen tarkoitus on täydellisen harmonian ja yhdistymisen saavuttaminen: ne alueet, joilla on työstettävää, nousevat esiin kaksoisliekin peilin kautta.

Kaksoisliekit eivät ole toistensa kaltaisia. Eroja voi olla iässä, sukupuolessa (mutta ei välttämättä), maantieteellisessä sijainnissa, uskomuksissa, etnisessä taustassa tai vaikka tulotasossa. Toinen aina edistää toisen kasvua. Siitä huolimatta näiden kahden välinen side on hyvin vahva. 

Vierailija
645/651 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin omani, suhde oli todella intensiivinen ja syvällinen mutta vaikea

Vierailija
646/651 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin omani Tinderissä. Hän oli toiselta puolen maailmaa, mutta sillä hetkellä jo ollut Euroopassa pidempään. Rakastuimme nopeasti näkemättä toisiamme. Hän tuli Suomeen luokseni kahden kuukauden jälkeen ja menimme naimisiin 9kk myöhemmin.

Suhde on ollut vaikea, mutta koin aina tuntevani hänet paremmin kuin hän edes itse tuntee itsensä. Näin hänen puutteidensa taakse ja näin sen kauniin puhtaan sydämen, jonka päälle oli rakentanut valtavat muurit. Elämä rikkonut tämän herkän ihmisolennon, mutta onneksemme minä olin saman prosessin käynyt jo aiemmin ja kykenin auttamaan häntä käymään omansa. 

Tänä päivänä, 3,5 vuotta myöhemmin, rakastan häntä enemmän kuin koskaan. Hän on tehnyt upean henkisen kasvun ja jatkaa kasvamista. Hän myös auttaa minua oman kasvuni kanssa.

Koen häntä kohtaa ikävää jo lyhyen eron jälkeen. Kukaan ei ole koskaan rakastanut minua niin täysin kuin hän. 

Vierailija
647/651 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney ja sen muija. Kuin sama henkilö naisena ja miehenä.

Vierailija
648/651 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa

Vierailija
649/651 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko olemassa mitään parempaa paikkaa keskustella tästä aiheesta? Täällä on noita trolleja, joita en jaksaisi ollenkaan...

Vierailija
650/651 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko olemassa mitään parempaa paikkaa keskustella tästä aiheesta? Täällä on noita trolleja, joita en jaksaisi ollenkaan...

Quorassa on yhteisöjä, joissa voi keskustella turvallisemmin ilman lyttäystä. Sinne täytyy kylläkin kirjautua.

Vierailija
651/651 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toisella on paska luonne, mutta upea ulkonäkö ja toisella taas paska ulkonäkö ja upea luonne, voiko olla kaksoisliekki?

Niin, sain kuulla avioituneeni kaksoisliekkini kanssa. Tuli ero. Mies sai kuulla olevansa naimisissa kaksoisliekkinsä kanssa. Tuli ero. Mies lienee vielä naimisissa kolmannen vaimonsa kanssa.