Nenän takia yksin ja lapseton
Moi!
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.
Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.
Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.
Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.
Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?
Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.
Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (215)
Voi jumankekka! Nordströmin klinikka tukkeutuu maanantaina. Mäkään en ole tajunnut, että nenässä se vika on kun musta kiinnostuu ne jotka ei mua kiinnosta ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Nenäänkö sen sulhon sitten pitäisi ruikkia?
Kiitos aamun nauruista. Repesin tälle ihan täysin. Sori ap, ei mitään pahaa sulle.
Mä veikkaan, että te jotka tähän ketjuun ootte vastannut, että teilläkin on joku kauneusvirhe kasvoissa ja ootte SILTI saaneet miehiltä huomiota ja seuraa paljon ja ootte löytäneet lopulta miehen, jonka kanssa saitte lapsia... mä oon ihan varma, että te ootte kauniita naisia, sellaisia, joista normaalit miehet tykkää. Teinän kauneusvirheet on varmasti sellaisia, minkä te ite näette, kun katsotte suurennuslasilla itseänne.
Ne normaalit miehet, jollaisen mäkin olisin halunnut, ei koskaan olleet kiinnostuneita musta, koska tä mun kauneusvirhe ja muut virheet kasvoissa on sellaisia, että niitä ei voi olla huomaamatta.
Miksi kukaan ihastuisi rumaan, kun ympärillä kaikki muut naiset on kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tuo linkki toimia, mut tosiaan, googlaa.
Toimii se, on muhkea klyyvari.
Olen itse isonenäinen, ja linkin naisella ei ole iso nenä. Se on erikoisen muotoinen, mutta ei iso.
Kyllä tuo on hyvin kookas, se että omasi on vielä isompi ei tätä muuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tapailin erästä mukavaa miestä, jota kohtaan en tuntenut seksuaalista vetovoimaa. Hän halusi seksiä, en halunnut loukata ja pahoittaa hänen mieltään ja suostuin seksiin. Kokemus oli todella ahdistava. Kesti varmaan 10min. Elämäni pisimmät 10 minuuttia. Toivoin koko ajan, että homma olisi jo ohi ja olisi aamu ja pääsisin töihin ja hän lähtisi kotiinsa. Ahdisti hänen ihonsa kosketus ja kaikki. Tunsin itseni todella likaiseksi tuon 10minuutin vuoksi. Olin pettänyt itseni, antanut jonkun sellaisen tulla liian lähelle, jota on halua. Ahdistaa vieläkin vaikka useita vuosia aikaa.
Seksi on ihanaa kun on kumppani jota oikeasti haluaa. En suostu tuollaiseen ylläolevaan enää koskaan. Vetovoimaa pitää olla, muuten homma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Täällä vielä aloittaja hei!
Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.
Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.
Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.
Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.
Onko teillä muilla näin?
Oletko sitten yrittänyt harrastaa seksiä vetovoimattoman tyypin kanssa? Mitä tapahtuu? Itse en perusta romanttisesta hömpötyksestä vaan olen enemmänkin suora ja looginen insinööriluonne. Aina on löytynyt kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen puolelta vähän liiaksikin. Olen aina tajunnut, ettei seksi oikeastaan merkitse minulle mitään. En erityisesti tunne tarvitsevani sitä, muttei se nyt mitenkään vastenmielistäkään ole. Kun tapasin mieheni ajattelin hänen olevan mukava, komea ja älykäs ja aika pian ymmärsin hänen olevan ihastunut minuun. Elikkä tiedostin, että tämän nyt "saan" jos haluan. Eipä siinä paljoa tarvinnut tehdä kun mies oli työntämässä sormusta sormeen. Ihan hyvä valinta oli. Mies on hyvä isä ja asettaa minut ja lapset elämässään ykköseksi. On hellä ja huomaavainen. Toki itse olen luotettava ja hellä kumppani ja asetan myös perheeni tärkeysjärjestyksessä ykköseksi ja kyllähän siihen miehenkin olen oikein kiintynyt.
Tätä minä en nimenomaan ymmärrä muissa naisissa, että miksi ei saa suuta auki heti kun ei tunnu hyvältä. Vaikka suostuisikin seksiin, voi heti sen sanoa ja lopettaa. Voi myös saman tien todeta, että alappa lapputtaa ja potkaista miehen pellolle. Ei siinä tarvitse aamuun asti kärvistellä jos ei seura miellytä. Tätä samaa ihmettelin hiljan lukiessani iltapäivälehdestä naisten huonoja seksikokemuksia. Moni antaa ennemmin satuttaa itseään niin ettei pysty päiväkausiin pissamaan kunnolla kuin sanoo , että tuo ei tunnu hyvältä , kokeillaan jotain muuta tai lopetetaan kokonaan. En tosiaankaan ymmärrä.
Höh, tasa-arvon aikana mies voi sanoa suoraan ettei kakarat kiinnosta. Pelkkää vaivaa ja maksuja.
Lasta vonkaavalle naiselle mies ilmittaa suoraan että "seuraava".
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan, että te jotka tähän ketjuun ootte vastannut, että teilläkin on joku kauneusvirhe kasvoissa ja ootte SILTI saaneet miehiltä huomiota ja seuraa paljon ja ootte löytäneet lopulta miehen, jonka kanssa saitte lapsia... mä oon ihan varma, että te ootte kauniita naisia, sellaisia, joista normaalit miehet tykkää. Teinän kauneusvirheet on varmasti sellaisia, minkä te ite näette, kun katsotte suurennuslasilla itseänne.
Ne normaalit miehet, jollaisen mäkin olisin halunnut, ei koskaan olleet kiinnostuneita musta, koska tä mun kauneusvirhe ja muut virheet kasvoissa on sellaisia, että niitä ei voi olla huomaamatta.
Miksi kukaan ihastuisi rumaan, kun ympärillä kaikki muut naiset on kauniita.
No kuule kyllä mun nenän tosiaan näkee ihan ilman suurennuslasin ja leukaa ei ole vaan järkyttävä avopurenta, joka on seurausta lapsuuden kaatumisesta. Tällöin leukanivelet vaurioituivat, asiaa ei mitenkään korjattu silloin enkä kulumien takia uskaltanut nyt vanhempanakaan mennä korjausleikkaukseen , jossa sekä ylä että alaleuka pokkaistaisiin kahteen osaan ja kiinitettäisiin parempaan asentoon. Pysyvää hyvää tulosta kun ei voitu luvata. Kuitenkin ihan yleisen terveydenhuollon piirissä tämän leikkauksen olisin saanut, joten voit olla varma, että tämä vika näkyy ja huomataan. Itsetuntoni ei olekkaan rakentunut ulkonäköön vaan älyyn ja kykyihini. Mieheni on mukava, komea ja älykäs. Kun tutustuimme toisiimme hän seurusteli täysin missityyppisen kauniin, huolitellun pitkän isotissisen naisen kanssa. Eipä seurustellut kauaa .
Älä ajattele vaikeesti kirjoitti:
Höh, tasa-arvon aikana mies voi sanoa suoraan ettei kakarat kiinnosta. Pelkkää vaivaa ja maksuja.
Lasta vonkaavalle naiselle mies ilmittaa suoraan että "seuraava".
Kyllähän tämä kannattaa heti keskustella selväksi, ettei kumpikaan hukkaa aikaansa turhaan. Ei siitä lapsia haluamattomadta miehestä ole mitään iloa naiselle, joka haluaa lapsia ja vieläpä isän niille. Tokihan mies, joka ei ole vasektomiaa teettänyt voi päätyä haluamattaan isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
habanero kirjoitti:
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Älä nenää syytä, lainaus on oikea syy yksinäisyyteesi Laske standardejasi, tyydy siihen mitä tarjotaan tai valmistaudu yksinäiseen loppuelämään, the choice is yours.
Tai sitten leikkauttaa nokkansa ja pääsee nauttimaan niiden miesten huomiosta joihin itsekin tuntee vetoa.
Kuvitteleeko joku tosiaan, että nenä estää niiden kiinnostavien miesten huomion? Joku, AP? Tossa sanoi, että joku hänen ihastuksensa oli kertonut olleensa ihastunut aphen ennenkuin alkoi seurustella toisen kanssa. Tämä viittaa siihen, että ongelma ei ole nenä vaan APN käytös tavalla tai toisella. Toiko AP ilmi oman kiinnostuksensa ja mitä hän teki auttaakseen suhdetta kehittymään. Toki voi odottaa että mies tekee sen ensimmäisen aloitteen , mutta kyllä sitä pitää itsekkin olla kiinnostunut viemään juttua eteenpäin. Kukaan ei jaksa olla kiinnostunut ja yrittää jos ei saa selkeästi innostunutta positiivista palautetta.
Tuossahan voi hyvinkin olla kyse kirjoittajan itseluottamuksen puutteesta. Ihmiset ihan yleisesti saavat lisää itseluottamusta päviehättävinä pitämiensä piirteiden muokkauksella. Ihmiset mm. treenaavat, lihottavat ja laihduttavat ja tämä vaikuttaa siihen kuka heihin tuntee vetoa ja kuka ei. Meikeistä, ihonhoidosta, hiusten tuunauksesta yms. puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku outo päähänpinttymä, että ihminen valitsee toisen ihmisen.
Hetkinen... Mitä? Kuka sitten sen valinnan tekee, Jeesus T. Kristus vai? En ymmärtänyt mitä tarkoitit.
"Olet jotenkin häiriintyneesti sitä mieltä, että esim. mun pitäisi..."
Ei, en ole, laitat sanoja suuhuni. Sinun ei tarvitse olla kenenkään kanssa ketä et halua, kaikki mitä sanoin on että suora tyrmääminen antamatta mahdollisuutta pidemmän ajan kuluessa sulkee pois suuren osan kumppaniehdokkaistasi ja johtaa mainitsemaasi yksinäisyyteen.
Nenän ihmettely ja syyllistäminen on helppo tekosyy, se on jotain minkä voi korjata mekaanisella toimenpiteellä ja kohtuu helposti. Itsensä muuttaminen on eri asia, se vaatii pahinta mahdollista eli status quon muuttamista luonteessa ja elämäntavoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Tapailin erästä mukavaa miestä, jota kohtaan en tuntenut seksuaalista vetovoimaa. Hän halusi seksiä, en halunnut loukata ja pahoittaa hänen mieltään ja suostuin seksiin. Kokemus oli todella ahdistava. Kesti varmaan 10min. Elämäni pisimmät 10 minuuttia. Toivoin koko ajan, että homma olisi jo ohi ja olisi aamu ja pääsisin töihin ja hän lähtisi kotiinsa. Ahdisti hänen ihonsa kosketus ja kaikki. Tunsin itseni todella likaiseksi tuon 10minuutin vuoksi. Olin pettänyt itseni, antanut jonkun sellaisen tulla liian lähelle, jota on halua. Ahdistaa vieläkin vaikka useita vuosia aikaa.
Seksi on ihanaa kun on kumppani jota oikeasti haluaa. En suostu tuollaiseen ylläolevaan enää koskaan. Vetovoimaa pitää olla, muuten homma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Täällä vielä aloittaja hei!
Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.
Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.
Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.
Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.
Onko teillä muilla näin?
Oletko sitten yrittänyt harrastaa seksiä vetovoimattoman tyypin kanssa? Mitä tapahtuu? Itse en perusta romanttisesta hömpötyksestä vaan olen enemmänkin suora ja looginen insinööriluonne. Aina on löytynyt kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen puolelta vähän liiaksikin. Olen aina tajunnut, ettei seksi oikeastaan merkitse minulle mitään. En erityisesti tunne tarvitsevani sitä, muttei se nyt mitenkään vastenmielistäkään ole. Kun tapasin mieheni ajattelin hänen olevan mukava, komea ja älykäs ja aika pian ymmärsin hänen olevan ihastunut minuun. Elikkä tiedostin, että tämän nyt "saan" jos haluan. Eipä siinä paljoa tarvinnut tehdä kun mies oli työntämässä sormusta sormeen. Ihan hyvä valinta oli. Mies on hyvä isä ja asettaa minut ja lapset elämässään ykköseksi. On hellä ja huomaavainen. Toki itse olen luotettava ja hellä kumppani ja asetan myös perheeni tärkeysjärjestyksessä ykköseksi ja kyllähän siihen miehenkin olen oikein kiintynyt.
Minä olen miehenä kokenut tuon likaisuuden tunteen ja ahdistuksen, kun harrastin seksiä naisen kanssa, johon ei ollut vetovoimaa. Sitten hän tuli vielä raskaaksi ja pelkäsin lapsen puolesta, että luonto oli minua varoittanut seksistä tämän naisen kanssa, koska sen tuntui niin vastenmieliseltä. Lapsi on onneksi terve, mutta emme voineet lapsen äidin kanssa olla yhdessä, koska en vaan pystynyt seksiin hänen kanssaan. Tästä opin myös sen, että miehenä en enää pakota itseäni seksiin, enkä suhteisiin naisten kanssa, jotka eivät itseäni miellytä. Näin ollen luultavasti joudun ikuisesti sinkkuna olemaan, koska kukaan nainen ei koskaan ole mielenkiintoa minua kohtaan osoittanut, josta itse olisin ollut seksuaalisesti kiinnostunut. Seksiä olen joutunut harrastamaan naisten kanssa, jotka ovat saaneet voimaan minut pahoin ja nyt olen ollut selibaatissa ja ilman naisia 10-vuotta tästä johtua. Ikää minulla on 44-v.
Vierailija kirjoitti:
Odotanko todella prinssiä?
Olen ollut kiinnostunut seuraavanlaisista miehistä:-palomies, oli tosi mukava ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan. Harrasti monipuolisesti liikuntaa kuten itsekin. Hänen seurassa tunsin itseni aina tosi onnelliseksi. Kun nähdään kaupungilla tai joskus harvoin yöelämässä, hän tulee aina halaamaan ja kännissä pussaamaa mua päähän.
-Teekkari, soitti kitaraa, oli kohtelias ja mukava, oli helppo jutella kaikista asioista. Harrasti kamppailulajeja.
-Myyntimies, katsoi aina silmiin ja hymyili harrastuksissa ja oli kiva jutella, kannusti ja kertoi olleensa ihastunut muhun ennen kuin alkoi seurustella nykyisensä kanssa.
-Töissä eräs mies, katsoi aina silmii ja oli huomaavainen ja tuli hymyillen juttelemaan.
Siinäpä ne suurinpiirtein.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että pelkäät suhteessa olemista. Koska et koskaan ole ollut niin elättelet pikkutyttöunelmia täydellisestä suhteesta.
Saat miehiä mutta he eivät sinulle kelpaa.
Odotatko prince charmingia? Teet leikkauksen tai et niin sama ihminen olet sielullisesti.
Jos nuo neljä miestä ovat edes suunnilleen kaikki ne, joista olet ollut kiinnostunut, niin enpä ihmettele tilannettasi.
Minulla on rima korkealla ja silti voisin ajatella kumppaniksi noin 1/10 niistä aktiivi-ikäisistä naisista, joita tapaan. Päivittäin siis tulee nähtyä kymmeniä potentiaalisia kumppaneita, vaikka 90 prosenttia kaikista naisista jää kehän ulkopuolelle, eli todellakaan kuka tahansa ei kelpaisi.
Ei, ongelma ei ole nenäsi. Jos kykenet sitoutumaan vain muutamaan kaikista tapaamistasi miehistä, on matemaattisesti erittäin epätodennäköistä, että he ensinnäkään ovat vapailla markkinoilla ja vielä kiinnostuneet sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumankekka! Nordströmin klinikka tukkeutuu maanantaina. Mäkään en ole tajunnut, että nenässä se vika on kun musta kiinnostuu ne jotka ei mua kiinnosta ja päinvastoin.
Olen mies ja syytän myös kaikki parisuhdeongelmia isosta nenästäni ja tämä on tosi juttu. Olen harkinnut leikkausta jo vuosi, ellen vuosikymmeniä. Olen täysin varma, että iso nenäni estää minua olemasta onnellinen ja löytämästä elämäni naista. Tai ainakin siihen liittyvä epävarmuus tekee sen, eli jos leikkaisin nenäni, niin olisin varmasti itsevarmempi ja se jo vaikuttaisi asiaan.
Nenä ei ole ongelma vaan tämä: "Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
habanero kirjoitti:
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Älä nenää syytä, lainaus on oikea syy yksinäisyyteesi Laske standardejasi, tyydy siihen mitä tarjotaan tai valmistaudu yksinäiseen loppuelämään, the choice is yours.
Tai sitten leikkauttaa nokkansa ja pääsee nauttimaan niiden miesten huomiosta joihin itsekin tuntee vetoa.
Kuvitteleeko joku tosiaan, että nenä estää niiden kiinnostavien miesten huomion? Joku, AP? Tossa sanoi, että joku hänen ihastuksensa oli kertonut olleensa ihastunut aphen ennenkuin alkoi seurustella toisen kanssa. Tämä viittaa siihen, että ongelma ei ole nenä vaan APN käytös tavalla tai toisella. Toiko AP ilmi oman kiinnostuksensa ja mitä hän teki auttaakseen suhdetta kehittymään. Toki voi odottaa että mies tekee sen ensimmäisen aloitteen , mutta kyllä sitä pitää itsekkin olla kiinnostunut viemään juttua eteenpäin. Kukaan ei jaksa olla kiinnostunut ja yrittää jos ei saa selkeästi innostunutta positiivista palautetta.
Tuossahan voi hyvinkin olla kyse kirjoittajan itseluottamuksen puutteesta. Ihmiset ihan yleisesti saavat lisää itseluottamusta päviehättävinä pitämiensä piirteiden muokkauksella. Ihmiset mm. treenaavat, lihottavat ja laihduttavat ja tämä vaikuttaa siihen kuka heihin tuntee vetoa ja kuka ei. Meikeistä, ihonhoidosta, hiusten tuunauksesta yms. puhumattakaan.
Luuletko, että nämä itsensä tuunajat voivat koskaan katsoa tyytyväisenä kuvaansa ja todeta, että nyt riittää, olen hyvä? Vai siirtyykö se ongelmakohta seuraavaan kauneusvirheeseen, jota ryhdytään työstämään? Onko täydellisyyden tavoittelija koskaan tyytyväinen itseensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja syytän myös kaikki parisuhdeongelmia isosta nenästäni ja tämä on tosi juttu. Olen harkinnut leikkausta jo vuosi, ellen vuosikymmeniä. Olen täysin varma, että iso nenäni estää minua olemasta onnellinen ja löytämästä elämäni naista. Tai ainakin siihen liittyvä epävarmuus tekee sen, eli jos leikkaisin nenäni, niin olisin varmasti itsevarmempi ja se jo vaikuttaisi asiaan.
Mielestäni miehellä kuuluu olla iso nenä. Toki voit sen leikkauttaa jos kuvittelet elämänlaatusi siitä kohentuvan.
No mut ap, jos sinulle fyysinen viehättävyys on niin iso asia miehessä, etkö voisi ehdottaa jollekin sinusta kiinnostuneelle tursakkeelle plastiikkakirurgiaa? Jospa se siitä sitten... vai tuntisitko itsesi jotenkin höynäytetyksi jos mies olisikin leikkauttanut perunanenänsä, hörökorvansa, leukansa ja nököhampaat? Vai riittäisikö sinulle, että nyt on fyysiset ominaisuudet kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
habanero kirjoitti:
Luuletko, että nämä itsensä tuunajat voivat koskaan katsoa tyytyväisenä kuvaansa ja todeta, että nyt riittää, olen hyvä? Vai siirtyykö se ongelmakohta seuraavaan kauneusvirheeseen, jota ryhdytään työstämään? Onko täydellisyyden tavoittelija koskaan tyytyväinen itseensä?
No just tämä! Kauneuskirurgiaan koukuttuu ja juuri siitä syystä, että ei se elämä urjennutkaan siitä nenän typistyksestä. Aina se "vika" siirtyy uuteen paikkaan vaikka onkin korvien välissä alun perinkin.
Niin siis ap, kuinka vanha olet?