BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo nauraa hysteerisesti
Mitä toi mummu kiertää arvostelemassa kaikkien maalauksia?!
No hän on päiväkodissa töissä, varmaan esitti tätä
Täytyy varmaan siirtyä sinne BBplazalle sillä täällä keskustelu on niin ala-arvoista. Olisi kiva lukea talon tapahtumia eikä tätä vänkäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois Eevis joskus vaikka esittää innostunutta kun tulee tehtävä tai jotain kivaa,ylimielisenä makaa kuin joku yli ihminen muihin verrattuna muihin.vielä ihmettelee miksi kaikki ei tykkää,kun kaikki energia menee yöllä!
Ei siinä eilisrssä panossa menbyt ku minuutti. 😂 mitä teet päivisin? Työtön vai?v
Mistä sun sormet on noin liukkaat ettei osu oikeille näppäimille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Anteeksi nyt kun naurattaa, mutta Amanda Harkimo ja Niko Saarinen, oikeesti?! Haha!
Kuinkas monen kanssa Amanda itse BB:ssä panikaan? Ja NikoS julkaisi itse videoita joissa imutteli ja pani jotain heppua. Voiko tästä nyt sitten päätellä muistakin haukkujista jotain ?
Niitä harmittaa, kun ovat itse kuvitelleet olevansa jotenkin poikkeuksellisen rohkeita ja legendaarisia omilla toimillaan, mutta Eevis on saanut merkittävästi enemmän huomiota ja julkisuutta jo parissa viikossa kuin he koko talossaoloaikanaan. Kuuluvat heihin, joille kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, eikä väliä mitä puhutaan, vaan pääasia on, että puhutaan.
Amanda oli aika tylsä, mutta Niko Saarinen oli talossa todella värikäs ja kuuluu ikimuistoisimpiin BB-asukkaisiin. Sai huomiota ja julkisuutta roppakaupalla, ja hänestä sentään moni tykkäsikin (ja tykkää edelleen) toisin kuin Eeviksestä. Tuskin häntä harmittaa Eeviksen saama huomio, varsinkin, kun melkein kaikki huomioivat lähinnä miten ällöttävä Eevis on.
Vierailija kirjoitti:
Laittoiko kimmo sipulia pihvin sekaan ?
Toivottavasti ei. En usko, että Kimmo on saanut av-mammojen hyväksymää sipulinpilkkomisohjeistusta.
Tuolla on varmaan alan ammattilainen nyt kuuntelemassa eräiden asukkaiden selityksiä piirroksista!!
Sen takia tämä tehtävä.
Nyt on jo iltalehdessä että panivat takaapäin. Miten muuten. Luonnollista. Itse aikounaan junanvessassa poikaystävän kanssa matkalla muutama sata kilsaa. Voi niitä aikoja......
Kristian ja Helmeri istuu ulkona vierekkäin maalaamassa, Krisu pelkässä kylpytakissa ja Helmerillä pipo ja toppatakki, Kyselee Krisulta saisitko tästä paniikinomaista fiilistä.
Keittiön pöydän ääressä istuvat Milla, Kimmo, Jukka, Eevis, Ville, Mira, Kevin ja Tarina
maalailevat juurikaan puhumatta, Tupu mumma arvostelee, kiertää kurkkimassa kaikkien töitä ja esittää opettajaa.
Leivänpäälle laitetaan juustot ja leikkeleet, menee hetkessä taas kaikki. Yhtäsorttia korkeintaan leivänpäälle ja ruuan kanssa ei päällisiä tai ei lainkaan leipää
No hän on lastentarhan opettaja, että aika luonnostaan varmaan tuli
Tuula sai savea 12.5kg synttärilahjaksi.
Tarina voi ei siis Ihanaa 😂😂😂
Yleensä lastentarha opet on fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.
Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.
Mulla on niin paha selkävika että makaan, lähes aina. Alle kolmekymppisenä meni muutama nikama paikaltaan, lisäksi tullut kuumaa iän karttuessa, että nyt nelikymppisenä olen käytännössä kivuton vain kyljelläni maatessa. Siivoamista ei ole ikävä, mutta kaikkea muuta tietysti tekisin mielelläni. Nyt vaan pötköttelen ja chattailen BB liveä seuraten.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lastentarha opet on fiksuja.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.
Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.
Mulla on niin paha selkävika että makaan, lähes aina. Alle kolmekymppisenä meni muutama nikama paikaltaan, lisäksi tullut kuumaa iän karttuessa, että nyt nelikymppisenä olen käytännössä kivuton vain kyljelläni maatessa. Siivoamista ei ole ikävä, mutta kaikkea muuta tietysti tekisin mielelläni. Nyt vaan pötköttelen ja chattailen BB liveä seuraten.
Uiminenhan olisi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
No hän on lastentarhan opettaja, että aika luonnostaan varmaan tuli
Eipä kuulostanut kovin luonnolliselta, oudosti veteli ja hihitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kaikilla katsojilla jalka paketissa ;) Koko ajan tänne kommentoidaan mitä milläkin hetkellä tapahtuu, joten porukka silmä kovana sohvalla missä lie kyttäämässä 24/7 😁
Pointsit sulle siivoamiseen murtuneen(😂) jalan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Leivänpäälle laitetaan juustot ja leikkeleet, menee hetkessä taas kaikki. Yhtäsorttia korkeintaan leivänpäälle ja ruuan kanssa ei päällisiä tai ei lainkaan leipää
Kylläpä oli taas huono juustovalinta nuo kolmio juustot 300g korkeintaan ja maksaa maltaita,miksi kukaan ei osta niitä Arlan 2kg kermajuusto kiekkoa varmaan löytyy valikoimasta tai niita 2kg viipalepaketteja goudaa tai edamia
4-5euroo pojatkin sanoi että juustoa sitten isoja paketteja?
Makkarapötköjäkin huudeltiin nuo ei riitä mihinkään ja maksaa puolet enemmän!
No ihan oikein tavallaan.
Laittoiko kimmo sipulia pihvin sekaan ?