BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes uskalla laittaa Bb Instagramissa että Eevis jää koska saisin taatusti jotain viestejä.
Kerran laitoin että Ville jää niin heti oli joku jahkaaja viestejä lähettämässä mulle.
Tässä syy miksi tulos voi olla eri sunnuntaina koska osa äänestäjistä on vaan hiljaa ettei jää vihaajalauman alle.Totta, lynkkaajat on niin agressiivisia, että harva uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä ja osahan lähtee mukaan lynkkaukseen juuri siksi, että uskoo sen olevan enemmistön mielipide ja haluaa itse kuulua joukkoon.
Kuule kyllä sitä inhotaan ihan sen vuoksi että on todella pimeä muija.
Kukaan normaali ei voi noin ylimielisestä eukosta pitää.
Musta Eeevis on tosi suloinen. Katoin klipin kun keskusteli Jukan kanssa.
Tykkään hänen tavasta keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Kimmo pistää pihvit vielä pakastimen kautta, kaipa siihen joku syy on miksi noin tekee. Vähän sama idea varmaan kuin grillien pihveissä
Nää Tuula ja Kimmo on kyllä ihan superkokkikaksikko ja toivon että saavat oman kokkiohjelman tän perään!
Vierailija kirjoitti:
Kimmo pistää pihvit vielä pakastimen kautta, kaipa siihen joku syy on miksi noin tekee. Vähän sama idea varmaan kuin grillien pihveissä
Grillit eivät vaivaa taikinaan mausteita.
Massasta tulee liian kovaa ja mausteet lähinnä palaa lihaan kiinni. Suola massan sisällä myös kuivattaa, nesteet poistuu nopeemmin.
Mausteet laitetaan vasta paiston jälkeen pintaan.
Ketkä näistä näkisit potentiaalisena parina? Yläpeukku = kyllä, alapeukku = ei
BB-TESTI:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006245245.html
Olen Kimmo. Olen lentokoneita ja BB-asukkaita järjestyksessä pitävä fiksu rauhanneuvottelija, jolta löytyy tilannetajua ja nasevia huomiota.
- paras vaihtoehto mulle. :D
Vierailija kirjoitti:
Pihvit pysyy paljon paremmin kasasssa kun ne on pakastanut.
Vierailija kirjoitti:
Musta Eeevis on tosi suloinen. Katoin klipin kun keskusteli Jukan kanssa.
Tykkään hänen tavasta keskustella.
Jaa siellä on mustakin Eevis 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes uskalla laittaa Bb Instagramissa että Eevis jää koska saisin taatusti jotain viestejä.
Kerran laitoin että Ville jää niin heti oli joku jahkaaja viestejä lähettämässä mulle.
Tässä syy miksi tulos voi olla eri sunnuntaina koska osa äänestäjistä on vaan hiljaa ettei jää vihaajalauman alle.Totta, lynkkaajat on niin agressiivisia, että harva uskaltaa tunnustaa tykkäävänsä ja osahan lähtee mukaan lynkkaukseen juuri siksi, että uskoo sen olevan enemmistön mielipide ja haluaa itse kuulua joukkoon.
Mikä on normaali?
Ei mielenterveysongelmia, en käytä päihteitä, kokkaan, leivon, marjastan.
Lapset nuoria aikuisia.
Olen aina uskaltanut pitää niistä joista pidän eikä muiden mielipiteet hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihvit pysyy paljon paremmin kasasssa kun ne on pakastanut.
Juu ja selitti myös että eivät kutistu niin paljon
Vierailija kirjoitti:
Miksei toi Eevis korjaa puhevikaansa tai miksei sitä ole korjattu jo lapsena?
Mikä vika sulla? En oo huomannut edes puhevikaa koska käy hienoja keskusteluja tuolla. Kaikilla meillä on omat vikamme. Ootko huomanbut villen vikaa? Katso tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali ei inhoa itselleen täysin vieraita ihmisiä.
Missä ohjelmassa Amanda ei oo pannu??
Jännä et häntä nyt kutenkin ihaillaan, panoillaan julkisuuteen noussut kuitenkin.