Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenän takia yksin ja lapseton

Ruma nenä
24.08.2019 |

Moi!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.

Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.

Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.

Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.

Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?

Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.

Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (215)

Vierailija
141/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töpseli nenät ovat nyt IN varsinkin isossa maailmassa.

Mutta onko se kaunista, että nenä on leikattu syylän kokoiseksi jossa on kaksi reikää? Kaikilla samanlaiset persoonattomat nysät nenän paikalla?

Ei minusta ainakaan hyvältä näytä.

Vierailija
142/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on punertava nenä, vaikken edes juo alkoholia.

Siksi en löydä naista suhteeseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaisipa typerältä jos mies valittelisi yksinäisyyttä ja sitten antaisi pakit kaikille häntä lähestyville naisille ja jatkaisi surkuttelua? Ei se sen järkevämmältä kuulosta naisenkaan puolelta.

En minäkään usein syty niistä naisista joihin minulla on mahdollisuuksia, mutta kun vaihtoehtona on yksin olo niin ei kannata nirsoilla.

Eli olet jonkun kanssa vaan siitä syystä, ettei sun tarvi olla yksin. Se vasta häiriintynyttä onkin.

Itse en tuollaiseen pystyisi. Jos tarjolla olisi vain yksi mies ja hän olisi sellainen jota kohtaan en tunne mitää, ja vaihtoehtona yksin oleminen. Valitsisin yksin olemisen. En mistään hinnasta antaisi jonkun vastenmielisen ihmisen koskea itseeni.

Ehkä sinä pystyt olemaan yksin, mutta minä en halua olla. Kyllä useimpia ihmisiä oppii rakastamaan, vaikkei alkuun sitä kipinää juuri olisi ollut. Miksi minä vaatisin täydellisyyttä puolisosta kun en sellainen ole itsekkään?

Jos et itse pysty olemaan yksin, älä silti tule vaatimaan muilta, jotain helvetin nirsoilun lopettamista. Ihmiset ei nirsoile - he ei vain pysty olemaan vastenmielisten kumppaniehdokkaiden kanss. Ja täytyyhän sun saada stondis sun naisen kanssa, eli kyllähän hän sua sytyttää.

Vastenmielisen ja sen unelmien kumppanin välillä on aika paljon liikkumavaraa. Itse olen hidas tutustumaan ja lämpenemään, joten minun täytyy tuntea ihminen pitempään ennenkuin tiedän mitä ajattelen hänestä.

Vierailija
144/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töpseli nenät ovat nyt IN varsinkin isossa maailmassa.

Mutta onko se kaunista, että nenä on leikattu syylän kokoiseksi jossa on kaksi reikää? Kaikilla samanlaiset persoonattomat nysät nenän paikalla?

Ei minusta ainakaan hyvältä näytä.

Totta. Se tänne viimeksi linkattu tyttökin näytti paremmalta oman nenänsä kanssa.

Vierailija
145/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaisipa typerältä jos mies valittelisi yksinäisyyttä ja sitten antaisi pakit kaikille häntä lähestyville naisille ja jatkaisi surkuttelua? Ei se sen järkevämmältä kuulosta naisenkaan puolelta.

En minäkään usein syty niistä naisista joihin minulla on mahdollisuuksia, mutta kun vaihtoehtona on yksin olo niin ei kannata nirsoilla.

Eli olet jonkun kanssa vaan siitä syystä, ettei sun tarvi olla yksin. Se vasta häiriintynyttä onkin.

Itse en tuollaiseen pystyisi. Jos tarjolla olisi vain yksi mies ja hän olisi sellainen jota kohtaan en tunne mitää, ja vaihtoehtona yksin oleminen. Valitsisin yksin olemisen. En mistään hinnasta antaisi jonkun vastenmielisen ihmisen koskea itseeni.

Ehkä sinä pystyt olemaan yksin, mutta minä en halua olla. Kyllä useimpia ihmisiä oppii rakastamaan, vaikkei alkuun sitä kipinää juuri olisi ollut. Miksi minä vaatisin täydellisyyttä puolisosta kun en sellainen ole itsekkään?

Jos et itse pysty olemaan yksin, älä silti tule vaatimaan muilta, jotain helvetin nirsoilun lopettamista. Ihmiset ei nirsoile - he ei vain pysty olemaan vastenmielisten kumppaniehdokkaiden kanss. Ja täytyyhän sun saada stondis sun naisen kanssa, eli kyllähän hän sua sytyttää.

Vastenmielisen ja sen unelmien kumppanin välillä on aika paljon liikkumavaraa. Itse olen hidas tutustumaan ja lämpenemään, joten minun täytyy tuntea ihminen pitempään ennenkuin tiedän mitä ajattelen hänestä.

Itse taas tiedän heti ensinäkemältä kannattaako tutustua vai ei. Sitä vetovoimaa on heti tai ei ollenkaan. Vetovoima ei synny tutustumisen kautta.

Vierailija
146/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi jotain vastenmielisen ja unelman välistä, vaan ainoastaan jotain ihmistä, joka ei olisi vastenmielinen. Koeta ymmärtää tämä. Ihminen joko on vastenmielinen tai ei ole.

Vierailija
147/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on punertava nenä, vaikken edes juo alkoholia.

Siksi en löydä naista suhteeseen...

Kannattaa googlata punaisen nenän peittäminen. Usealla meikkisarjalla on siihen sopiva vihertävä peitevoude. Vaiva on miehillä yleinen.

Vierailija
148/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi jotain vastenmielisen ja unelman välistä, vaan ainoastaan jotain ihmistä, joka ei olisi vastenmielinen. Koeta ymmärtää tämä. Ihminen joko on vastenmielinen tai ei ole.

Aika mustavalkoinen kuva muista ihmisistä. Kyllä minulle on sen huipputyypin lisäksi eriasteisesti eri tavoin miellyttäviä. Itseasiassa hyvin harva päätyy akselilla sinne vastenmielinen päätyyn.

Vierailija
149/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli naisten mielestä on vain haluttavia ja vastenmielisiä ihmisiä?

Taas nähdään miten etuoikeutettuja naiset ovat parinvalinnan suhteen. Tuostavaan voidaan jaotella miehet karkeasti haluttaviin ja vastenmielisiin.

Vierailija
150/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

habanero kirjoitti:

"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."

Älä nenää syytä, lainaus on oikea syy yksinäisyyteesi  Laske standardejasi, tyydy siihen mitä tarjotaan tai valmistaudu yksinäiseen loppuelämään, the choice is yours.

Tai sitten leikkauttaa nokkansa ja pääsee nauttimaan niiden miesten huomiosta joihin itsekin tuntee vetoa.

Kuvitteleeko joku tosiaan, että nenä estää niiden kiinnostavien miesten huomion? Joku, AP? Tossa sanoi, että joku hänen ihastuksensa oli kertonut olleensa ihastunut aphen ennenkuin alkoi seurustella toisen kanssa. Tämä viittaa siihen, että ongelma ei ole nenä vaan APN käytös tavalla tai toisella. Toiko AP ilmi oman kiinnostuksensa ja mitä hän teki auttaakseen suhdetta kehittymään. Toki voi odottaa että mies tekee sen ensimmäisen aloitteen , mutta kyllä sitä pitää itsekkin olla kiinnostunut viemään juttua eteenpäin. Kukaan ei jaksa olla kiinnostunut ja yrittää jos ei saa selkeästi innostunutta positiivista palautetta.

Tuossahan voi hyvinkin olla kyse kirjoittajan itseluottamuksen puutteesta. Ihmiset ihan yleisesti saavat lisää itseluottamusta päviehättävinä pitämiensä piirteiden muokkauksella. Ihmiset mm. treenaavat, lihottavat ja laihduttavat ja tämä vaikuttaa siihen kuka heihin tuntee vetoa ja kuka ei. Meikeistä, ihonhoidosta, hiusten tuunauksesta yms. puhumattakaan.

Luuletko, että nämä itsensä tuunajat voivat koskaan katsoa tyytyväisenä kuvaansa ja todeta, että nyt riittää, olen hyvä? Vai siirtyykö se ongelmakohta seuraavaan kauneusvirheeseen, jota ryhdytään työstämään? Onko täydellisyyden tavoittelija koskaan tyytyväinen itseensä?

No just tämä! Kauneuskirurgiaan koukuttuu ja juuri siitä syystä, että ei se elämä urjennutkaan siitä nenän typistyksestä. Aina se "vika" siirtyy uuteen paikkaan vaikka onkin korvien välissä alun perinkin.

Kirurginen addiktio voi ilmetä myös haluna leikkauksiin jotka eivät ole kauneusleikkauksia, esim. vatsan sisäisiin leikkauksiin. Potilas haluaa kirurgiaa esim. vatsavaivoihin, joko kuviteltuihin tai todellisiin tai tähystyksiä operaatioineen olkapään tai polven vaivoihin esimerkiksi. Tarpeeksi kun vaivoja valittelee ja ravaa lääkäreissä sekä yksityisellä että julkisella puolella niin saattaa päästä operaatioihin joista ei hyötyä ole, operoidaan kokeeksi josko se siitä helpottaisi. Ainakin muutamia kymmeniä vuosia sitten leikattiin eri vaivoja paljon helpommin, kirurgian kehittyessä tutkimusten lisäännyttyä on huomattu aivan viime vuosina että hyvin suuri osa polvi- ja olkaleikkauksista tai tähystyksistä ovat turhia.

Kirurginen addiktio on lääkärin näkökulmasta psykiatrisesti melko kiinnostava ilmiö.

Kauneusleikkausten kohdalla toistuva jatkuva leikkauttaminen ja koukkuun jääminen näihin leikkauksiin on toki aivan oma entiteettinsä psyykkisenä häiriönä.

Vierailija
151/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään miten etuoikeutettuja naiset ovat parinvalinnan suhteen. Tuostavaan voidaan jaotella miehet karkeasti haluttaviin ja vastenmielisiin.

Kun nyt muistetaan millaisessa valitusketjussa ollaan, niin voidaan miettiä myös sitä miten hyvin tämä asenne toimii näille jaottelijoille. Kumppanin puuteestahan tässä ketjussa valitetaan.

Vierailija
152/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuin tuon ensimmäisen kuvan nenä mutta vielä leveämpi ja sieraimet enemmän näkyvillä. En tiedä kuinka helposti pankista saisi lainaa nenäleikkaukseen... T: se aiemmin kommentoinut joka kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen

http://www.facialsurgery.com/BAPg1lnq2jqh1_pdfc_nt20_hbc3.html

Mielestäni ennen leikkausta nenä on söpömpi ja nätimpi. Kiva nykerö malli.

Minusta kovin pieni nenä on luonnoton.

Ajatelkaapa vaikka Jacksonin sisaruksia joilla ei ole juuri muuta kuin pelkät sieraimet.

Mutta Michael olikin nuorten suosiossa eikä se olisi onnistunut rumalla koukkunokalla.

Vierailija
153/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä sure. Löydöt varmasti miehen, jolla on fiksaatio noita-akkoihin ja koukkunokkiin.

Vierailija
154/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sinun oikea nenähän siirtyy vaan lapsellesi ehkä joten huijaisit miestä jo alussa.

No voihan sen lapsenkin nenän korjata ja en lapsen ja sen lapsen jne.

Tosin miehenkin nenä vaikuttaa lapsen nenään. Jos AP leikkauttaisi nenänsä ja etsisi oikein poikkeuksellisen pieni ja kapeanenäisen miehen eli miehen jolla olisi sellainen nenä kuin Michael Jacksonilla lopulta useiden nenäleikkausten jälkeen niin AP:n suuren nenän ja miehen poikkeuksellisen pienen nenän myötä lapselle tulisi luonnostaan normaalin kokoinen ja näköinen nenä.

Itselläni on keskikokoinen nenä ja vaimoksi etsin naisen jolla on pieni nenä, koska mielestäni pieninenäiset naiset ovat kauniita niin tällöin saan itse katsella kaunista vaimoa ja tytär peri pienen kauniin nenän, tosin nyt kun tyttö on kuusivuotias näyttää hänen nenänsä vielä keskikokoiselle. Toisaalta anopilla on liiankin pieni luiseva nenä, onneksi vaimollani ei ole niin luiseva ja pieni kuitenkaan ainakaan vielä, saattaahan se vanhetessa siitä muuttua vanhan naisen luisevaksi nenäksi vielä.

Tuollainen nenä kuin esim. Laura Närhellä tai chisulla on on juuri sopiva.

Pieninenäisillä miehillä on tosin yleensä pieni sukuelin.

Itse pitäisin eniten naisista joilla on pieni kaunis nenä ja korkeat kauniit poskipäät sekä suuret kauniit selvästi siniset (ei harmaat siis!) tai vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet ja pieni leuka sekä sileä vaalea iho ja riittävän paksut vaaleat hiukset, mutta aivan kaikkea tätä en kyennyt saamaan. Lisäksi vaimolla on nykyään tummat keskipituiset hiukset kun nuorena tuossa 19-25 -vuotiaana ne olivat blondit ja välillä esim. 19-vuotiaana jopa söpön kiihottavasti leteillä ja sittemmin ponnarilla mutta nyt keskipituisina ja vapaina ja paljon enempi pidin niistä leteistä ja ponnarista blondina. Tosin nyt 34-vuotiaana korkeasti akateemisena koulutettuna esimiesasemassa voisi ne blondit letit näyttää pöhköille.

Katselen silti sillä silmällä blondeja teinejä joilla on letit, muistot palaavat mieleen.

Mut kuule! Mitä jos vaimosi onkin typistänyt nenänsä? Ja tyttärelle kasvaakin järrrkyttävä mollukka. Mitäs siitä tykkäisit? Näinhän suosittelet ap:tä tekemään. Rakastaisitko muuten tytärtäsi vähemmän isonenäisenä? Siis ei voi olla todellista, kaiken mä olen nyt kuullut. Sun kirjoitus oli niiiin syvältä!

No ei varmaan ollut leikkauttanut nenäänsä 19-vuotiaana tai taisi olla vielä 18-v. kun hänet ensi kerran näin hänet ja flirttailin hänelle, sittemmin vasta myöhemmin esitin asiani ja parisuhde alkoi ensitreffeillä, kun ensi kerran hänet näin niin hän seurusteli vielä kaverini kanssa, josta sittemmin erosi ja oli tietysti sinkku kun asiani parisuhteesta hänelle esitin, mistä seurustelu alkoi kuten asia tietysti normaalisti menee.

Kun katson hänen lapsuudenkuviaan niin hänellä on juuri samanlainen nenä kuin tyttärelläni nyt on eli mitä ilmeisimmin tyttärelleni tulee aikuisena samanlainen pieni nenä, mistä se iso nenä tulisi kun minulla on normaai keskikokoinen miehen nenä ja vaimollani taas pieni. Anopilla on tosiaan kyllä liiankin luiseva pieni nenä, mutta koko anoppi on muutenkin kuin kuivan kesän orava. Toki vaimonikin oli 19-vuotiaana jotain 45-46kg ja 160cm ja pylly vähän liiankin pieni, nyt hän on tuollainen n. 48-49kg ja saman pituinen, toiset eivät liho lastenkaan saannin myötä kuten toiset. Häntä edellinen naisystävä oli hyvin pienikokoinen hänkin, n. 162cm ja 49kg, mutta pylly, se oli täydellinen, juuri sopivan kokoinen ja muotoinen. Sen sijaan hänen rintansa olivat mammamaiset ja riiput, nännit liian isot ja nenä oli liian leveä, kasvoista tuli mieleen sammakko.

Vaimon rinnat taas ovat pienet, pystyt ja tyttömäiset, nännit pienet ja terhakkaat.

Vierailija
155/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt muistetaan millaisessa valitusketjussa ollaan, niin voidaan miettiä myös sitä miten hyvin tämä asenne toimii näille jaottelijoille. Kumppanin puuteestahan tässä ketjussa valitetaan.

Kumppanin puutteesta joka johtuu omasta nirsoudesta.

Vierailija
156/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mihin sävyyn tuo yksi kirjoittaa naisista. Toivottavasti on edes tyttärelleen hyvä isä.

Vierailija
157/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on iso nenä, johon en ole tyytyväinen, mutta mieheni tykkää siitä. Mieheni taas on kaljuuntuvaa sorttia, alle 35 v., mutta näyttää mun mielestä aivan törkeän hyvältä kaljuna. Ei nää asiat ole yksiselitteisiä siis, kokonaisuus ratkaisee, ja aika varmasti aina löytyy joku joka tykkää. Se on sit eri asia, jos ne jotka tykkää, ei itseä kiinnosta. Mutta siinä tapauksessa ongelma on ihan jossain muualla kuin nenässä tai kaljussa.

Vierailija
158/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mihin sävyyn tuo yksi kirjoittaa naisista. Toivottavasti on edes tyttärelleen hyvä isä.

No höh, kerron vain mikä on mielestäni kauneinta ja viehättävintä mitä on, jos saa vapaasti arvioida, ihan kaikilla ihmisillähän on jotain mitä minä en pidä parhaana mahdollisena viehättävyyden kannalta, joku taas ei pidä jotain mahdollisesti viehättävänä mitä minä pidän. Tietenkin erilaisetkin nenät, reidet, vulvat, takamukset jne, voivat olla yhtä viehättäviä vaikka erilaisia olisivatkin siis yhdenkin ihmisen mielestä ja ihmisten välillä sitten maku näissä vaihtelee. Kyllä naisetkin osaavat aika suoraan sanoa mikä viehättää ja mikä ei ja miesten suuria vatsoja arvostellaan puhuen isimasuista jne.

En tietenkään suoraan kenellekään naiselle sano siitä mikä ei viehätä mutta sen sanon mikä viehättää eli kehuja annan, en haukkuja. Tällaisilla palstoilla voi yleisellä tasolla kertoa mistä pitää ja mistä ei kun kukaan ei loukkaannu. Enkä vaimoni rintoja ole moittinut vaikka ne synnytyksen ja imetyksen jälkeen vähän rupsahtivatkin, toinen on vähän sellainen kuin litteä rukkanen, mutta ei pahasti. Nuorena parikymppisenä ne taas olivat kuin jossain renessanssiajan taiteilijan taulussa tai veistoksessa. Raskauden alkuvaiheen aikana vielä kiihottavammat tietyssä mielessä, etenkin kun etelänmatkalla ne eivät mahtuneet kunnolla vanhoihin bikineihin ja näytti sille kuin vaimolla olisi tahallaan hieman liian pienet bikinit rannalla, mikä oli todella seksikkään näköistä.

Tyttärelleni olen hyvin rakastava ja huolehtiva isä, jonka kanssa tyttärellä on aina hyvin hauskaa yhdessä leikkiessä ja peuhatessa ja mitä milloinkin tehdessä. Lisäksi kehun tytärtäni aina joka asiassa missä vain vähänkin kehumisen aihetta on.

Vierailija
159/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuin tuon ensimmäisen kuvan nenä mutta vielä leveämpi ja sieraimet enemmän näkyvillä. En tiedä kuinka helposti pankista saisi lainaa nenäleikkaukseen... T: se aiemmin kommentoinut joka kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen

http://www.facialsurgery.com/BAPg1lnq2jqh1_pdfc_nt20_hbc3.html

Mielestäni ennen leikkausta nenä on söpömpi ja nätimpi. Kiva nykerö malli.

Minusta kovin pieni nenä on luonnoton.

Ajatelkaapa vaikka Jacksonin sisaruksia joilla ei ole juuri muuta kuin pelkät sieraimet.

Mutta Michael olikin nuorten suosiossa eikä se olisi onnistunut rumalla koukkunokalla.

Joopa joo. Nuorisoidoli Michael raukka piilotteli hävinnyttä nysäänsä epätoivoisesti ja oli onneton. Nuorena hän oli iloinen musta poika jolla oli rotuunsa kuuluva nätti pyöreä nenä.

Jugoslaaveilla ja juutalaisilla on komeat nenät joihin ei pääse räntäsade suoraan sieraimiin.

Vierailija
160/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä sure. Löydöt varmasti miehen, jolla on fiksaatio noita-akkoihin ja koukkunokkiin.

Hyi kommenttiasi. Olet ilkeä ja vastenmielinen ihminen.

Minä taas uskon, että Ap on viehättävä ja aito nainen, joka tulee saamaan fiksun puolison ja perheen.