Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TASA: miljonääri kertoo, miten rikastuminen muutti elämää – ”En pysty pitämään lukua naisista, jotka tarjoavat itseään”

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävätkö naiset tosiaan laput syvällä silmissä vai mistä on tässä kaikessa kieltämisessä on kyse? Vaikka raha ja status ei juuri sinuun tekisikään minkäänlaista vaikutusta, niin pakkohan teidän on huomata ympäröivää maailmaa tarkastelemalla, että todella moneen se kuitenkin tekee vaikutuksen. Miksi se on niin vaikea myöntää, että miehen varallisuus on hyvin merkittävä asia parinvalinnassa? Miljonäärille löytyy itseään tyrkyttäviä jonoksi asti, kun taas keskituloinen mies saa ilman poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä olla tyypillisesti täysin rauhassa.

Voisiko joku selittää miksi tämän ilmiselvän ilmiön olemassaoloa yritetään aina niin kivasti kiistää?

Vierailija
22/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan minä en todistetusti ole ollut enkä tule tyrkyttämään itseäni hänelle. 

Mutta tuossa artikkelissa on ajatusvirhe, kun hän sanoo olleensa nuorempana komeampi ja houkuttelevampi. Ei nimenomaan ollut houkuttelevampi. Miehet eivät vaan tajua, että harva nainen lähtee miehen kauneuden perään, kun se on kuitenkin se ominaisuus mitä he itse naisesta etsivät. 

Kyllä se suunnilleen omanikäinen mies näyttää houkuttelevammalta kuin oman isän ikäinen mies. Se on milteinpä luonnonlaki.

Toki on olemassa ihmisiä, jotka ovat ”syntyneet vanhoina” ja tulevat paremmin toimeen itseään vanhempien miesten kanssa. Presidenttipari on tästä hyvänä esimerkkinä. Suunnilleen omanikäisen kanssa Haukiolla oli itkuisia riitoja mutta nyt hän vaikuttaa todella rauhallisen onnelliselta ihmiseltä, jolla selvästi synkkaa miehensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuorempi, sitä huorempi?

Vierailija
24/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja valta kiihottaa naisia PISTE

Vierailija
25/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan sellaisiakin naisia on. En kuitenkaan usko että kaikki naiset olisivat tyrkyttämässä itseään, vaikka mies olisi miljonääri.

Kaikki, ihan kaikki.

Eivät aina mutta ihan kaikki jossain vaiheessa.

Näin se vaan on, naiset on lut- kia.

Vau, nyt tiedän olevani ainutlaatuinen! Jo 49v. ja monta ihanaa miestä eikä yksikään rikas, enkä yhtään kertaa ole ollut rahan perään. Olen siis ainoa kaltaiseni lut-ka koko maailmassa! VAU!

Vierailija
26/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, varmaan sellaisiakin naisia on. En kuitenkaan usko että kaikki naiset olisivat tyrkyttämässä itseään, vaikka mies olisi miljonääri.

Sama lätinä aina naisten puolustukseksi. No ei tietenkään kaikki naiset tyrkytä itseään, mutta osa tyrkyttää ja todella suureen osaan voi mies tehdä rahalla vaikutuksen ja todella suurelta osalta halutessaan saada persettä rahan voimalla. Naiset ovat rahakkaiden miesten perään.

Onneksi kauniiden naisten perässä ei ole vanaa miehiä, koska miehet ovat niin henkistyneitä että keskittyvät vain sisäiseen kauneuteen. 

- omat rahansa itse hankkinut

Tuskin monikaan mies kieltää etteikö ulkonäkö olisi hyvin merkityksellinen kriteeri parinvalinnassa. Osalle se on tärkein ja muillekin merkityksellinen.

Naisten kriteerien analysoiminen sen sijaan aina keittää yli joka paikassa, koska ei pääse edes pintaraapaisua pidemmälle etteikö voi havaita enkeli-illuusion kärventyvän tuhkaksi kuin nuotioon pudonneen makkaran. Tästä naiset eivät tunnu pitävän. Olisiko tässä girllpowein ja henkisen kasvun paikka, kun kaikessa niin loistavia tunnutte olevan?

Hassua että palstalla naisten sieluelämän tuntee parhaiten katkeroitunut, nillittävä ja pillittävä mies.

Hassua tosiaan, että kaikki maailmankaikkeuden suuret tietäjät ovat olleet kaikki miehiä vaikka naisia olisi ollut tarjolla samoissa määrin. Todella hassua, kuten sanoitkin! Enkä minä ole katkera, miksi ihmeessä olisin? En ole rikas enkä edes erityisen varakas, mutta silti ollut naisten suosiossa jo tarhavuosista lähtien. Mielelläni olisinkin sillanrakentaja tässä nykyisessä sukupuolten välisessä sodassa, koska ei minulla ole kumpaakaan sukupuolta vastaan mitään. Tervehtyminen vain täytyy aina aloittaa tosiasioista ja kohdata se vainoaja, jota on paennut.

Vierailija
27/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi ikinä olla rikas. Se olisi itse asiassa ankeaa. Pitää kyllä paikkansa, että hyvin moni haluaa "auttaa" jo ennestään rikkaita, saavat ilmaisia etuja vaikka kuinka. Köyhät harvemmin saa. Näkeehän sen jo politiikastakin

Vierailija
28/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elävätkö naiset tosiaan laput syvällä silmissä vai mistä on tässä kaikessa kieltämisessä on kyse? Vaikka raha ja status ei juuri sinuun tekisikään minkäänlaista vaikutusta, niin pakkohan teidän on huomata ympäröivää maailmaa tarkastelemalla, että todella moneen se kuitenkin tekee vaikutuksen. Miksi se on niin vaikea myöntää, että miehen varallisuus on hyvin merkittävä asia parinvalinnassa? Miljonäärille löytyy itseään tyrkyttäviä jonoksi asti, kun taas keskituloinen mies saa ilman poikkeuksellisen hyvää ulkonäköä olla tyypillisesti täysin rauhassa.

Voisiko joku selittää miksi tämän ilmiselvän ilmiön olemassaoloa yritetään aina niin kivasti kiistää?

Ehkä siksi, että sinulle ei kelpaa muu vastaus kuin että joo, naiset on täysiä huo-ria, lump-puja, toisten rahojen perään, ihan kakkaa verrattuna miehiin. Sitähän sinä jankutat ketjusta toiseen päivästä toiseen aina vaan, pelle.

Vierailija
29/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama lätinä aina naisten puolustukseksi. No ei tietenkään kaikki naiset tyrkytä itseään, mutta osa tyrkyttää ja todella suureen osaan voi mies tehdä rahalla vaikutuksen ja todella suurelta osalta halutessaan saada persettä rahan voimalla. Naiset ovat rahakkaiden miesten perään.

Onneksi kauniiden naisten perässä ei ole vanaa miehiä, koska miehet ovat niin henkistyneitä että keskittyvät vain sisäiseen kauneuteen. 

Tuskin monikaan mies kieltää etteikö ulkonäkö olisi hyvin merkityksellinen kriteeri parinvalinnassa. Osalle se on tärkein ja muillekin merkityksellinen.

Naisten kriteerien analysoiminen sen sijaan aina keittää yli joka paikassa, koska ei pääse edes pintaraapaisua pidemmälle etteikö voi havaita enkeli-illuusion kärventyvän tuhkaksi kuin nuotioon pudonneen makkaran. Tästä naiset eivät tunnu pitävän. Olisiko tässä girllpowein ja henkisen kasvun paikka, kun kaikessa niin loistavia tunnutte olevan?

Hassua että palstalla naisten sieluelämän tuntee parhaiten katkeroitunut, nillittävä ja pillittävä mies.

Hassua tosiaan, että kaikki maailmankaikkeuden suuret tietäjät ovat olleet kaikki miehiä vaikka naisia olisi ollut tarjolla samoissa määrin. Todella hassua, kuten sanoitkin! Enkä minä ole katkera, miksi ihmeessä olisin? En ole rikas enkä edes erityisen varakas, mutta silti ollut naisten suosiossa jo tarhavuosista lähtien. Mielelläni olisinkin sillanrakentaja tässä nykyisessä sukupuolten välisessä sodassa, koska ei minulla ole kumpaakaan sukupuolta vastaan mitään. Tervehtyminen vain täytyy aina aloittaa tosiasioista ja kohdata se vainoaja, jota on paennut.

Sellainen fantasia tällä kertaa. Laita korkki kiinni.

Vierailija
30/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tosiasia. Sen nyt tajuaa jokainen, kun katsoo Dannya ja Erika Wikmania... Raha poistaa kummasti ne ulkonäkö/ikäseikat, jotka estävät tehokkaasti suhteen syntymisen ns. taviksen kanssa.

Erika ei totisesti seurustelisi Paavon, 75 v, entisen kirvesmiehen kanssa, leskimies, omistaa pienen rintamamiestalon ja Nissanin.

Vierailija
31/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä varmaan katkeroituisin, jos rikastuisin ja huomaisin, että minua kohdellaan sen jälkeen aivan eri tavalla. No eipä silti, olen katkera jo nyt köyhänä. :)

Oletko joku jopohomovassari? Kuulostat siltä.

Vierailija
32/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö etteivät miehet menisi mielellään naimisiin miljonäärinaisten kanssa, vaikka vähän rupsahtaneidenkin?

Menisin itse välittömästi jos vastaan kävelisi 60 ja kuoleman välissä hoippuroiva miljonäärirouva, joka ei vaatisi avioehtoa naimisiinmennessämme.

Miljoonaomaisuuksia omistavat naiset eivät vain tule julkisuuteen kovinkaan usein hehkuttamaan kuinka 2-30 vuotiasta kollia pyörii nurkissa yöt ja päivät vakuuttamassa rakkauttaan.

Vierailija
33/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakaan minä en todistetusti ole ollut enkä tule tyrkyttämään itseäni hänelle. 

Mutta tuossa artikkelissa on ajatusvirhe, kun hän sanoo olleensa nuorempana komeampi ja houkuttelevampi. Ei nimenomaan ollut houkuttelevampi. Miehet eivät vaan tajua, että harva nainen lähtee miehen kauneuden perään, kun se on kuitenkin se ominaisuus mitä he itse naisesta etsivät. 

Kyllä se suunnilleen omanikäinen mies näyttää houkuttelevammalta kuin oman isän ikäinen mies. Se on milteinpä luonnonlaki.

Toki on olemassa ihmisiä, jotka ovat ”syntyneet vanhoina” ja tulevat paremmin toimeen itseään vanhempien miesten kanssa. Presidenttipari on tästä hyvänä esimerkkinä. Suunnilleen omanikäisen kanssa Haukiolla oli itkuisia riitoja mutta nyt hän vaikuttaa todella rauhallisen onnelliselta ihmiseltä, jolla selvästi synkkaa miehensä kanssa.

No joo, eipä Haukiokaan olisi Saulin kanssa yhteen päätynyt ilman rahan ja vallan vaikutusta. Vai luuletteko, että Vuosaaressa asuva Sauli 70v., entinen bussikuski, olisi kokenut kiihkeän rakastumisen 30 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Vierailija
34/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset suosineet sinua tarhassa. Siis tarhatädit suosineet lasta? Ja keulit sillä?

Vierailija
35/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, eipä Haukiokaan olisi Saulin kanssa yhteen päätynyt ilman rahan ja vallan vaikutusta. Vai luuletteko, että Vuosaaressa asuva Sauli 70v., entinen bussikuski, olisi kokenut kiihkeän rakastumisen 30 vuotta nuoremman naisen kanssa?

Eli koska et tiedä sellaisista liitoista, niitä ei ole. Mitä jännismatskua tulee seuraavaksi?

Vierailija
36/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkki naiset olekaan tyrkyttämässä. Jos 10 naista laitetaan riviin, niin 8 lähtee rahan mukaan kartanoon ja 2 lähtee kotiin, kun ei ole kiinnostunut. Mies ottaa vain ne, jotka lähtee mukaan eikä jää kyselemään näiden kahden perään.

No onpa helppo mies, lähtee kenen mukaan tahansa. Eikö miljonäärikin voi pitää housuja jalassa ja lähteä vain sellaisen naisen mukaan, josta on aidosti kiinnostunut ja joka on aidosti kiinnostunut miehestä? Seksinkin voi jättää siihen vaiheeseen, kun seurustelu on vakavalla asteella.

Aidosti kiinnostunut? Anna mun kaikki kestää.

Tuolla tasolla naisen tehtävä on viihdyttää miestä, ja vaikka mitä baskaa suoltaisit niin sellaisia naisia löytyy, ja paljon.

Vierailija
37/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö etteivät miehet menisi mielellään naimisiin miljonäärinaisten kanssa, vaikka vähän rupsahtaneidenkin?

Menisin itse välittömästi jos vastaan kävelisi 60 ja kuoleman välissä hoippuroiva miljonäärirouva, joka ei vaatisi avioehtoa naimisiinmennessämme.

Miljoonaomaisuuksia omistavat naiset eivät vain tule julkisuuteen kovinkaan usein hehkuttamaan kuinka 2-30 vuotiasta kollia pyörii nurkissa yöt ja päivät vakuuttamassa rakkauttaan.

Öööh.. Kyllä väitän. Vaikka myös kullankaivajamiehiä on varmasti olemassa, niin ilmiönä se on huomattavasti marginaalisempi. Pystytkö oikeasti havannoimaan ympäröivää maailmaa objektiivisesti?

Vierailija
38/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkki naiset olekaan tyrkyttämässä. Jos 10 naista laitetaan riviin, niin 8 lähtee rahan mukaan kartanoon ja 2 lähtee kotiin, kun ei ole kiinnostunut. Mies ottaa vain ne, jotka lähtee mukaan eikä jää kyselemään näiden kahden perään.

No onpa helppo mies, lähtee kenen mukaan tahansa. Eikö miljonäärikin voi pitää housuja jalassa ja lähteä vain sellaisen naisen mukaan, josta on aidosti kiinnostunut ja joka on aidosti kiinnostunut miehestä? Seksinkin voi jättää siihen vaiheeseen, kun seurustelu on vakavalla asteella.

Jep. Aika ikävää miehen aliarvioimista aiemmalta kommentoijalta.

Vierailija
39/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä varmaan katkeroituisin, jos rikastuisin ja huomaisin, että minua kohdellaan sen jälkeen aivan eri tavalla. No eipä silti, olen katkera jo nyt köyhänä. :)

Oletko joku jopohomovassari? Kuulostat siltä.

Meni sinulla niin tunteisiin, että unohdit käyttää palstan isojen poikien kommunisti-sanaa. Homo haukkumasanana 2019... lol.

Vierailija
40/101 |
12.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tehnyt päinvastaisen havainnon että lähihoitajanamiehenä kelpaan vain kaveriksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän