Onko normaalia, jos ei halua nähdä
vieraita ihmisiä? Esimerkiksi mennä ulkoilemaan tai tapahtumiin? Ja haluaa välttää katsekontaktia. Käy itsepalvelukassoilla tai tilaa ruoat kotiin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No mä tilaan monenlaista kotiinkuljetuksella. Kaupassa käyn kerran viikossa. Ostan isot määrät kerralla. En minä kaupassa ketään katsele tai ajattele. Hoidan vaan homman nopeesti kauppalista mukanani.
Lisään vielä, että minä ulkoilen yksin tai puolison kanssa. En tiedä mikä tapahtuma mua kiinnostaisi, että menisin. Ainut on kansainväliset markkinat ja siellä käyn joko yksin tai puolison kanssa. En mä sielläkään mitään katsekontakteja ota tuntemattomiin. Katson myyntikojujen tuotteita.
Kyllä se täällä palstalaisten joukossa on ihan normaalia. Muiden parissa ei niinkään.
Ihan normaalia mielestäni, ulkoilla voisi tietenkin jonkun verran ja sehän onnistuu yksin.
Ihmisillä on kauhea tarve luokitella asioita normaaliksi tai epänormaaliksi. Eikö riitä vaan se, että ihmiset ovat erilaisia. Voit olla ihan vapaasti just sellanen kuin olet.
Miksi vastaantulijoita pitäisi tuijottaa? Minä käännän ihan reippaasti katseeni toiseen suuntaan tai katson kulkusuuntaani. Muiden valtamittelöt tai huomionhaku ei kiinnosta.
Varmasti siihen on syynsä, joiden valossa voi olla sille ihmiselle ihan normaalia toimintaa.
Mä haluaisin nähdä ihmisiä, mutta poistun vain harvoin kotoa.
No mä tilaan monenlaista kotiinkuljetuksella. Kaupassa käyn kerran viikossa. Ostan isot määrät kerralla. En minä kaupassa ketään katsele tai ajattele. Hoidan vaan homman nopeesti kauppalista mukanani.