BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Nyt tuli hyvä päivätehtävä. Maalaa kuva elämäsi noloimmasta hetkestä ja kerro siitä tarina. Yhellä tuolla ainakin ei tule puutetta aiheista. Tosin ehkei hän tajua niitä noloiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika avutonta touhua, jauhelihapihvitaikinaa vatkataan sähkövatkaimella!
Varmaan taas yksi Tupun loistavista ohjeista.
Ei hyvää päivää taas. Jauhelihaan voi mausteet kyllä sekoittaa ihan käsin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tarina saa aina lukea noi postit?
Ettei Tarinan persoona loukkaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, päivätehtävä on maalata elämäsi noloin hetki ja kertoa sitten tarina maalauksen taustalla... katsojat äänestää parhaan. Eevikseltä vissiin löytyy näitä...
Voin kertoa tämän päivätehtävän lopputuloksen. Eevikseltä tulee taas joku järkky paljastus ja Krisu äänestetään voittoon riippumatta hänen maalauksen tai tarinan tasosta.
Krisu saa taas kuusi olutta ja pyörii yksin kännissä tuolla. Ville hermostuu terskaläppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tääkin päivä pelkkää virumista, tätäkö ohmiset haluaa katsoa seuraavat 7 viikkoa vielä? Tehtäviä ja on joskus ja jouluna ja nekin jonninjoutavia. Ei bileitä, ei edes saunaa ja paljua ilman alkoholia, ei myöskään rankkua sääntörikkomuksista... eikö tämä BB-ohjelmaidea ole jotenkin hukattu?
Kyllä. Mulla loppuu se Ruudun ilmainen jakso ensi viikolla. Jos ei tule kunnollista viikkotehtävää, pistän Ruudun pois ennen kuin menee maksu. Turhaa maksaa siitä, että saa katella makaamista.
Näkishän sillä sitten huutokauppakeisarin.
Siitä en halua kymppiä maksaa. Tarjoan siitä vaikka 2,50. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Anteeksi nyt kun naurattaa, mutta Amanda Harkimo ja Niko Saarinen, oikeesti?! Haha!
Kuinkas monen kanssa Amanda itse BB:ssä panikaan? Ja NikoS julkaisi itse videoita joissa imutteli ja pani jotain heppua. Voiko tästä nyt sitten päätellä muistakin haukkujista jotain ?
Amanda muistaakseni pani siellä Ruotsin paratiisihotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos asukkaat näkisivät tämän keskustelupalstan.
Nauttisitteko?Onhan tämmönen täysin odotettavissa kun tuonne lähtee. Jokainen varmasti tiennyt ja varautunut tällaiseen. Ihan sama juttu ollut jokaisella kaudella! Tuonne lähdetään omalla vastuulla ja varsinkin Eevis ja Jukka omalla käytöksellään ovat tehneet sen valinnan, että saavat suurimmat ryöpyt niskaansa.
Tarkoitin että näkisivät tuolla talossa tämän. Tv:stä voisivat seurata
Kettu koloon ja heti!
Ps. Eeviksellä oli hirveät kainalokarvat! Sexy Mf!
Eevis taitaa räjäyttää noloimman
Vierailija kirjoitti:
Paljon lupailtiin, lopputuloksena makoilua ja kolme umpitylsää viikkotehtävää. Ainoa onnistunut osa on casting. Porukka pihalle ja valot sammuksiin, ei menetetä mitään. Ja Virtanen vaihtoon.
Ennemminkin käsikirjoittaja vaihtoon niin asukkaistakin saadaan varmasti esille uusia puolia.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnolla odotan Eeviksen nolointa hetkeä
Eeviksen noloin hetki on varmaan jotain "esitin päiväkodin näytelmässä keijua ja kompastuin" -tasoa, koska Eevis on ylpeä sellaisesta, mitä joku muu pitäisi todella nolona.
Miks Eevis moklaa suutaan tollalailla? Ja taas ainoana makaa, muut istuu sohvilla.
Muut pohti mikä olisi nolointa mitä on tapahtunut ja mitä kukin kokee noloksi, Eevis: "no mä wähtisin miettimään sitä tunnekokemuksen kautta eli jos olet tuntenut tilanteessa....." Pitääkö IHAN KAIKKI analysoida tolla lailla?
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia Kimmo jauhelihataikinaa vatkaa sähkövatkaimella minuuttitolkulla?
Äläs nyt viitsi, Kimmo ei ole turha kermaperse ja jos Tuula sanoo, että vatkaa niin Kimmohan vatkaa.
Timo ehdotti kerran että niistä lukuisista filepötköistä voisi leikata pihvit, ruskistaa pinnat pannulla ja laittaa hetkeksi uuniin niille, jotka haluavat medium tai kypsempää. Ja Tuula heti, että siinähän laitat ja Kimmo komppaamassa, että joo ei. Samassa hetkessä Krisu tuli sisään ja tokaisi, että noista saisi hyvät pihvit kun ekana pannulla bruna pintaan ja uuniin. Toi ois hyvä, sanoi Tupu heti ja Kimmokin että ois varmaan hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Anteeksi nyt kun naurattaa, mutta Amanda Harkimo ja Niko Saarinen, oikeesti?! Haha!
Kuinkas monen kanssa Amanda itse BB:ssä panikaan? Ja NikoS julkaisi itse videoita joissa imutteli ja pani jotain heppua. Voiko tästä nyt sitten päätellä muistakin haukkujista jotain ?
Amanda muistaakseni pani siellä Ruotsin paratiisihotellissa.
Missä ohjelmassa Amanda ei oo pannu??
Jännä et häntä nyt kutenkin ihaillaan, panoillaan julkisuuteen noussut kuitenkin.
Miksei toi Eevis korjaa puhevikaansa tai miksei sitä ole korjattu jo lapsena?
Ei jauhelihataikinaa saa vatkata!! Se pitää vain vähän käännellä jotta siitä ei tule kivikovaa. Eikö Tupu ja Kimmo ton vertaa tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miks Eevis moklaa suutaan tollalailla? Ja taas ainoana makaa, muut istuu sohvilla.
Muut pohti mikä olisi nolointa mitä on tapahtunut ja mitä kukin kokee noloksi, Eevis: "no mä wähtisin miettimään sitä tunnekokemuksen kautta eli jos olet tuntenut tilanteessa....." Pitääkö IHAN KAIKKI analysoida tolla lailla?
Olisitpa kuunnellut sitä yöllä, jää päivä-eevis kakkoseksi.
Olin jo ajatellut että se ois lanssilla jo haettu tuolta hoitoon viime yön(kin) jälkeen.
Kimmo pistää pihvit vielä pakastimen kautta, kaipa siihen joku syy on miksi noin tekee. Vähän sama idea varmaan kuin grillien pihveissä
Mä taas luulen että ei löydy, mitä hän nyt nolona pitäisi... Yleensä noloja juttuja ei haluta kertoa..