Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19545)

Vierailija
9281/19545 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sitten tilattua Essenza Nobilesta Lorenzo Villoresin Yerbamate. Aivan ihastuttava vihreä tuoksu. Olen huono analysoimaan tuoksuja, mutta rakastan tätä. Sallin tämän kalliihkon tuoksun itselleni, kun juhannuksnviettoonkaan ei ole mennyt rahaa (lue: olen viettänyt tylsän juhannuksen). Onko kellekään tämä tuoksu tuttu? Tilasin näytteen unkarilaisesta Neroli-tuoksupuljusta, ja nyt iski ihan täysillä kun kokeilin tuoksua. Mukavaa jussin jatkoa kaikille palstalaisille, toivottavasti parfyymikeskustelukin taas saisi uutta pontta:)

Hei! Koska teit Nerolin-tilauksesi? Huhtikuussa eivät toimittaneet Suomeen koronarajoitusten vuoksi, sain pahoittelevat sähköpostit ja rahat takaisin. Hyvä kuulla, että kusti taas polkee. :)

Tein Neroli-tilauksen jo viime kesänä! Tuoksupaljouden vuoksi testasin näytettä kunnolla vasta nyt. Harmi, jos Neroliin ei voi tilauksia tehdä tällä hetkellä, itelläkin oli suunnitteilla tilata sieltä pikapuoliin.

Vierailija
9282/19545 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli sitten tilattua Essenza Nobilesta Lorenzo Villoresin Yerbamate. Aivan ihastuttava vihreä tuoksu. Olen huono analysoimaan tuoksuja, mutta rakastan tätä. Sallin tämän kalliihkon tuoksun itselleni, kun juhannuksnviettoonkaan ei ole mennyt rahaa (lue: olen viettänyt tylsän juhannuksen). Onko kellekään tämä tuoksu tuttu? Tilasin näytteen unkarilaisesta Neroli-tuoksupuljusta, ja nyt iski ihan täysillä kun kokeilin tuoksua. Mukavaa jussin jatkoa kaikille palstalaisille, toivottavasti parfyymikeskustelukin taas saisi uutta pontta:)

Hei! Koska teit Nerolin-tilauksesi? Huhtikuussa eivät toimittaneet Suomeen koronarajoitusten vuoksi, sain pahoittelevat sähköpostit ja rahat takaisin. Hyvä kuulla, että kusti taas polkee. :)

Tein Neroli-tilauksen jo viime kesänä! Tuoksupaljouden vuoksi testasin näytettä kunnolla vasta nyt. Harmi, jos Neroliin ei voi tilauksia tehdä tällä hetkellä, itelläkin oli suunnitteilla tilata sieltä pikapuoliin.

Kiitos vastauksesta! Ahaa, ok. Tosiaan eivät kertoneet mahdollisten rajoitusten päättymisajankohtaa, enkä ole seurannut Unkarin yleistä koronatilannetta tällä hetkellä, keväällähän se oli paha. Sikäläisestä postista tämäkin oli kiinni. Muiden putiikkien kanssa en ole vastaavaan ulkomaanpostin lähetyskieltoon törmännytkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9283/19545 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, en tunne kyseistä tuoksua, mutta Lorenzo Villoresin tuoksut ovat aina persoonallisia. Täytyisikin testata Donna, muistan vuosia sitten pitäneeni siitä (retrohenkinen neilikkapommi) mutten uskalla kuitenkaan sokkona ostaa, koska makuni on muuttunut hiukan niistä ajoista. N50

Vierailija
9284/19545 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 lähtee kesätauolle nuuhkimaan savusaunan, järven ja metsän tuoksuja... ja ostolakkoon.

Minulle tulee Francesca Bianchilta Lost in heaven, ja Rogue Perfumerylta Chypre-Siam, heti kun sitä on taas saatavana. Niiden mukana tulee tietysti näytteitä. Saatan myös hankkia Tam Daon, Diptyquen lemppari-santelipuutuoksuni, jos lentokentältä saan sen halvemmalla kuin kaupasta. Sitten menee kaikki parfyymiostot, myös näytteet, tauolle ainakin puoleksi vuodeksi... 

Mukavaa kesää! N50 

Vierailija
9285/19545 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa Lorenzo Viloresin Yerbamatessa on myös minttua, mitä joku palstalainen tässä vähän aikaa sitten kaipaili tuoksuunsa. Asiasta toiseen. Kyllä ottaa päähän kun 1.7. jälkeen kaikista EU:n ulkopuolelta tilatuista paketeista pitää maksaa joku tulli(?) maksu. Muistaako kukaan kun vielä n. 10 vuotta sitten sai Amerikoistakin tilata suuremmallakin summalla ilman ylimääräisiä maksuja? Oli hauskaa tilailla mm. Fragrancexilta, koska tuolloin oli vielä ilmainen postimaksu kaikkialle maailmaan.

Vierailija
9286/19545 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kesän tuoksuksi tuli ilman suunnitelmia Davidoffin Sea Rose. Mutkaton suloisen raikas kukkaistuoksu (pionia ei ruusua).

Hobbarista 100ml pullo kolmella kympillä, sokkona tilattu.

Vierailija
9287/19545 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yllätyin uusista tuoksuista Lidlin hyllyillä tänään, taitavat hetken olla myynnissä. Kukaan muu törmännyt näihin ( Suddenly Woman EDP 'Madame Glamour', 'Femelle', 'Lovely' ja 'Chalou')?

Suddenly Madame Glamourin pitäisi ainakin olla Chanelin Coco Mademoisellen kopio.

https://www.fragrantica.com/perfume/Lidl/Suddenly-Madame-Glamour-46074…

Lienevätkö muutkin noista tunnettujen tuoksujen kopioita?

Tulin vain kommentoimaan, että en voi sietää tubettajien ylinäyteltyä ilmeilyä ja kiekumista. Enkä pysäytys-, aloitus- ja lopetuskuvia, missä "yllättyneen" näköinen tubettaja on suu auki muka yllättyneenä joku tuote kädessään.

Vierailija
9288/19545 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yllätyin uusista tuoksuista Lidlin hyllyillä tänään, taitavat hetken olla myynnissä. Kukaan muu törmännyt näihin ( Suddenly Woman EDP 'Madame Glamour', 'Femelle', 'Lovely' ja 'Chalou')?

Suddenly Madame Glamourin pitäisi ainakin olla Chanelin Coco Mademoisellen kopio.

https://www.fragrantica.com/perfume/Lidl/Suddenly-Madame-Glamour-46074…

Lienevätkö muutkin noista tunnettujen tuoksujen kopioita?

Tulin vain kommentoimaan, että en voi sietää tubettajien ylinäyteltyä ilmeilyä ja kiekumista. Enkä pysäytys-, aloitus- ja lopetuskuvia, missä "yllättyneen" näköinen tubettaja on suu auki muka yllättyneenä joku tuote kädessään.

Videon Soki on kyllä ihan aito ja vilpittömän tuntuinen persoona. Olen saanut paljon ideoita ja tietoa hänen videoistaan. HÄnellä on aina hassu liioiteltu ilme noissa kuvissa, minua se ei ärsytä.

Vierailija
9289/19545 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka vei pitkästä aikaa tavaratalon parfyymiosaston ohi, ja kävin testaamassa iholle peräti neljää kiinnostavaa tuoksua. Vähän kokemusten ahnehtimista ilmassa, mutta kuitenkin.

Ensimmäisenä kokeiluun Guerlainin Aqua Allegorian Nettare di Sole ja Passiflora. Ensimmäisen hunajamainen tuoksu kiinnosti, jälkimmäinen on pitkän aikaa ollut mietinnässä, mutta on tuntunut menevän liikaa päällekkäin minulla jo olevan saman sarjan kukkaistuoksun kanssa.

Kokeilin myös Acqua di Gioiaa ja ihan hetken päähänpistosta jotain muuta yhdestä pullosta, joka sattui olemaan Guerlainien vieressä ja korkin hedelmäinen tuoksu miellytti.

Menin sitten ulos tunniksi ja unohdin matkalla, mitä olin suihkuttanut mihinkin. Yksi raikas tuoksu muuttui ihollani nopeasti ikävän pistäväksi. Nettare de Sole ajautui nopeasti ihan eri suuntaan kuin Passiflora. Makeus katosi, yrttisyys lisääntyi. Passifloran kaunis tuoksu taas muistutti enemmän toista kukkais-Guerlainiani, mutta kosmetiikan tuoksu lisääntyi.

Ehkä juuri sen tunnin jälkeen aloin kiinnittää huomiota kauniiseen tuoksuun, joka tuli käsivarrestani. Lämmin vaniljan, puun ja timjamin sekoitus, joka ei ollut imelä eikä hyökkäävä. Pyöreä, lämmin, herkullinen mutta ei kovin mausteinen, siis aivan ihana. Tässä tuoksussa ei ollut mitään väkisin tehtyä, se oli vain luontevasti siinä, kutsuva ja nostattava ja kotoisa. Ja aivan täsmälleen paikallaan tällaisena kuumana päivänä ulkona. Vanilja hallitsi tuoksua, mutta eri tavalla kuin olin tottunut. Tämä ei kutsu seurakseen glitteriä eikä huulikiiltoa, vaan puuta, hiekkaa, pellavaa, matalia yrttejä ja rauhaa.

Piti oikein alkaa muistella, mitä reittiä olin kävellyt hyllyjen välissä, ja mitä minulla oli käsivarsissani. Ja näin se oli.

Acqua di Gioia ei selvästi sovi iholleni ainakaan kuumana päivänä. Vaikka se on itsessään raikas ja kaikille käyvä tuoksu, se muuttuu minulla kitkeräksi vähän ikävällä tavalla.

Ja se aivan ihana tuoksu, jonka voimalla leijuin koko illan, oli Bossin Alive. Piti mennä heti katsomaan, mitä tästä on Fragranticassa sanottu. Näköjään moni kokee sen kuten minä, mutta moni pitää sitä liian tavallisena ja kaipaisi makeutta. Nimeä ihmetellään. Minä ymmärrän nyt hyvin, miksi tämän nimi on Alive. Tämä ei ole 20-vuotias surffaamassa adrenaliinihuuruissaan ja etsimässä vaarallisia suhteita. Tämä on enemmän 40+, joka on saanut puhtaat paperit syövästä ja todella elää. Tämä on elämän mehukas keskiosa, ei ohuita päitä ja vaaraa. Tämä sopii sellaiselle, joka on samana päivänä ystävä, äiti, ammattilainen, isoäiti ja puoliso.

Menee ehdottomasti hankintaan. Haluan kokea saman puun ja vaniljan vielä näillä helteillä. Mielenkiintoista, koska en todellakaan ole koskaan etsinyt tai kaivannut tuollaista tuoksua.

Vierailija
9290/19545 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matka vei pitkästä aikaa tavaratalon parfyymiosaston ohi, ja kävin testaamassa iholle peräti neljää kiinnostavaa tuoksua. Vähän kokemusten ahnehtimista ilmassa, mutta kuitenkin.

Ensimmäisenä kokeiluun Guerlainin Aqua Allegorian Nettare di Sole ja Passiflora. Ensimmäisen hunajamainen tuoksu kiinnosti, jälkimmäinen on pitkän aikaa ollut mietinnässä, mutta on tuntunut menevän liikaa päällekkäin minulla jo olevan saman sarjan kukkaistuoksun kanssa.

Kokeilin myös Acqua di Gioiaa ja ihan hetken päähänpistosta jotain muuta yhdestä pullosta, joka sattui olemaan Guerlainien vieressä ja korkin hedelmäinen tuoksu miellytti.

Menin sitten ulos tunniksi ja unohdin matkalla, mitä olin suihkuttanut mihinkin. Yksi raikas tuoksu muuttui ihollani nopeasti ikävän pistäväksi. Nettare de Sole ajautui nopeasti ihan eri suuntaan kuin Passiflora. Makeus katosi, yrttisyys lisääntyi. Passifloran kaunis tuoksu taas muistutti enemmän toista kukkais-Guerlainiani, mutta kosmetiikan tuoksu lisääntyi.

Ehkä juuri sen tunnin jälkeen aloin kiinnittää huomiota kauniiseen tuoksuun, joka tuli käsivarrestani. Lämmin vaniljan, puun ja timjamin sekoitus, joka ei ollut imelä eikä hyökkäävä. Pyöreä, lämmin, herkullinen mutta ei kovin mausteinen, siis aivan ihana. Tässä tuoksussa ei ollut mitään väkisin tehtyä, se oli vain luontevasti siinä, kutsuva ja nostattava ja kotoisa. Ja aivan täsmälleen paikallaan tällaisena kuumana päivänä ulkona. Vanilja hallitsi tuoksua, mutta eri tavalla kuin olin tottunut. Tämä ei kutsu seurakseen glitteriä eikä huulikiiltoa, vaan puuta, hiekkaa, pellavaa, matalia yrttejä ja rauhaa.

Piti oikein alkaa muistella, mitä reittiä olin kävellyt hyllyjen välissä, ja mitä minulla oli käsivarsissani. Ja näin se oli.

Acqua di Gioia ei selvästi sovi iholleni ainakaan kuumana päivänä. Vaikka se on itsessään raikas ja kaikille käyvä tuoksu, se muuttuu minulla kitkeräksi vähän ikävällä tavalla.

Ja se aivan ihana tuoksu, jonka voimalla leijuin koko illan, oli Bossin Alive. Piti mennä heti katsomaan, mitä tästä on Fragranticassa sanottu. Näköjään moni kokee sen kuten minä, mutta moni pitää sitä liian tavallisena ja kaipaisi makeutta. Nimeä ihmetellään. Minä ymmärrän nyt hyvin, miksi tämän nimi on Alive. Tämä ei ole 20-vuotias surffaamassa adrenaliinihuuruissaan ja etsimässä vaarallisia suhteita. Tämä on enemmän 40+, joka on saanut puhtaat paperit syövästä ja todella elää. Tämä on elämän mehukas keskiosa, ei ohuita päitä ja vaaraa. Tämä sopii sellaiselle, joka on samana päivänä ystävä, äiti, ammattilainen, isoäiti ja puoliso.

Menee ehdottomasti hankintaan. Haluan kokea saman puun ja vaniljan vielä näillä helteillä. Mielenkiintoista, koska en todellakaan ole koskaan etsinyt tai kaivannut tuollaista tuoksua.

Ohhoh, sattumalta itsekin kokeilin ensimmäistä kertaa Alivea kyynärtaipeeseen. Testitikulle olen laittanut aiemmin, enkä ole pitänyt tuoksusta. Johtuu varmaan osin siitä, että en pidä Bossia arvossa brändinä enkä tuoksutalonakaan muiden veroisena, mutta myös tuo vanilja tökkii. Iholla tuoksu oli kuitenkin parempi kuin paperitikulla. Tästä tuoksusta on saatavilla suihkusaippua, sen voisin ostaa ja tutustua tuoksuun varovasti lisää.

Vierailija
9291/19545 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko teillä suositella jotain makeaa hattaramaista/karkkista tuoksua, joka kestäisi iholla pitkään?

Aqualina - Pink sugar! Se on kirjaimellisesti hattaran ja karkin tuoksuinen, aivan ihana. Säilyy iholla tosi hyvin, vaikka ei ehkä uskoisi kun on niin edullinen. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, netistä saa pullon alle 15 eurolla, joten ei edes tule kalliiksi JOS sattuisi olemaan hutiostos. Sopii mielestäni parhaiten 15-35 vuotiaalle. Yli 35 vuotiaalle suosittelen Prada - candya tai Burberry- her jos makeaa karkkituoksua kaipaa :) 

Itse koen taas Pink Sugarin kovin raskaaksi, se ei omaan nenääni ole mikään tyttömäisen kevyt hattara ja karkki -tuoksu, vaan aika tumma ja painava, jopa vähän miesmäinen raskaudessaan, vaikka onkin makea. Ehkä tonkapapu, myski ja santeli tekevät sen painavuuden siihen.

Vierailija
9292/19545 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa Lorenzo Viloresin Yerbamatessa on myös minttua, mitä joku palstalainen tässä vähän aikaa sitten kaipaili tuoksuunsa. Asiasta toiseen. Kyllä ottaa päähän kun 1.7. jälkeen kaikista EU:n ulkopuolelta tilatuista paketeista pitää maksaa joku tulli(?) maksu. Muistaako kukaan kun vielä n. 10 vuotta sitten sai Amerikoistakin tilata suuremmallakin summalla ilman ylimääräisiä maksuja? Oli hauskaa tilailla mm. Fragrancexilta, koska tuolloin oli vielä ilmainen postimaksu kaikkialle maailmaan.

Niin se oli.

Nyt alkaa maailma taas sulkeutua Brexitin, kehittyneen postin valvonnan ja koronan vuoksi. Hetken maailma oli auki.

Vierailija
9293/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Voiko ketjussa siirtyä suoraan haluamalleen sivulle?

Android puhelin.

- Kiitos!

Vierailija
9294/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kirjaa kokeilemistani näytteistä.

Nyt moni näyte on jo kulunut loppuun Haluan silti säilyttää niitä koskevat muistiinpanot, jotta muistan mitä olen testannut.

Mietin, loisinko niille kokonaan uuden tiedoston, arkiston, vai merkkaisinko niiden kohdalle vain -loppu-

Joitain haluan kokeilla uudelleen, joitain en.

Millaista muistiinpanojärjestelmää käytätte?

Vierailija
9295/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acqua di Gioia on minusta superraikas ja merihenkinen kesätuoksu, mutta en käytä sitä nyt. Se sopii Välimeren tunnelmiin, ja sitä tarkoitusta varten sen hankin. Siinä on hyvin voimakas mintuntuoksu. Aivan upea, lämmin kesätuoksu on uusi Terra di Gioia.  Meinasin ostaa, olisin saanut Armanin pyyhkeen kaupan päälle, mutta sitten järkeilin, että ne 30 tuoksua, joita mulla on riittää..

Onko kukaan kokeillut Armanin My Way-tuoksua? Otin siitä pienen suihkeen Stockalla, mutta pohjalla oli toista tuoksua, joten en oikein saanut siitä realistista kuvaa. Se, mitä haistoin, tuoksui todella kauniille. Mutta jos tuberosa on siinä vahvana, se ei ole mun juttu. Mitä mieltä olette?

Vierailija
9296/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Acqua di Gioia on minusta superraikas ja merihenkinen kesätuoksu, mutta en käytä sitä nyt. Se sopii Välimeren tunnelmiin, ja sitä tarkoitusta varten sen hankin. Siinä on hyvin voimakas mintuntuoksu. Aivan upea, lämmin kesätuoksu on uusi Terra di Gioia.  Meinasin ostaa, olisin saanut Armanin pyyhkeen kaupan päälle, mutta sitten järkeilin, että ne 30 tuoksua, joita mulla on riittää..

