Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, kun suurin osa nykypäivän homoista on niin stereotyyppisen neitimäisiä :(

Vierailija
24.08.2019 |

Niinkuin Boeliukset, Niko Saariset yms..Missä ovat sellaset vanhan ajan maskuliiniset homoseksuaaliset luokkaa Touko Laaksonen tai Rock Hudson? Antti Holma on tosin hyvä poikkeus.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut

Vierailija
2/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä näet vain nämä saariset ja boeliukset. Et niitä tuhansia muita, jotka eivät ole samantyylisiä.

Niin typerä aloitus, että en edes myötähäpeä sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Bomer

Vierailija
4/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wentworth Miller. Uuuh.

Vierailija
5/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se sinua harmittaa? Haluatko maskuliinisemman kumppanin? Et varmaan kuitenkaan ole seuraa hakemassa julkkishomojen joukosta. Tavallisia homoja on joka lähtöön, myös miehekkäitä.

Vierailija
6/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se sinua harmittaa? Haluatko maskuliinisemman kumppanin? Et varmaan kuitenkaan ole seuraa hakemassa julkkishomojen joukosta. Tavallisia homoja on joka lähtöön, myös miehekkäitä.

Eikun ärsyttää vaan, että siitä homoudesta pitää vielä nostaa niin iso numero ja korostaa sitä joka tapauksessa. Tekisivät näin niinkuin Holma tai Hudson tai Tom aikoinaan, eivät tuo sitä kokoaikaa esille :O

-AP

Vierailija
7/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida tuntea kovin montaa homoa? Ihan ”tavallisia” miehiä ovat työpaikkani homot ja muut tutut. Olematon pieni prosentti on stereotyyppisiä homoja, harvasta edes sitä seksuaalista suuntautumista edes esimerkiksi työpaikalla huomaa.

Vierailija
8/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikun ärsyttää vaan, että siitä homoudesta pitää vielä nostaa niin iso numero ja korostaa sitä joka tapauksessa. Tekisivät näin niinkuin Holma tai Hudson tai Tom aikoinaan, eivät tuo sitä kokoaikaa esille :O

-AP

Huoh, taidat olla melko vanha pieru itse, joka ei selkeästi omassa arkielämässä tunne yhtään homoa.

Vierailija
9/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

John wayne

Vierailija
10/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Holmahan on ihan kauhea minäolenhomoähhähhäää tyyppi

Vierailija
11/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Huoh, taidat olla melko vanha pieru itse, joka ei selkeästi omassa arkielämässä tunne yhtään homoa.

No, tunnen kyllä yhden, ja se on just tollanen stereotyyppimäinen, meikkaa vielä enemmän kuin minä itse, vaikka itekkin meikkaan paljon :(

-AP

Vierailija
12/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Mulle itselle jäi jotenkin käsitys, että ap itse olisi homo?

Vierailija
13/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole mitään antipatioita heitä kohtaan, mutta muutamilla se kikatus ja "neiteily"..

Vierailija
14/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis määrätä millä tavalla homo saa olla homo? Jopas jotakin... Saako homo sitten määrätä millä tavalla sinä olet hetero? Ettet vaan korosta sitä mitenkään ärsyttävästi?

Vierailija
15/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John wayne

Ei Wayne ollut homo. Hudson ja Montgomery Clift olivat.

Vierailija
16/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Katainen&Stub

Vierailija
17/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John wayne

Oliko hän homo? Ainakin yksi Kauniiden ja Rohkeiden näyttelijä oli hänen poikansa.

Vierailija
18/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta Ap Misä sinä edes erotat ja huomaa kuka tai ketkä on homoja ja kuka ei ole? 

- Minulla ei ole tätä taitoa tai kykyä (wha ever) siksi mielelläni kuulisin, etä onko minulla mahdollisuutta saavuttaa saamaa sanotaanko nyt yksinkertaistaen: erottamiskykyä.  

Vierailija
19/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaarallista että ihmisiä löytyy erilaisia. Itse olen "tyttömäinen" nainen eikä kukaan kritisoi minua tästä. Nautin kynsilakasta ja hiustenlaitosta. Miksi se, mikä itselläni koetaan hyväksi asiaksi onkin sitten miehellä jotenkin moitittavaa. 

Ärsyttävää kun ihmiset vihaavat juuri naisellisia piirteitä ja yhdistävät ne jotenkin huonommuuteen tai itsensä korostamiseen. Harvoin näin käy miehekkäiden piirteiden kanssa. Omanlaista seksismiä tämäkin. Voit olla homo kunhat kasvatat parran, pidät päälläsi ruutupaitaa sekä käyt salilla 4 x viikossa.

Vierailija
20/25 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän yskän, kyse taitaa olla lähinnä teeskennellystä puhetavasta ja kimityksestä, mikä ärsyttää? Sama täällä. Ihan samaan tapaan tosin ottaa päähän esimerkiksi nuorten naisten vastaava bimboilu, kun esitetään muille jotain Marilyniä. Arvostan moninkertaisesti enemmän aitoa, luonnollista puheääntä kuin draaman kaarta lisäävää kiekumista. Tilanteesta, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta viis.