BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Millakin sanoi haastattelussa, että kyllähän jonkun talossa pitäisi sanoa Helmerille että Anu puhuu muille ja BB:lle eri tavalla Helmeristä kuin Helmerille itselleen. Millahan ei talossa tiennyt asiasta, koska olivat Anun kanssa etäisiä.
Vierailija kirjoitti:
ville vois pysyy irti tosta mikistä kun ei oikeasti osaa ollenkaan laulaa, varmaan 5 laulu ääni koulussa.
En oo Ville-fani, mut mitä sitten, jos on mahdollista laulaa niin antaa mennä vaan. Mököttääkö tuolla pitäis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu on kaikessa paras vaan.
Joo, varsinkin dokaamisessa, vittuilussa niille joista ei pidä ja selän takana paskan puhumisessa.
Kuvailit juuri hienosti itseäsi.
En vaan luuserin nimeltä Kristian Heiskari. Pidä sinä Kridun perseennuolija ruma turpasi kiinni.
Peilistä näet luuseri, Krisu ei sellainen ole.
P.S. Mulla on ihan nätti naama.
P.P.S. Rauhaa ja rakkautta sulle!
Krisu nimenomaan on luuseri. Ei koulutusta, ei mitään päämäärää elämässä. Elämä pelkkää dokausta, sekoilua ja reissaamista jossain Aasiassa. Ei mitään pysyvää tai tarkoitusta elämässä ja on siksi kateellinen ja katkera Villelle, jolla kaikki hyvin elämässä ja siksi nälvii jatkuvasti. Katkeruuden näkee kilometrin päähän.
Krisua ei voi fanittaa kukaan muu kuin samanlainen kulahtanut baariruusu, joten hiukan epäilen kauneuttasi.
Kyllä naurattaa! Täällä ihan hyvännäköinen eläinlääkäri-lääkäri pariskunta, joka fanittaa Krisua. Mutta ehkä me vaan ollaan sitten luusereita *kyynel*
Ihan varmasti olette :D
Ihan varmasti ollaan mitä? Eli siis et joko usko että korkeakoulutetut ihmiset voi fanittaa Krisua vai että ihan hyvännäköiset ihmiset voi fanittaa Krisua? Laita tähän sähköpostisi niin voin lähettää screen shotin kummankin weboodista missä näkyy tutkinnot.
Niin, pidän epätodennäköisenä, että korkeakoulutetut henkilöt fanittaisivat Krisun kaltaista ääliötä. Älä silti viitsi olla lapsellinen, luuletko että laitan emailosoitteeni julkiselle palstalle jotta voin katsoa sinun photoshopattuja opintosuoritusotteitasi?
Pidän epätodennäköisenä, että korkeakoulutetut henkilöt fanittaisivat ylipäätänsä yhtään mitään. Saattavat pitää jostakin, mutta korkeakoulutettu henkiklö tietää mitä fanittaminen tarkoittaa ja ei sorru sellaiseen sokeaan fanaattisuuteen, mitä aikuisten fanittaminen yleensä on.
Silloin kun mä opiskelin yliopistossa, niin meidän ainejärjestössä fanitettiin Krisun kaltaista poikaa. Kyseinen fanituksen kohde oli sellainen elävä legenda.
Koosteessa 23.10 Jimillä näytetään, kun porukka siivoaa mummulassa:Helmeri heiluttaa moppia aamutakissaan!Ällöä!
Punakka hönö voitti karaokekuninkuuden ooo äm geee
Herkkä biisi, Anu ja Helmeri tanssii hitaita samoin Jukka ja Kevin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ville vois pysyy irti tosta mikistä kun ei oikeasti osaa ollenkaan laulaa, varmaan 5 laulu ääni koulussa.
En oo Ville-fani, mut mitä sitten, jos on mahdollista laulaa niin antaa mennä vaan. Mököttääkö tuolla pitäis?
no niinpä. Ja jos ei olisi laulellut, olisi täällä mietitty kuinka pilaa fiilikset, kun ei mitään laula.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Anu ollut ihastunut Kimmoon??
Anun ja Kimmon keskustelu:
Kimmo: Ihan oikeesti, miten sä saatoit ajatella jotain... Kikkelijuttuja tai sillain, oikeesti?
Anu: Oikeesti.
Kimmo: Niin, miks? Mutta sä ajattelit...
Anu: Muista, muista Kimmo... Sä olet mun... (naurua)
Kimmo: Niin, mut älä, älä ajattele noin.
Anu: Niin, mutta kai täällä nyt joutuu ajatuksensa kertoon?
Kimmo: Totta kai joutuu.
Anu: Mähän näytin ja tein kaikki mun mielestä oikein.
Kimmo: Täh?
Anu: Mä tein mun mielestä, näytin mun tunteet niin kuin mun pitääkin näyttää, heti.
Kimmo: Niin mutta sä olit mun kohdalla väärässä, kuten Helmerinkin.
Anu: Niin, mutta mä vaan näytin kaikki tunteet niin kuin mä halusin.
Toihan tarkoittaa että Kimmo ja Hemmi sittenkin tunsivat toisensa ennen taloa ja se toinenkin juttu....????
Anu olis halunnu tanssia viimeiset hitaat Villen kanssa, mutta Helmeri tuli väliin...
Jukka vaikuttais aika oikeesti olevan ainakin ulkonäöllisesti Keviniin ihastunut, tai siis että varmaan suostuis sänkyhommiin. Mielenkiintoista, kenties jatkaa asian tutkiskelua ulkomaailmassa, kun Kimmonkin kanssa on ollut sutinaa :D Jukkaa ei ainakaan nirsoudesta voi syyttää. Kaikille annetaan mahdollisuus.
Ihanan kiusallista taas katella, kun Helmeri yrittää vähän väliä pussailla Anua ja Anu puristaa huulia yhteen ja vetäytyy kauemmas..
Vierailija kirjoitti:
Jukka ja Kevin awww.
💖💖💖
Missä Kristian?
Btw, Helmeri kutsu just baarimikon saunaan ja pelaamaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tätä ollenkaan. Kyllä karaokessa saa laulaa vaikka kuinka huonosti, ei se ole mikään Idols. Ikävää ankeuttajatoimintaa haukkua toisten lauluääntä. En osaa itsekään laulaa hirveän hyvin, laulan silti joskus karaokea. Voi kyynel jos kuuntelemaan eksyy joku kaltaisesi, kannattaisiko kuunnella levyjä jos et siedä epävirettä?
Nyyh, Ville kätteli ja kiitti baarimikkoa.
Ei toi hemmi tajua millään. Yritti taas pussata tiukkaa viivasuuta. Niin noloa!
henulla ei oo sit niin yhtään kemiaa, kevinillä ja krisullakin on enemmän jännitettä kuin noilla
Kimmo iskee baarimikkoa, hmm.
Helmeri saa taas suukon eka ei meinannut onnistua millään on noi niin noloja🤩