Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Minun TF on miesversio minusta. Olemme läheisessä ystävyyssuhteessa, emme romanttisesti, ainakaan vielä. Maantieteellisesti kaukana mekin kuten moni muu.
Samalla hän on kaikkea sitä mitä olen aina pelännyt omalla kohdalla!
Ollut sellaisella alalla jolla en haluaisi olla. On työttömänä covid-tilanteen vuoksi ja joutui muuttaa takaisin suvun tiloille suvun alueelle maalle, pois kaupungista.
Minä olen asunut Helsingissä ikäni, paitsi ulkomailla parissa suurkaupungissa työharjoittelujen takia. Olen matkustanut paljon, hän ei yhtään, ainakaan vielä.
Hän pääsi yliopistoon aikoinaan sellaiselle alalle jolle minä halusin, mutta en päässyt. Hän lopetti yliopiston kesken, ja minä lopetin ammattikorkeakoulun kesken sillä alalla mille hän olisi halunnut, mutta kun pääsin yliopistoon toiselle alalle! :o
Hän on opettanut minua kaupunkilaisnaista pitämään luonnosta ja irtaantumaan pitkistä työpäivistä, minä olen kannustanut häntä taiteellisessa projektissa nyt kun työttömänä. TF-ihmissuhteen eräs tunnusmerkki on se että molemmat kannustavat toisiaan olemaan parempia ihmisinä ja sieluina. Yhteiset hetket ovat harmoniassa, tasapainossa. Tunnemme läheisyyttä luontoon mutta myös avaruuteen, ihan kuin olisimme käymässä täällä jostain ulkoavaruudesta ja ainoastaan me molemmat ymmärrämme toisiamme 100%.
Tiedät ettei sinun TF koskaan tekisi sinulle mitään pahaa eikä sanoisi mitään pahaa.
Minulla oli soul mate, sitten false TF jonka jälkeen soul groupiin kuuluva, sitten tapasin TF:n yli vuosi sitten.
Eiköhän ihmiset itse tiedä mitä kokevat.
Vierailija kirjoitti:
Jostain olen lukenut että 1111 ja 11.11 jne alkaa ilmestyä kun heräätte tähän twin flame maailmaan, alatte ottamaan selvää asioista.
1111 alkaa ilmestyä uudestaan ja usein false/fake twin flamen kanssa. Monet twin flame matkaansa kokeneet ovat raportoineet juuri tätä feikkiyhteyksissään.
Kun olette Unionissa aidon twin flamenne kanssa, niin alatte sen sijaan nähdä voimakkaita union-numeroita eli 333 ja 555 tai esim. usein joka paikassa 9 tai 6+3 tai 3+6 joka on numerologiassa tuo 9 eli 333.
Just luin tätä viestiä ja ajattelin erästä miestä, että tiedän hänen olevan twin flameni. Samalla huomaan, että kello näyttää just parhaillaan olevan 11.11. (en asu Suomen aikavyöhykkeellä). Näin se universumi lähettää noita synkronioita...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä koen mutta.. Minä ainakin epäilen yhteyttäni erääseen henkilöön. Mistä voin tietää ettei kaikki olekaan vain oman pääni sisällä vaan oikeasti jotain ”universumin merkkejä?”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä koen mutta.. Minä ainakin epäilen yhteyttäni erääseen henkilöön. Mistä voin tietää ettei kaikki olekaan vain oman pääni sisällä vaan oikeasti jotain ”universumin merkkejä?”
Minkälaisia merkkejä on ollut tähän asti? Pyydä universumilta jotain tiettyä merkkiä, mutta ole erittäin tarkka että pyydät jotain harvinaista mitä ei joka päivä näe, pandakarhua pinkissä villapuserossa. Sitten vaan odottelemaan merkkiä. Ei siis tarvitse kadulla tulla vastaan pandakarhua pinkissä puserossa, voit saada varmennuksen esim. Jostain facebookpostista, TV ohjelmasta, vastaantulevan lapsen vaatteessa jne. Itse ole kokeillut tuota tekniikkaa useampaan kertaan kysyessäni onko manifestointi toteutumassa ja merkki on tullut yleensä todella lyhyen ajan sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia merkkejä on ollut tähän asti? Pyydä universumilta jotain tiettyä merkkiä, mutta ole erittäin tarkka että pyydät jotain harvinaista mitä ei joka päivä näe, pandakarhua pinkissä villapuserossa. Sitten vaan odottelemaan merkkiä. Ei siis tarvitse kadulla tulla vastaan pandakarhua pinkissä puserossa, voit saada varmennuksen esim. Jostain facebookpostista, TV ohjelmasta, vastaantulevan lapsen vaatteessa jne. Itse ole kokeillut tuota tekniikkaa useampaan kertaan kysyessäni onko manifestointi toteutumassa ja merkki on tullut yleensä todella lyhyen ajan sisällä.
Kiitti vinkistä! Merkit ovat olleet jotain häneen liittyvää esim syntymävuosi, nimi, kaupunki, unet myös vahvana. Mitään merkkejä en näe muista joten ihmetyttää tällainen kun jo monesti yrittänyt unohtaa mutta aina merkit tulevat muistuttamaan..
En ole pyytänyt tähän mennessä mitään spesifiä joten täytyypä testata tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä! Merkit ovat olleet jotain häneen liittyvää esim syntymävuosi, nimi, kaupunki, unet myös vahvana. Mitään merkkejä en näe muista joten ihmetyttää tällainen kun jo monesti yrittänyt unohtaa mutta aina merkit tulevat muistuttamaan..
En ole pyytänyt tähän mennessä mitään spesifiä joten täytyypä testata tuota.
ja silloin kuin näet tuon pyytämäsi merkin tai jonkun muunkin merkin, pyri kiinnittämään huomiota siihen mitä ajattelit juuri sillä hetkellä kuin merkin näit. Sekin voi olla viesti universumilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pyytänyt tähän mennessä mitään spesifiä joten täytyypä testata tuota.ja silloin kuin näet tuon pyytämäsi merkin tai jonkun muunkin merkin, pyri kiinnittämään huomiota siihen mitä ajattelit juuri sillä hetkellä kuin merkin näit. Sekin voi olla viesti universumilta
Joskus on vaikea tulkita mitä merkit tarkoittaa ne kun usein tulevat odottamatta, erityisesti numeroyhdistelmien kanssa. Ei kuitenkaan liikaa pidä tuijotella niitä, muuten menee ihan solmuun.. heh
Mitä jos en saa pyytämäni merkkiä lainkaan?
Minun mies-Twin kaukana täältä alkoi nähdä merkkejä minusta, ja samalla sain ruutuun numerosarjat 777 ja 7777! :))))
minä sain 1111 falsen kanssa, mutta heräsin tuolloin tähän twin flame-maailmaan.
ilman falsea ja tuota näkemääni numeroa, en olisi herännyt enkä löytänyt häntä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
minä sain 1111 falsen kanssa, mutta heräsin tuolloin tähän twin flame-maailmaan.
ilman falsea ja tuota näkemääni numeroa, en olisi herännyt enkä löytänyt häntä myöhemmin.
en olisi siis löytänyt realia eli sitä oikeaa twiniä myöhemmin, kiitän tästä ikuisesti falsea : )
Minkä ikäisinä olette tavanneet twininne?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisinä olette tavanneet twininne?
46-vuotiaana, hän on 39.
Siis miten noi Twin Flamen vaiheet Separation, Reunion ja Union käytännössä tulkitaan?
Pitääkö Unionissa olla fyysisesti tekemisissä ja yhdessä, eikä netin kautta etänä? Vai onko sama asia molemmissa? Tarkoittaako tuo Union että molemmat tietävät toisistaan tai että toinen tietää että Twin Flame kyseessä ja toinen ihmettelee että miten tuo toinen ihminen tuntuu niin tutulta?
Reunion on jos on ollut Separationissa kai välillä, vai onko se että tavataan taas tässä elämässä tai monen elämän jälkeen?
Onko Separation se kun toinen lähtee juoksemaan, vaikka olisi ollut Union/Reunion ensin?
Vai onko Separation se vaihe kun kumpikaan ei vielä tiedä toistensa olemassaolosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt uskoani tähän. Asiat on jumittaneet niin pahasti paikoillaan. Tein kuitenkin tämän toissa päivänä, pyysin merkkiä. Ajattelin vihreää kättä. Kämmentä siis. Onko se tarpeeksi harvinaista? En tiedä. Tänään tunsin itseni todella surulliseksi selailin youtubea löytääkseni jotain piristävää ja törmäsin tällaiseen videoon. Katsokaa mitä siinä taustalla näkyy. En ole nähnyt tuollaista koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen menettänyt uskoani tähän. Asiat on jumittaneet niin pahasti paikoillaan. Tein kuitenkin tämän toissa päivänä, pyysin merkkiä. Ajattelin vihreää kättä. Kämmentä siis. Onko se tarpeeksi harvinaista? En tiedä. Tänään tunsin itseni todella surulliseksi selailin youtubea löytääkseni jotain piristävää ja törmäsin tällaiseen videoon. Katsokaa mitä siinä taustalla näkyy. En ole nähnyt tuollaista koskaan ennen.
No, siinähän se. Itse sen huomasit. 🙂
Itse olen pyytänyt kirahvia, jolla kaula solmussa. Ei ole vielä vastaan kävellyt. 😄
Mitä tarkoittaa, jos pyytää merkkinä vihreää kättä ja vastaan tulee harmaa käsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa, jos pyytää merkkinä vihreää kättä ja vastaan tulee harmaa käsi?
Väreistä v*ttuilu on siinä mielessä hedelmätöntä, että värin kokemiseen vaikuttaa näytön värien säätö sekä henkilön itsensä kokemus. Jokainen ehkä muistaa kuvat mekosta ja tennareista, jotka eri ihmiset näkee eri värisenä. Itselleni tuo käsi näkyy vihreänä. Mietin lähinnä onko pyytämäni merkki kuitenkin liian tavallinen, tuleeko vihreitä käsiä kuitenkin vastaan vähän tämän tästä. Tämä oli joka tapauksessa hauska yllätys, varsinkin kun käsi ei näy you tubea selatessa, vaan tuo video pitää klikata auki että se tulee näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väreistä v*ttuilu on siinä mielessä hedelmätöntä, että värin kokemiseen vaikuttaa näytön värien säätö sekä henkilön itsensä kokemus. Jokainen ehkä muistaa kuvat mekosta ja tennareista, jotka eri ihmiset näkee eri värisenä. Itselleni tuo käsi näkyy vihreänä. Mietin lähinnä onko pyytämäni merkki kuitenkin liian tavallinen, tuleeko vihreitä käsiä kuitenkin vastaan vähän tämän tästä. Tämä oli joka tapauksessa hauska yllätys, varsinkin kun käsi ei näy you tubea selatessa, vaan tuo video pitää klikata auki että se tulee näkyviin.
En tiedä onko vihreä käsi liian tavallinen merkki, mutta itselleni ei ainakaan joka päivä tule vastaan vihreitä käsiä/kämmeniä, missään muodossa...
Omat hulluuntensa jollakin, toisilla se on että kuvittelee miehen muuttuvan naiseksi kun sieltä päästä löytyy "naissielu" sujahtaneena aivoihin.