Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Voikreemillä (voita ja sokeria) päällystetty kakku. RIP mummo.
Minäkin olen balutin saanut alas,mutta Laosissa, ehdin onneksi hotelliin takas ennenku se tuli ylös.
Eikös baluti oo tosi vaarallista ties mitä loisia ja matoja tulee, julmaa syödä lähes kehittynyt tipu...
Läpikypsäksi paistettu kengänpohjapihvi.
Ajatus kuvottaa vieläkin, vaikka vältyinkin syömästä tätä.
Vegaani ystävä oli ostanut juhliinsa leipomosta vegaanisen kakun ja hehkutti sitä etukäteen minulle. Kakku vaikuttikin herkulliselta eikä makuyhdistelmäkään ollut se perinteisin, joten kävin kurkkaamassa leipomon sivuilta millainen kakku oli kyseessä. Ainesosaluettelon ensimmäinen valmistuaine oli VEGAANINEN MARGARIINI. Sitä oli siis ylivoimaisesti eniten, prosentit perässä.
En tiedä mikä siinä kuvotti + kuvottaa edelleen, mutta ajatuskin tekee pahaa. Syön mielelläni voilla leivottuja tuotteita, myös sellaisia joissa voita on eniten. Voi tosin maistuu omaan suuhuni hyvältä, toisinkuin joku veg...*pidättelee yökkäysrefleksiä ajatellessaan mautonta löllöä*
Edellisvuoden joulukinkun jämistä tehtyä kinkkukiusausta.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus kuvottaa vieläkin, vaikka vältyinkin syömästä tätä.
Vegaani ystävä oli ostanut juhliinsa leipomosta vegaanisen kakun ja hehkutti sitä etukäteen minulle. Kakku vaikuttikin herkulliselta eikä makuyhdistelmäkään ollut se perinteisin, joten kävin kurkkaamassa leipomon sivuilta millainen kakku oli kyseessä. Ainesosaluettelon ensimmäinen valmistuaine oli VEGAANINEN MARGARIINI. Sitä oli siis ylivoimaisesti eniten, prosentit perässä.
En tiedä mikä siinä kuvotti + kuvottaa edelleen, mutta ajatuskin tekee pahaa. Syön mielelläni voilla leivottuja tuotteita, myös sellaisia joissa voita on eniten. Voi tosin maistuu omaan suuhuni hyvältä, toisinkuin joku veg...*pidättelee yökkäysrefleksiä ajatellessaan mautonta löllöä*
Margariinihan on aina vegaanista 😂😂😂 ollaanpa sitä herkkiä
Mitä ihmeen vauvasuita tämäkin ketju on täynnä, se ruoka syödään valittamatta mitä tarjotaan. Kyllä kovat ajat teillekin tulisi jos yhtäkkiä ruuan saatavuus vähenisi eikä aina saisi sitä mitä juuri silloin sattuu haluamaan.
Pilaantuneen syöttämistä en kuitenkaan ymmärrä.
Raikkaan voileivän kera hiivapiirakan.
Tartar-pihvi- siis raakaa jauhelihaa, minkä päällä raaka kanamuna
Huh huh- juuri sai syötyä, kun ei kehdannut vieraana kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan litran verran helteen lämmittämää kookosmaitoa suoraan avatusta kookospähkinästä. Tämä tapahtui Kauko-Idässä ja tarjoilijana oli paikallinen vieraanvarainen isäntä, joka seurasi tervetulomaljan virkaa toimittavan kookosmaidon uppoamista minuun tyytyväinen ja ylpeä hymy huulillaan. Oli kyllä ikimuistoisen hirveä kokemus niellä kupuunsa se sankolliselta tuntunut määrä lämmintä kookosmaitoa.
Ei avatuista kookospähkinöistä tule kookosmaitoa, kookokset sisältävät kookosvettä. Kookosmaito tehdään siitä kookoksen valkoisesta "hedelmälihasta".
Meillä asui pari kuukautta korealainen nuori nainen. No, eräänä päivänä hän lupasi laittaa meille jotain perinteistä korealaista ruokaa ja mehän ilahduimme. Hän teki keittoa, joka näytti siltä, että se olisi otettu metsässä olevasta lätäköstä ja maistui samalta kuin näytti. Tyttäreni väitti, että ei voi syödä kun "vatsa on niin täynnä". Minä loin häneen murhanhimoisia silmäyksiä ja ryystin kohteliaisuudesta sen kammotuskeiton. Oli kuulema jotain sellaista keittoa, jota Koreassa tehdään yleensä synnyttäneille naisille.
Vanhuksillehan tulee iän myötä kummallisia tapoja. Monet alkavat hamstraamaan tai muuttuvat todella kitsaiksi, vaikka nuorempana ovat olleet ihan normaaleja. No, dementikko isoisäni rupesi pihistelemään ruoan kanssa. Ruokaa sai siis syödä, hän jopa tyrkytti sitä, mutta saattoi juoda samaa kahvipannullista koko päivän, lämmitti vain mikrossa välillä, eikä heittänyt mitään pois. Hän tyrkytti jotain jääkaapissa kolme päivää seissyttä silliruisleipää eikä hyväksynyt eitä vastaukseksi. Pistin sillileivän sitten lopulta poskeeni. Ei siitä mitään seurannut, tavallaan jopa pidänkin sillistä ja ruisleivästä, mutta vähän nieleskelin, koska olihan se aika kuivahtunutta.
Eräs nainen jonka kanssa seurustelin vähän aikaa vei minut ensimmäistä kertaa tapaamaan veljeään. Hän ei kertonut että veljellä on huumehistoria ja muutenkin elämänhallinta haasteellista.
Kämppä oli aivan sekaisin ja likainen. Koira paskansi parvekkeelle, ja kaikkialla haisi kusi. Olin vessassa ja pesin käteni, ja kuivasin ne sen jälkeen pyyhkeeseen joka oli joskus ollut valkoinen. Nyt se oli harmaa. Sitten kun tulin ulos vessasta, veli tuli koiranulosteisin käsin "pesemään" omia käsiään, eli kasteli ne vesihanan alla ja sen jälkeen pyyhki siihen pyyhkeeseen. Ja sen jälkeen meni kokkaamaan ateriaa meille.
Ei siis että ruoka olisi sinänsä ollut etovaa, vaan se että ympäristö oli täysin saastainen. Astioitakaan ei ollut yhtään puhtaana vaan kaikki haisevassa kasassa lavuaarissa, mitä veli sitten alkoi tiskaamaan.
Söin, ja kaduin sitä. Se oli typerää, mutta en kehdannut kieltäytyä. Olen siitä astien miettinyt mahtaako minulla olla ekinokokki-kysta tai useampi jossain päin elimistöä. Koirakin kun saattoi olla virolaisesta pentutehtaasta ja muista elintavoista päätellen tuskin on madotettu. Myyräekinokokin aiheuttama ekinokokkoosi on erittäin vaarallinen sairaus, eikä hirviekinokokkikaan juuri terveyttä edistä.