Olisiko yksiasuvalle 43 neliön asunto sopivan kokoinen?
Kommentit (106)
Ihan hyvin riittää, ainakin jos ei ole tilaa vaativia lemmikkejä.
Se on ihan sinusta kiinni. Mulla on kolme kerrosta ja 260m2, nippa nappa mahdutaan tänne, minä ja chohuahua.
Eiköhän se yksin asuva tiedä itse parhaiten mikä on sopiva ja mikä ei. Vai? Ulkoistatko kaikki muutkin henk.koht. asiasi täällä.
Miksi näitä asioita (ja monia muita) kysytään täältä? Eikö jokainen tiedä, mikä olisi itselle sopiva asuntokoko?
No sehän riippuu ihmisestä. Mulle tuo olisi liian pieni enkä haluaisi asua kerros- tai rivitalossa. Asun 150 neliöisessä omakotitalossa kissan kanssa kun lapsi muutti syksyllä omilleen.
Aiotaan muuttaa tuon kokoiseen mieheni kanssa mutta ei vielä. Jää rahaa enemmän ja ollaan talvet Espanjassa.
Minulle sopisi hyvin, jos asuisin yksin. Paitsi että lähtisin pienempään.
Yksin asuvalle juuri sopiva. Kahdelle vähän liian pieni.
Vierailija kirjoitti:
No sehän riippuu ihmisestä. Mulle tuo olisi liian pieni enkä haluaisi asua kerros- tai rivitalossa. Asun 150 neliöisessä omakotitalossa kissan kanssa kun lapsi muutti syksyllä omilleen.
Mihin kaikkia huoneita sinulla on ? Missä käytössä mikäkin huone siis sinulla on ?
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan sinusta kiinni. Mulla on kolme kerrosta ja 260m2, nippa nappa mahdutaan tänne, minä ja chohuahua.
Olette sitten molemmat varmaan tosi suuria.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä asioita (ja monia muita) kysytään täältä? Eikö jokainen tiedä, mikä olisi itselle sopiva asuntokoko?
Ei välttämättä tiedä. Joku voi olla asunut isossa ok-talossa koko elämänsä eikä siksi tiedä, onnistuuko sopeutuminen pienempään neliömäärään.
Vierailija kirjoitti:
Avaruudullinen tunne.
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuvalle juuri sopiva. Kahdelle vähän liian pieni.
Liian pieni? Paljonkos tilaa sen toinen muka tarvitsee..
Mulla on 45 neliöö ja on hyvä. Miesystävä käy viikonloppusin ja hyvin mahdutaan kahdestaankin
Ihmiset ei osaa sisustaa pieniä kämppiä ja ei ole varaa ostaa uusia kalusteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 45 neliöö ja on hyvä. Miesystävä käy viikonloppusin ja hyvin mahdutaan kahdestaankin
Tuo koko meillekkin ja sitten talvella ollaan lämpimässä. Vielä rivitalo niin pihasta tulee lisätila.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se yksin asuva tiedä itse parhaiten mikä on sopiva ja mikä ei. Vai? Ulkoistatko kaikki muutkin henk.koht. asiasi täällä.
Voihan asiasta keskustella, joitain ihmisiä kiinnostaa muidenkin mielipiteet ja näkemykset.
Jos on muuttamassa ensimmäistä kertaa asumaan yksin, voi olla että pitää hetki miettiä omia tarpeitaan esim. tilan ja huoneluvun suhteen ennenkuin tekee päätöksiä.
Itellä tuommoinen. Tuo erillinen makuuhuone verrattuna yksiöön pelastaa paljon. Olen yksiössäkin asunut ja silloin oli vähän tilan puute ongelmia. Vaikka silloinkin oli sänky, sohva, atk-taso olohuoneessa.
Hyvinkin. Minulla oli yksinasuessani 70m2 kolmio ja toinen makuuhuone toimi lähinnä vierashuoneena, jossa kuivasin pyykkiä. Pieni kaksio olisi riittänyt vallan mainiosti. Vaan sitten nykyinen vaimoni muutti siihen asuntoon ja silloin se oli juuri sopiva.