Niko Saarinen kertoo Iltalehdessä miten seksi heteromiehen kanssa eroaa homomiehistä
Voin kertoa yhden faktan tässä Nikolle ja muillekin.. Jos haluaa seksiä Niko Saarisen kanssa ei ole heteroa nähnytkään.
Kommentit (73)
Tarkoittanee kaappihomoja/bi seksuaaleja
Heteromies ottaa mieluummin kuulanpäähän kuin... no tiedätte..
Onhan täällä tyyppejä joiden mielestä siinä ei ole mitään homoa että ladyboyt kiinnostaa.
Olen homomies ja ottanut suihin heteroäijiltä. Ei se suihinotto eroa, kaikki muu kyllä. Heteroilta lentää alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä tyyppejä joiden mielestä siinä ei ole mitään homoa että ladyboyt kiinnostaa.
Miksi siinä olisi jotain homoa jos naiset kiinnostaa?
Ekaa kertaa ei lasketa, Homoa ei ole jos pallit ei koske. Tai ei ole tunteita mukana. Kerran kuussa on vain mukava harrastus (ei homoa yhtään)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaisia kommentteja uutisoidaan. Miesten välisestä sairaasta aktista ilmeisesti pyritään tekemään tavallista kanssakäymistä normaali ihmisillekkin..
Se on maailman luonnollisin asia että miestenvuorolla vähän imutellaan toistemme pippeleitä saunassa eikä siinä ole mitään homoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen homomies ja ottanut suihin heteroäijiltä. Ei se suihinotto eroa, kaikki muu kyllä. Heteroilta lentää alle minuutissa.
Heteromies ei viehäty miehistä. Kyseessä ei ole ollut hetero.
Vierailija kirjoitti:
Et oo koskaan tehny noin
Terapeuttini on homomies ja hän paheksuu että minulla (naisella) on seksiä miesten kanssa.
Tulee vaikutelma, että hänen oma parisuhteensa on kuivahtanut ja kadehtii, kun miehensaanti on naiselle helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs Saarinen tietä millaista on seksi heteromiehen kanssa? Bi-uteliaita ovat nuo mukaheterot jotka läpällä kokeilevat homohommia.
Niin. Bi-uteliaita heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Olen heteromies joka osaa yhdyssanat eikä pillastu siitä jos joku heteroksi itsensä identifioiva kokeilee homoseksiä.
Niin me olemme erilaisia.
Seksuaalinen suuntautuminen on sisäsyntyistä ja muuttumaton. Vaikka sitä ei voi muuttaa, voi kuitenkin tajuta, että oma suuntautuminen ei ollut sitä mitä ennen ajatteli. Mies, jota kiinnostaa muut miehet, ei ole hetero eikä koskaan ole ollutkaan, vaikka hänellä joskus sellainen identiteetti on ollut. Kyseessä on aina ollut bi- tai homomies, joka vasta myöhemmin myönsi asian.
Niko on tyypillinen homo siinä, että salaa inhoaa vähän naisia.
Vierailija kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Mistäs Saarinen tietä millaista on seksi heteromiehen kanssa? Bi-uteliaita ovat nuo mukaheterot jotka läpällä kokeilevat homohommia.