Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä matkii ilmeitäni ja irvistelee

Vierailija
12.08.2024 |

Olemme 5-kymppinen pariskunta, seurustelleet muutaman vuoden. Välillö olen huomaavinani miehessä narsistisia piirteitä ja mietin onko hänen käytöksensä minulle ok. Usein kun näemme, hän matkii ilmettäni irvistäen, saattaa matkia myös liikkeitäni tai kun puhuessani innostuneena näytän käsillä. Olen sanonut tästä miehelle, mutta se ei tunnu auttavan. En ymmärrä mistä voi johtua tai sitten ilmeeni ovat niin hullunkurisia ettei hän voi olla ilmeilemättä.. Vähän outoa kyllä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  sinun omasta mielestäsi ole mitenkään outoa sietää tuollaista käytöstä?

Vierailija
2/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miehen käytös on vasta alkua. Pahempaa on luvassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vielä kun voit. Jos ihmisessä on paha ogelma, niin silloin se on. Jos haluat korjata ongelman, etsi parempi tai ole yksin... Se. että lähtisit korjaamaan tätä nykyistä miestä paremmaksi, olisi sama kun yrittäisi tehdä paskasta mansikkaa. Ei onnistu. 

Vierailija
4/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jatkaa koska se voi. Sut on valittu uhriksi, koska sulle käy mikä vaan.

Vierailija
5/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohdannut pahimman luokan kiusaajan joka ei ole edes myöhäisessä keski-iässä päässyt irti yläastetasoisesta kiusaamismoodista. Jeesus sentään. Juokse.

Vierailija
6/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo syö omanarvontunnettasi. Jokainen haluaa olla hyväksytty ja rakastettu suhteessaan. Minulla oli nuorena miesystävä, joka huomautteli minusta koko ajan. Näytti kroppani virheet oikein kädestä pitäen, ei voinut ottaa kädestäni kiinni, kun käsi oli kuulemma nihkeä (ei ollut!), huomautti ilmeistäni, profiilistani, äänestäni... nostin kytkintä. Tuollainen on ihan no go parisuhteessa. 

Vierailija
7/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen pikkupoika. Veikkaan joko persoonallisuushäiriötä - hän haluaa murskata minäkuvasi ja itsetuntosi imitoimalla sinua pilkallisesti - tai harvinaisen huonoja sosiaalisia taitoja. On olemassa pieni mahdollisuus, että hänen mielestään olet itse asiassa viehättävä innostuessasi mutta ei kehtaa sanoa sitä suoraan vaan turvautuu lapselliseen venkoiluun. Mutta oli syy mikä tahansa niin ei sinun pidä sietää tuollaista käytöstä. Aikuiselta ihmiseltä on lupa odottaa aikuisen käytöstapoja ja vuorovaikutustaitoja.

En muuten usko ollenkaan siihen, että olisit niin huvittava eleiltäsi ja ilmeiltäsi kuin mitä mies antaa esityksillään ymmärtää. Matkijat haluavat vain liioitella rankasti ja saada toisen uskomaan siihen, että tämä olisi oikeasti jotenkin nolo tai naurettava. Ulkonäköön ja olemukseen tarttuminen on helppo keino yrittää nujertaa toinen. Yksinkertaisten hommaa, koska vaativampiin taktiikoihin eivät pysty.

Vierailija
8/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementtia tai muu muistisairaus?

Vierailija
9/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota tekee ainoastaan totaaliset kusipäät.

Vierailija
10/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se ennenkuin miehen irvistely muuttuu nyrkkeilyksi

Vierailija
11/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan jo korkea aika viedä mies hoitoon? Oikeat lääkkeet, niin mielisairaalloinen käytös vähenee.

Vierailija
12/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoitko 50? Veikkasin kolmevuotiasta.

Vierailija
13/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Onko se sinulle ok että 50 vuotias mies käyttäytyy kuin vailla kasvatusta ollut 5 vuotias kakara? Sellaisenko kanssa haluat elämäsi tuhlata? Nämä on näitä valintoja...

Vierailija
14/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teit diagnoosin ja on narsisti ? Tuskinpa vaan. Autismiin kuuluu peilailu ei narsismiin.

Vierailija
15/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisikohan jo korkea aika viedä mies hoitoon? Oikeat lääkkeet, niin mielisairaalloinen käytös vähenee.

Jos jonkun pitää tässä mennä johonkin niin naisen uuteen osoitteeseen.

Vierailija
16/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat luunapin jos vääntelee naamaansa ja samalla tiukka EI!. Voi kokeilla myös vesisuihkaisua naamalle.

Vierailija
17/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti suoraan oppikirjasta. Ei parane

Vierailija
18/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies tekee samaa. Ja jos ei esim kuule mitä sanon, niin väittää että sanoin "miaumiaumiaumiau" tms. Miksi ihmeessä pitäisin kissaääniä, en ole ikinä pitänyt enkä tule ikinä pitämään. Miksei voi sanoa vain, että "anteeksi, nyt en saanut selvää", vaan pitää nolata minut vielä lisäksi? Mutta tuollaista jatkuvaa nolaamista ja melkeinpä kiusaamista, ja jos ilostun tai innostun niin mies heti suuttuu ja ottaa minulta ilon pois olemalla töykeä tai pilkkaamalla. Itse aion erota, suosittelen sinulle ap samaa. 

Vierailija
19/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että tekee sitä tahallaan ja irvailumielessä? Osalla ihmisiä on meinaan vaan vaistomainen tapa peilata toisen ilmeitä ja eleitä, eikä he itse edes huomaa tekevänsä niin. Mun veli on tällainen, ja itse olen siihen tottunut täysin. Hän on myös diagnosoitu autisti, en tiedä onko sillä jotain tekemistä asian kanssa. 

Mutta tietysti jos narsistisia piirteitä muutenkin epäilet, ja on varmaan sitten muitakin merkkejä, niin voi olla että on tahallista piruiluakin.

Vierailija
20/50 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan