Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19302)

Vierailija
6321/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on jollakin jormalla selvästi hauskaa.

Linkki ketjuun on taas ollut Ilta-Sanomien etusivulla.

Vierailija
6322/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä miten kreisi mä oon! Tilailen vaan koko ajan tuoksuja! Hei miettikää miten villiä menoa 😅😅😅 Onneks kanssasisaret ymmärtää!! Pidetään ittemme positiivisina tsemppareina!! 💚💛💜💚💛💜 Positiivista tsemppiä kaikille 😘

Onhan se hullua jos tilaa enemmän kuin tarvii.

Mut hyvä että huomaa sen itse.

Mä ostin 6 vuotta sitten viimeksi hajuveden.

Nyt tilasin kerralla 5 pulloa.

Olen varautunut siihen että ainakin osa on väärennöksiä.

Netissä on hyviä videoita joiden avulla väärennöksen tunnistaa.

Esim Notino ja HobbyHall myyvät niin halvalla että siitä voi tehdä omat johtopäätökset.

Miksi olet noin negatiivinen? Mikä sinä olet sanomaan, että on hullua jos tilaa enemmän kuin tarvii? Ei tuoksuja voi tilata liikaa. Haluat vain pilata ketjun????

En pilaa mitään.

Miksi sua pelottaa että kerron itsekritiikistäni?

Ei elämä ole mitään vaahtokarkeissa lillumista.

Jos tuhlaa kaikki rahansa yhteen asiaan jää muut hankinnat tekemättä.

Mua ihmetyttää raivosi.

Olen tottunut ihmisiin jotka arvioivat omaa toimintaansa kriittisesti.

Mitä tulee väärennöksiin, niin luuletko niiden häviävän sillä että puristat silmät kiinni?

Sä olet ehkä kovin nuori tai kouluttamaton kun olet noin epäkypsä.

Molemmat on ok, mutta sun käytös ei ole.

Tämän on hyvänmielenketju. Mene pois riitaa haastamasta! Me tuoksuharrastajat levitämme täällä toisillemme hyvämieltä, ei pahaoloa :-))) Tämä on tuoksuistavoimaantumisketju!

Miksi yläpeukut???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6323/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vinkkejä suht edullisista gourmand-tuoksuista?

Britney Spearsin Fantasy-linjalla flankereineen on paljon ystäviä. 

https://www.fragrantica.com/perfume/Britney-Spears/Fantasy-600.html

Täällä on tosiaan kehuttu Britney-tuoksuja niin paljon, että minuakin on alkanut kiinnostaa. Hinnatkin ovat edullisia. Ja pullot söpöjä! Jos olet näiden ystävä niin kerro mikä on suosikkisi? Ovatko kaikki hyvin makeita?

Mulla odottaa Britney Spearsin Midnight Fantasyn näyte korkkaamistaan. Oli vaan pakko tilata siitä näyte muiden oheen, kun niitä niin täällä kehutaan. Voin sitten raportoida kun avaan 🙂

Vierailija
6324/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listataanpa niitä hyviä kauppoja nyt tähän kaikkien iloksi :)

- LuckyScent (amerikkalainen) https://www.luckyscent.com

- Notino (tsekkiläinen) https://www.notino.fi/

- Hobby Hall (suomalainen) https://www.hobbyhall.fi/

- Mood Scent Bar (puolalainen)  https://moodscentbar.com/en/

- Tokmanni (suomalainen) https://www.tokmanni.fi/

- The Library of Fragrance (italialainen) https://www.thelibraryoffragrance.eu/

- Fragrant World Shop (portugalilainen) https://www.fragrantworldshop.com/

- Lyko (ruotsalainen) https://lyko.com/fi

Vierailija
6325/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mademoiselle omg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on tosiaan kehuttu Britney-tuoksuja niin paljon, että minuakin on alkanut kiinnostaa. Hinnatkin ovat edullisia. Ja pullot söpöjä! Jos olet näiden ystävä niin kerro mikä on suosikkisi? Ovatko kaikki hyvin makeita?

Mulla odottaa Britney Spearsin Midnight Fantasyn näyte korkkaamistaan. Oli vaan pakko tilata siitä näyte muiden oheen, kun niitä niin täällä kehutaan. Voin sitten raportoida kun avaan 🙂

Satutko olemaan se Robert Piguet'n Mademoisellea testannut? Täällä odottavat loppuviikkoa Chai, Futur ja Gardenia. Odotukset ovat korkealla, saa nähdä miten käy. Sama tilanne Midnight Fantasyn kanssa. :D

Vierailija
6326/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun 80-luvun pyhä kolminaisuus oli Balahe-Rumba-Byzance :) Saa yrittää pistää paremmaksi, jos haluaa :D

Miehet muuten kävi ihan kuumina juuri noihin tuoksuihin, ties mitä afrodisiakkeja valmistajat olivat niihin piilottaneet?! Toki naiset kehuivat niitä vähintään yhtä paljon ja ostivat itsekin.

Minulla olivat Rumba, Byzance ja LouLou. Ja kyllä kävi flaksi ;-D

Vierailija
6327/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakulla kokemusta Boucheron Jaipur Bracelet tuoksusta?

Vierailija
6328/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenzo Amour kirjoitti:

No en kyllä nimitellyt vaan toistin ainoastaan yllä olevien kommentteja (voit ihan lukea sieltä itse) ja suuntasin kommentin lähinnä juuri noille kanssatuoksuttelijoille. Mutta joo, kyllä tällaisessa räyhäämisessä tunnelma laskee, ymmärrät sen varmaan itsekin. Onko sinulla jotain huolia, kun pitää tällä tavoin kanavoida mielipaha tuntemattomiin netissä? Kerro toki, jos vaikka voitaisiin auttaa.

Kyllä nimittelit, ja naistyypillinen passiivis-aggressiivinen käytöksesi jatkuu tuolla "onko sinulla jotain huolia" -letkautuksella. Et ole hauska etkä ole älykäs.

Nimittelit varsin suoraan kyseistä viestin kirjoittajaa vesikauhuiseksi tunnelman pilaajaksi. Koulukiusaajan tapaan selitykset on luokkaa "toistin ainoastaan yllä olevien kommentteja" ja "suuntasin kommentin kanssatuoksuttelijoille". Eli epäsuorasti ivasit ihmistä, joka kirjoitti täysin asiallisesti, ketään nimittelemättä, oman mielipiteensä. Ja minä en ole tuo ihminen, mutta olen saanut tarpeekseni lapsellisesta pikkutyttömäisestä valtapelistä keskustelun dominoinnissa.

Peili nyt naaman eteen ja häpeä.

(Vinkki poistattajille: poistattakaa ensin yllä lainattu Kenzon piilovttuileva viesti, muuten turha poistatella minunkaan viestejäni. Laitan ne uusiksi kumminkin. Vaikeaahan se naisihmisen on tasapuolinen olla, mutta pinnistelkää! :-)

Kyllä näitä poistattaa jaksaa. Ja muuten, koetko itse olevasi hauska ja älykäs? Tulet tänne rähisemään, kun et näköjään ymmärrä ketjun aloituksen sanomaa!

Vierailija
6329/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mademoiselle omg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satutko olemaan se Robert Piguet'n Mademoisellea testannut? Täällä odottavat loppuviikkoa Chai, Futur ja Gardenia. Odotukset ovat korkealla, saa nähdä miten käy. Sama tilanne Midnight Fantasyn kanssa. :D

Juu just se olen! 🙂 Mulla on kauhea pidättely, etten ihan vähän vaan kokeile etukäteen kaikkia omiani. Tilailin vähän laidasta laitaan. Odotan analyysejäsi! Erityisesti Chaista. Ja tietty Britneystä! Katsotaan, kuinka meidän käy Britneyn kanssa!😀

Vierailija
6330/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun 80-luvun pyhä kolminaisuus oli Balahe-Rumba-Byzance :) Saa yrittää pistää paremmaksi, jos haluaa :D

Miehet muuten kävi ihan kuumina juuri noihin tuoksuihin, ties mitä afrodisiakkeja valmistajat olivat niihin piilottaneet?! Toki naiset kehuivat niitä vähintään yhtä paljon ja ostivat itsekin.

Oi, muistan ystävälläni olleen Rumbaa, ei, vaan Sambaa kun olimme 18 v. En ikinä kehdannut sanoa hänelle, etten oikein pitänyt hänen tuoksustaan. Johtunee siitä, että hän todella lotrasi sen kanssa. Itsehän en YHTÄÄN lotrannut LouLouta. Eiku.

Vierailija
6331/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo asennehan on ollut alusta saakka ketjussa, ei se ole mitään uutta ja tänään tapahtunut. Ainahan täällä on lynkattu heti jos sanoo jotain erimielistä. Sama on koko vauvapalstalla, mitä odotit?

Vierailija
6332/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syöttäkö peikkoja.

Vierailija
6333/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi, muistan ystävälläni olleen Rumbaa, ei, vaan Sambaa kun olimme 18 v. En ikinä kehdannut sanoa hänelle, etten oikein pitänyt hänen tuoksustaan. Johtunee siitä, että hän todella lotrasi sen kanssa. Itsehän en YHTÄÄN lotrannut LouLouta. Eiku.

Rumba ja Samba olivat ohkaisia pikkutytön ekoja hajovesiä. Nehän oli aina tarjouksessakin.

Vierailija
6334/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

useimmissa niissä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Believe, sellainen kulmikas vaaleanvihreä, ei ole hirveän makea, vaan trooppisen raikas. Tykkäsin siitä aikoinaan kovasti. Fantasy Intimate on makea, muttei liian, tyylikäs, pehmeä ja sensuelli tuoksu kauniissa valkoisessa pullossa.  Island Fantasy on sellainen vihreä, raikas tuoksu, joka ei säily iholla kauan - ehkä ainoa tietämäni Britney, joka haihtuu nopeasti.  Sitten on se kahvituoksu, oliko se nyt Private Show nimeltään..? 

Vierailija
6335/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuo Samba -90-luvulla. Katsoin nyt sen nuotit, en muistanut että se olisi noin sitruunainen, jotenkin jäi mieleen että olisi ollut enimmäkseen makean karkkinen tuoksu, oikein sopiva teinille. En ole nähnyt sitä missään vuosiin, olin itse asiassa unohtanut koko tuotteen.

Juu, taitaa Hobby Hall olla kuitenkin virolainen yritys nykyisin...

Vierailija
6336/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolettaa että tilasin sittenkin huonon tuoksun. Liian kirpeän ja maskuliinisen.

Mitä kerrostaminen on, miten se eroaa tuoksujen sotkemisesta?

Vierailija
6337/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

useimmissa niissä on erittäin hyvä hinta-laatusuhde. Believe, sellainen kulmikas vaaleanvihreä, ei ole hirveän makea, vaan trooppisen raikas. Tykkäsin siitä aikoinaan kovasti. Fantasy Intimate on makea, muttei liian, tyylikäs, pehmeä ja sensuelli tuoksu kauniissa valkoisessa pullossa.  Island Fantasy on sellainen vihreä, raikas tuoksu, joka ei säily iholla kauan - ehkä ainoa tietämäni Britney, joka haihtuu nopeasti.  Sitten on se kahvituoksu, oliko se nyt Private Show nimeltään..? 

Minä tykkään myös Believestä, se on ehkä parhaita Britneyn tuoksuja. Se on hedelmäisen raikas, siinä on myös jotain kirpeää ja vihreää. Poikkeaa Fantasyista tosiaan siinä, että ei ole samalla lailla reilusti makea, vaikka siinä vähän makeutta onkin.

Vierailija
6338/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette valinneet huomisen tuoksun? Minä tarvitsen jotain vahvaa ja tummaa, ensin kahvia, sitten todennäköisesti jotain ambraa sisältävää suihkaus.

Mietin miten joiltain onnistuu aamu- ja iltatuoksuttelu? Tunnistan yhä aamulla suihkauttamani tuoksun ranteista. Iltaisin suihkin joskus tyynnylle niitä laventelisia "good sleep" unituoksuja. Nyt olen niin väsynyt, etten muista minkä nimisiä ne ovat. Täältä löytyy varmaan muitakin, joilla niistä mielipiteitä. Tai ihan vaan huonetuoksuista.

Vierailija
6339/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tuo Samba -90-luvulla. Katsoin nyt sen nuotit, en muistanut että se olisi noin sitruunainen, jotenkin jäi mieleen että olisi ollut enimmäkseen makean karkkinen tuoksu, oikein sopiva teinille. En ole nähnyt sitä missään vuosiin, olin itse asiassa unohtanut koko tuotteen.

Juu, taitaa Hobby Hall olla kuitenkin virolainen yritys nykyisin...

No sellaista minäkin muistelin ja yritin kerran etsiä sivuilta tietoa. Google tuo ensimmäisenä sivun, jolla vakuutellaan suomalaiseksi firmaksi. Onpas ikävää. Tai siis eihän virolaisessa firmassa mitään ikävää ole, varsinkaan jos tarjolla on paljon hyviä tuoksuja, mutta kyllä sen voisi reilusti kertoa siellä yleensä alareunasta löytyvistä tiedoista.

Vierailija
6340/19302 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olette valinneet huomisen tuoksun? Minä tarvitsen jotain vahvaa ja tummaa, ensin kahvia, sitten todennäköisesti jotain ambraa sisältävää suihkaus.

Mietin miten joiltain onnistuu aamu- ja iltatuoksuttelu? Tunnistan yhä aamulla suihkauttamani tuoksun ranteista. Iltaisin suihkin joskus tyynnylle niitä laventelisia "good sleep" unituoksuja. Nyt olen niin väsynyt, etten muista minkä nimisiä ne ovat. Täältä löytyy varmaan muitakin, joilla niistä mielipiteitä. Tai ihan vaan huonetuoksuista.

Kuulostaa Atelier Colognen Cafe Tuberosalta 😆 Itse käyn suihkussa aina iltaisin, joten suihkun jälkeen laitan aina ilta/yö -tuoksun. Nyt olen ihastunut Oscar de la Rentan Oscar Lavenderiin yötuoksuna, se on oikeastaan laventelinen gourmand, siinä on lämpöä ja makeutta. Toinen mistä tykkään yötuoksuna on vihreän vaniljainen Laliquen Le Parfum.