Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Twin flame

AP
14.09.2019 |

Täällä oli keskusteluketju TF-kokemuksista, joka yhtäkkiä katosi. Mitä ihmettä? Eikö siitäkään saa täällä keskustella?

Kommentit (651)

Vierailija
441/651 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
442/651 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on omaa sielunveljeäni; olipa twin tai mikä tahansa. Tämä ei hellitä vaikka aikaa virtaa. Nyt pian jo pari vuotta. Kaipaan häntä niin,että sydän pakahtuu ja sattuu.

Vaikka tiedän, että helpompaa lopulta on vain elää sen muiston kanssa,että hän on olemassa ja että olen hänet tavannut. Kohtaamiset saa minut useiksi kuukausiksi aivan sekaisin. Silti itkettää,ettei voida nähdä.

Hieman tunteiden purkamista vaan... Oikeasti asiat hänen suhteensa on täydellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/651 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tiedä onko tällainen tunne vahvuus vai heikkous.

Oon ollut viime aikoina pari kertaa sellaisessa ajatuksessa että hyppäisin kuiluun vain tietääkseni missä hän on ja miten menee. Se ei tunnu omalta vahvuudelta vaan heikkoudelta. Että sotkisi kaiken noin vaan eikä pysty poistamaan sitä tunnetta. Siinä ei ole mitään järkeä. Ei mitään.

Olisin varmasti mennyt takaisin päin jo ellen uskoisi Jumalaan. On jotain mitä on pakko tehdä. Polku mikä on käveltävä loppuun asti. Ehkä joskus kaikki selviää.

Ei pidä ajatella hyppäävänsä kuiluun, joudut aloittaa uudestaan tämän saman, käydä läpi samat asiat, kahta kauheampina karmoina seuraavassa elämässä ja sitten parantelet vielä isompaa karmataakkaa ja vielä twinisi kanssa, ja voi olla että ette enää kestä sitä yhdessä tai erillään.

Tämä tunne on vahvuus joka vetää heikoksi mutta pitää löytää se vahvuus uudestaan.

Useimmat jotka heräävät henkisyyteen ja kokevat nämä twin flamet, joutuvat käydä läpi tuskallisen lähes helvetiltä tuntuvan vaiheen, joten et ole yksin :)

Taputa rintaasi kevyesti, hän on siellä sielussasi. Tunne että teillä on hyvä harmonia ja tasapaino, rauhoittakaa toisianne koska muuten tämä repii teitä molempia.

Vierailija
444/651 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vieläkään tiedä onko tällainen tunne vahvuus vai heikkous.

Oon ollut viime aikoina pari kertaa sellaisessa ajatuksessa että hyppäisin kuiluun vain tietääkseni missä hän on ja miten menee. Se ei tunnu omalta vahvuudelta vaan heikkoudelta. Että sotkisi kaiken noin vaan eikä pysty poistamaan sitä tunnetta. Siinä ei ole mitään järkeä. Ei mitään.

Olisin varmasti mennyt takaisin päin jo ellen uskoisi Jumalaan. On jotain mitä on pakko tehdä. Polku mikä on käveltävä loppuun asti. Ehkä joskus kaikki selviää.

Sielun pimeä yö. Kuuluu asiaan. Se on vain yksi vaihe ja kestää aikansa, mutta menee ohi.

Pimeät yöt ja mitkälie on käyty läpi jo vuosia sitten. En taida olla enää vaiheissa. Se mitä on vaan on.

nuo voi joutua käymään läpi myös false twinin kanssa....

Vierailija
445/651 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette ole tässä reaalielämässä twiniinne yhteydessä, mistä tiedätte, että hän ajattelee teitä, tuntee samoin.. Jne... Jos näitä asioita ei siis ole toisen puolen kanssa keskusteltu.

Vierailija
446/651 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Oletteko ihan sekaisin?

Koe itse, niin tiedät, mistä keskustellaan.

Vierailija
447/651 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla ihmisillä kaksoisliekki? Vaiko vain joillakin?

Kaikilla on. Paitsi niillä joiden kaksoisliekki on menehtynyt tässä elämässä.

On edellisissä elämissä ja ehkä tulevissakin.

Vierailija
448/651 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
449/651 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kysyneet että mistä tunnistaa sen Counterfeit, False, Fake Twin Flamen.

Tunnepohjalta, esmerkiksi tämä on maailman helpoin testi.

