Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
521/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä twin flame on?

Se on lyhyesti sanottuna taikauskoa.

Vierailija
522/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä "twin flame" -käsite on oikein tullut?

Yleensä tällaiset huuhaat tulevan jonkun "gurun" blogista tai jostain spirituaalisesta mystisismistä, mutta tällä ei vaikuta olevan edes wikipedia-artikkelia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa noituudelta ja eksytykseltä.

Vierailija
524/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme lopun aikoja.

Vierailija
525/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tekemisen puutteelta ja sinisilmäisyydeltä. Kuka tästä käärii rahat? Oletan että aiheesta löytyy pilvin pimein raflaavia teoksia. Yksinäisten kotirouvien iloksi eiku rahat pois ja karkuun. 😂

Vierailija
526/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämä twin flame on?

Se on lyhyesti sanottuna taikauskoa.

Mitä eroa loppujen lopuksi on taikauskolla ja ”oikealla” uskolla?

Vierailija
527/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti taikauskoa mutta kokemuksena twin flame kuvaa silti sitä tunnetilaa, joka tulee sen toisen kanssa. On kuin olisi vihdoin löytänyt kotiin. Käsittämätön rauha kaikessa läsnäolossa. Voi olla hiljaa mutta kaikki on kohdallaan.

Olen kokenut tämän tunteen vain yhden ihmisen kanssa koko elämäni aikana ja ikää 46 vuotta. Emme koskaan seurustelleet. Tämän kokemuksen jälkeen on vaikeaa tyytyä mihinkään vähempään. ”Normaali” parisuhde tuntuu jatkuvalta vääntämiseltä ja kuin työpäivältä oikean työpäivän jälkeen. Näin olen muut suhteeni kokenut.

Vierailija
528/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se arki hoitaa. Heittää liekit lepattamasta.

Vierailija
529/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti taikauskoa mutta kokemuksena twin flame kuvaa silti sitä tunnetilaa, joka tulee sen toisen kanssa. On kuin olisi vihdoin löytänyt kotiin. Käsittämätön rauha kaikessa läsnäolossa. Voi olla hiljaa mutta kaikki on kohdallaan.

Olen kokenut tämän tunteen vain yhden ihmisen kanssa koko elämäni aikana ja ikää 46 vuotta. Emme koskaan seurustelleet. Tämän kokemuksen jälkeen on vaikeaa tyytyä mihinkään vähempään. ”Normaali” parisuhde tuntuu jatkuvalta vääntämiseltä ja kuin työpäivältä oikean työpäivän jälkeen. Näin olen muut suhteeni kokenut.

Kummastelen lähinnä sitä, että miksi asialle on yhtäkkiä pitää lanseerata kökkö englanninkielinen termi. Suomessa on puhuttu rakkaudesta, tosirakkaudesta, sielunkumppaneista yms jo hyvä tovi =)

Ihan kuin asia ei olisi tarpeeksi kaunis tai merkityksellinen ilman new age -hömpän vivahdetta.

Vierailija
530/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapasin nuorena aikuisena kaksoisliekkini. Emme tosin päätyneet yhteen. Maallisessa mielessä "tasoerot" välillämme olivat liian suuria. Molemmat ihastuimme toisiimme, mutta tuohon se sitten kaatui (ja siitä johtuvaan epäröintiin). Liian kaunis nainen minulle.

Vierailija
531/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä "twin flame" -käsite on oikein tullut?

Yleensä tällaiset huuhaat tulevan jonkun "gurun" blogista tai jostain spirituaalisesta mystisismistä, mutta tällä ei vaikuta olevan edes wikipedia-artikkelia.

Antiikin aikaisia horinoita. Platonilla oli pohdintaa asiasta.

Vierailija
532/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma harvinaisempaa entä valaistuminen. Suomessa tuskin kovin paljoa "liekkien" kokoontumisajoja.

Vierailija
533/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummastelen lähinnä sitä, että miksi asialle on yhtäkkiä pitää lanseerata kökkö englanninkielinen termi. Suomessa on puhuttu rakkaudesta, tosirakkaudesta, sielunkumppaneista yms jo hyvä tovi =)

Ihan kuin asia ei olisi tarpeeksi kaunis tai merkityksellinen ilman new age -hömpän vivahdetta.

