BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Jouni66 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä upea. Toiseksi kaunein nainen koko kauden naisista.
Höpö höpö! Ehdottomasti kaunein! Myös mieheni mielestä 👍
Moi vaan Jouni66 miehineen.
Vierailija kirjoitti:
Mira ei siis voi edes käydä kysymässä et onko röökit vieläkin henk.koht, sanoo vaan et on ne.
Kävis nyt edes toisten mieliks kysymässä. Menee ihan veetuiks jos ei näytetä sitä houkutusta telkkarissa noille
Vieläkin?????
Tottakai ne on koko ajan omaan käyttöön miksi ne nyt tehtävän loputtua muka olisi kaikille Haloo!!!
Joo sehän se pointti onkin että nyt saa vihat niskaansa kun otti tupakat vastaan ja vetelee yksin ei tämä ole mikään kiva kiva talo🤣
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi
any näyttää ikäistään vanhemmalta, kaukana kauniista, mistä kohti olisi kaunis , tämä ei ole missikisa mutta hassua kun joku sanoo että olisi nätti
kärsineen näköinen on , mikähän syy
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas Anu ei ole ollenkaan kaunis, ja jos yleisiä kauneusihanteitakin vertaa niin olemattomat huulet, huonot hiukset ei kuulu niihin. Hyvä kroppa ei tee kauniiksi
Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?
Hyvä ettei ole tunkenut mitään...
Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...
Siinä sitä kauneusihannetta!!!
Hitto että Anu pelasi nimeämisissä. Vaihtoi perusteluita ja mukamas oli niin vaikea nimetä... Tiesi heti mitä tulee tapahtumaan.
Mielestäni Villen perustelut Krisun nimeämiselle erinomaiset.
Tiivistetyt nimeämiset:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/taloon-luvassa-melkoinen-yllatys-asuk…
Helmerin palkinto vois olla että saa valita:
1. Hänen nimeämisiään ei näytetä muille
2. Saa synttäri bileet koko porukalle
Siis valitsis noista kumpi toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mira ei siis voi edes käydä kysymässä et onko röökit vieläkin henk.koht, sanoo vaan et on ne.
Kävis nyt edes toisten mieliks kysymässä. Menee ihan veetuiks jos ei näytetä sitä houkutusta telkkarissa noille
Vieläkin?????
Tottakai ne on koko ajan omaan käyttöön miksi ne nyt tehtävän loputtua muka olisi kaikille Haloo!!!
Voisihan sitä käydä silti kysymässä. Jotenkin ei yllätä, että Mira ei vaivaudu edes tuota vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran täytyy puolustaa että nykyään nätti on vain jos on ottanut jotain vit..botoxia vai?
Hyvä ettei ole tunkenut mitään...
Normaalia on nykyään että huulet on kuin ankalla ja epänormaalia jos ei ole ottanut mitään...
Siinä sitä kauneusihannetta!!!
Kyllä kauneuteen kuuluu, että on edes huulet. Ei mullakaan ole täytteitä, mutta huulet näkyy ilmankin. Ei kukaan mistään botoxista puhunut vaan ihan omista huulista joita ei Anulla ole
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nimeämiset ollu jo tänään? ääh myöhästyinkö siis
ne näkee tubesta
Vierailija kirjoitti:
Makuasioita. Turha verrata yhtään mihinkään, koska jokainen on jonkun mielestä kaunis ja sille kukaan ei voi mitään, vaikka kuinka perustelisi ja millä.
Anulla myös joku ihme puheongelma, on vaikka kuinka monta kertaa sanonut "kaksi pisteä", nyt sentään tajusi korjata "kaksi pistettä"... Ei ihme että ei puhunut yhtään lausetta ensimmäiseen neljään viikkoon.
Jos ne nyt näyttää Miran lsnkeamisen telkkarissa, niin loppu kautena kukaan ei enää lähde noihin, kun tietää että ne näytetään. Parempi nyt jättää näyttämättä niin saa mehukkaampaa matskua myöhemmin. Kaikki kuitenkin ovat arvanneet jo mistä kyse. Paitsi Milla ja hänen teoriansa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mielummin kaunis vartalo ja tavis pää kun tavis vartalo ja kauniit kasvot!
Sullahan mallikelpoiset lapset.
Anun huulia pirnentää nuuska.Ite käytän ja ikenet vetäytynyt.Eli Anun juuri toi noitaaķaama ilme johtuu siitä.Ja turha väittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mielummin kaunis vartalo ja tavis pää kun tavis vartalo ja kauniit kasvot!
Kyllä mä mieluummin ottaisin kauniit kasvot, kropan saa omalla työllä paremmaksi. Kasvot saattavat vaatia botoxia ja huonot hiukset pidennyksiä. Anulla niin huonot hiukset että pidennyksilläkin aika kamalat.
Vierailija kirjoitti:
Hitto että Anu pelasi nimeämisissä. Vaihtoi perusteluita ja mukamas oli niin vaikea nimetä... Tiesi heti mitä tulee tapahtumaan.
Mielestäni Villen perustelut Krisun nimeämiselle erinomaiset.
Tiivistetyt nimeämiset:
https://www.bigbrother.fi/uutiset/taloon-luvassa-melkoinen-yllatys-asuk…
Vaikka en äänestyksiin luota niin tuskin tiesivät tästä mitään..
Todennäköisesti Anu ei kehdannut vetää enää tuota rahna juttua koska hänellä enemmän nyt kun sai Tupun rahat!!
Millakin niin aidosti selitti tehtäväalueella kun tuli paniikki kun piti tietää kenelle antaisi pisteet..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu hyväkuntoinen hyvä roppanen mutten omaa päätä en vaihtaisi huom kuuluu myös aivot samaan pakettiin. 😉