Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan parfyymifanien oma ketju: Mitä tuoksuja käytät? Mitä uutuuksia olet kokeillut ja mitä pidit? jne...

tuoksupulloja keräilevä
30.08.2019 |

Oletan että palstalla on lukutaitoisia henkilöitä, eli tämä ketju siis heille jotka ovat aina pitäneet parfyymeistä, tuntevat parfyymitaloja ja niiden historiaa, tuoksujen ominaisuuksia ja kokeilevat mielellään uusia tai keräilevät parfyymipulloja kuten minä.

Huom: Jos joku huomionhakuinen yksilö yrittää vielä tunkea sitä omaa tuoksuallergiaasa ketjuun, niin kerrottakoon että parfyymifani EI ole sama asia kuin sellainen joka lotraa sitä litran päällensä päivässä.

Kommentit (19300)

Vierailija
6041/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin Ralph Laurenin Romance haisee kissanpissalta.

Vierailija
6042/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilaatte Penhaligonin ja Zoolistin näytteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6043/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin7 Ralph Laurenin Romance haisee kissanpissalta.

Mulla on kissanpissa- / Raid -efekti tullut eräistä Armanin ja Biagiottin tuotteista.

Hämmentävä kokemus.

Vierailija
6044/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ketjussa joku mainitsi Diorin Poisonin parfyymitiivisteen eli extractin. Tää kiinnostelisi, mutta kahlaamani verkkokaupat ei sitä myy. Osaako joku vinkata luotettavaa sivustoa, josta tuota saisi? Ebayssä näkyy venäläiset sitä myyvän, mutta tarkoitus olisi ostaa ihan uutena luotettavasta verkkokaupasta.

https://www.harrods.com/en-gb/shopping/dior-poison-extrait-de-parfum-15…

Eipä onnistu tuolta sitä saada:

DIOR

Poison Extrait de Parfum (15ml)

This product is out of stock

https://www.harrods.com/en-fi/shopping/dior-poison-extrait-de-parfum-15…

Vierailija
6045/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin juuri Essenza Nobilen kautta sokkona Tauerville Rose Flashin. Ihan puhtaasti kuvausten ja arvosteluiden perusteella. Toivottavasti on yhtä hyvä kuin kuvittelen sen olevan. Onko kellään kokemuksia Andy Tauerin tuoksuista?

Vierailija
6046/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin juuri Essenza Nobilen kautta sokkona Tauerville Rose Flashin. Ihan puhtaasti kuvausten ja arvosteluiden perusteella. Toivottavasti on yhtä hyvä kuin kuvittelen sen olevan. Onko kellään kokemuksia Andy Tauerin tuoksuista?

Vain yhdestä, Au Coeur du Desertistä, joka on rutikuiva, mausteinen suitsuke. Muuttuu elinkaarensa aikana monta kertaa, tässä taisi olla pehmeä ambrainen pohja. Kesto 15+ tuntia 1 suihkauksella. Kyttäyksessä on Lonestar Memories.

Vierailija
6047/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tilaatte Penhaligonin ja Zoolistin näytteet?

Zoologisteja olen tilannut Puolasta, Mood Scent Bar.

Vierailija
6048/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikaisemmin ketjussa joku mainitsi Diorin Poisonin parfyymitiivisteen eli extractin. Tää kiinnostelisi, mutta kahlaamani verkkokaupat ei sitä myy. Osaako joku vinkata luotettavaa sivustoa, josta tuota saisi? Ebayssä näkyy venäläiset sitä myyvän, mutta tarkoitus olisi ostaa ihan uutena luotettavasta verkkokaupasta.

https://www.harrods.com/en-gb/shopping/dior-poison-extrait-de-parfum-15…

Eipä onnistu tuolta sitä saada:

DIOR

Poison Extrait de Parfum (15ml)

This product is out of stock

https://www.harrods.com/en-fi/shopping/dior-poison-extrait-de-parfum-15…

Diorilla ovat päättäneet, että Suomimammoille ei toimiteta :-D

Vierailija
6049/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain yhdestä, Au Coeur du Desertistä, joka on rutikuiva, mausteinen suitsuke. Muuttuu elinkaarensa aikana monta kertaa, tässä taisi olla pehmeä ambrainen pohja. Kesto 15+ tuntia 1 suihkauksella. Kyttäyksessä on Lonestar Memories.

Näin olen ymmärtänyt, että ovat erittäin pitkäkestoisia tuoksuja ja yksi suihkaus tosiaan riittää koko päiväksi. Ja hyvä niin. Minua houkuttaisi myös Une Rose Chyprée, on nyt ruusuinen kausi menossa. Se Rose Flasin ostaja.

Vierailija
6050/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti mistään saa laillisesti tilattua Poison extractia Suomeen?

Vierailija
6051/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän pitäisi siis olla mukava ketju?