Jos olette vakaassa, ihan ookoo suhteessa esimerkiksi Soulmatenne kanssa, mutta tapaatte sellaisen henkilön joka tuntuu teidän Twin Flamelta ja täyttää paljon niistä listatuista asioista joita netistä löytyy, alatte nähdä merkkejä ja numeroita, mutta hänet tavatessasi jokin jää puuttumaan, hän jää etäiseksi, hän saattaa keksiä mitä ihmeellisempiä tekosyitä jossain tilanteissa, hän on energiasyöppö eli sinusta tuntuu että pistät enemmän aikaa häneen kuin hän saattaisi koskaan pistää sinuun.

Kun alat tuossa kohtaa punnitsemaan että lähtisitkö Twin Flamen matkaan vai jäätkö Soulmaten kanssa, niin siinä tapauksessa teistä tuntuu että teidän on helpompi tai mukavampi jäädä elämään Soulmaten kanssa, eli se veto siihen Twin Flameen ei ole niin magneettinen tai henkinen eikä enää tunnu yhtä houkuttavalta. Tuosta tiedätte tavanneenne FAKEn ja oppineenne läksynne, mutta tiedätte itse heränneenne tähän sielujen maailmaan hieman laajennetuin käsittein :) Ja jossain sisimmässänne teillä on se tunne että se Twin Flame on jossain muualla, kaukana mutta silti lähellä. Keskittykää omaan sydänchakraan niin asioita saattaa alkaa tapahtua.

Vierailija
450/651 |
26.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette ole tässä reaalielämässä twiniinne yhteydessä, mistä tiedätte, että hän ajattelee teitä, tuntee samoin.. Jne... Jos näitä asioita ei siis ole toisen puolen kanssa keskusteltu.

Sydämen seutua lämmittää kun hiljentyy ajattelemaan häntä. Välillä tuntee lämpöä ja jonkin näköistä tasapainoa kun hän ajattelee, ja näen yllättäen hänen nimeään eri paikoissa tai häneen liittyviä asioita, siis sattumalta, hakematta. Kun sulkee silmät niin vihreä valo on läsnä.

Yleensä toinen hlö herää tähän Twiniin ensin, ja se toinen herää hieman pelästyen että mikä tällainen voimakas, intensiivinen yhteys oikein tuon toisen kanssa on jota en ole koskaan kokenut. Siinä vaiheessa tulee yleensä runner vs chaser vaihe.

Vierailija
451/651 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🔥🔥

Vierailija
452/651 |
07.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat ovat parisuhteessa/avioliitossa, niin mitäköhän silloin tapahtuu/mikä on yhteyden tarkoitus?

Vierailija
453/651 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos molemmat ovat parisuhteessa/avioliitossa, niin mitäköhän silloin tapahtuu/mikä on yhteyden tarkoitus?

Syvä ystävyys ja liittouma, ei läheskään kaikki ole romanttisessa suhteessa kaksoisliekkinsä kanssa. Ei se ole liekkien tarkoitus, kuten moni luulee että kaksoisliekki olisi jotenkin hienompi ja suurempi rakkaus kuin sielunkumppani.

Monet on naimisissa sielunkumppaninsa kanssa ja heillä lapset sielunkumppanin kanssa.

Olen naimisissa sielunkumppanin kanssa, ei lapsia, mutta minun liekki on paras miespuolinen kaverini, asuu ulkomailla. Me ollaan ihan kuin kaksoset, ajatukset samalla taajuudella, ulkonäöt toistemme kaltaiset, viihdymme toistemme seurassa. Minun mies ymmärtää tämä ystävyyden ja kannustaa siihen koska olen selvästi onnellisempi hänenkin kanssaan kun minulla on hyvä ystävyyssuhde jonkun toisen kanssa jolla paljon yhteistä. Hän kokee minun liekin ikäänkuin minun kaksoisveljeksi :D Jos olisimme romanttinen pari kaksoisliekkini kanssa niin sattaisimme ärsyttää toisia väärällä tavalla, juuri siten kuin ärsyttäisimme itseämme eli omaa sieluamme. Liikaa triggeröintiä.

Vierailija
454/651 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta olisi kaksoisliekki isä yhteydessä täällä normi elämässä, niin onko tarkoitus, että on käsitellyt omat luurankonsa ennen sitä? Vai onko kaksoisliekit tarkoitus olla tässä sissa jollakin tavalla apuna?

Vierailija
455/651 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat kysyneet että mistä tunnistaa sen Counterfeit, False, Fake Twin Flamen.

Tunnepohjalta, esmerkiksi tämä on maailman helpoin testi.

Jos olette vakaassa, ihan ookoo suhteessa esimerkiksi Soulmatenne kanssa, mutta tapaatte sellaisen henkilön joka tuntuu teidän Twin Flamelta ja täyttää paljon niistä listatuista asioista joita netistä löytyy, alatte nähdä merkkejä ja numeroita, mutta hänet tavatessasi jokin jää puuttumaan, hän jää etäiseksi, hän saattaa keksiä mitä ihmeellisempiä tekosyitä jossain tilanteissa, hän on energiasyöppö eli sinusta tuntuu että pistät enemmän aikaa häneen kuin hän saattaisi koskaan pistää sinuun.

Kun alat tuossa kohtaa punnitsemaan että lähtisitkö Twin Flamen matkaan vai jäätkö Soulmaten kanssa, niin siinä tapauksessa teistä tuntuu että teidän on helpompi tai mukavampi jäädä elämään Soulmaten kanssa, eli se veto siihen Twin Flameen ei ole niin magneettinen tai henkinen eikä enää tunnu yhtä houkuttavalta. Tuosta tiedätte tavanneenne FAKEn ja oppineenne läksynne, mutta tiedätte itse heränneenne tähän sielujen maailmaan hieman laajennetuin käsittein :) Ja jossain sisimmässänne teillä on se tunne että se Twin Flame on jossain muualla, kaukana mutta silti lähellä. Keskittykää omaan sydänchakraan niin asioita saattaa alkaa tapahtua.

On ollut ehkä elämäni vaikein asia myöntää että tässä on ollut kyse tästä.

Vierailija
456/651 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hiivattia te horisette? Kun ihminen rakastuu niin se rakastuu, ei sen kummallisempaa. Kun tapaa mielenkiintoisen ihmisen, josta tulee tärkeä ystävä niin siinä se. Joidenkin teidän jutut kuulostaa täysin kahjolta. Kannattaa tulla takaisin maan pinnalle.

Vierailija
457/651 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä hiivattia te horisette? Kun ihminen rakastuu niin se rakastuu, ei sen kummallisempaa. Kun tapaa mielenkiintoisen ihmisen, josta tulee tärkeä ystävä niin siinä se. Joidenkin teidän jutut kuulostaa täysin kahjolta. Kannattaa tulla takaisin maan pinnalle.

Noin minäkin ehkä joskus ajattelin, kunnes vastaan tuli ihminen ja en alkuunkaan tajunnut, että mitä tässä oikein tapahtuu. Kaksoisliekit kohtaamiseen liittyy jotain normaalista poikkeavaa.

Vierailija
458/651 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tavannut tuon miehen livenä ja en pysty saamaan häntä mielestäni. Siis aivan jokainen asia muistuttaa hänestä ja ajattelen häntä taukoamatta vaikka yritän keskittyä muihin asioihin. Ihan kuin olisi jokin teini-ihastus vaikka aikuisia ollaan kumpikin. Ollut paljon synkronioita tuon miehen suhteen ja jonkinmoista telepatiaa olen myös kokenut. Kuulostaa täyskahjolta niille jotka ei tuota ole itse kokenut, mutta on vain sellainen sisäinen intuitio ja järkkymätön tietämys, että kyseessä on twin flame.

Vierailija
459/651 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen tavannut tuon miehen livenä ja en pysty saamaan häntä mielestäni. Siis aivan jokainen asia muistuttaa hänestä ja ajattelen häntä taukoamatta vaikka yritän keskittyä muihin asioihin. Ihan kuin olisi jokin teini-ihastus vaikka aikuisia ollaan kumpikin. Ollut paljon synkronioita tuon miehen suhteen ja jonkinmoista telepatiaa olen myös kokenut. Kuulostaa täyskahjolta niille jotka ei tuota ole itse kokenut, mutta on vain sellainen sisäinen intuitio ja järkkymätön tietämys, että kyseessä on twin flame.

Melkein täsmälleen samat sanat.

Vierailija
460/651 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin sanoo ihminen jolla ei ole kokemusta tästä!

Tämä on jotain sellaista mitä ei edes pysty selittämään sellaiselle joka ei ole tätä kokenut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä