BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmeri: "Kai sä ymmärrät Kimmo sen--"
Kimmo: "Mä ymmärrän... mut mä en tiiä ymmärrätteks te... mut mulla on puhdas omatunto."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisulla jotain yhteistä kerrottavaa, kun tuli pk-huoneesta? Onkohan enää kertomiskunnossa :D
😅😂🤣Veikkaan että oli aika oleellista asiaa milloin pitää lähteä😅😂🤣
Ehti se sanoa "kohta pitää lähteä" ennen sammumistaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisu sammui ja kimmo ihan naamat
Eli tehtävä kusi ellei nuo kanna sitä autoon eikö?
Kukaan ei tiedä mitä pitää tehdä, kun BB on ollut ihan hiljaa.
BB kutsui Krisun pk-huoneeseen, ja Jukan mukaan Krisulla oli jotain yhteistä asiaa. Nyt Krisu makaa sammuneena (lattialla?), että siihen jäi se info.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
krisu sammui ja kimmo ihan naamat
Eli tehtävä kusi ellei nuo kanna sitä autoon eikö?
Krisullehan antoi varmaan jatko-ohjeita mutta Krisu sammui😅😂🤣
Toivottavasti Kimmo muistaa sen verran selvänä huomenna, että oikeasti kakistaisi ulos että Anu sen lööpin sanoi eikä Kimmo itse. Selvästi yrittää sönköttää että en minä ole teitä suolannut, kuvittelee nyt Henun epäilevän häntä. Vaikka oikeastaan Henulla on aihettakin, tosi eri syystä. Juurihan Kimmo sanoi Henun olevan bullshittiä, että ei ainakaan tilannettaan auta tuollaisella. Draamaksi menee!
Helmeri: "Me puhutaan nyt aika diipeist jutuista."
Aavistelen, ettei katsojat, BB-tuotanto eikä kumpikaan noists tiedä mistä puhutaan.
Kimmo on ihan hirveässä kännissä
”Mä voisin nukkuu Kevininkaa.. tai haluaisin. Oisin viime yönä jo halunnu!” -Anu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisun loppuillan käytös oli huonoa.
Mitä se muka teki?
777
Alkoi riuhuu baarimikolle
Vai haluaako isoveli että oman järjen käyttö sallittu koska koko ajan on jäänyt vähän vajaaksi nämä tehtävänannot?
Vierailija kirjoitti:
Helmeri: "Me puhutaan nyt aika diipeist jutuista."
Aavistelen, ettei katsojat, BB-tuotanto eikä kumpikaan noists tiedä mistä puhutaan.
Mutta diippiä on joka tapauksessa!
Kimmon pitäisi jättää Helmeri rauhaan..
Krisun kiusaajaluonne tuli kyllä taas viime yönä esiin lahjakkaasti. Krisu pelasi Jukan häätöön, toivottavasti lentää itse pian kuin leppäkeihäs.
Kännissä ja läpällä voi sanoa mitä vaan ja jos toinen pahoittaa mielensä, se on hänen ongelmansa. Tätähän se on ollut koko kausi ja jatkuu vaan, nyt repesi sikarikerhon sisältä. Eka viikkojen suosikistani Krisusta on kyllä kuoriutunut pahimman lajin inhokki. Koosteessa hänet kuitenkin varmasti taas esitetään vain kauniissa valossa, etenkin jos sattuisi olemaan häädössä.
Vierailija kirjoitti:
ville! mee kotiin, jooko? niin nolo! kuin satavuotias nuorisobileissä.. kuka jaksaa, ketä kiinnostaa.. go home!
Ville piinasi koko ajan karaokeisäntää ja baarimikkoa narisevalla äänellä kertomillaan jutuilla siitä, miten ajeli rekkaa Norjassa ja oli musiikkikoulussa teininä jossain kansaopistossa. Ihan kuin jotakuta olisi kiinnostanut sen pätemiset.
Lisäksi lauloi jokikisen kappaleen nuotin vierestä eikä osannut sanoja, vaikka ne juoksivat ruudulla.
Vierailija kirjoitti:
Krisun kiusaajaluonne tuli kyllä taas viime yönä esiin lahjakkaasti. Krisu pelasi Jukan häätöön, toivottavasti lentää itse pian kuin leppäkeihäs.
Jukkahan tuon homman aloitti kun rupesi huutelemaan Kimmolle ja Krisulle kuinka käyvät jatkuvasti itkemässä pk-huoneessa. Krisu sitten antoi samalla mitalla takaisin ja lopulta Jukka hyökkäsi hänen riveleihin kiinni. Jukka pitäisi poistaa talosta ennen kuin oikeasti pahoinpitelee jonkun tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ville vois pysyy irti tosta mikistä kun ei oikeasti osaa ollenkaan laulaa, varmaan 5 laulu ääni koulussa.
Joku väitti ketjussa että Ville on itse sitä mieltä että voisi kiertää Suomea laulajana. En tiedä voiko tää olla totta, tuskin Villenkään itsepetos voi niin megalomaninen olla...?
Uskovaiset on niin todellisuudesta vieraantuneita, että niille kelpaa millainen "laulaja" tahansa, vaikka sillä ei olisikaan laulun armolahjaa. Yleisö silti tärisee pyhän hengen vaikutuksen alaisena lavan edessä. Sen varaan laulutaidoton Ville laskee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Krisu teki?