Aina kun näen avauksen, sen aggressiivisesta

sävystä tulee omituinen olo. En ole armeijankäynyt, mutta kuuleman mukaan siellä on tuon tyylisiä määräilijöitä.

No, ehkä ap.lla on ollut tosi huono päivä.

Vierailija
6052/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut muutamaa Andy Tauerin tuoksua, mutten mainitsemaasi. Kokeillut olen seuraavia: L'air du desert marocain, Au coeur du desert, Une rose chypree, Une rose vermeille, Sotto la luna gardenia. Kokemukseni mukaan eivät sovi sokko-ostoksiksi, sen verran vahvoja ja erikoisia ovat - mutta toivon, että pidät Rose Flashista! N50

Vierailija
6053/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän pitäisi siis olla mukava ketju?

Aina kun näen avauksen, sen aggressiivisesta

sävystä tulee omituinen olo. En ole armeijankäynyt, mutta kuuleman mukaan siellä on tuon tyylisiä määräilijöitä.

No, ehkä ap.lla on ollut tosi huono päivä.

Mutta se toimi. 304 sivusta noin 285 on mukavia ja pysyvät ehkä tuon takia asiassa, kiukuttelu ja trollailu on onneksi jäänyt suhteellisen vähiin.

Vierailija
6054/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin Ralph Laurenin Romance haisee kissanpissalta.

Sama täällä. Tuoksuuko se jollain hyvältä?

Vierailija
6055/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut testissä Amouagen Journey woman. Tykkään. Pehmeä, sopivasti makea muttei liian, naisellinen muttei tyttömäinen. Ei niin bombastinen kuin jotkut muut Amouagen tuoksut. En oikein osaa eritellä Journeyn nuotteja, mutta aistin tässä ainakin kevyen hedelmäisyyden ja mausteisuuden. Fragrantican listaama aprikoosi ja tupakka eivät ole niin selkeästi esillä kuin Sunshinessa, mutta tiettyä samankaltaisuutta on. Hunaja on minulle usein ongelmallinen nuotti hajuvesissä, mutta tässä ei ollenkaan. Journey menee harkintalistalle. 

Kuten monet Amouaget, tämä kestää! Laitoin aamulla suihkaukset molempiin ranteisiin sekä kaulan/rinnan seutuun, ja tuoksuu vieläkin todella hyvälle. N50

Vierailija
6056/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on Magie Noiren, uudelleenversioitunakin tämä on kiehtova, elegantti, tumma ja rutikuiva kuin Tempranillo.

Vierailija
6057/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä suihkuttelen täällä antaumuksella Viva la Juicya, jota hömppätuoksuna pidin. Sopii just nyt lauantaille, ja on hyvä!

Tuoksut on panostus mielenterveyteen ;-)

Hyvä edullinen "lähes kopio" em. tuoksusta on Katy Perryn Royal Revolution, se turkoosi pullo. Hyvin on samankaltainen. Vaatteille suihkautettuna kestää hyvin.

Vierailija
6058/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notinossa on kamalasti Amouage-näytteitä.

Että jospa tilaisi jonkun, vaikkei sarja eikä sen tyyli varsinaisesti kiinnosta.

Ajattelin myös rohkeasti tilata muutaman

pullon (pienen) nuottien ja asiantuntevan Fragranticaraadin perusteella. Olen testannut

heidän näkemyksiään muutamalla tutulla parfyymilla, ja olen vaikuttunut.

Vierailija
6059/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut testissä Amouagen Journey woman. Tykkään. Pehmeä, sopivasti makea muttei liian, naisellinen muttei tyttömäinen. Ei niin bombastinen kuin jotkut muut Amouagen tuoksut. En oikein osaa eritellä Journeyn nuotteja, mutta aistin tässä ainakin kevyen hedelmäisyyden ja mausteisuuden. Fragrantican listaama aprikoosi ja tupakka eivät ole niin selkeästi esillä kuin Sunshinessa, mutta tiettyä samankaltaisuutta on. Hunaja on minulle usein ongelmallinen nuotti hajuvesissä, mutta tässä ei ollenkaan. Journey menee harkintalistalle. 

Kuten monet Amouaget, tämä kestää! Laitoin aamulla suihkaukset molempiin ranteisiin sekä kaulan/rinnan seutuun, ja tuoksuu vieläkin todella hyvälle. N50

Mitä muita Amouageja sulla on, kuvaile hieman. Jos siis ehdit ja jaksat.

Vierailija
6060/19300 |
13.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaisiko joku kertoa hyvää kirsikkan tuoksuista merkkiä? Joskus ihastuin Escadan Cherryyn, mutta se oli kausituoksu, ja jostain syystä kirsikka viehätti kovasti.

Tom Fordin Lost Cherry on ainakin minulla todella kirsikkainen.

Kerro lisää tästä tuoksusta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän