Nenän takia yksin ja lapseton
Moi!
Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.
Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.
Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.
Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.
Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?
Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.
Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/
Mitä tekisitte tilanteessani?
Kommentit (215)
Vauvamasuun ei pääse käsiksi nenän kautta, joten en usko että olet lapseton nenäsi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vauvamasuun ei pääse käsiksi nenän kautta, joten en usko että olet lapseton nenäsi vuoksi.
Juurikin näin! Vauvamasuun mennään siellä alhaalla olevasta etupyllystä.
Odotanko todella prinssiä?
Olen ollut kiinnostunut seuraavanlaisista miehistä:
-palomies, oli tosi mukava ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan. Harrasti monipuolisesti liikuntaa kuten itsekin. Hänen seurassa tunsin itseni aina tosi onnelliseksi. Kun nähdään kaupungilla tai joskus harvoin yöelämässä, hän tulee aina halaamaan ja kännissä pussaamaa mua päähän.
-Teekkari, soitti kitaraa, oli kohtelias ja mukava, oli helppo jutella kaikista asioista. Harrasti kamppailulajeja.
-Myyntimies, katsoi aina silmiin ja hymyili harrastuksissa ja oli kiva jutella, kannusti ja kertoi olleensa ihastunut muhun ennen kuin alkoi seurustella nykyisensä kanssa.
-Töissä eräs mies, katsoi aina silmii ja oli huomaavainen ja tuli hymyillen juttelemaan.
Siinäpä ne suurinpiirtein.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että pelkäät suhteessa olemista. Koska et koskaan ole ollut niin elättelet pikkutyttöunelmia täydellisestä suhteesta.
Saat miehiä mutta he eivät sinulle kelpaa.
Odotatko prince charmingia? Teet leikkauksen tai et niin sama ihminen olet sielullisesti.
"...en vaan voi "antaa hänelle mahdollisuutta ".Mä uskon, että fyysistä vetovoimaa joko on tai ei ole. Itse tunnen sitä vain harvoja kohtaan."
Miksi sitten valitat täällä yksinäisyyttäsi kun kerran sen itse valitset? Ketjussa aiemmin on hyvin tiivistetty tämä asia: Suurin osa parisuhdetta haluavista joutuu joustamaan asiassa tai toisessa ja antamaan mahdollisuuden vaikkei partneri veisikään "jalkoja alta" ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kiinnostunut seuraavanlaisista miehistä:-palomies, oli tosi mukava ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan. Harrasti monipuolisesti liikuntaa kuten itsekin. Hänen seurassa tunsin itseni aina tosi onnelliseksi. Kun nähdään kaupungilla tai joskus harvoin yöelämässä, hän tulee aina halaamaan ja kännissä pussaamaa mua päähän.
-Teekkari, soitti kitaraa, oli kohtelias ja mukava, oli helppo jutella kaikista asioista. Harrasti kamppailulajeja.
-Myyntimies, katsoi aina silmiin ja hymyili harrastuksissa ja oli kiva jutella, kannusti ja kertoi olleensa ihastunut muhun ennen kuin alkoi seurustella nykyisensä kanssa.
-Töissä eräs mies, katsoi aina silmii ja oli huomaavainen ja tuli hymyillen juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa että pelkäät suhteessa olemista. Koska et koskaan ole ollut niin elättelet pikkutyttöunelmia täydellisestä suhteesta.
Saat miehiä mutta he eivät sinulle kelpaa.
Odotatko prince charmingia? Teet leikkauksen tai et niin sama ihminen olet sielullisesti.
Tiedätkö miten moni nainen haluaa miehen joka on kohtelias ja mukava? Kaikki.
Kilpailu on kovaa, etkä sinä ole ainoa joka jää ilman.
habanero kirjoitti:
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Älä nenää syytä, lainaus on oikea syy yksinäisyyteesi Laske standardejasi, tyydy siihen mitä tarjotaan tai valmistaudu yksinäiseen loppuelämään, the choice is yours.
Tai sitten leikkauttaa nokkansa ja pääsee nauttimaan niiden miesten huomiosta joihin itsekin tuntee vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että vikaa löytyy korviesi välistä kyllä, mutta ei nenästä. Kaikki eivät tarvitse rakkautta.
Nämä veikkaajat ovat ihme meedioita. Et ole nähnyt kuvaa ja muutaman rivin perusteella osaat diagnisoida nenän normaaliksi ja vian löytyvän korvien välistä.
Nenää ei diagnosoitu mitenkään, mutta eiköhän se täytä normaalin määrittelyn, jos sen kautta pystyy hengittämään.
Korvien välistä löytyvä vika taas ilmeni jo aloituksesta. Kenenkään sinkkuus ja lapsettomuus ei johdu nenän muodosta. Ap:kin luultavasti on perinyt nenänsä vanhemmiltaan, joten edellinenkin sukupolvi on onnistunut pariutumaan nenästä huolimatta. Sen sijaan tuollaisen pohdintaketjun julkituominen olis ainakin mulle takuuvarma karkottaja.
Ja kyllä, vastailen usein provoihin, koska keskustelu on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein!
Vierailija kirjoitti:
"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."
Niin se vaan menee..
Mulla ihan sama mut miehenä tää. Kaikki ne oikeat naiset joiden kanssa on kemiaa on varattuja, äitejä tai asuvat toisessa maassa. Sit musta kiinnostuu sellaset hissukat, jotka ei saa koskaan suuta auki ja pelkäävät yleisiä paikkoja ja puheen pitämistä. Ehkä mulla on sitten liian korkea vaatimustaso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.
No höh, kaljupäät ovat seksikkäitä.
Ei ole. Puhun kokemuksesta. t: 5 vuotta kaljuna miehenä
Kaljuus ei ole mikään ongelma. Sinun tapauksessa naiset karttavat sinua jostain muusta syystä.
Täällä on useasti kerrottu "turn off miehessä" langoissa kaljuuden olevan turn off miehessä. Varsinkin alle 40 ikäisille naisille. Itse olen vasta 29 vanha mies.
Yksi selitys voi olla ettet itse tee mitään aloitteita, vähemmän tasokkaammat miehet ehkä helpommin kokeilee onneaan kaikkiin naisiin ja siksi vain he osoittaneet kiinnostusta. Eli et ehkä edes tiedä oliko ne sinun haluamasi miehet kiinnostuneita jos et ole tehnyt aloitteita. Ei läheskään kaikki miehet tee aloitetta vaikka he voisivat olla kiinnostuneita. Eli ongelmasi voi nenän sijaan olla ujous?
Aloittaja kirjoitti:
Täällä vielä aloittaja hei!
Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.
Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.
Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.
Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.
Onko teillä muilla näin?
Oletko sitten yrittänyt harrastaa seksiä vetovoimattoman tyypin kanssa? Mitä tapahtuu? Itse en perusta romanttisesta hömpötyksestä vaan olen enemmänkin suora ja looginen insinööriluonne. Aina on löytynyt kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen puolelta vähän liiaksikin. Olen aina tajunnut, ettei seksi oikeastaan merkitse minulle mitään. En erityisesti tunne tarvitsevani sitä, muttei se nyt mitenkään vastenmielistäkään ole. Kun tapasin mieheni ajattelin hänen olevan mukava, komea ja älykäs ja aika pian ymmärsin hänen olevan ihastunut minuun. Elikkä tiedostin, että tämän nyt "saan" jos haluan. Eipä siinä paljoa tarvinnut tehdä kun mies oli työntämässä sormusta sormeen. Ihan hyvä valinta oli. Mies on hyvä isä ja asettaa minut ja lapset elämässään ykköseksi. On hellä ja huomaavainen. Toki itse olen luotettava ja hellä kumppani ja asetan myös perheeni tärkeysjärjestyksessä ykköseksi ja kyllähän siihen miehenkin olen oikein kiintynyt.
Sulla on joku outo päähänpinttymä, että ihminen valitsee toisen ihmisen.
Olet jotenkin häiriintyneesti sitä mieltä, että esim. mun pitäisi valita joku sellainen ihminen, joka mua ei voisi vähempää kiinnostaa. Ja olisiko siinä suhteessa seksiä? Ei olisi, koska en pystyisi seksiin ihmisen kanssa, joka on vastenmielinen. Olisiko se oikein kumppania saati itseäni kohtaan? Ei todella. Sama kuin multa vaadittaisiin suhteeseen jonkun naisen kanssa.
Mutta sun järjellä tuollaiseen pitäisi lähteä. Sulla ei ihan taida olla järki se vahvin osa-alue.
habanero kirjoitti:
"...en vaan voi "antaa hänelle mahdollisuutta ".Mä uskon, että fyysistä vetovoimaa joko on tai ei ole. Itse tunnen sitä vain harvoja kohtaan."
Miksi sitten valitat täällä yksinäisyyttäsi kun kerran sen itse valitset? Ketjussa aiemmin on hyvin tiivistetty tämä asia: Suurin osa parisuhdetta haluavista joutuu joustamaan asiassa tai toisessa ja antamaan mahdollisuuden vaikkei partneri veisikään "jalkoja alta" ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kiinnostunut seuraavanlaisista miehistä:-palomies, oli tosi mukava ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan. Harrasti monipuolisesti liikuntaa kuten itsekin. Hänen seurassa tunsin itseni aina tosi onnelliseksi. Kun nähdään kaupungilla tai joskus harvoin yöelämässä, hän tulee aina halaamaan ja kännissä pussaamaa mua päähän.
Stop, stop ap, oletko harrastanut seksiä näitten miesten kanssa, ovatko varmasti heteroita?
Ettei vaan olis että ihastut gay tai bimiehiin?
Vika on päässä mutta ei nenässä.
Mielisairasta ahistaa. Mielisairas keksii "syyn". "Syy" poistetaan jos mielisairaalla on rahhaa. Ahistus ei poistu. Mielisairas keksii uuden "syyn"... Kunnes mielisairaalta loppuu rahat
Minulla on niin iso ja erikoinen nenä, että vieraat ihmiset esim. bussissa on kokeneet asiakseen kommentoida sitä. Joskus nuorempana asia vaivasi, mutta olen päässyt sinuiksi sen kanssa. Onhan minulla monia hyviäkin piirteitä, esimerkiksi paksu ja hyväkuntoinen tukka. Olen perheenäiti ja pitkässä onnellisessa parisuhteessa. Miehelläni on sattumoisin pienehkö ja hyvämuotoinen nenä. :D Pitää jostain syystä oudosta nenästäni, sanoo että siinä on luonnetta. Jos löytää jonkun, jonka kanssa todella luonteet ja kiinnostuksen kohteet natsaa, ei siinä yhdellä nenällä ole paljonkaan väliä. Monilla ihmisillä käy niin, että toisen ulkonäkökin alkaa näyttää viehättävämmältä, kun kemiat kohtaa harvinaisen hyvin.
Olen. Tapailin erästä mukavaa miestä, jota kohtaan en tuntenut seksuaalista vetovoimaa. Hän halusi seksiä, en halunnut loukata ja pahoittaa hänen mieltään ja suostuin seksiin. Kokemus oli todella ahdistava. Kesti varmaan 10min. Elämäni pisimmät 10 minuuttia. Toivoin koko ajan, että homma olisi jo ohi ja olisi aamu ja pääsisin töihin ja hän lähtisi kotiinsa. Ahdisti hänen ihonsa kosketus ja kaikki. Tunsin itseni todella likaiseksi tuon 10minuutin vuoksi. Olin pettänyt itseni, antanut jonkun sellaisen tulla liian lähelle, jota on halua. Ahdistaa vieläkin vaikka useita vuosia aikaa.
Seksi on ihanaa kun on kumppani jota oikeasti haluaa. En suostu tuollaiseen ylläolevaan enää koskaan. Vetovoimaa pitää olla, muuten homma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Täällä vielä aloittaja hei!
Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.
Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.
Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.
Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.
Onko teillä muilla näin?
Oletko sitten yrittänyt harrastaa seksiä vetovoimattoman tyypin kanssa? Mitä tapahtuu? Itse en perusta romanttisesta hömpötyksestä vaan olen enemmänkin suora ja looginen insinööriluonne. Aina on löytynyt kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen puolelta vähän liiaksikin. Olen aina tajunnut, ettei seksi oikeastaan merkitse minulle mitään. En erityisesti tunne tarvitsevani sitä, muttei se nyt mitenkään vastenmielistäkään ole. Kun tapasin mieheni ajattelin hänen olevan mukava, komea ja älykäs ja aika pian ymmärsin hänen olevan ihastunut minuun. Elikkä tiedostin, että tämän nyt "saan" jos haluan. Eipä siinä paljoa tarvinnut tehdä kun mies oli työntämässä sormusta sormeen. Ihan hyvä valinta oli. Mies on hyvä isä ja asettaa minut ja lapset elämässään ykköseksi. On hellä ja huomaavainen. Toki itse olen luotettava ja hellä kumppani ja asetan myös perheeni tärkeysjärjestyksessä ykköseksi ja kyllähän siihen miehenkin olen oikein kiintynyt.
Mintturakaskin pääsi ilman ylähuulta sille lompakolle, jolle haluaa.