Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveintä, mitä olet syönyt tai juonut kohteliaisuudesta?

Vierailija
26.08.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (1840)

Vierailija
761/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perunalaatikkoa,jossa oli muikkuja seassa.Yökkäily alkoi,kun perunoiden lomassa näkyili muikkujen pieniä valkoisia silmäpalloja.En voi syödä kalaa missään muodossa.

Eii jukolauta taas näitä yökkäilijöitä.... joo joo, yökkäilit tietysti. Ja kohta varmaan oksensit, eikös niin?.

Tämä oksentamis-juttu näyttää olevan hieno asia aikuisilla. Penskat sanoivat joskus "mä ällöön, mua oksettaa".  Mäkin yyrrrrjöööön kun yleensä näytetään ruokaa. Olen opettanut tämän tavan lapsillenikin. 

Mun veljen perheessä ei ikinä yrjötä. Hänen appiukkonsa nimi kun on Yrjö. 😂

He.he. Mäkään en ikinä harrasta seksiä koska enoni nimi on Jorma. Hihihi.

Vierailija
762/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etanaleivät. Muutkin söivät eli ei ollut kysymys ruokamyrkytyksestä (kai), mutta vain minä luulin kuolevani siihen pahoinvointiin ja oksenteluun. Olen oksentanut aikuisena varmaan viisi kertaa, tuo oli yksi niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikrossa lämmitetty lihapiirakka aamupalaksi

Vierailija
764/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leila Koo kirjoitti:

Ruispuolukkapuroa. Erehdyin kertomaan tuorelle miesystävälleni, että se on hirvein kouluruokamuistoni. Seuraavalla kerralla tavattiin hänen kotonaan ja hän oli huolella hauduttanut minua varten monta tuntia ruispuolukkapuuroa ja että näin se meillä Ilomantsissa Pohjois-Karjalassa valmistetaan, eikös olekin hyvää.

Söin kohteliaisuudesta ja sain pienen kauhallisen lusikoitua alas runsaan maidon kanssa, kun hän oli nähnyt niin ison vaivan.  Jäi lyhytaikaiseksi seurustelukumppaniksi hän.

En ymmärrä näitä ihmisiä, jotka koettavat parantaa toisen ruokatraumoja lupaa kysymättä! Mitäs mies sanoi kun ei maistunut?

Ruokatraumat voivat kyllä parantua. Koulun inhokki tilliliha oli kaverin tekemänä niin suussasulavaa, että melkein piti lautanenkin nuolla. Samoin karjalan paisti laitosruokana on ei kuvottavaa! Mutta eivät ne kovat lihapalat juurikaan houkuttele, mutta itse tehtynä, monta tuntia haudutettuna, todella hyvää. Fiksu ihminen tietenkin kertoo, mitä aikoo tarjota eikä saata toista tilanteeseen, jossa on pakko syödä inhokkiruokaa.

Vierailija
765/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että yleensä syön kaiken ja yleensä olleet ihan syötäviä vaikkei aina niin herkkua. Työhöni kuuluu paljon rasittavia fine dining illallisia.

Noh, ruottalaisten surströmminki on tullut kuitenkin ulos vaikka kuinka pinnistelin (se on se haju, kalan maku ei niinkään eroa, se on vaan kalaa) sekä teininä kerran ruottalainen joku sahramipulla. En tiedä tarkkaa nimeä mutta kerran erehdyin kohteliaasti ottamaan kylässä. Toista kertaa ei tule. Isä naureskelee vieläkin sille episodille minkä pidin että sain sen alas ja pysymään alhaalla.

Myöskin Norjassa olen oppinut varomaan. Ne työntävät kaikkeen ruskeaa vuohenjuustoa ja lipeäasä uitettuja aineksia.

Voi arrgh! Olen se joka kirjoitti vähän aiemmin norjalaisista perinneruoista. Unohdin tosiaan sen ruskean juuston. Vaikka mä olen juustojen ystävä, silti...

Se on herajuustoa ja musta se on tosi hyvää <3 Toin sitä kotiinkin kun palasin puolen vuoden vaihdon jälkeen.

Vierailija
766/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tekemä nakkikiusaus. Yksi kesä meidän piti käydä viikottain anopin luona auttamassa yhdessä jutussa ja halusi tarjota joka kerta ruoan. Ihana ele sinänsä, mutta vihaan kiusausta muutenkin ja etenkin tuon nakkikiusauksen ajatteleminen saa oksennuksen maun suuhun. Tuossa oli siis peruna-sipuli-sekoitus kaadettu vuokaan, sekaan paloiteltuja nakkeja ja päälle ruokakermaa ja mausteet unohdettu tyystin.

Tuota samaa ruokaa oli tarjolla joka kerta. Tietysti ihanan vaivatonta ja tulee uunissa kuin itsestään, mutta kuka jaksaa syödä samaa ruokaa joka viikko?

Vierailija
767/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The most disgusting thing that i've eaten is my tinder date's pussy. Tastes like Baltic herring. I was disgusted by it.

Voiko joku englantia osaava suomentaa? Mitä tässä sanotaan

Vierailija
768/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmän aivoja afrikassa. Oli ihan ok makuista kyllä.

Vierailija
769/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisi-lihasuikalepöperö, hajukin oli jotain "viimeinen käyttöpäivä".

Vierailija
770/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join spermaa, koska halusin miellyttää uutta poikaystävääni.

Vierailija
771/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sämpylät joissa oli sokeria! Kaveri hehkutti löytäneensä hyvän pikasämpylä-ohjeen jossa siirappi voitiin korvata sokerilla, nyökyttelin vain ja huuhdoin sämpylän makua pois mustalla kahvilla.

Vierailija
772/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartaasti olen yökännyt monesti, olen huono syömään ja kouluaikojen jälkeen ei ole tehnyt mieli syödä juuri mitään. Sipuli, pizzat ja puoliraa'at ravintola ruoat. Liha jossa on läskit, jauhelihapihvit ja valmis hampurilaiset, useat kasvisruoat, oksennus tulee varmasti.

Vierailija
773/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klimppisoppa sukulaisen 60-vuotispäivillä. Tämä oli ainoa lämmin ruoka ja se annosteltiin lautasille. Sitten pohjanmaalaisen porukan kanssa täyteen ahdettuun pöytään, keski-ikä juurikin siellä 60 paikkeilla. Oli vielä kuuma kesäpäivä ja ne klimpit siellä keiton seassa....Vieläkin puistattaa. Asumme perheeni kanssa eri puolella Suomea, ei ollut ihan lähisukulaisesta onneksi kyse, että tarvisi enää vierailla. No ehkä 70v juhlissa.

Vierailija
774/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealaisen ystäväni luona syntymäpäivänäni. Paikalla oli myös ystäväni äiti ja mummo, jotka ystävällisesti olivat valmistaneet minulle aamupalaksi perinteisen syntymäpäiväruoan: simpukka-merileväkeittoa. Siis AAMULLA. Kauhoin keiton hiki otsalla suuhuni ja mummohan tietysti tulkitsi tämän niin, että haluan lisää. Kainosti kiittelin ja taputtelin "täyttä" vatsaani. Ei mennyt läpi, ja kohta oli edessä toinen kulho. Kyllä siinä meinasi laatta lentää.

Vierailija
775/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista ruokaa olekaan, mitä en voisi yhtä annosta niellä. Aiemmin oli kyllä inhokkiruokia, kuten maksa ja mustamakkara, mutta armeija opetti, että tarpeeksi kova nälkä maustaa ruoan kuin ruoan syötäväksi.

Vierailija
776/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveintä kyllä oli hirven sydän.

Vierailija
777/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläistä perinneruokaa Balutia. Jopa kuva siitä ruuasta saa kuvottamaan.

Piti googlata tuo. Onneksi olkoon, voitit tämän ketjun.

Vierailija
778/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kreikkalaisia lihapullia", joissa kreikkalaisuus oli minttua jota oli tungettu taikinaan ihan hirveästi. Inhoan minttua.

Vierailija
779/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Filippiiniläistä perinneruokaa Balutia. Jopa kuva siitä ruuasta saa kuvottamaan.

Piti googlata tuo. Onneksi olkoon, voitit tämän ketjun.

Onko ne niitä keitettyjä munia, joissa on melkein kehittynyt poikanen sisällä?

Vierailija
780/1840 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishernekeitto, liha korvattu tofu-kumilla. Ei koskaan enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan