BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Taas naureskellaan autossa, Krisu sai kaiken anteeksi. Jukkakin pisti vaan hölmöilyn kännin piikkiin ja on taas hyvää pataa Krisun kanssa... Anuakin ärsytti illalla Krisun käytös ja nyt taas kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄLYTYS: Yöllä Vessassa Anu ja Helmeri kännissä juonittelivat näin:
Anu: Siis en voi puhua kuten tiedät mutta you know
Hemmi: Niin niin, joo tiedän.
Kikattelua, Menevät vc koppiin
Anu: No niin siis toi Ville..
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Ja että Villen hoitelee Anu, se tuli selväksi.
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Keskustelu oli pitkä mutta tuossa tiivistettynä.
Eli kaikki etääntyminen ja kylmyys oli sovittu teatteri muita varten.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Käsi Raamatulla näin siis kerron.
Anu järjesti itsensä Ville kuskin viereen jossa sitten hoiteli Villeä erillään Helmeristä kun ajoivat yöllä. Sitten Anu ja Hemmi siirtyivät etupenkille molemmat ja Anu flirttaili ukolle joka jopa siveli Anun korvaakin. Anu siis piti ukon mieltä hyvänä.
kun tuli nukkumaan meno aika Anu meni hyvin näkyvästi heti Hemmin syliin sen jälkeen kun oli kysynyt ukolta saako nojatessa nojata ukkoon! Ukko vastasi ettei ehkä sittenkään harkittuaan asiaa. Anu siis meni Helmerin syliin sen jälkeen ukon edessä ja he peittivät itsensä kikatelleen suutelemisin. BB kuulutti ettei sa peittää itseään Anu ja Helmeri.
Eli tällä pelillä on Anun tehtävä hoidella ukko aina sopivasti tyytyväiseksi ja sitten rassata oikein kovin ennen nukkumaan menoa. Eipä ihme että Hemmi kehui Anua älykkääksi,
Tämä on siis Hemmin aj Anun SOVITTUA PELIÄ ukon tunteilla. Hemmi lipsauttikin jollekin että hänen tarkoitus on pelata talossa TUNTEILLA, sitten korjasi äkkiä tai ei siis tunteilla vaan. Kännissä tuli kaikki ilmi.
Mä en jaksa uskoa että Anu on sellanen viettelijätär että toi menis Villellä tunteisiin. Ennemminkin on niin läpinäkyvää että Ville ton tajuaa ja on lähinnä huvittunut.
Anu pelannut rumasti. Toisen tunteilla. Ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo nyt on sitä mieltä, että Krisu on ollut oikeasti ilkeä ja Jukalta ok suuttua. En nähnyt ko tilannetta, mutta kaiken muun. Kevinille pointsit hyvistä hermoista, Anuhan lähinnä istui taas hiljaa. Villestä ihmettelen että oikeasti jaksoi olla asiallinen. Naureskelevat nyt ksp&kimmo&krisu-jutulle.
Krisu oli aggressiivinen Villeä kohtaan, käsi kävi kurkulla, mutta toisaalta oliko Ville paras tyyppi yrittämään pakottamaan sitä autoon. Oli jossain tiloissa ja mitään ei olisi käynyt jos ovi olisi juuri silloin auennut.
Eivät ole, sillä Krisuun käytiin kiinno koko ajan kun yrittivät saada väkisin autoon. Se ektio oli psykologisesti ymmärrettävä siiis.
Mutta JUkan rajoittamiset etteivät toiset saa vapaasti käydä PK huoneessa ja yritys mennä Krisun päälle niin tulee tupenrapinat siitä.
Ja Anun ja Hemmin juo nitteluista tulee varmasti kanssa vessassa.
Nyt olisi hyvä aika laittaa kaksi asukasta ulos talosta.
Sosiopaatti Krisu...
BB: Jukka tulisitko päiväkirjahuoneeseen.
Krisu: Noni mene sinne juttelee. Sul on varmaa selvitettävää.
Kevin: Miksi teidän pitää olla tuollaisia?!
Krisu jää naureskelemaan autoon: Mene mene. Kiire on. Kai nyt menee tunteisii ku lisäännytää keskenää.
Helmeri: Krisu sä menit kyllä yli tossa. Tiiät itekki.
Kevin: Aika monessaki kohtaa. Sul on itel vähä tota nappien painelemisongelmaa.
Krisu: Ei ku mä tiedän et mä osaan painella niitä paikkoja mitkä sattuu.
Kevin: No ei kannata.
Krisu: Kannattaa aina välillä.
Jos Hemmi pelais Kimmolla niin sehän ois vieny loppuun asti Bi seksuaali jutun.
Eilen kävi kyllä selväksi ettei sitä kiinnosta, tai sit ei ollut tarpeeksi promilleja. Jännä vaan kun edellisissä bileissä ollut ihan eri ääni kellossa.
Samoin Anu ei ollut kylmä eilen ollenkaan, sanoi jopa tykkäävänsä Helmeristä, tai sit hänelläkään ei ollut tarpeeks promilleja.
Krisu yllätti sanomalla baarimikolle et vähemmän viinaa ku hänellä on tapana sammua :O
Sammuihan se sit kuitenkin, mut vasta loppuillasta
Vierailija kirjoitti:
Krisu on ahdistunut reppana kuka kadehtii ja sitten kiusaa muita. Saa hetkellisesti lohtua kaljasta mutta kaljamäärän terapeuttinen leveys on hänellä pieni ja humalassa ahdistuu lisää ja muuttuu vielä enemmän suustaan aggressiiviseksi.
Verbaalisesti melko lahjakas mutta tunneäly nolla ja pitkäjänteiseen opiskeluun tai töissä oloon ei ole ilmeisesti pystynyt. Sinänsä ihme koska tehtävissä missä ei ole alkoholia ollut mukana on ollut varsin määrätietoinen, ilmeisesti oikeassa elämässäkin hänellä pitäisi olla oma BB rajoittamassa oluen lipittämistä niin voisi nousta reppanasta toimeentulijaksi.
Näen Krisun juuri tällaisena kuten kuvailet. On toooooosi katkera tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He puhuivat kauan niin että ovat sopineet siis etääntymisen feikkauksella !Hoitaman homman loppuun tyylikkäästi" (välillä suukkoja antoivat toisilleen siinä)
Hemmi sanoi tiedäthän sä että mulla on tää voittojuttu et mun pitää aina saada voittaa....
Anu: Mut tiedäthän sä jo Hemmi ettei mua voi voittaa säkään et voita sitten mua.
Anu pelaa ja kovilla sopvitusti Helmerin kanssa ulos muita. JA PUHUI PILKALLISESTI VILLESTÄ NAURAEN TÄSSÄ JUONITTELUSSA MYÖS.
Anu järjesti itsensä Ville kuskin viereen jossa sitten hoiteli Villeä erillään Helmeristä kun ajoivat yöllä. Sitten Anu ja Hemmi siirtyivät etupenkille molemmat ja Anu flirttaili ukolle joka jopa siveli Anun korvaakin. Anu siis piti ukon mieltä hyvänä.
kun tuli nukkumaan meno aika Anu meni hyvin näkyvästi heti Hemmin syliin sen jälkeen kun oli kysynyt ukolta saako nojatessa nojata ukkoon! Ukko vastasi ettei ehkä sittenkään harkittuaan asiaa. Anu siis meni Helmerin syliin sen jälkeen ukon edessä ja he peittivät itsensä kikatelleen suutelemisin. BB kuulutti ettei sa peittää itseään Anu ja Helmeri.
Eli tällä pelillä on Anun tehtävä hoidella ukko aina sopivasti tyytyväiseksi ja sitten rassata oikein kovin ennen nukkumaan menoa. Eipä ihme että Hemmi kehui Anua älykkääksi,
Tämä on siis Hemmin aj Anun SOVITTUA PELIÄ ukon tunteilla. Hemmi lipsauttikin jollekin että hänen tarkoitus on pelata talossa TUNTEILLA, sitten korjasi äkkiä tai ei siis tunteilla vaan. Kännissä tuli kaikki ilmi.
Mä en jaksa uskoa että Anu on sellanen viettelijätär että toi menis Villellä tunteisiin. Ennemminkin on niin läpinäkyvää että Ville ton tajuaa ja on lähinnä huvittunut.
Joo Anun ongelmat päihdetaustaisena tulivat nyt esiin
ON TODELLA KIERO JUONITTELEMAAN ja luonne paljastui karusti.
Kun Hemmi vitsaili takana poikien kanssa ja herutteli muita runkkurinkiin koko ajan ihan tahallaan ja sanoi nyt sitten näytit munan kaukille siinä niin Anu hoiteli ukkoa kuskin vieressa sanomalla "älä kiinnitä mitään huomiota taakse".
Eli Hemmi viritteli ansaa takana ja Anu hoiteli ettei ukko tajuaisi mitä siellä Hemmi on manipuloimassa. Hemmi yllytti Krisua ja Kimmoa runkkaamaan toisiaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä on ihan oma kahen lapsen äippä kotosalla jolla kasvaa jopa omat hiukset päässä. Ei ole tarvetta toiselle tai riippuvainen jonkun Anun imartelusta. Ei ole eilisen teeren poika Ville naisten suhteen vaikka nyt uskossa onkin.
Kevin oli huippu viime yönä, teki kaikkensa ettei homma lähde ihan käsistä. Villelle myös pointsit, heittäytyi bileissä ja muutenkin sai hillittyä itsensä kun joutui olemaan humalaisten kanssa.
Kimmon pisteet romahti mun silmissä, on todella ärsyttävä humalassa. Samoin Helmeri.
Krisu ja Jukka... Yöllä olin vähän Jukan puolella, mutta tää aamuinen näytti, että en edes hänelle suo voittoa.
Jännä et ilman alkoholia suosikit olis toiset, mutta kiitos alkoholiörvellysten, Kevin voittoon! Ja onhan hän muutenkin mahtava tyyppi!
Joo Ville kyllä hoitanut hienosti Anun iskuyritykset.
Mitä se Jukkakin yritti eilen Anua?
Jännittävät nimeämiset tulossa.
Kimmon eilistä itkua ihmettelen, miten tulkitsitte sen? Mä luulen et hän vain pahoitti mielensä kun luuli et nuo luulee hänen sanoneen sen pinnallista jutun. Puhdasta omaatuntoa jauhoi koko illan
Kristian olisi pitänyt poistaa bb-talosta! Hemmetin väkivaltanen hullu.
Elikkä se on Anu aj Hemmi jotka yrittävät saada muut näyttämään naurunalaisilta koko ajan. Kun tilanne kuumeni runkkuringin Hemmi aikaan saatuaan "Luottamusrinkinä tässä vaan" siirtyy Hemmi Anun viereen erilleen ja takapenkki jää huonoihin fiiliksiin. Ja uhkaa tulla tappelu. Krisu on kiukkuinen syystäkin kun Helmeri YLLYTTI Krisua runkkaamaan ja ottamaan suihin Kimmoa, kun känni oli suurin.
Hemmi on aika paska kun noin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että jotkut saa juonitella. Ilmeisesti Anu ja helmeri supistaneet peiton alla ilman mikrofoneja ja kehitelleet juonta jo pidemmän aikaan josnkerta tällaisia puheita on viime yönä ollut. Tähän saisi jo puuttua mutta ei, hehän ovat lempilapsia joista yritetään väliin tehdä voittajat tuuttamalla koosteet täyteen parhaita paloja ja valitsemalla koosteeseen heitä hehkuttavia vieraita heti kun on vaara että toinen putoaa. Kauden tylsimmät hahmot jotka olisivat ansainneet pudota jo aikapäiviä sitten.
Joo. Aika noloa tuotannolta, että tällainen mennyt täysin heiltä ohi. Ovat ilmeisesti ajatelleet, että saavat söpöä materiaalia parista koosteisiin, niin eivät ole viitsineet puuttu kuiskutteluun. Mutta nämä kaksi ovatkin juonineet siellä Kimmon ja Villen pään menoksi. Ovatpa kieroja tyyppejä molemmat, kun leikkivät toisten tunteilla. Helmeriä ei kyllä käy yhtään sääliksi nyt. Molemmat todella laskelmoivia tyyppejä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkä eilisestä episodista autossa
BB huomautti Krisua tuossa videossa ettei saa olla silmät pipon peittäminä ja etupenkillä Helmeri nukkuu pipo silmillä. Ööööh???!!!!
Mut täytyy sanoa, et Krisulle täydet pointsit juntti-Jukan hiillostamisesta, Jukka ulos nuuhkii maalaiseukkojen genitaaleja!
Hölmöhelmerillä taas omat säännöt. Nukkui koko ajan pipo silmillä.
Luulen että se kuulutus tuli, kun Krisu sanoi Jukalle, että lennät ulos sunnuntaina. Eli juonitteluu? Se kuulutus tuli vaan vähä viiveellä
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi hyvä aika laittaa kaksi asukasta ulos talosta.
Kyllä, krisu ja Anu
millaset krisun ja jukan välit nyt?
Se onkin Anu aj Hemmi jotka pelaavat muita sovitusti ja rumasti naurunalaisiksi ja nurkkaan. Hemmi onkin viekas ihminen todella ja Anu on ihan psykontasoinen näkyi viime yönä. Leikkivät ihan kylmästi toisten tunteita hyväksi käyttäen.
Kimmo jäi pitkään miettimaan yöllä ja on tajunnut jo mikä on homman nimi.
Mitä lööpeissä oli?