Ihmisillä on tarve selittää yliluonnolliselta tuntuvia asioita ja tässä on paljon yliluonnollisen tuntoisia asioita.  Itselläni esimerkiksi kokemus siitä, että käyn henkilön kanssa saman keskustelun ensin unessa ja sitten oikeassa elämässä. Ja henkilö siis sellainen että en oikeastaan edes tunne niin hyvin, että olisin voinut ennakoida, että hänen kanssaan keskustelu on sellaista mitä se sitten oli. Ihan jollain toisella levelillä, mitä kenenkään toisen ihmisen kanssa. Niin paljon kaikkea tällaista pientä jännää. Mutta ei näitä ole tarve kenellekkään todistaa, (se ehkä siinä on se ero varsinaiseen uskontoon, itselleni ainakin ihan yksi lysti jos muut ei usko, enkä näistä livenä kenenkään kanssa puhu) mukava vain netissä jutella sellaisten ihmisten kanssa jotka ovat kokeneet saman tapaisia asioita.

Vierailija
534/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma harvinaisempaa entä valaistuminen. Suomessa tuskin kovin paljoa "liekkien" kokoontumisajoja.

Nämä kulkee usein käsi kädessä. Joko herääminen johtaa twinin tapaamiseen tai twinin tapaaminen heräämiseen.

Vierailija
535/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se arki hoitaa. Heittää liekit lepattamasta.

Tää. Veikkaan, että tämä koko kaksoisliekkijuttu johtuu siitä, että ihastuminen ei koskaan edennyt suhteeseen saakka. Jää toisesta aivan liian yksipuolisen positiivinen kuva.

Vierailija
536/651 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koskaan onnellista tarinaa siitä, että kaksoisliekit päätyvät yhteen?

Vierailija
537/651 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette päätyneet yhteen, jos tuo oli niin uskomaton kokemus? Luulisi parisuhteen syntyvän luonnostaan.

Vierailija
538/651 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoisliekkiyhteys on tunteena täysin käsittämätön. Se rakkauden tunne vain on. En vaadi toiselta mitään. Kohdatessa ei maailmassa ole muita olemassa. Ajantaju ja maailma ympäriltä katoaa. Tämän voi vain ymmärtää, jos tämän on kokenut. Muihin suhteisiin verrattuna, niin tämä tunne ei koskaan katoa. Mitä tämä sitten tarkoittaa, niin tulevaisuus sen näyttäköön. Kaikki on kuitenkin ihan hyvin, vaikka emme ole yhdessä. Olen kiitollinen, että sain tämän kokea. Tätä se Platon varmaan tarkoitti, kun puhui sielujen halkaisemisesta. Tästä aiheesta on vaikea puhua myös kaksoisliekkien välillä, koska tunne on pelottava ja kunnioitusta herättävä.

Vierailija
539/651 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twin flamet eivät oikein sovellu parisuhteeseen keskenään. Eikä se olekaan sen tarkoitus.

Vierailija
540/651 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoisliekkiyhteys on tunteena täysin käsittämätön. Se rakkauden tunne vain on. En vaadi toiselta mitään. Kohdatessa ei maailmassa ole muita olemassa. Ajantaju ja maailma ympäriltä katoaa. Tämän voi vain ymmärtää, jos tämän on kokenut. Muihin suhteisiin verrattuna, niin tämä tunne ei koskaan katoa. Mitä tämä sitten tarkoittaa, niin tulevaisuus sen näyttäköön. Kaikki on kuitenkin ihan hyvin, vaikka emme ole yhdessä. Olen kiitollinen, että sain tämän kokea. Tätä se Platon varmaan tarkoitti, kun puhui sielujen halkaisemisesta. Tästä aiheesta on vaikea puhua myös kaksoisliekkien välillä, koska tunne on pelottava ja kunnioitusta herättävä.

Juuri näin, minäkin sen koen. Täydellinen rakkaus, joka ON, jota ei verbinä tehdä (vrt. minä rakastan sinua) vaan se vaan on tämän ihmisen kanssa. Minä olen onnellinen pelkästään siitä, että tämä ihminen on olemassa tällä maapallolla, tiedän, että tulemme aina olemaan "yhteydessä" toisiimme, vaikkemme siis oikeasti olisi tekemisissä. Tämän henkilön kanssa ollessani ilma on paksua ja tiivistä, intensiivistä magnetismia, jota voisi veitsellä leikata. Itse on täysin hänen sisäisen maailmansa kokemuspiirissä ja vedämme vain toisiamme fyysisesti puoleemme, että voisimme olla vierivieressä (ei seksuaalisesti kuitenkaan). Ei ole mitään arvailuja toisen mielen liikkeistä, kuten ns. normi-ihastuksissa, joista et oikein koskaan ole varma, mitä se ajattelee ja pelkäät, että tulkitsetkin toisen ihastusta väärin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan