Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TASA: miljonääri kertoo, miten rikastuminen muutti elämää – ”En pysty pitämään lukua naisista, jotka tarjoavat itseään”

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elävätkö naiset tosiaan laput syvällä silmissä vai mistä on tässä kaikessa kieltämisessä on kyse? Vaikka raha ja status ei juuri sinuun tekisikään minkäänlaista vaikutusta, niin pakkohan teidän on huomata ympäröivää maailmaa tarkastelemalla, että todella moneen se kuitenkin tekee vaikutuksen. Miksi se on niin vaikea myöntää, että miehen varallisuus on hyvin merkittävä asia parinvalinnassa? Miljonäärille löytyy itseään tyrkyttäviä jonoksi asti, kun taas keskituloinen mies saa ilman poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä olla tyypillisesti täysin rauhassa.

Voisiko joku selittää miksi tämän ilmiselvän ilmiön olemassaoloa yritetään aina niin kivasti kiistää?

Mun kaveripiirissä yhdellä on oikeasti rikas mies, mutta hänen vaimonsa on itsekin hyvätuloinen. Silloin kun menivät naimisiin, molemmat vielä opiskeli.  Muiden kavereiden miehet on ihan tavallisia keskituloisia duunareita tai esim. opettajia, toimistotyöläisiä, valtion/kunnan virassa jne. 

Kukaan näistä miehistä ei ole "poikkeuksellisen komea". Ei edes oma hitsari-mieheni. 

Ihan niin kuin et edes vaivautuisi lukemaan viestejäni ajatuksella? Missä kohtaan edes vihjasin, että tavallisella miehellä ei olisi mahdollisuutta parisuhteeseen? Keskustelun aiheena on ollut miljoonaomaisuuden vaikutus naisten kiinnostukseen ja koko ilmiön kieltäminen (jota sinäkin nyt ahkerasti tunnut harrastavan).

"Miljonäärille löytyy itseään tyrkyttäviä jonoksi asti, kun taas keskituloinen mies saa ilman poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä olla tyypillisesti täysin rauhassa."

Noin sinä kirjoitit, suora kopio sun kommentista. Ymmärsin sen tasan noin kuin siinä lukee. Mitään piilomerkityksiä en osaa arvailla. 

Ei täydy heittäytyä tyhmäksi - olen ihan varma että sinäkin oikeasti ymmärrät miehen suuren omaisuuden merkityksen parisuhdetta etsittäessä. Vaikket sitä näköjään haluakaan myöntää.

Haluaisin vielä korostaa, että mielestäni suuren omaisuuden suosimisessa ei ole yhtään mitään väärää. Ihmisillä saa tietenkin olla ihan mitä tahansa preferenssejä. Se mikä minua sen sijaan oudoksuttaa on tämä ilmiselvän ilmiön kiivas kieltäminen.

En minä mitään ole kieltänyt, kerroin kokemuksia omasta lähipiiristä. Sinä itse kirjoitit, että keskituloinen mies ei saa naista jos ei ole poikkeuksellisen hyvännäköinen. 

Yli 90 % keskituloisista miehistä on joko parisuhteessa tai viettää sinkkuelämää, jossa ei ole pulaa naissuhteista. Voivatko he kaikki olla poikkeuksellisen hyvännäköisiä?

On aika lapsellista ymmärtää tahalleen väärin.. Missään kohtaa ei väitetty, että keskituloisella miehellä ei olisi mahdollisuuksia parisuhteeseen. Totta kai on! Miljonääriin verrattuna hän vain joutuu tyypillisesti tekemään paljon töitä sen saamisen eteen. Ei ole ovella jonoksi naisia pyytelemässä kahvittelemaan. Ymmärrätkö nyt vai vieläkö on voimakas tunne heittäytyä tyhmäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä