Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenän takia yksin ja lapseton

Ruma nenä
24.08.2019 |

Moi!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.

Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.

Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.

Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.

Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?

Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.

Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (215)

Vierailija
101/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on?

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ap, kuinka vanha olet?

Vierailija
102/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Minulla on todella ruma nenä, lyhyt ja leveä ja pysty, sieraimet näkyy eteenpäin. Ja ne sieraimet on isot. Ihan paskaa väittää että nenä ei paljoa vaikuttaisi ulkonäköön, kun siinähän se törröttää keskellä naamaa. Harvoin näkee kellään yhtä rumaa nenää kuin minulla, suurimmalla osalla ihmisistä on normaali nenä.

Olen miettinyt nenäleikkausta niin kauan kun vaan muistan mutta riskit pelottavat... Uskon että kauniimmalla nenällä se kumppani löytyisi. Kyllähän jokainen mies haluaa kauniskasvoisen naisen. Minulla on urheilullinen vartalo mutta ei siitä ole mitään iloa, miehet haluavat vain seksiä mutta kukaan ei voisi seurustella, saati hankkia lapsia tämän näköisen naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se sinun oikea nenähän siirtyy vaan lapsellesi ehkä joten huijaisit miestä jo alussa.

No voihan sen lapsenkin nenän korjata ja en lapsen ja sen lapsen jne.

Tosin miehenkin nenä vaikuttaa lapsen nenään. Jos AP leikkauttaisi nenänsä ja etsisi oikein poikkeuksellisen pieni ja kapeanenäisen miehen eli miehen jolla olisi sellainen nenä kuin Michael Jacksonilla lopulta useiden nenäleikkausten jälkeen niin AP:n suuren nenän ja miehen poikkeuksellisen pienen nenän myötä lapselle tulisi luonnostaan normaalin kokoinen ja näköinen nenä.

Itselläni on keskikokoinen nenä ja vaimoksi etsin naisen jolla on pieni nenä, koska mielestäni pieninenäiset naiset ovat kauniita niin tällöin saan itse katsella kaunista vaimoa ja tytär peri pienen kauniin nenän, tosin nyt kun tyttö on kuusivuotias näyttää hänen nenänsä vielä keskikokoiselle. Toisaalta anopilla on liiankin pieni luiseva nenä, onneksi vaimollani ei ole niin luiseva ja pieni kuitenkaan ainakaan vielä, saattaahan se vanhetessa siitä muuttua vanhan naisen luisevaksi nenäksi vielä.

Tuollainen nenä kuin esim. Laura Närhellä tai chisulla on on juuri sopiva.

Pieninenäisillä miehillä on tosin yleensä pieni sukuelin.

Itse pitäisin eniten naisista joilla on pieni kaunis nenä ja korkeat kauniit poskipäät sekä suuret kauniit selvästi siniset (ei harmaat siis!) tai vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet ja pieni leuka sekä sileä vaalea iho ja riittävän paksut vaaleat hiukset, mutta aivan kaikkea tätä en kyennyt saamaan. Lisäksi vaimolla on nykyään tummat keskipituiset hiukset kun nuorena tuossa 19-25 -vuotiaana ne olivat blondit ja välillä esim. 19-vuotiaana jopa söpön kiihottavasti leteillä ja sittemmin ponnarilla mutta nyt keskipituisina ja vapaina ja paljon enempi pidin niistä leteistä ja ponnarista blondina. Tosin nyt 34-vuotiaana korkeasti akateemisena koulutettuna esimiesasemassa voisi ne blondit letit näyttää pöhköille.

Katselen silti sillä silmällä blondeja teinejä joilla on letit, muistot palaavat mieleen.

Vierailija
104/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin aiemmin tuon kommentin että ulkomailla ei olla niin nirsoja koska useammilla on mm. erikoisia neniä. Mutta olen sitä mieltä että jos todella haittaa itseä niin ehkä leikkaus kannattaa. Itse korjasin vinot hampaani. Meni 4k enkä kadu yhtään. Nenäleikkauksessa on kyllä isommat riskit, eikä se vie sisäistä epävarmuutta välttämättä kokonaan pois. Pariutumisen kannalta epävarmuus on se ongelma, ei persoonallinen nenä. Olen itse perunanenäinen ja nenästäni on kiusattu, mutta ajan kanssa totuin siihen paremmin, löysin sammakoiden jälkeen oman prinssinikin joka ei ole koskaan sanonut nenästäni mitään pahaa.

Vierailija
105/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.

No höh, kaljupäät ovat seksikkäitä.

Ei ole. Puhun kokemuksesta. t: 5 vuotta kaljuna miehenä

Kaljuus ei ole mikään ongelma. Sinun tapauksessa naiset karttavat sinua jostain muusta syystä. 

Täällä on useasti kerrottu "turn off miehessä" langoissa kaljuuden olevan turn off miehessä. Varsinkin alle 40 ikäisille naisille. Itse olen vasta 29 vanha mies.

Jollekkin voi olla turn off, jollekkin toiselle ei. Ota malliavaikka Vin Dieselistä ja Bruce Willisistä.

Vierailija
106/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että vikaa löytyy korviesi välistä kyllä, mutta ei nenästä. Kaikki eivät tarvitse rakkautta.

Nämä veikkaajat ovat ihme meedioita. Et ole nähnyt kuvaa ja muutaman rivin perusteella osaat diagnisoida nenän normaaliksi ja vian löytyvän korvien välistä.

Ne veikkaajat tietää, että vaikka minkälaiset pottunokat löytää kumppaneita, niin ei se nenä mikään este ole vaikka olisi rumakin.

Vierailija
107/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sinun oikea nenähän siirtyy vaan lapsellesi ehkä joten huijaisit miestä jo alussa.

Tosin miehenkin nenä vaikuttaa lapsen nenään. Jos AP leikkauttaisi nenänsä ja etsisi oikein poikkeuksellisen pieni ja kapeanenäisen miehen eli miehen jolla olisi sellainen nenä kuin Michael Jacksonilla lopulta useiden nenäleikkausten jälkeen niin AP:n suuren nenän ja miehen poikkeuksellisen pienen nenän myötä lapselle tulisi luonnostaan normaalin kokoinen ja näköinen nenä.

Itselläni on keskikokoinen nenä ja vaimoksi etsin naisen jolla on pieni nenä, koska mielestäni pieninenäiset naiset ovat kauniita niin tällöin saan itse katsella kaunista vaimoa ja tytär peri pienen kauniin nenän, tosin nyt kun tyttö on kuusivuotias näyttää hänen nenänsä vielä keskikokoiselle. Toisaalta anopilla on liiankin pieni luiseva nenä, onneksi vaimollani ei ole niin luiseva ja pieni kuitenkaan ainakaan vielä, saattaahan se vanhetessa siitä muuttua vanhan naisen luisevaksi nenäksi vielä.

Itse pitäisin eniten naisista joilla on pieni kaunis nenä ja korkeat kauniit poskipäät sekä suuret kauniit selvästi siniset (ei harmaat siis!) tai vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet ja pieni leuka sekä sileä vaalea iho ja riittävän paksut vaaleat hiukset, mutta aivan kaikkea tätä en kyennyt saamaan. Lisäksi vaimolla on nykyään tummat keskipituiset hiukset kun nuorena tuossa 19-25 -vuotiaana ne olivat blondit ja välillä esim. 19-vuotiaana jopa söpön kiihottavasti leteillä ja sittemmin ponnarilla mutta nyt keskipituisina ja vapaina ja paljon enempi pidin niistä leteistä ja ponnarista blondina. Tosin nyt 34-vuotiaana korkeasti akateemisena koulutettuna esimiesasemassa voisi ne blondit letit näyttää pöhköille.

Katselen silti sillä silmällä blondeja teinejä joilla on letit, muistot palaavat mieleen.

Geenit ei toimi niinkuin kuvittelet eli toisen vanhemman pieni nenä pienentäisi isonenäiselle syntyvien lasten nenää. Lapset voivat saada minkälaisen nenän tahansa isosta pieneen riippuen siitä millaiset geenit sattuu saamaan.

Vierailija
108/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nenä on erittäin merkittävä osa ulkonäköä. Huomattavan iso ja vino nenä rumentaa kasvoja erittäin paljon.

Jos nenäsi häiritsee sinua niin paljon että se rajoittaa elämääsi, niin sinuna harkitsisin leikkausta. MUTTA uusi nenä ei kuitenkaan missään nimessä ole tae siitä, että haluamasi miehet yhtäkkiä kiinnostuisivat sinusta, muista se!

Vierailija
109/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että johtuu siitä, mutta epävarmuus voi karkoittaa ihmisiä, jos on kovin arka, vetäytyvä, ihmisiä poistyöntävä tai jopa takertuva. Se on enemmän taustalla näissä, missä joku ajattelee oman ominaisuuden karkoittavan ihmisiä. Ei se ominaisuus itsessään karkoita yleensä, vaan itseluottamuksen puute ja joskus jopa negatiivisuus. Moni ei toivo seurustelukumppania, jonka itsetuntoa pitää jotenkin kannatella. Se on raskasta. Itsevarmuus houkuttelee ihmisiä paremmin.

Itseluottamuksen puute ei toki ole sinun vikasi eikä sitä tarvitse hävetä, mutta ala kehittää sitä puolta itsessäsi. Kanna nenäsi kauniilla ylpeydellä eikä kukaan huomaa sitä.

Ja muista, epätäydellisyys voi olla jopa siunaus, sillä se pitää ainakin pinnalliset ihmiset poissa ja voit keskittyä niihin, joilla on arvot kohdillaan ja jotka pitävät sinusta aidosti.

Vierailija
110/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut kuule! Mitä jos vaimosi onkin typistänyt nenänsä? Ja tyttärelle kasvaakin järrrkyttävä mollukka. Mitäs siitä tykkäisit? Näinhän suosittelet ap:tä tekemään. Rakastaisitko muuten tytärtäsi vähemmän isonenäisenä? Siis ei voi olla todellista, kaiken mä olen nyt kuullut. Sun kirjoitus oli niiiin syvältä!

Vierailija
111/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuin tuon ensimmäisen kuvan nenä mutta vielä leveämpi ja sieraimet enemmän näkyvillä. En tiedä kuinka helposti pankista saisi lainaa nenäleikkaukseen... T: se aiemmin kommentoinut joka kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen

http://www.facialsurgery.com/BAPg1lnq2jqh1_pdfc_nt20_hbc3.html

Vierailija
112/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kolvista kiinni. Menee puntarille ja peilin eteen, ne kyllä kertovat välittömästi syyn. JOS sen haluaa nähdä. Suomalaiset naiset harvoin haluavat ja keksivät aina mitä ihmeellisempiä tekosyitä. Kuten nyt vaikka että olisi kaamean kokoinen Klyyvari....

Vierailija
113/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kummallinen nenä, mutta ihme kyllä se ei oo miehiä haitannut, päin vastoin. Lapset eivät ole onneksi perineet sitä. Ehkä sitä itse vaan suurentelee mielessään koko asiaa ja näkee sen eritavalla kuin muut.

Vierailija
114/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on kolvista kiinni. Menee puntarille ja peilin eteen, ne kyllä kertovat välittömästi syyn. JOS sen haluaa nähdä. Suomalaiset naiset harvoin haluavat ja keksivät aina mitä ihmeellisempiä tekosyitä. Kuten nyt vaikka että olisi kaamean kokoinen Klyyvari....

Jos se onkin niin iso, että puntarikin viisaa kaakkoon!

Vierailija
115/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuin tuon ensimmäisen kuvan nenä mutta vielä leveämpi ja sieraimet enemmän näkyvillä. En tiedä kuinka helposti pankista saisi lainaa nenäleikkaukseen... T: se aiemmin kommentoinut joka kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen

Mielestäni ennen leikkausta nenä on söpömpi ja nätimpi. Kiva nykerö malli.

Vierailija
116/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole paha ollenkaan! Ihan söpö nöpö!

Vierailija
117/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuinka paljon pitää laihduttaa? Painan nyt 50 kg mutta olen myös lyhyt. Löytyykö 45 kiloisena mies rumasta nenästä huolimatta? Entä 40 kiloisena? Silloin olen kyllä jo selvästi alipainoinen ja sitten pitäisi varmaan hommata ne silarit kelvatakseen...

T: aiemmin kommentoinut leveänenäinen

Vierailija
118/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ennen leikkausta nenä on söpömpi ja nätimpi. Kiva nykerö malli.

Siis kuvittele tuo leveämmäksi ja ne sieraimet osoittamaan suoraan eteenpäin. Harvalla on niin kummallinen nenä, normaalisti sieraimet on alaspäin. Sian kärsältä näyttää.

Vierailija
119/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes löytänyt koko internetistä samanlaista kärsänenää vaikka etsin monella eri hakusanalla. Vielä jos kasvaisi parta voisin mennä sirkukseen, olisi edes jotain hyötyä tästä ulkonäöstä.

Vierailija
120/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.

Tosi moni nainen, (kuten minä) tykkää kaljuista miehistä.

Aivan varmasti saat perheen jos vain haluat.

Luonne ratkaisee eniten!