Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
69561/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asukkaat ovat Jukan puolella ja äännestävät hänet ulos. Krisu uhkasi kaikkia asukkaita ampumisella, Jukka hermostui pelkkään Krisuun. Mutta jos Jukka joutuu Kimmon ja Krisun äänillä myös häätöön niin Suomi valitsee kyllä Jukan ulos.

Olisin hermostunut myös Krisun kiusaamiseen ja lällättelyyn jo 100x ja varmaan käynyt rinnuksiin jos olisi suoraan mua noin haukkunut esim. maalaistolloksi niin kuin nyt kävi. Kallio ja Krisu, oikein Aasiassa asti ravaava maailmankansalainen. Kertakaikkiaan syvästi ärsyttävä tyyppi vaikka ei Jukkakaan ole suosikki mutta ymmärrän että ärtyi. Oikein yllytti vielä hakkaamaan itseään, tiputa mut, tiputa mut! Ihme klonkku.

Krisun ongelma on se että pitää itseään niin paljon parempana kuin muut. Hän on kaikkien talon asukkaiden yläpuolella. Taustalla saattaa kuitenkin olla huono itsetunto. Ei kunnon koulutusta ilmeisesti (?), eikä rahakaan jne.

No kyllähän se Krisu on ihan kohtalaisesti tienaa vaikka nyt sattuukin olemaan työtön. Esim reilut 30k vuonna 2017 vaikka hän viettää talvet ulkomailla. Kyllä duunari saa rehkiä sen muutaman kuukauden ajan kovaan tahtiin tienatakseen tuon verran.

Tienasi, nyt vuosi 2019 ja ei tienaa enää.

2000 säästössä ja 750 euron auto.

Köyhä se on.

Vierailija
69562/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anun kiero hymy lööpeille hänestä ja jukasta. Nyt alkaakin sitten helmerin ja muiden käännytys jukkaa vastaan. Pelinainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69563/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin hermostunut myös Krisun kiusaamiseen ja lällättelyyn jo 100x ja varmaan käynyt rinnuksiin jos olisi suoraan mua noin haukkunut esim. maalaistolloksi niin kuin nyt kävi. Kallio ja Krisu, oikein Aasiassa asti ravaava maailmankansalainen. Kertakaikkiaan syvästi ärsyttävä tyyppi vaikka ei Jukkakaan ole suosikki mutta ymmärrän että ärtyi. Oikein yllytti vielä hakkaamaan itseään, tiputa mut, tiputa mut! Ihme klonkku.[/quote]

Aasiassa on mukava huonoitsetuntoisen matkustaa kun voi leikkiä herraa vähilläkin rahoilla, auktoriteettipelkoinen kansa kun kumartaa valkoista miestä. Kyllä osa katsojista on eilisen jälkeenkin varmasti sitä mieltä että suorapuheinen känniräyhääjä on suurikin sankari, herkkä taiteilijasielu.

Vierailija
69564/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu olis halunut tanssia Villen kanssa viimiset hitaat mutta Ville huus Hemmin paikalle. Anu kysy ahdistaako jos nojailen Ville suhun nukkuessa? Ville totes että nojaile mielummin Helmeriin.

Elämä on valintoja.

Koska Helmeri vaihtoi etupenkille? Kevin istui siinä, kun lopetin katsomisen yöllä ja Kevin nukkuu nytkin etupenkillä ja Ville.

Vierailija
69565/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:

Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know

Hemmi: Niin niin, joo tiedän.

Kikattelua, Menevät vc koppiin

Anu: No niin siis toi Ville..

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.

Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Käsi Raamatulla näin siis kerron.

Vierailija
69566/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi sille mitään tuo kristian läpällä vaan on niin henkistä väkivaltaa kun olla voi. Aivan käsittämätöntä miten ilkeä kuspää. Toivon todella että tuo joutuu ulos. Ja jos eilisen perusteella pitää joku heittää ulos niin bbn pitäisi poistaa krisu ja Jukka. Jos toinen lentää niin molemmat. Aivan selvää pässinlihaa. Ei voi katsoa läpisormien kummankaan touhua. Sopiva rangaistus krisu ja Jukka häätöön bbn käskystä.

Ja tuo kiusaaja krisu ulos.

Vierailija
69567/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin väsynyttä porukkaa, ettei kukaan jaksa vilkaista lööppejä. :D

Vierailija
69568/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Putos kyllä Krisun pisteet pohjalukemiin. Ei kiinnostanut viikkotehtävän onnistuminen itsekästä herraa ollenkaan. Houkutusviikolla vielä ostin Krisun puheet, että hän ei olisi myynyt joukkuetta lahjuksista. Nyt nähtiinkin todellinen Krisu, olis varmaan lyönyt lekkeriksi yhdestä kaljasta silloinkin. Itsekäs pikkupaskiainen.

Kimmo myös veti viinaa kuin sieni. Sanoi Krisun kanssa karaoken aikana puhuessaan, ettei tehtävällä ole väliä. Molemmat oli samaa mieltä.

Jepjep. Mira kuitenkin naisena sai heidän haukut kun syyllistyi samaan. Nää on taas näitä oikeuttaja-miehiä, jotka itselleen oikeuttavat vaikka ja mitä.

Vierailija
69569/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu olis halunut tanssia Villen kanssa viimiset hitaat mutta Ville huus Hemmin paikalle. Anu kysy ahdistaako jos nojailen Ville suhun nukkuessa? Ville totes että nojaile mielummin Helmeriin.

Elämä on valintoja.

En nähnyt tilannetta, mutta oisin voinut laittaa pääni pantiksi että noin tulee tapahtumaan, on kyllä ollut niin arvattavissa.

Vierailija
69570/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan voi sille mitään tuo kristian läpällä vaan on niin henkistä väkivaltaa kun olla voi. Aivan käsittämätöntä miten ilkeä kuspää. Toivon todella että tuo joutuu ulos. Ja jos eilisen perusteella pitää joku heittää ulos niin bbn pitäisi poistaa krisu ja Jukka. Jos toinen lentää niin molemmat. Aivan selvää pässinlihaa. Ei voi katsoa läpisormien kummankaan touhua. Sopiva rangaistus krisu ja Jukka häätöön bbn käskystä.

Ja tuo kiusaaja krisu ulos.

Joo niinpä! Perus koulukiusaaja ”läpällä vaan”. Ei ole läppää jos tarkoituksena on olla ilkeä ja satuttaa toista!!!!!

Vierailija
69571/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

651Krisun kiusaajaluonne tuli kyllä taas viime yönä esiin lahjakkaasti. Krisu pelasi Jukan häätöön, toivottavasti lentää itse pian kuin leppäkeihäs.

Miten pelasi häätöön?

Vierailija
69572/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole järkeä laittaa Krisua äänestykseen koska ei tipu ja vaarassa voi olla Ville tai Kevin.

Liian suuri riski.

Vierailija
69573/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtiikö noi suorittamaan viikkotehtävän ?

Vierailija
69574/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevin on mahtava tyyppi, nyt näkee hänen hyvyytensä ja sosiaalisuutensa kun väki on vähentynyt. Ei puhu kenestäkään pahaa. Harvonaisen fiksu nuori mies. Toivottavasti hän voittaa.

Kevin on aivan huipputyyppi! Yöllä yritti saada känniääliöiden puheet kääntymäån mulkkujutuista johonkin muuhun. Sanoi, että tuo aihe on jo puhuttu, eikä ole fiksua, puhukaa vaikka jääkiekosta. Kyseli Helneriltä ja Jukalta suosikkipelaajia. Kimmo ja Krisu jatkoi omia alapääjuttujaan. Anukin ärähti jossain vaiheessa, että nyt riittäää.

Pikaiselle pissatauolle mentäessä Kevin käski heidän vessassa käydessään pestä myös suunsa saippualla!

Kevin on tuhat kertaa fiksumpi kuin nuo känniörveltäjät!

Kevinillä nimenomaan on tunneälyä! Ihana Kevin voittoon ❤️

Vierailija
69575/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, Kevin! Sanoi Krisulle suorat sanat.

Krisu: Ollaanko sujut?

Kevin: Ei olla. Sanoit viime yönä tosi pahasti Jukalle, enkä ole nukkunut koko yönä, kun olen vaan miettinyt, miksi pitää olla tahallaan noin mulkku.

Vierailija
69576/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin nukkumaan siinä uskossa että Krisu poistetaan talosta kun kävi Villen kurkkuun kiinni mutta mitä vielä?! Krisua onkin taas lykästänyt ja nyt Jukka onkin pahis. On se melkonen Hannu hanhi!

Vierailija
69577/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)

Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....

Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.

Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.

Anu järjesti itsensä Ville kuskin viereen jossa sitten hoiteli Villeä erillään Helmeristä kun ajoivat yöllä. Sitten Anu ja Hemmi siirtyivät etupenkille molemmat ja Anu flirttaili ukolle joka jopa siveli Anun korvaakin. Anu siis piti ukon mieltä hyvänä. 

kun tuli nukkumaan meno aika Anu meni hyvin näkyvästi heti Hemmin syliin sen jälkeen kun oli kysynyt ukolta saako nojatessa nojata ukkoon! Ukko vastasi ettei ehkä sittenkään harkittuaan asiaa. Anu siis meni Helmerin syliin sen jälkeen ukon edessä ja he peittivät itsensä kikatelleen suutelemisin. BB kuulutti ettei sa peittää itseään Anu ja Helmeri.

Eli tällä pelillä on Anun tehtävä hoidella ukko aina sopivasti tyytyväiseksi ja sitten rassata oikein kovin ennen nukkumaan menoa. Eipä ihme että Hemmi kehui Anua älykkääksi,

Tämä on siis Hemmin aj Anun SOVITTUA PELIÄ ukon tunteilla. Hemmi lipsauttikin jollekin että hänen tarkoitus on pelata talossa TUNTEILLA, sitten korjasi äkkiä tai ei siis tunteilla vaan. Kännissä tuli kaikki ilmi.

Vierailija
69578/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta niin nyt on sitten niin räikeää juonittelua että jos mitään sääntöjä on olemassakaan niin molemmat häätöäänestykseen suoraan immuniteetistä huolimatta. Immuniteetin voi vaikka luovuttaa jollekin ulkopuoliselle! Viestiä vaan tuotantoon

Vierailija
69579/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu, Anu ja Kevin (ei haittaa jos on kun ei tipu) häätöön. Tulisi mielenkiintoinen tilanne kun Krisulla ja Anulla paljon faneja mutta Keviniä eivät voita.

Vierailija
69580/90773 |
24.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole järkeä laittaa Krisua äänestykseen koska ei tipu ja vaarassa voi olla Ville tai Kevin.

Liian suuri riski.

Ei noi asukkaat tollassia mieti!

Ketju on lukittu.