Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenän takia yksin ja lapseton

Ruma nenä
24.08.2019 |

Moi!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.

Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.

Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.

Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.

Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?

Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.

Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla epämiotoinen pottunokka.

On ollut miehiä ja lapsiakin on kaksi.

Vierailija
202/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä esimerkki mielenterveysongelmaisesta nykynaisesta, joka jopa ihan tiedostaa ettei ole itse kuuminta hottia, mutta vaatii siitä huolimatta jotain kaikkien haluamaa miestä.

Tiedättekö naiset kuinka paljon vituttaa lukea tällaista naisilta kerta toisensa jälkeen? Itse olen kolmevitonen mies, ja voisin ihan hyvin alkaa vaikka jonkun rehellisesti ruman naisen kanssa parisuhteeseen, jos meillä olis kivaa yhdessä, ja nainen vaikuttaisi sitoutumiskykyiseltä ja parisuhdetta haluavalta. Haluaisin perheen ja yhteisen elämän jonkun mukavan naisen kanssa, ja siinä ei yks noita-akan nenä tunnu missään. Mutta kun niiden "minuntasoistenkin" naisten on pakko vaatia jotain suosittuja komistuksia mitä helvetin vittua. Onko tämä joku naisten joukkopsykoosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on hyvä esimerkki mielenterveysongelmaisesta nykynaisesta, joka jopa ihan tiedostaa ettei ole itse kuuminta hottia, mutta vaatii siitä huolimatta jotain kaikkien haluamaa miestä.

Tiedättekö naiset kuinka paljon vituttaa lukea tällaista naisilta kerta toisensa jälkeen? Itse olen kolmevitonen mies, ja voisin ihan hyvin alkaa vaikka jonkun rehellisesti ruman naisen kanssa parisuhteeseen, jos meillä olis kivaa yhdessä, ja nainen vaikuttaisi sitoutumiskykyiseltä ja parisuhdetta haluavalta. Haluaisin perheen ja yhteisen elämän jonkun mukavan naisen kanssa, ja siinä ei yks noita-akan nenä tunnu missään. Mutta kun niiden "minuntasoistenkin" naisten on pakko vaatia jotain suosittuja komistuksia mitä helvetin vittua. Onko tämä joku naisten joukkopsykoosi?

Moi! Haluatko naisen, joka ei haluaisi harrastaa seksiä sun kanssa, koska ei kokisi sua sellaisena, josta syttyy?

Mulla tosiaan ainut kriteeri oikeastaan miehille on, että heissä olisi sitä jotain, että voisi suhteessa sitten seksikin toimia. Tiedän ihmisestä jo ensikohtaamiselta onko sitä jotain vai ei.

En etsi kaupungin kuuminta miestä, miksi etsisin? Etsin normaalia Suomalaista miestä. Mutta nuo normaalit miehet on usein jo varattuja tai sitten he eivät vain ole musta kiinnostuneita.

Ja tosiaan mua lähestyy usein ihan mukavat miehet, joiden kanssa voisi olla kaveri. Mutta seksiä en voisi heidän kanssa harrastaa, joten ei hommasta tulisi mitään.

En oleta, että sinäkään mies harrastat seksiä sellaisen kanssa, joka ei saa sua syttymään.

Vierailija
204/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Todella monelle miehelle kelpaa r* kuin r*.

Ja tuo mieskirjoittaja, syy ei ole, että naiset vaativat komistuksia. Ei viestissäsi mikään kerro itsellesi syytä? Ei? Vinkki: naisia halveksia asenteesi.

Vierailija
205/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mihin sävyyn tuo yksi kirjoittaa naisista. Toivottavasti on edes tyttärelleen hyvä isä.

Urpoltahan sen jutut kuulostaa joo, ja jotenkin aspergerilta suoraan sanottuna. Mutta oletko tullut miettineeksi, että tuollaista samanlaista henkisesti sairasta ulkonäköjuttua monet mammatkin kirjoittaa av:ssä miehistä?

Vierailija
206/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä miehen vastauksessa käy myös hyvin ilmi, miten poikkeavaan nenään oikeasti miehet suhtautuu. Nenä on miehen mukaan "noita-akan nenä". Tällainen nenän kutsuminen "noita-akan nenäksi" tarkoittaa vaan sitä, että nenän ulkonäöllä on todellakin väliä - poikkeavasta nenästä tulee miehelle mieleen negatiivinen mielleyhtymä, vaikka hän väittääkin, ettei "noita-akan nenällä" ole väliä. Sillä on kuitenkin, siksi hän nimittää sitä negatiivisella termillä.

Vierailija
207/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia vastauksia, mutta ap:lle sanon, että jos päätät leikkauttaa nenän, varaudu myös siihen, että muut ongelmasi eivät sillä ratkea.

Vierailija
208/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Haluatko naisen, joka ei haluaisi harrastaa seksiä sun kanssa, koska ei kokisi sua sellaisena, josta syttyy?

Mulla tosiaan ainut kriteeri oikeastaan miehille on, että heissä olisi sitä jotain, että voisi suhteessa sitten seksikin toimia. Tiedän ihmisestä jo ensikohtaamiselta onko sitä jotain vai ei.

En etsi kaupungin kuuminta miestä, miksi etsisin? Etsin normaalia Suomalaista miestä. Mutta nuo normaalit miehet on usein jo varattuja tai sitten he eivät vain ole musta kiinnostuneita.

Ja tosiaan mua lähestyy usein ihan mukavat miehet, joiden kanssa voisi olla kaveri. Mutta seksiä en voisi heidän kanssa harrastaa, joten ei hommasta tulisi mitään.

En oleta, että sinäkään mies harrastat seksiä sellaisen kanssa, joka ei saa sua syttymään.

Kuten joku täällä jo totesikin, jos olet tavannut vain muutaman miehen elämäsi aikana, jotka olisivat kelvanneet sinulle, eli kelpuuttaisit vain tyyliin pari promillea miehistä , niin olet sairaalloisen nirso. Ongelma on päässäsi muttei nenässäsi.

Vierailija
209/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tässä miehen vastauksessa käy myös hyvin ilmi, miten poikkeavaan nenään oikeasti miehet suhtautuu. Nenä on miehen mukaan "noita-akan nenä". Tällainen nenän kutsuminen "noita-akan nenäksi" tarkoittaa vaan sitä, että nenän ulkonäöllä on todellakin väliä - poikkeavasta nenästä tulee miehelle mieleen negatiivinen mielleyhtymä, vaikka hän väittääkin, ettei "noita-akan nenällä" ole väliä. Sillä on kuitenkin, siksi hän nimittää sitä negatiivisella termillä.

Itselläni on kirjastonsedän leuka sekä lähibaarin kanta-asiakkaan maha (vaikka kuntoilen enkä dokaa). Näillä meriiteillä voin varmaan sanoa noita-akan nenää noita-akan nenäksi, varsinkin kun ei siitä nenästä olisi minulle mitään haittaa. Jos olisin naisen kanssa jolla on noita-akan nenä, niin rakastaisin sitä nenää, koska se olisi rakastamani naisen nenä.

Vierailija
210/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että näin moni ajattelee että kaikilla on ihan tuosta vaan varaa mennä nenäleikkaukseen. Jos nenässä ei oikeasti ole mitään "vikaa" kuin jyrkkä kulma, niin omasta pussistahan se leikkaus on maksettava.

Vierailija
211/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kirjastonsedän leuka sekä lähibaarin kanta-asiakkaan maha (vaikka kuntoilen enkä dokaa). Näillä meriiteillä voin varmaan sanoa noita-akan nenää noita-akan nenäksi, varsinkin kun ei siitä nenästä olisi minulle mitään haittaa. Jos olisin naisen kanssa jolla on noita-akan nenä, niin rakastaisin sitä nenää, koska se olisi rakastamani naisen nenä.

Mielenkiintoinen ajatus, että jos kokee itsensä virheellisenä, niin on oikeutettu nimittelemään myös muiden ulkonäköä. Ehkä se on sitä oman pahanolon purkamista - Alentamalla muita yrittää ylentää itseään.

Miksi et syö niin, että saat vatsasi pois?

Tuollaisen asenteen omaavan jos kohtaisi jossain, niin tulisi kyllä lähdettyä eri suuntaan nopeasti :)

Vierailija
212/215 |
26.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että näin moni ajattelee että kaikilla on ihan tuosta vaan varaa mennä nenäleikkaukseen. Jos nenässä ei oikeasti ole mitään "vikaa" kuin jyrkkä kulma, niin omasta pussistahan se leikkaus on maksettava.

No ei se nenäleikkaus nyt niin paljon maksa, etenkään jossain Thaimaassa, jossa on huippusairaaloita joissa tehdään todella paljon nenäleikkauksia eli kokemusta on. Thaimaassa kauneuskirurgia on paljon yleisempää kuin vaikka Suomessa ja siellä tehdään paljon sukupuolenvaihdosleikkauksiakin jotka ovat todella vaikeita. Plastiikkakirurgit ovat siellä hyvin kokeneita.

Eikä se leikkaus Suomessakaan niin paljon maksa, moni pistää silmää räpäyttämättä autoon paljon isomman summan vaikka nenän korjaaminen saattaa parantaa itsetuntoa ja oloa paljon enemmän kuin se että ajaa uudella autolla eikä jollain viiden tonnin käytetyllä, jolla pääsee silläkin ihan hyvin.

Nukutuksessa nenän suppea korjausleikkaus maksaa 6.100€ ja laaja nenäleikkaus nukutuksessa 9.600€ Turussa. Puudutuksessa tehtynä ovat vain 4.113€ ja 6.291€.

Saa varmaan osamaksullakin.

https://www.estetiikkamansurow.fi/nenaleikkaus/?gclid=EAIaIQobChMIiv-by…

Toimenpiteellä voidaan kaventaa, lyhentää, suoristaa tai esimerkiksi loiventaa nenän vartta. Nenäleikkaus toteutetaan useimmiten nukutuksessa ja tehdään ns. avoleikkauksena, jolloin toimenpide suoritetaan sierainten väliseinän kautta.

Nenäleikkauksen mahdollisuuksiin vaikuttaa paljolti se, mitkä kohdat nenässä luovat korjattavaksi halutun alueen. Nenän rustoalueilla pystytään tekemään suhteellisen paljon, mutta nenän pehmytkudoksien muokkaaminen on haastavampaa.

Nenän selkää muotoillaan usein viilaamalla rustoa pois ja loiventamalla nenän selkää. Toimenpidettä tehdään myös selkää kohottamalla, usein rustosiirteellä.

Nenän kärkeä voidaan kohottaa tai terävöittää rustosiirteellä tai rustojen muokkauksella.

Vierailija
213/215 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä?

Vierailija
214/215 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt pitkällä tähtäimellä mitä nenäleikkaus aiheuttaa? Minä olen.

Tuttavani opiskeli USA:ssa 80-luvulla ja hän teetätti siellä nenäleikkaksen. Niinhän kaikki muutkin epävarmat nuoret opiskelijatytöt tekivät usassa. Parikymmentä vuotta myöhemmin nenä alkoi luhistua. Täällä Suomessa siis.

Hänestä näki heti kättelyssä, että nenä oli fiksattu.

En tiedä, onko nykyosaaminen parempaa. En usko, samat rustot siinä rikotaan. Ei ne vaan nahalla kiinni pysy kun ikää tulee yli 50.

Vierailija
215/215 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin isonenäiset naiset ovat puoleensavetäviä.  Asenne ratkaisee - kauneus tulee sisältäpäin :}

M35