Onko kukaan kokeillut Armanin My Way-tuoksua? Otin siitä pienen suihkeen Stockalla, mutta pohjalla oli toista tuoksua, joten en oikein saanut siitä realistista kuvaa. Se, mitä haistoin, tuoksui todella kauniille. Mutta jos tuberosa on siinä vahvana, se ei ole mun juttu. Mitä mieltä olette?

My Way on ihana ja kyllä tuberosa on erittäin vahvana.

Vierailija
9297/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolle lahjaksi vinkki kevyestä kesätuokausta. Olisin iloinen, jos saisin vinkkejä.

Vierailija
9298/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummolle lahjaksi vinkki kevyestä kesätuokausta. Olisin iloinen, jos saisin vinkkejä.

Armani Sky di Gioia

Clean Blossom

Oscar de la Renta Bella Blanca tai Bella Essenza - hinta-laatusuhde erinomainen, ihanat tuoksut, kauniit pullot

Aqua Allegoria-sarjasta jokin ihanan kevyt, vaikka Rosa Rossa tai Pera Granita - upea pullo myös

Arden Green Tea Lavender (jos hän pitää laventelista), on kevyt ja kiva

Vierailija
9299/19545 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rikastun, ostan Tom Fordin Tobacco Vanillen, aivan ihana, ei mikään tusinatuoksu..

aikoinaan sain monta kertaa hyvää palautetta Bossin Essence de Femmestä, tuntemattomatkin ihmiset kysyivät, mikä tuoksu kyseessä. Essence de femme oli käsittääksei Femmen sisartuoksu, vahvempi kausituoksu, jota ei saa enää mistään :(

Vierailija
9300/19545 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, sattumalta itsekin kokeilin ensimmäistä kertaa Alivea kyynärtaipeeseen. Testitikulle olen laittanut aiemmin, enkä ole pitänyt tuoksusta. Johtuu varmaan osin siitä, että en pidä Bossia arvossa brändinä enkä tuoksutalonakaan muiden veroisena, mutta myös tuo vanilja tökkii. Iholla tuoksu oli kuitenkin parempi kuin paperitikulla. Tästä tuoksusta on saatavilla suihkusaippua, sen voisin ostaa ja tutustua tuoksuun varovasti lisää.

Aliveen ihastunut täällä taas. Ihan samantyyliset ajatukset! Testasin toisella kertaa tuoksua testitikulle, ja siinä se jäi aivan erilaiseksi. Nyt vasta huomasin, että tuoksun alussa on mukana aika tavalla luumuhilloa. Eikä tuoreista luumuista, vaan sitä kunnon väskynähilloa, jota laitetaan joulutorttuihin. Siksi kanelin vuoksi kai Fragranticassakin moni mainitsee tämän joulumaiseksi.

Ihollakin tuon tuntee, mutta se katoaa nopeasti ja liukuu sinne tyylikkääseen puuhun, timjamiin ja vaniljaan. Tosiaan kiinnostavaa, että jos olisin haistellut tätä tarkemmin kaupassa, tuskin olisin kiinnostunut niin paljon että olisin kokeillut. Ja tämä on kuitenkin parhaimmillaan vasta tuntien jälkeen. Tästä tuli jo virallinen kesätuoksuni.

Pidän myös kovasti siitä, että Alivessa ei ole mukana sellaista vahvaa kosmetiikan pohjatuoksua. Minulla on monta tuoksua, joista pidän ”paperilla” ja tunnistan niistä ne kaipaamani nuotit siellä parfyymiosastolla. Kotikäytössä kuitenkin huomaan, että se hajuveden tuoksussa on mukana vahva hiuskiinteeltä ja kynsilakalta haiseva pohja. Minun ei tule käytettyä noita, jotka jotenkin tarpeettoman lujaa alleviivaavat, että minulla on nyt hajuvettä. Tämä on niitä, joissa on vain se oma tuoksu.