Tuotteet, joissa kalliimpi on selvästi parempi kuin halvempi?
-Suolakeksit. Tuc-suolakeksit on ihan eri maata kuin halvempien , esim. Lidlin oman merkin suolakeksit.
-Jaffa-keksit. Kyllä aidot Jaffa-keksit tunnistaa mausta, paksuudesta ja koostumuksesta, kun vertaa niitä minkä tahansa halvemman merkin "jaffa"-kekseihin.
Näistä tuotteista en aio enää halvempaa laatua ostaa vaan aitoa ja alkuperäistä. Maksoi mitä maksoi
Kommentit (100)
Huonekalut. Ikeasta kertakäyttöpaskaa, puusepältä ikuisesti kestäviä.
Monessa muussakin asiassa tuotteiden laadussa voi olla suurta eroa halvan ja kalliimman välillä, mutta huonekaluissa ero on varmasti suurin.
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteet
Tästä mä taas oon eri mieltä. Mä käytän vaan Lactolinea sekä kasvojen-että vartalonpesuun, enkä parempaa halpismerkkiä oo vielä mistään löytänyt. Peittoaa monet kalliimmatkin tuotemerkit. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteet
Nimenomaan juuri näissä eroa ei ole, halpa on monesti jopa parempi. Siitä kertoo monet testit.
Jos kate on lähes 100%, pelkkä hinnoittelu erottaa kalliin ja halvan tuotteen, koska hinta ei selity kustannuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen.
Mistä ostit?
Vierailija kirjoitti:
Tonnikala
Kermajuusto
Pasta
Nakit ja makkarat
Halpojen merkkien nakit (esim Kotimaista) on aivan samoja kuin kalliimpien merkkien (esim Atrian) nakit. Että eipä tuon merkin nakeissa oo juurikaan eroa muuta kuin hinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kananmunat ja oliiviöljy.
Kananmunat ehdottomasti! Lidlistä voi tuurilla saada hyvää ja halpaa oliiviöljyä.
Suklaakonvehdit
Leipä - mutta ei Fazerin paistopisteleipä!
Leivokset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteet
Tästä mä taas oon eri mieltä. Mä käytän vaan Lactolinea sekä kasvojen-että vartalonpesuun, enkä parempaa halpismerkkiä oo vielä mistään löytänyt. Peittoaa monet kalliimmatkin tuotemerkit. Ap
Pesuneste ei ole ihonhoitotuote.
Vierailija kirjoitti:
Tonnikala
Kermajuusto
Pasta
Nakit ja makkarat
Tarkoitatko että kalliimmissa pastoissa on kananmunaa? Minä en halua enää ostaa muuta kuin kananmunaa sisältävää pastaa.
Olen mietiskellyt menemään, että on kyllä niin helppoa, kun voi syödä ihan mitä tahansa. Kalaa, pähkinöitä, paprikaa, kananmunaa... olisi hirveää olla allerginen kaikelle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihonhoitotuotteet
Nimenomaan juuri näissä eroa ei ole, halpa on monesti jopa parempi. Siitä kertoo monet testit.
Jos kate on lähes 100%, pelkkä hinnoittelu erottaa kalliin ja halvan tuotteen, koska hinta ei selity kustannuksilla.
Vaihdoin Biothermen silmänympärysvoiteen halpismerkkiin ja silmät muurautuivat umpeen ja sain näppylöitä.
Kengät. Enää en osta halpoja ja huonoja, niistä saa vain jalkakipua eivätkä kestä kauan.
Monet halpissipsit ovat myös kamalia.
Halpis kissanruoka. Ei tarvinnut montaa kertaa erehtyä ostamaan kun kissa työntää koko talon täyteen sinappikaasua jos se syö huonoa ruokaa.
-älypuhelin
-talvirenkaat
-kuulokkeet
-kengät
Näyttäisin pilkulliselta kiiltonaamahirviöltä jos laittaisin kasvoille Nivean sinistä.
Tonnikala
Kermajuusto
Pasta
Nakit ja makkarat