Hiuksia leikataan jo hyväntekeväisyytenä koska köyhillä lapsiperheillä ei ole varaa
Kommentit (33)
Luin jutun jossa 12 tai 13 vuotias tyttö oli ensimmäistä kertaa kampaajalla, mutta sinun mielestä se onkin pelkästään viimeiset kolme vuotta toimineen hallituksen syy ? Ei siis aiempien hallitusten, vaikka lapsi on jo tuon ikäinen. En minäkään Kekkosen aikana päässyt kampaajalle kuin kerran vuodessa
Siis minä olen itse leikannut aina omat ja lasten hiukset, mikä ongelma? Suorat keskimittaiset hiukset, siistiminen riittää. Eikä olla köyhiä.
Hiukset voi hyvin leikata itse.
Tuosta voi ottaa oppia
Jos ei saa lasten hiuksia leikattua itse, kun rahat ovat tiukassa, joutaa omasta puolestani edunvalvontaan. Halpa kone ja sakset maksavat joitakin kymppejä ja kestävät vuosia. Ammattilaisen palveluita voi ostaa sitten, kun on varaa maksaa niistä.
Muistan hiuksien leikkuu maksoi 10 euroa vuonna 2002 ja nyt maksaa 25 euroa
Elätti puuttuu taas asioihin mitkä ei sille kuulu
Inhoan nykyaikaa. Ei ole ruokaa, mutta nätti pitää olla?
Mä leikkaan viiden ihmisen hiukset tällä hetkellä. Sama se mulle on, kampaaja voi olla eri mieltä, en tiedä.
Leikkaan omani, tyttäreni, anoppini ja ystäväni hiukset. Olemme hyvätuloisia.
Kampaajien hinnat ovat silti omaan nettotulotasoon verrattuna kovat.
Olen 56 v. enkä ole koskaan käynyt kampaajalla leikkauttamassa hiuksiani, enkä aio mennäkään.
Vierailija kirjoitti:
Siis minä olen itse leikannut aina omat ja lasten hiukset, mikä ongelma? Suorat keskimittaiset hiukset, siistiminen riittää. Eikä olla köyhiä.
Sama, olen käynyt parturissa viimeksi 27 vuotta sitten. Lasten hiukset olen leikannut minä tai lasten mummu. Ei ole kyse siitä, että ei olisi varaa. Parturissa käynti on niin kallista, että en raaski maksaa sellaisia summia.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta voi ottaa oppia
Kiitos hyvästä linkistä ja onpa vielä mainio tukkatyyli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta voi ottaa oppia
Kiitos hyvästä linkistä ja onpa vielä mainio tukkatyyli
Sopii suomalaiselle
Nää on just näitä....
OrpoPurran syytä että köyhät lähtee thaikkuihin kolmeksi viikoksi VAIN kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, olen käynyt parturissa viimeksi 27 vuotta sitten. Lasten hiukset olen leikannut minä tai lasten mummu. Ei ole kyse siitä, että ei olisi varaa. Parturissa käynti on niin kallista, että en raaski maksaa sellaisia summia.
Suurin osa partureista on naisia
Miksi ette halua naisille säädyllistä tulotasoa?
Vierailija kirjoitti:
Nää on just näitä....
OrpoPurran syytä että köyhät lähtee thaikkuihin kolmeksi viikoksi VAIN kerran vuodessa.
Thaikussa työkkäri korvaus riittää pidemmälle kuin Suomessa
..
Tosi koyhat viettää aikansa Espanjassa ...kysy vaikka jetrolta
Vierailija kirjoitti:
Luin jutun jossa 12 tai 13 vuotias tyttö oli ensimmäistä kertaa kampaajalla, mutta sinun mielestä se onkin pelkästään viimeiset kolme vuotta toimineen hallituksen syy ? Ei siis aiempien hallitusten, vaikka lapsi on jo tuon ikäinen. En minäkään Kekkosen aikana päässyt kampaajalle kuin kerran vuodessa
Harvemmin pienet lapset mitään erityisiä leikkauksia haluaa, silloin riittää että äiti tasaa latvat.
Jaa no minun lapset eivät halunneet mennä kampaamoon. Pyysivät minua leikkaamaan hiuksensa
Vierailija kirjoitti:
Olen 56 v. enkä ole koskaan käynyt kampaajalla leikkauttamassa hiuksiani, enkä aio mennäkään.
Ja se kyllä näkyy 😂
https://yle.fi/a/74-20221780