BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että Krisu kysyi lapsi kysymyksen juuri akulta. Olis kysynyt Villeltä, mut ei ollut munaa. Naisia kyllä voi kiusata.
Nomut kun äiti on äiti, tiedätkö? Sen pitäisi olla lasten kanssa kotona. ”Nainen tiedä paikkasi!”
Niin siis tämä kommentti oli sarkasmia. Mutta Krisu taitaa ajatella näin.
Vierailija kirjoitti:
Mirakin puhuu siitä miten Krisulla pitää aina olla olla joku jota kiusata.
Jännä, vaikka mira on se joka sanoo aina todella suoraan mitä ajattelee ja selkeesti on loukannut muita mielipiteillään. Krisu sentään heittää läpällä noita juttuja ja pyytää aina anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä. Mira ei ole vielä kertaakaan pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo ville kuuluu. Ei kirkkoon ei hellareihin niin mihin????????
Miksi pitäis "kuulua" johonkin? Ei kristinusko vaadi mihinkään kuulumista, riittää että uskoo Jumalaan ja Jeesukseen.
Krisu mainitsi hetki sitten kuuluvansa pariinkin vähemmistöryhmään, mutta ei sano Kimmolla ja Helmerille että mihin, etteivät käytä sitten lyömäaseena häntä vastaan.
Milla on todella kaksinaamainen. Muiden porukassa vastustaa Krisua mutta kun kahden kesken kiusaa Miraa Krisun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.
Onneksi Mira itse ei kiusaa ketään...
Tämä. Mira itse mm. haukkuu Krisua ihmisperseeksi ja tosissaan, ei läpällä niinku Krisu. Eikä pyydä anteeksi, toisin kuin Krisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahavimuki. Tuliko risulle pipi.
Ei ollut pahvimuki. Miksi puolustelet väkivaltaa? Olisipa mukava kuulla Anun exältä mitä kaikkea siellä kotona lensi hänen päälleen, tuskin edes jäi siihen. Väkivaltainen nainen ei ole naurunasia.
Itse olisin pahoittanut mieleni ja sanonut anteeksi ja poistun takavasemmalle ja alkanut itkemään. Oikeasti en olisi lähtenyt bb taloon oli lapsi tai ei ja varsinkin kun on lapsi/lapsia.
Jokainen tekee oman elämän ratkaisut.v
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit ollut talossa kun oli edelliset bileet niin kenen seurassa olisit viihtynyt eniten ja kenen kanssa vähiten. Kenen kanssa viihtyisit parhaiten kun viikkotehtävä ja kenen kanssa vähiten ?
Olisin viihtynyt eniten Miran ja Tupun seurassa bileissä.
Vähiten Kimmon ja Krisun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Pahvimuki se oli vaan ja Krisu sanoi aika törkeesti. Todella törkeetä.
Krisu ei sanonut törkeästi, eikä se ollut vaan pahvimuki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu sanoi Miralle, että Kimmo ei ole aidosti hänen ystävänsä.
Ja tollasesta alko pillittää vai :D
Tuo episodi kuvaa niin täydellisesti Krisun kieroutta ja sadistista mielihyvää mitä se saa muiden pahasta olosta. Miralla oli todella klaustrofobinen olo kun ei ollut päässyt ulos ja lisäksi hän oli silmin nähden hyvin järkyttynyt siitä että oli edellisen päivän hyvän äänestystuloksen jälkeen yhtäkkiä ja yllättäen viimeisenä. Kun miettivät keroako muille äänestyslapun prosenteista vai ei Mira sanoi että Kimmolla voisi stressitaso nousta siitä tiedosta että Mira on lähdössä ja tähän saumaan ilkeä, kiero Krisu alkaa syöttämään Miralle sitä ideaa ettei Kimmo oikeasti välitä Mirasta. Tuo oli täysin tarpeetonta ja ihan vaan puhdasta sadismia Krisulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirakin puhuu siitä miten Krisulla pitää aina olla olla joku jota kiusata.
Jännä, vaikka mira on se joka sanoo aina todella suoraan mitä ajattelee ja selkeesti on loukannut muita mielipiteillään. Krisu sentään heittää läpällä noita juttuja ja pyytää aina anteeksi jos joku on pahoittanut mielensä. Mira ei ole vielä kertaakaan pyytänyt.
Mirakin on juntti, se on ihan selvä juttu, typerästi kommentoi hänkin välillä.
Krisu pyytelee kyllä anteeksi, mutta ei tarkoita sitä. Mulle opetettiin lapsena, että anteeksipyyntö tarkoittaa että pyrkii olemaan tekemättä toistamiseen sitä asia mitä on anteeksi pyytämässä. Joissakin tilanteissa se ei ole vain sellainen pikkukohteliaisuus mikä tulee kun vahingossa hipaiset jotakin kaupassa, vaan jos tunteita on oikeasti loukattu, on anteeksipyynnöllä paljon syvällisempi merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi Miralle että luuletko sä että sulla on täällä jotain kavereita? Krisu vai? Mira ihmetteli miksi täällä saa koko ajan joku kiusata ihmisiä. Milla siihen lisää että tahallaan loukataan ja naamioidaan vitseksi.
Onneksi Mira itse ei kiusaa ketään...
Siisi ketä Mira kiusaa systemaattisesti talossa. Ei ketään.
Ei systemaattisesti ketään. Loukkaa siellä täällä ihan ketä tahansa kommenteillaan. Ei vaikuta olevan lojaali tai oikeasti ystävä kenellekään tuolla.
Vierailija kirjoitti:
MILLA JA JUKKA SÄNGYSSÄ ?????
Näinkö oikein juuri kun katsoin koostetta?? Kukaan ei puhua asiasta mitään. Näinkö oikeasti näkyjä?
Voi helvetin Milla. Ressu ois antanut pyllyä jos ei olisi miettinyt Eevisken kohtaloa.
Vierailija kirjoitti:
Krisu mainitsi hetki sitten kuuluvansa pariinkin vähemmistöryhmään, mutta ei sano Kimmolla ja Helmerille että mihin, etteivät käytä sitten lyömäaseena häntä vastaan.
Hmm, mitähän nää on 🤔
Krisu taas härnää Villeä. Heittää Villelle v*ttuiluläpän ja sitten ei anna Villelle suunvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???
Ihan turhaa tommosesta riehua.
Kyllä mäkin voisin ihan hyvin kysyä joltain äidiltä saman kysymyksen eikä mua kylmäis yhtään, ja oon ite sentään vielä nainen. En kans nähnyt mitään pahaa tossa kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se oli vain kysymys Anulle. Ei sen kummempaa. Ei Krisu oikeasti ollu menossa sen tenavia ampumaan. Ite oisin sanonut, että ammu mut tms. Miks kysymykseen pitää noin reagoida? Eikö Anulle tullu mieleen, että voisi ottaa esim itse luodin ja säästää lapset???
Ihan turhaa tommosesta riehua.Kyllä mäkin voisin ihan hyvin kysyä joltain äidiltä saman kysymyksen eikä mua kylmäis yhtään, ja oon ite sentään vielä nainen. En kans nähnyt mitään pahaa tossa kysymyksessä.
Täällä nainen, joka tunnustaa teininä kysyneensä täsmälleen saman kysymyksen omalta äidiltään. Eli että kumman pelastaisi, minut vai siskoni.
Vierailija kirjoitti:
Onko Krisulla niin alkoholin tuska että humalan takia ärsyttää lauseillaan loukaten muita. Onko siis viina tärkeämpää kuin hyvä henki talossa. Krisu tekee hallaa bb pelilleen, noin ei voiteta peliä vaan joutuu häätöön ja veks. Hyvä pelaaja viikkotehtävässä voi stressata muutoin kuin haukkuen muita.
Ei vaan koittaa saada viikkotehtävän onnistumaan nostamalla muiden stressitasoja ja on mielestäni todella hyvin onnistunut siinä kun saa näköjään pienen osan katsojienkin stressitasot nostettua. Mitä noi muut asukkaat tuolla on tehneet että saisivat muiden stressitasoja ylös? Miten osa ihmisistä ei vaan näe tätä hyvinkin yksinkertaista asiaa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaa tommosesta riehua.Kyllä mäkin voisin ihan hyvin kysyä joltain äidiltä saman kysymyksen eikä mua kylmäis yhtään, ja oon ite sentään vielä nainen. En kans nähnyt mitään pahaa tossa kysymyksessä.
Ei naiseus estä sitä etteikö ihmisellä voisi olla olematon empatiakyky.
Mira on todella kova ja tottunut saamaan aina oman tahtonsa ajettua läpi. Nyt kun se on tajunnut, että toi sen persuläyhääminen ja erittäin jyrkät ja ahdasmieliset mielipiteet ei ookaan uponnut suomalaisiin eikä hänellä ookaan kannattajia, on saanut sen paniikkiin, sitä se tuolla itkee.