TASA: miljonääri kertoo, miten rikastuminen muutti elämää – ”En pysty pitämään lukua naisista, jotka tarjoavat itseään”
Kommentit (101)
Itse kyllä varmaan katkeroituisin, jos rikastuisin ja huomaisin, että minua kohdellaan sen jälkeen aivan eri tavalla. No eipä silti, olen katkera jo nyt köyhänä. :)
Voihan rahat antaa pois, jos elämä miljonäärinä on liian vaikeaa. Heti pääsee köyhien kirjoihin eikä kukaan ole enää liian kiinnostunut.
No ainakaan minä en todistetusti ole ollut enkä tule tyrkyttämään itseäni hänelle.
Mutta tuossa artikkelissa on ajatusvirhe, kun hän sanoo olleensa nuorempana komeampi ja houkuttelevampi. Ei nimenomaan ollut houkuttelevampi. Miehet eivät vaan tajua, että harva nainen lähtee miehen kauneuden perään, kun se on kuitenkin se ominaisuus mitä he itse naisesta etsivät.
Jos sinulla on naisista pulaa, niin miksi et vain opettele pokaamaan naisia?
Kyllä mä tiedän mistä mies puhuu. Itse myin oman firmani markka-aikana ja sain siitä 26 miljoonaa markkaa, eli jotain alle 4,5 miljoonaa euroa nykyrahassa. Tämä on kotiseudullani ollut aina tiedossa ja myös se, että olen sinkku. Nyt ikää jo 62v ja silti nuoret kolmekymppiset naisetkin ehdottelevat. Mua kutsutaan milloin minnekin ja ei ole pulaa koiran ulkoiluttajista. Kun harrastan vielä paikallisen junnufutiksen tukemista, niin siellä on jono juuri sellaisia 30-40 vuotiaita yh-äitejä, jotka niin kovin kovasti haluaisivat mun kanssa kahvikupposelle juttelemaan seuran tulevaisuudesta. Tässä juuri taannoin eräs reilu 30v yh-äiti halusi niin hirveästi tulla mun luokse leipomaan korvapuusteja lasten turnauksen myyjäisiin. Olisi mukamas niin äärettömän hienoa, kun joukkueen sponsori olisi ne itse tehnyt. Uskokoon ken tahtoo!
Ja nyt joku viisas sitten miettii, että "no mikset". No näin anonyymisti on helppo kertoa, että mulla on vaikea erektio-ongelma. Eli aika turhaa hommaa. Kyllä mä joskus naisia näin ja kivaa oli, mutta tämän hetkinen ongelma tekee sen, että ei oikein hirveästi kiinnosta. Mä teen rahoillani mitä haluan, mutten halua antaa niitä kenellekkään futis-äipälle. Yksi lapsi mulla on nuoruuden liitosta, eli häntä tukien ja hänelle jättäen. Kaikkein pahintahan olisi nyt mennä vaikka naimisiin ja antaa kaikesta, siis kaikesta puolet... kesämökistä, Levin mökistä, autoista, asunnosta, sijoituksista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varmaan sellaisiakin naisia on. En kuitenkaan usko että kaikki naiset olisivat tyrkyttämässä itseään, vaikka mies olisi miljonääri.
Sama lätinä aina naisten puolustukseksi. No ei tietenkään kaikki naiset tyrkytä itseään, mutta osa tyrkyttää ja todella suureen osaan voi mies tehdä rahalla vaikutuksen ja todella suurelta osalta halutessaan saada persettä rahan voimalla. Naiset ovat rahakkaiden miesten perään.
Onneksi kauniiden naisten perässä ei ole vanaa miehiä, koska miehet ovat niin henkistyneitä että keskittyvät vain sisäiseen kauneuteen.
- omat rahansa itse hankkinut
Tuskin monikaan mies kieltää etteikö ulkonäkö olisi hyvin merkityksellinen kriteeri parinvalinnassa. Osalle se on tärkein ja muillekin merkityksellinen.
Naisten kriteerien analysoiminen sen sijaan aina keittää yli joka paikassa, koska ei pääse edes pintaraapaisua pidemmälle etteikö voi havaita enkeli-illuusion kärventyvän tuhkaksi kuin nuotioon pudonneen makkaran. Tästä naiset eivät tunnu pitävän. Olisiko tässä girllpowein ja henkisen kasvun paikka, kun kaikessa niin loistavia tunnutte olevan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, varmaan sellaisiakin naisia on. En kuitenkaan usko että kaikki naiset olisivat tyrkyttämässä itseään, vaikka mies olisi miljonääri.
Kaikki, ihan kaikki.
Eivät aina mutta ihan kaikki jossain vaiheessa.
Näin se vaan on, naiset on lut- kia.
Kimi Räikkönen
Vesa Matti-Loiri (kuuluisuus ja valta)
Anna Nicole Smith (en jaksa etsiä sen miljardöörin nimeä)
Rahalla saa - AINA. Te, jotka väitätte vastaan. Katsotaan, kun eteen kurvaa rahoissaan kieriskelevä kaveri, joka pystt tarjoamaan kodin, auton ja vaikkapa silarit. Ja hei, se on ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama lätinä aina naisten puolustukseksi. No ei tietenkään kaikki naiset tyrkytä itseään, mutta osa tyrkyttää ja todella suureen osaan voi mies tehdä rahalla vaikutuksen ja todella suurelta osalta halutessaan saada persettä rahan voimalla. Naiset ovat rahakkaiden miesten perään.
Onneksi kauniiden naisten perässä ei ole vanaa miehiä, koska miehet ovat niin henkistyneitä että keskittyvät vain sisäiseen kauneuteen.
Tuskin monikaan mies kieltää etteikö ulkonäkö olisi hyvin merkityksellinen kriteeri parinvalinnassa. Osalle se on tärkein ja muillekin merkityksellinen.
Naisten kriteerien analysoiminen sen sijaan aina keittää yli joka paikassa, koska ei pääse edes pintaraapaisua pidemmälle etteikö voi havaita enkeli-illuusion kärventyvän tuhkaksi kuin nuotioon pudonneen makkaran. Tästä naiset eivät tunnu pitävän. Olisiko tässä girllpowein ja henkisen kasvun paikka, kun kaikessa niin loistavia tunnutte olevan?
Hassua että palstalla naisten sieluelämän tuntee parhaiten katkeroitunut, nillittävä ja pillittävä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, ihan kaikki.
Kimi Räikkönen
Vesa Matti-Loiri (kuuluisuus ja valta)
Anna Nicole Smith (en jaksa etsiä sen miljardöörin nimeä)
Rahalla saa - AINA. Te, jotka väitätte vastaan. Katsotaan, kun eteen kurvaa rahoissaan kieriskelevä kaveri, joka pystt tarjoamaan kodin, auton ja vaikkapa silarit. Ja hei, se on ihan luonnollista.
Onko sun äiti gold digger myös?
no miljoonääri täytyy olla että naiset yli 70 vee ukosta niin järjettömästi ovat kiinnostuneita;
Rahalla on taivaallinen vaikutus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, en kyllä muista ikinä nähneeni tai kuulleeni, että miehet yrittäisivät joukolla kiistää ja kieltää kiinnostuksensa kauniita naisia kohtaan.
Se on niin ilmiselvää, että olisi täysin idioottimaista yrittää kieltää koko sen olemassaolo. Vai oletko tästäkin eri mieltä?
Onko tätä vaikea tajuta. Jos puolisollani on miljoonia niin hän on miljonääri, mutta jos minulla ei ole miljoonia niin minä en ole miljonääri. Kenenkään toisen omaisuus ei kuulu muuta kuin tälle henkilölle itselleen. Siispä mitä hyötyä olisi olla tyrkyllä jollekin miljonäärille? Miten se hyödyttäisi minua? Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkki naiset olekaan tyrkyttämässä. Jos 10 naista laitetaan riviin, niin 8 lähtee rahan mukaan kartanoon ja 2 lähtee kotiin, kun ei ole kiinnostunut. Mies ottaa vain ne, jotka lähtee mukaan eikä jää kyselemään näiden kahden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, ihan kaikki.
Olisi kiva tietää millä perusteella väität näin.
Niin ja kumma se on aina ne nuoret ja kauniit jotka ovat eniten rahan perään.
Jokainen voi itse huomata kun esim seiskasta lukee suomimissien dupai jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki, ihan kaikki.
Olisi kiva tietää millä perusteella väität näin.
Yksinäisen, syrjäytyneen, ongelmalähiön yksiössä asuvan miehen suusta kuulee aina totuuden.
Miehenä mietin antaisinko miljonäärin tunkeutua peräsuoleeni esim. kerran viikossa jos sen avulla saisi itselleen kaiken mahdollisen mitä mieli tekee, hmmmmm.
Pitäisi kai "suhteessa" myös imuttaa sen lerssiä, hyväillä karvaista kroppaa ja hymyhuulin antaa sen tunkea kielensä mun suuhun, ettei se vaihtaisi nuorempaan ja hehkeämpään.
Pitkän ja perinpohjaisen harkinnan jälkeen vastaisin, ei tule kauppoja :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkki naiset olekaan tyrkyttämässä. Jos 10 naista laitetaan riviin, niin 8 lähtee rahan mukaan kartanoon ja 2 lähtee kotiin, kun ei ole kiinnostunut. Mies ottaa vain ne, jotka lähtee mukaan eikä jää kyselemään näiden kahden perään.
No onpa helppo mies, lähtee kenen mukaan tahansa. Eikö miljonäärikin voi pitää housuja jalassa ja lähteä vain sellaisen naisen mukaan, josta on aidosti kiinnostunut ja joka on aidosti kiinnostunut miehestä? Seksinkin voi jättää siihen vaiheeseen, kun seurustelu on vakavalla asteella.