BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä ihmeen takia Kimmo jauhelihataikinaa vatkaa sähkövatkaimella minuuttitolkulla?
Tekee hampurilaispihvejä kovin erikoisesti.
Laittoi myös mausteet sinne massaan ja nyt vatkaa sitä innossaan. Ei ymmärrä näitä kokkaustaitoja.
Lihamestari😂
Missä piirretyssä toi Tupu on ollut ääninäyttelijänä?
Toivottavasti Helmeri piirtää eilisen vessapanon kuulemisen noloimpana hetkenään 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo pistää pihvit vielä pakastimen kautta, kaipa siihen joku syy on miksi noin tekee. Vähän sama idea varmaan kuin grillien pihveissä
Pihvit pysyy paljon paremmin kasasssa kun ne on pakastanut.
Voi herra siunaa teiän kanssanne, jauhelihapihvejä vatkataan sähkövatkaimella ja pakastetaan ennen paistoa. Nyt loppuu sanat.
Vierailija kirjoitti:
Kun täälä niin paljon puhutaan että Eevis vaan makaa... No, te makaatte ja katsotte tätä makaamista. Ja jos vielä 24/7, se tekee teistä entistä idiootimpia.
Mistä sä tiedät, missä asennossa ihmiset katselevat BB:tä? Mulla on jalka murtunut, enkä silti makaa niin paljon kuin Eevis. Siivoilen tässä samalla, kun katson 24/7:aa, en ikinä jaksaisi vaan maata koko päivää, vaikka liikkuminen onkin nyt hankalaa. Aina voi keksiä jotain pientä hyödyllistä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää Eeviksen haukkuminen koske pelkkää av palstaa. Ihan samalla tavalla facebookissa jengi haukkuu ihan omalla nimellä ja naamalla ja samoin julkkiset Amanda Harkimo ja Niko Saarinen on sanonu suorat sanat:D
Anteeksi nyt kun naurattaa, mutta Amanda Harkimo ja Niko Saarinen, oikeesti?! Haha!
Kuinkas monen kanssa Amanda itse BB:ssä panikaan? Ja NikoS julkaisi itse videoita joissa imutteli ja pani jotain heppua. Voiko tästä nyt sitten päätellä muistakin haukkujista jotain ?
Niitä harmittaa, kun ovat itse kuvitelleet olevansa jotenkin poikkeuksellisen rohkeita ja legendaarisia omilla toimillaan, mutta Eevis on saanut merkittävästi enemmän huomiota ja julkisuutta jo parissa viikossa kuin he koko talossaoloaikanaan. Kuuluvat heihin, joille kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, eikä väliä mitä puhutaan, vaan pääasia on, että puhutaan.
Toivottavasti Helmeri maalaa eilen kuulemansa Eeviksen ja Jukan vessapanon noloimpana hetkenään 😄
Noissa asukkaiden ruokajärjestelyissä ei ole mitään järkeä. Tuolla kuitenkin eletään yhteistaloudessa, mutta eivät ikinä (?) tee ja syö ruokaa yhdessä. Ilmeisesti ovat sitten niin mielikuvituksettomia, etteivät pysty tekemään samalla kertaa suht samanlaista ruokaa kaikille. Sitten kun kaupassa ei osata käyttää järkeä, ei mikään ihme, että aina on kaapit tyhjinä.
Kevin on kyllä taitava maalaaja.
Ei nyt Eeviksen jutusta saa selvää mitä esittää, kasvot jossa liekit naamassa?
Vois Eevis joskus vaikka esittää innostunutta kun tulee tehtävä tai jotain kivaa,ylimielisenä makaa kuin joku yli ihminen muihin verrattuna muihin.vielä ihmettelee miksi kaikki ei tykkää,kun kaikki energia menee yöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimmo pistää pihvit vielä pakastimen kautta, kaipa siihen joku syy on miksi noin tekee. Vähän sama idea varmaan kuin grillien pihveissä
Pihvit pysyy paljon paremmin kasasssa kun ne on pakastanut.
Voi herra siunaa teiän kanssanne, jauhelihapihvejä vatkataan sähkövatkaimella ja pakastetaan ennen paistoa. Nyt loppuu sanat.
😂😂😂 eikö Kimmo vatkannut jauhelihaa ei pihvejä. Erikoista. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Helmeri maalaa eilen kuulemansa Eeviksen ja Jukan vessapanon noloimpana hetkenään 😄
Eihän se Helmerille mitenkään noloa ollut, vaan niille ällöille limailijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vois Eevis joskus vaikka esittää innostunutta kun tulee tehtävä tai jotain kivaa,ylimielisenä makaa kuin joku yli ihminen muihin verrattuna muihin.vielä ihmettelee miksi kaikki ei tykkää,kun kaikki energia menee yöllä!
Ei siinä eilisrssä panossa menbyt ku minuutti. 😂 mitä teet päivisin? Työtön vai?v
Vierailija kirjoitti:
BB-TESTI:
https://www.is.fi/viihde/art-2000006245245.html
Olen Kimmo. Olen lentokoneita ja BB-asukkaita järjestyksessä pitävä fiksu rauhanneuvottelija, jolta löytyy tilannetajua ja nasevia huomiota.
- paras vaihtoehto mulle. :D
Olen Tarina. Ei, ei, miten voi olla mahdollista???
Miten suhtaudut hyttysiin ja banaanikärpäsiin? - En voi sietää niitä
Ja Tarinako nauttii kirjoista eikä syvällisistä keskusteluista?
Vierailija kirjoitti:
Kevin on kyllä taitava maalaaja.
Ei nyt Eeviksen jutusta saa selvää mitä esittää, kasvot jossa liekit naamassa?
Sytyttänyt varmaan sen raisk.. naaman tuleen?
Todennäköisesti taas joku sairas selitys?
Vierailija kirjoitti:
Mummo nauraa hysteerisesti
Mitä toi mummu kiertää arvostelemassa kaikkien maalauksia?!
Mites tää Miran römpsämaalaus 🙄
Onhan he paljon keksineet omia leikkejä siellä. Laudan pätkä ja betonipötkö = tasapainolauta, jolla melkein kaikki temppuilee. Tarina organisoi jopa turnausta ja säännöt on Tarinan mukaiset, monimutkaiset.
Villasukkapalloja on heitelty, pulloilla keilattu ym ym Hyvinkin kekseliäitä nämä.