Nyt on kyllä halpoja Ravensburgerin palapelit Tokmannilla
Ja hyviä kuva-aiheita. Itse tilasin 3 kpl tuhannen palan peliä ja toimituksen noudettavaksi ilmaiseksi lähimpään Tokmanniin. Nämä palapelit näemmä kuuluvat kai lähinnä vain verkkokaupan valikoimiin.
Kommentit (14)
Pahvi jossa on kuva maksaa 50 euroa. Siinä on melko kova kateprosentti.
Katsoin palapelit läpi, mutta en innostunut kuvista. Tykkään Jan Van Haasterenin palapelistä ja ostin viimeksi torstaina yhden sellaisen Prismasta. Minulla on niitä ehkä 12-13 nyt, mutta vaihtelemme niitå kahden ystäväni kanssa.
Vierailija wrote:
1000 palan palapeli 7.79€
Rumia kuvia.
hienoo - voiko tupakoiva asua niissä-
ja voiko niitä syödä huonoilla hampailla.
montako saa kympillä?
Keskustelu - Okkultismi, saatanan palvonta ja satanismi pitäisi kieltää lailla | Aihe vapaa | Vauva
Nettipalapelit on keksitty, ei ole paloja pitkin lattiaa tai pöytää.
Minä ostan ja myyn palapelejä torissa. Ihanaa että muutkin tekee niin! Postikulut vaan on niin kovat, että ostan joko noudettuna tai sitten pari-kolme palapeliä samalta myyjältä.
Tosin hinta on usein tuo sama, 7-10e / tuhannen palan palapeli.
Vierailija wrote:
Nettipalapelit on keksitty, ei ole paloja pitkin lattiaa tai pöytää.
Sehän juuri on se pointti että ne ovat sekaisin pöydällä ja pitää poimia lattialta ja koira pureksii niitä, ja sitten ihanasti napsahtavat lopulta kohdilleen.
En osta enää palapelejä kirppareilta tai tori.fi. Vaikka myyjä kuinka vakuuttelee, niin AINA puuttuu vähintään se yksi pala. Tämän olen niin monta kertaa saanut jo kokea, että hankin palapelit vain uutena.
Mistä ostatte palapelit nyt? Ite marketeista niin ei mee postikuluja. Tykkään 1000 palan palapeleistä. Vinkatkaa, jos jossain tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
En osta enää palapelejä kirppareilta tai tori.fi. Vaikka myyjä kuinka vakuuttelee, niin AINA puuttuu vähintään se yksi pala. Tämän olen niin monta kertaa saanut jo kokea, että hankin palapelit vain uutena.
Minua ei yhtään haittaa, vaikka kokoaisin vain 999 palaa, jos yksi pala puuttuu. En liimaa valmista palapeliä alustalle ja ripusta sitä seinälle enkä yritä myydä niitä.
Teen palapelejä, pöytäkoneella netissä. Samalla kuuntelen netin kautta musiikkia.
En tee palapelejä vaan ristikoita. Se vaatii enemmän älyä. Hahmotuskyvyssä ei ole mitään vikaa joten siis palapelit ei minun juttuni.
No mitä ne maksaa?