Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenän takia yksin ja lapseton

Ruma nenä
24.08.2019 |

Moi!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.

Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.

Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.

Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.

Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?

Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.

Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (215)

Vierailija
121/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kuin tuon ensimmäisen kuvan nenä mutta vielä leveämpi ja sieraimet enemmän näkyvillä. En tiedä kuinka helposti pankista saisi lainaa nenäleikkaukseen... T: se aiemmin kommentoinut joka kelpaa seksiin mutta ei suhteeseen

http://www.facialsurgery.com/BAPg1lnq2jqh1_pdfc_nt20_hbc3.html

Mielestäni ennen leikkausta nenä on söpömpi ja nätimpi. Kiva nykerö malli.

Minusta kovin pieni nenä on luonnoton.

Ajatelkaapa vaikka Jacksonin sisaruksia joilla ei ole juuri muuta kuin pelkät sieraimet.

Vierailija
122/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töpseli nenät ovat nyt IN varsinkin isossa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään."

Niin se vaan menee..

Samaa ihmetteli maajussi-Mauno tämänpäiväisessä lehdessä:

"Ennen juhannusta mies koki tulisen romanssin myös toisen naisen kanssa, mutta nainen ei lopulta halunnutkaan kaveruutta enempää.

– Niin siinä aina käy, että jos minä ihastun, niin toinen ei. Tai sitten toisinpäin." https://www.is.fi/viihde/art-2000006214207.html

Vierailija
124/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumin nenä on sellainen, jossa on todella paksut sierainten ulko-osat -- siis ne poskille päin. Ja tämän lisäksi isot aukot sojottamassa kohti kuulijaa. 

Nenän selkä voi olla ihan minkä mallinen vain. Ei mitään väliä, suora, käyrä, korkea, matala... 

Eli jos on tällainen kuvailemani, niin siinä voi olla kirurginen toimenpide paikallaan. 

Vierailija
125/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaisipa typerältä jos mies valittelisi yksinäisyyttä ja sitten antaisi pakit kaikille häntä lähestyville naisille ja jatkaisi surkuttelua? Ei se sen järkevämmältä kuulosta naisenkaan puolelta.

En minäkään usein syty niistä naisista joihin minulla on mahdollisuuksia, mutta kun vaihtoehtona on yksin olo niin ei kannata nirsoilla.

Vierailija
126/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin et paljon mitään menetä vaikka et miestä löytäisi, kehottaisin ennemmin tekemään lapsen itse, jos talous on kunnossa. Miehet on nykyään lähes poikkeuksetta epäkelpoja aviomieheksi saati lasten isäksi. Lapsiakaan ei kannata enää tehdä tähän maailmaan kitumaan, sillä sitä se tulee olemaan tulevissa polvissa.

Itselläkin on nenäkompleksi. Ei ollut ennen mutta nykyään on, ex haukkui eron yhteydessä myös nenäni. Kiitos vaan hänelle, en halua enää katsoa miehiin päinkään.

Vierailija
127/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaisipa typerältä jos mies valittelisi yksinäisyyttä ja sitten antaisi pakit kaikille häntä lähestyville naisille ja jatkaisi surkuttelua? Ei se sen järkevämmältä kuulosta naisenkaan puolelta.

En minäkään usein syty niistä naisista joihin minulla on mahdollisuuksia, mutta kun vaihtoehtona on yksin olo niin ei kannata nirsoilla.

Eli olet jonkun kanssa vaan siitä syystä, ettei sun tarvi olla yksin. Se vasta häiriintynyttä onkin.

Itse en tuollaiseen pystyisi. Jos tarjolla olisi vain yksi mies ja hän olisi sellainen jota kohtaan en tunne mitää, ja vaihtoehtona yksin oleminen. Valitsisin yksin olemisen. En mistään hinnasta antaisi jonkun vastenmielisen ihmisen koskea itseeni.

Vierailija
128/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miespuolisella, 44v kaverilla kuulemma parisuhteen estävä tekijä on se että hänellä on 2kg ylimääräistä rasvaa kehossaan. Jännä, kun mun miehellä on 15kg ylimääräistä, ja silti hänellä on puoliso, eli minä.

Vierailija
129/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ikä?

Vierailija
130/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet jonkun kanssa vaan siitä syystä, ettei sun tarvi olla yksin. Se vasta häiriintynyttä onkin.

Itse en tuollaiseen pystyisi. Jos tarjolla olisi vain yksi mies ja hän olisi sellainen jota kohtaan en tunne mitää, ja vaihtoehtona yksin oleminen. Valitsisin yksin olemisen. En mistään hinnasta antaisi jonkun vastenmielisen ihmisen koskea itseeni.

Ehkä sinä pystyt olemaan yksin, mutta minä en halua olla. Kyllä useimpia ihmisiä oppii rakastamaan, vaikkei alkuun sitä kipinää juuri olisi ollut. Miksi minä vaatisin täydellisyyttä puolisosta kun en sellainen ole itsekkään?

Vierailija
131/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä iällä on? 0-100 välissä.

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ikä?

Vierailija
132/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muistaakseni 33 v ja nenäasiat on nyt in.

Vierailija
133/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä pystyt olemaan yksin, mutta minä en halua olla. Kyllä useimpia ihmisiä oppii rakastamaan, vaikkei alkuun sitä kipinää juuri olisi ollut. Miksi minä vaatisin täydellisyyttä puolisosta kun en sellainen ole itsekkään?

Jos et itse pysty olemaan yksin, älä silti tule vaatimaan muilta, jotain helvetin nirsoilun lopettamista. Ihmiset ei nirsoile - he ei vain pysty olemaan vastenmielisten kumppaniehdokkaiden kanss. Ja täytyyhän sun saada stondis sun naisen kanssa, eli kyllähän hän sua sytyttää.

Vierailija
134/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tehdään nenästä asiaa. Se on hyvä. Asiat ovat silloin mallillaan.

Vierailija
135/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se varmaan johtuu korvista etten ole löytänyt ketään. Minulla on Shrekin korvat ja ne vasta oudot ovat. Pitäisikö leikata ja sitten mies löytyisi? Mutta sitten... Ne korvat voisi periytyä lapsille ja sitten mies saisi selvää että olen salannut häneltä korva menneisyyteni. Kinkkinen tilanne. Mitä teen?

Leikkauta. Kerro myös, että olet leikkauttanut.

Monilta lapsilta leikataan hörökorvat. Ei oo isoin juttu laisinkaan. Sen voi jo pienenä tehdä. Turha niistä on kärsiä tai kärvistellä.

Mun ekaluokan kaverilta silloin leikattiin. Muuttui kyllä huomattavasti.

Ihan luonnollinen asia on höröt, mutta niin on se leikkauskin. Tutkipa jostain kuinka paljon niitä tehdään. taivutetaan korvalehti. Varmaan aika paljon.

Vierailija
136/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai kokeilisinkin, jos tuntisin heitä kohtaan vetovoimaa. Mutta en voi kokeilla sellaista ihmistä, joka tuntuu heti vastenmieliseltä.

Voin kyllä olla ystävällinen ja kaveri kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta jos mies ei vedä mua mitenkään puoleensa, vaan ajatuskin seksistä hänen kanssaan tuntuisi ahdistavalta, en vaan voi "antaa hänelle mahdollisuutta ".

Mä uskon, että fyysistä vetovoimaa joko on tai ei ole. Itse tunnen sitä vain harvoja kohtaan.

Ah, tässähän se "ongelma" piileekin eli sinun on vaikeaa löytää mieleistä kumppania, joka olisi kiinnostunut myös sinusta. Ehkä tarvitset hyvinkin syvän yhteyden ennen kuin seksuaalinen kiinnostus herää? 

Tässähän ei ole mitään vikaa. Olen itse samanlainen ja olen ollut yksin 15 vuotta. En muista kiinnostuneeni kenestäkään tuona aikana silleen "OH seksikäs!" mutta minulla se johtuu vaan siitä, että tarvitsen syvän tunneyhteyden toiseen ensin. Viihdyn erinomaisesti yksin, vaikka kaipaankin puolisoa. Jos puoliso ei paranna elämänlaatuani, olen mieluummin yksin.

Tässä on se ero moneen, että hyvin moni ei osaa tai ei halua olla yksin. Pitää olla joku. Joko se on opittu tapa, perustuu pelkoon että jään yksin ja mitä ne muutkin sanoo, tai suhteessa ollessa yritetään parannella itsestä jotain haavoja sen toisen avulla. Tiedän paljon ihmisiä, jotka ovat yhdessä, mutta hirveän onnettomia ja sinkkuus ei missään nimessä tule kysymykseen. Minulle taas ei tule kysymykseenkään se, että olen yhdessä vaan jonkun kanssa, jonka kanssa yhdessä oleminen ei tuota iloa, nautintoa ja seksikään ei inspiroi - jos sitä on ollenkaan.

Sanoit, että pystyt heti sanomaan, että tässä ei ole nyt  kemiaa. Sekään ei ole väärin. Pitäisin siitä kiinni ja odottelisin sopivaa henkilöä sen sijaan, että vain tyytyisin johonkuhun. Epäreiluahan sellainen tyytyminen on kaikille osapuolille! 

Eli, olet nyt vaan "erilainen" massasta ajatus-, toiminta- ja tunnetavoiltasi. Se on OK. Lähtisin itse terapiaan tsekkaamaan onko taustalla jotain oikeasti häiritsevää, joka vääristää omaa käyttäytymistä ja olettamuksia, jos asia alkaisi vaivata minua hirveästi.

Se, että leikkaat nenäsi ei tarkoita, että ne miehet, josta sinä olet kiiinnostunut, nyt kiinnostuisivat sinusta. Tai, että alkaisit yhtäkkiä kiinnostua toisenlaisista miehistä. Nenäleikkauksella muutat ainoastaan yhden osan ulkoista Sinääsi, mutta sisäinen Sinä pysyy samana.

Jos koet nenän häiritseväksi niin, ettet pysty elämään normaalia elämää, leikkaus on varmasti OK. Jos nenäleikkauksen jälkeen koet edelleen samoja tuntemuksia kuin nyt, se on itsetutkiskelun ja itsensä hyväksymisen kova paikka - tai mahdollinen matka terapiaan itsensä tuntemiseksi.

Vierailija
137/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa niin et paljon mitään menetä vaikka et miestä löytäisi, kehottaisin ennemmin tekemään lapsen itse, jos talous on kunnossa. Miehet on nykyään lähes poikkeuksetta epäkelpoja aviomieheksi saati lasten isäksi. Lapsiakaan ei kannata enää tehdä tähän maailmaan kitumaan, sillä sitä se tulee olemaan tulevissa polvissa.

Itselläkin on nenäkompleksi. Ei ollut ennen mutta nykyään on, ex haukkui eron yhteydessä myös nenäni. Kiitos vaan hänelle, en halua enää katsoa miehiin päinkään.

Haistata paskat sillä exällä.

Yhden ihmisen mielipide.

Toki loukkaa, mut ei se ole kaikki.

Miksu noitten paskojen mielipide edes olisi tärkeä, kun sen jo jätit?

Ristiriitaista.

Ole hyvä. Ole hieno itsesi.

Vierailija
138/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se sinun oikea nenähän siirtyy vaan lapsellesi ehkä joten huijaisit miestä jo alussa.

No voihan sen lapsenkin nenän korjata ja en lapsen ja sen lapsen jne.

Tosin miehenkin nenä vaikuttaa lapsen nenään. Jos AP leikkauttaisi nenänsä ja etsisi oikein poikkeuksellisen pieni ja kapeanenäisen miehen eli miehen jolla olisi sellainen nenä kuin Michael Jacksonilla lopulta useiden nenäleikkausten jälkeen niin AP:n suuren nenän ja miehen poikkeuksellisen pienen nenän myötä lapselle tulisi luonnostaan normaalin kokoinen ja näköinen nenä.

Itselläni on keskikokoinen nenä ja vaimoksi etsin naisen jolla on pieni nenä, koska mielestäni pieninenäiset naiset ovat kauniita niin tällöin saan itse katsella kaunista vaimoa ja tytär peri pienen kauniin nenän, tosin nyt kun tyttö on kuusivuotias näyttää hänen nenänsä vielä keskikokoiselle. Toisaalta anopilla on liiankin pieni luiseva nenä, onneksi vaimollani ei ole niin luiseva ja pieni kuitenkaan ainakaan vielä, saattaahan se vanhetessa siitä muuttua vanhan naisen luisevaksi nenäksi vielä.

Tuollainen nenä kuin esim. Laura Närhellä tai chisulla on on juuri sopiva.

Pieninenäisillä miehillä on tosin yleensä pieni sukuelin.

Itse pitäisin eniten naisista joilla on pieni kaunis nenä ja korkeat kauniit poskipäät sekä suuret kauniit selvästi siniset (ei harmaat siis!) tai vihreät silmät ja sopusuhtaiset huulet ja pieni leuka sekä sileä vaalea iho ja riittävän paksut vaaleat hiukset, mutta aivan kaikkea tätä en kyennyt saamaan. Lisäksi vaimolla on nykyään tummat keskipituiset hiukset kun nuorena tuossa 19-25 -vuotiaana ne olivat blondit ja välillä esim. 19-vuotiaana jopa söpön kiihottavasti leteillä ja sittemmin ponnarilla mutta nyt keskipituisina ja vapaina ja paljon enempi pidin niistä leteistä ja ponnarista blondina. Tosin nyt 34-vuotiaana korkeasti akateemisena koulutettuna esimiesasemassa voisi ne blondit letit näyttää pöhköille.

Katselen silti sillä silmällä blondeja teinejä joilla on letit, muistot palaavat mieleen.

Geenit ei toimi niinkuin kuvittelet eli toisen vanhemman pieni nenä pienentäisi isonenäiselle syntyvien lasten nenää. Lapset voivat saada minkälaisen nenän tahansa isosta pieneen riippuen siitä millaiset geenit sattuu saamaan.

Lisäksi geenit voivat periytyä kaukaakin sukulinjasta. Minulla on piirteitä, jotka olen perinnyt äidinisänisältä. Ukin ja äidin yli nuo piirteet hyppäsivät, tulivat suoraan minuun.

Vierailija
139/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töpseli nenät ovat nyt IN varsinkin isossa maailmassa.

Mitä väliä jos töpselit nyt in mutta huomenna ei. Sama kuin jättikokoinen persus oli vähän aikaa in ja nyt jo out.

Molemmat rumia ja luonnottomia.

Surullista, että ihmiset menevät muodin mukana jopa oman kehonsa kustannuksella.

Ennen muotiin riitti vaatteet.

Vierailija
140/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haistata paskat sillä exällä.

Yhden ihmisen mielipide.

Toki loukkaa, mut ei se ole kaikki.

Miksu noitten paskojen mielipide edes olisi tärkeä, kun sen jo jätit?

Ristiriitaista.

Ole hyvä. Ole hieno itsesi.

Yrittänyt olen. Mutta henkinen väkivalta.., sai murjottua pahoin. Erosta on jo vuosia, enkä edelleenkään kykene edes katsomaan miehiin.

Mulla on sellainen hieman erikoinen nenä, isän sellaisen komean aatelisnenän ja äidin tavallisen suht kookkaan nenän välimuoto. No, nyt olen sitten yksinhuoltaja ja näin sitä mennään sitten hamaan tappiin, kai, eipä tuo haittaa enää.

Olen kyllä ennenkin saanut kommentteja nenästä, mutta positiivisia, mutta jotenkin olen vain sitten alkanut miettimään, että kun nenästä joku sanoo jotain niin onhan se poikkeava ja huomion herättävä. Menisin varmaan leikkaukseen jos olisi varaa. Pieni hienosäätö tekisi siitä oikeastaan ihan täydellisen sopusuhtaisen näihin kapeisiin pieniluisiin kasvoihin.