Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?
Kommentit (1840)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on kermavaahtoa. Inhoan kerman makua.
Nieletkö?
Hapankaalta PIZZASSA. HYI SAATANA.
Hirvipeijaisissa lämmintä hirven verta...mutta niin vain sain nielastua ja nyt ei hirviporukan vanhat jermutkaan uskalla v-tuilla. Tietynlainen "tulikaste"...
Vierailija kirjoitti:
Hapankaalta PIZZASSA. HYI SAATANA.
Tarkoitat varmaan hapankaalia.
Etanat. Karmea koostumus eikä makua ollut oikeastaan yhtään maustamisesta huolimatta. Opiskelin kokiksi ja uokkakaveri oli tehnyt ne, Pakko niitä oli silloin ottaa ja syödä.. Olen vielä oikeasti tosi nirso ihminen, olen tarkka ruoan koostumuksen ja maun suhteen ja kyyneleet silmissä pureskelin etanaa menemään :D
Ruispuolukkapuroa. Erehdyin kertomaan tuorelle miesystävälleni, että se on hirvein kouluruokamuistoni. Seuraavalla kerralla tavattiin hänen kotonaan ja hän oli huolella hauduttanut minua varten monta tuntia ruispuolukkapuuroa ja että näin se meillä Ilomantsissa Pohjois-Karjalassa valmistetaan, eikös olekin hyvää.
Söin kohteliaisuudesta ja sain pienen kauhallisen lusikoitua alas runsaan maidon kanssa, kun hän oli nähnyt niin ison vaivan. Jäi lyhytaikaiseksi seurustelukumppaniksi hän.
Fazerin käytetyt Geisha-kuulat
Valas. Yritin hienotunteisesti poistua tilanteesta vessaan uskomaan, maku oli niin kamala, että laatta melkein lensi. Makua ei saanut pois hampaiden harjaamisellakaan. En tajua, miten se voi olla noissa valaanpyyntimaissa jotain herkkua 😰 olin vielä kasvissyöjä enkä tarjoajan huonon englannin takia tajunnut, mitä olen ottamassa vastaan. Tuplayök. Valaat on niin älykkäitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin ikivanhan mummon tekemää kalakeittoa,missä oli kalanpäät,silmät ja kaikki!
Maistoin lientä,loppu jäi syömättä.
Sama kokemus minulla. Appiukon kalasoppaan oli mäjäytetty koko fisu nahkoineen ruotoineen. Sopassa killui kalan silmämunat kuin pienet styroxpallot. Perunatkin oli paiskattu mukaan kuorimattomina ja pesemättöminä, sillä niissä ratisi hiekka.
Kyllä olin kiitollinen, kun ruokailu loppui eikä appi enää tyrkyttänyt toista lautasellista.
Ruotsalaisia sämpylöitä. Jostain syystä laittavat taikinaan jotain makeaa (siirappia?). Aivan järkyttävän makuisia.
Savustettu ankerias. Jota ei oltu saatu kypsäksi asti.
Yrjöt kurkussa söin siitä palasta reunalta vähän ja onnistuin piilottamaan lautasliinaan loput. Lisää en ottanut, vaikka tyrkytettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunalaatikkoa,jossa oli muikkuja seassa.Yökkäily alkoi,kun perunoiden lomassa näkyili muikkujen pieniä valkoisia silmäpalloja.En voi syödä kalaa missään muodossa.
Eii jukolauta taas näitä yökkäilijöitä.... joo joo, yökkäilit tietysti. Ja kohta varmaan oksensit, eikös niin?.
Tämä oksentamis-juttu näyttää olevan hieno asia aikuisilla. Penskat sanoivat joskus "mä ällöön, mua oksettaa". Mäkin yyrrrrjöööön kun yleensä näytetään ruokaa. Olen opettanut tämän tavan lapsillenikin.
Mun veljen perheessä ei ikinä yrjötä. Hänen appiukkonsa nimi kun on Yrjö. 😂
Join sukulaisen luona kerran korkean lasillisen jotain ällöttävää mäntymehua. Älkää kyselkö tarkemmin, en tiedä mitä himskattia se oli, mutta oli ihan kaupasta ostettua kuitenkin eikä omia keitoksia. Kesti vaikka kuinka kauan ennenkuin sain sen juotua ja sitten tarjosivat lisää. Onneksi ehdin kieltäytyä ennenkuin ehtivät kaataa.
Sushia, mutta sain sen väkisin alas. Yök mitä paskaa!
Suklaapuuroa (mannapuuroa, jossa kaakaota ja sokeria). Kotona herkkua, mutta kaverin äiti olikin laittanut sokerin tilalta suolaa.
En vieläkään ymmärrä miksi sitä ei heitetty pois vaan tarjottiin lapsille.
The most disgusting thing that i've eaten is my tinder date's pussy. Tastes like Baltic herring. I was disgusted by it.
Leila Koo kirjoitti:
Ruispuolukkapuroa. Erehdyin kertomaan tuorelle miesystävälleni, että se on hirvein kouluruokamuistoni. Seuraavalla kerralla tavattiin hänen kotonaan ja hän oli huolella hauduttanut minua varten monta tuntia ruispuolukkapuuroa ja että näin se meillä Ilomantsissa Pohjois-Karjalassa valmistetaan, eikös olekin hyvää.
Söin kohteliaisuudesta ja sain pienen kauhallisen lusikoitua alas runsaan maidon kanssa, kun hän oli nähnyt niin ison vaivan. Jäi lyhytaikaiseksi seurustelukumppaniksi hän.
En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka koettavat parantaa toisen ruokatraumoja lupaa kysymättä! Mitäs mies sanoi kun ei maistunut?
Tattaripuuro.
Itse tehty suolasilli.
Minttusuklaajuustokakku. Yöks. Kuin olisi oksennettu lautaselle tuorejuuston, kaakaon ja hammastahnan sekoitusta.