Twin flame
Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?
Kommentit (651)
Nämä kaksoisliekkitunteet ym. kokemukset. Ovatko ne aina molemmin puolisia? Vai voiko olla niin, että toinen osapuoli ei koe asioita samoin?
Vierailija kirjoitti:
Nämä kaksoisliekkitunteet ym. kokemukset. Ovatko ne aina molemmin puolisia? Vai voiko olla niin, että toinen osapuoli ei koe asioita samoin?
Kai se on niiden tunnusmerkki että molemmat tuntee ne tunteet. Itse luulin vuosia että tunteet on yksipuolisia, mutta paljastui sitten jossain vaiheessa ettei ole vaan molemmilla ollut samat fiilikset vuosia. Paskempaa tässä on se, että ei tämä etene senkään jälkeen kun tulee selville että molemmilla on samat tunteet. Aivan ihmeellisiä asioita tulee aina väliin. Toki sellaisia että jos ei välittäisi kuin itsestään niin ne voisi vain sivuuttaa, mutta ei taida olla twineille tyypillinen luonteenpiirre sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma harvinaisempaa entä valaistuminen. Suomessa tuskin kovin paljoa "liekkien" kokoontumisajoja.
Nämä kulkee usein käsi kädessä. Joko herääminen johtaa twinin tapaamiseen tai twinin tapaaminen heräämiseen.
Mulle noin päin, että twinin tapaaminen jonkinlaiseen henkiseen heräämiseen. Ja se tapaaminen tuli ns. ihan puskista.
Tunnistatteko julkkispareista Twin Flameja?
Vierailija kirjoitti:
Chrissy Teigen ja John Legend
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chrissy Teigen ja John Legend
Jutta Larm (vai mikä onkaan) ja miehensä ovat tästä puhuneet.
Vierailija kirjoitti:
Meidän 5D sielut kokee ne samoin.
Meidän 3D elämän ihmiset eivät välttämättä ymmärrä. Minun TF kertoi minulle 5D:ssä (unessani) että on pahoillaan ettei tämä 3D-henkilönsä ole vielä herännyt tajuamaan mutta että anna hänelle kärsivällisyyttä ja aikaa, kunnes eräänä päivänä monen kk jälkeen hän tajusi että miten kiintynyt on minuun, miten voimakas ja erikoinen tämä yhteenkuuluvuus on ja miten meillä samoja tuntemuksia mielessä ja vartalossa, eli esim. kun minulla kuume hän tuntee sen ja jos hänellä päänsärky niin minä tunnen sen.
Emme ole koskaan tavanneet livenä, vain etänä. Tosiaan tätä yhteyttä ei voi kukaan eikä mikään rikkoa. Se vaan on, aina ollut :)
Vierailija kirjoitti:
Billy clinton , hilly clinton
Ois kyl just jees ku löytyis se twinni fleimi.
Mitä jos vaan fiilaa et twin fleimi on löytyny. Manifestoituuko se 3d ulottuvuuteen
Kokemuksia irti päästämisestä? Tuntuu, että viimeinkin alan päästämään hänestä irti. Ei pyöri mielessä 24/7. Jotenkin helpottavaa. Samalla ihmetyttää tämän tarkoitus. Tuleeko silti olemaan osa minua tulevaisuudessa?
Tunnetteko te, kun vastapuoli tuntee teidän tekemiset tms?
Esim. Vaikka jumpan aikaan tuntee itse, että nyt vastapuoli tuntee tämän voimakkaan venytyksen kyljessään. Tai ollessani saunassa tunnen, että vastapuoli tietää minun olevan saunassa.
Voi hyvää päivää, kaikenlaisia satuja te uskotte. Oikeesti herätkää nyt todelliseen elämään, rakkauksia tulee ja joskus menee, kaikki ei kestä ikuisesti mutta siitä pitää mennä eteenpäin. On vain ihastuksia, jotka ovat pysyvä osa omaa mielenmaisemaa eikä sille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää, kaikenlaisia satuja te uskotte. Oikeesti herätkää nyt todelliseen elämään, rakkauksia tulee ja joskus menee, kaikki ei kestä ikuisesti mutta siitä pitää mennä eteenpäin. On vain ihastuksia, jotka ovat pysyvä osa omaa mielenmaisemaa eikä sille voi mitään.
No siitähän tässä on kyse, heräämisestä todellisuuteen😊❤️
Mistä twin flamein tunnistaa ja miten erottaa jostain muusta?
Noista julkkispareista mieleeni tuli David Duchovny ja Gillian Anderson, joilla on ainutlaatuinen kemia ja ovat kummatkin sen myöntäneet. Näkee jo noista YouTuben yhteishaastatteluista eikä tule heti mieleen toista ”paria” (eivät ole ymmärtääkseni koskaan olleet keskenään parisuhteessa) joilla ulospäin noin selvä ”sielunyhteys”. En osaa sanoa ovatko kaksoisliekki mutta vähintään sielunkumppanit. Kaksoisliekkisuhteen ei käsittääkseni tarvitse olla romanttinen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetteko te, kun vastapuoli tuntee teidän tekemiset tms?
Esim. Vaikka jumpan aikaan tuntee itse, että nyt vastapuoli tuntee tämän voimakkaan venytyksen kyljessään. Tai ollessani saunassa tunnen, että vastapuoli tietää minun olevan saunassa.
Juu, pitkin päivää. Hassua! En koskaan aiemmissa suhteissani,
Sama kokemus. On rakkauksia joista pääsee yli ja sitten on tämmöistä mikä täytyy vaan hyväksyä pysyväksi osaksi omaa mielenmaisemaa. Se on ja se pysyy ja hyvä jos pystyy näkemään sen jotenkin positiivisen kautta, vaikka se ei koskaan etenisi, koska poiskaan sitä ei mielestä saa.