Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenän takia yksin ja lapseton

Ruma nenä
24.08.2019 |

Moi!

Mä en tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Oon koko ikäni toivonut ja yrittänyt löytää miestä, mutta muutamaa lyhyttä parin kuukauden tapailua lukuunottamatta oon ollut aina yksin.

Kun kiinnostun miehistä, vastakaikua ei tule. Musta taas kiinnostuu miehet, jotka ei vaan vedä mua seksuaalisesti puoleensa mitenkään.

Oon miettinyt, että mikä voi olla syynä epäonneeni ja oon miettinyt, että syyn täytyy olla mun nenä, joka on oudon muotoinen. Se on vähän niinkuin koukkunenä, jossa on tavallaan liian jyrkkä kulma....nenä näyttää porrasmaiselta.

Musta jotenkin tuntuu, että tällainen epänormaali piirre kasvoissa on syy sinkkuuteeni. Miehet joista pidän, ei ehkä halua itselleen naista, jolla on kasvoissa tällainen poikkeava piirre.

Menisittekö nenäleikkaukseen tilanteessani?

Olisin aina halunnut saada myös lapsia, mutta jotenkin oon alkanut jo vslmistautua siihen, että tuon nenäni epämuotoisuuden vuoksi en pysty saamaan kumppania ja lapsia.

Ja olen miettinyt sitäkin, että entä jos saisin ihanan oman palleron ja sitten lapsi perisi multa tuon omituisen nenän ja joutuisi kiusatuksi ja torjutuksi elämässään samoin kuin itse. Mun sydän särkyisi, en nimittäin haluaisi, että kukaan joutuisi käymään tällaista polkua läpi :/

Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (215)

Vierailija
41/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tuo linkki toimia, mut tosiaan, googlaa.

Toimii se, on muhkea klyyvari.

Olen itse isonenäinen, ja linkin naisella ei ole iso nenä. Se on erikoisen muotoinen, mutta ei iso.

Jos et voi peittää, korosta sitä! Minusta persoonallisuus on hienoa.

Vierailija
42/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.

No höh, kaljupäät ovat seksikkäitä.

Ei ole. Puhun kokemuksesta. t: 5 vuotta kaljuna miehenä

Onpa, älä väitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tuskasi. Itse olen kalju mies ja tämän takia jää perhe haaveet toteutumatta.

Kai olet ajellut hiusten rippeet pois? Se on tosiaan kammotus jos kaljuuntunut antaa takaraivohiusten kasvaa.

Vierailija
44/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on kyömynenä. On naimisissa miehen kanssa ja 8 lapsen äiti, joten nenä ei ole eloa haitannut eikä periytynyt lapsille.

Itselläni on hörökorvat. Mulla on ihana mies, joka ei ole tainnut koskaan edes mainita asiasta. Lapsia emme ole halunneet, eikä se johdu mun korvista. Korvat on persoonallinen osa mua ja pidän niistä. En osaa kuvitella itseäni toisenlaisena. Nuorena kärsin niistä, kunnes tutkin ihmisten korvia ja totesin, että ihmisillä on mitä kummallisimman mallisia korvia, neniä, leukoja huulia jne ja totesin, että korvani ovat oikeastaan aika söpöt höröttimet ja just mun omat.

Ajattelin nuorena myös, että minulla on rumat varpaat ja piilottelin niitä. Tein sittemmin töitä vanhustenhoidossa ja rakastuin omiin terveisiin varpaisiini ja aloin nähdä ne kauniina. Siinä työssä opin, että keho vanhenee ja muuttuu päivä päivältä. Sitä kannattaa rakastaa juuri nyt sellaisena kuin se on.

Vierailija
45/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että vikaa löytyy korviesi välistä kyllä, mutta ei nenästä. Kaikki eivät tarvitse rakkautta.

Nämä veikkaajat ovat ihme meedioita. Et ole nähnyt kuvaa ja muutaman rivin perusteella osaat diagnisoida nenän normaaliksi ja vian löytyvän korvien välistä.

Ap kuitenkin kertoo, että miehet kyllä kiinnostuvat hänestä, mutta juuri niistä miehistä hän itse ei kiinnostu. Pitää olla melko erikoinen nenä, jos se karkoittaa juuri ne miehet, joista ap on kiinnostunut, mutta ei muita.

Ei voi mitään, mutta kuulostaa kyllä siltä, että vika ei ole nenässä.

On kuitenkin melko yleistä, että ei tärppää juuri sen ihmisen kanssa, joka itseä kiinnostaa. Jos vastakkainen sukupuoli kuitenkin osoittaa kinnostusta, ulkonäkö tuskin on merkittävä este.

Se nyt vaan on niin, että lähes jokaisen kohdalla kymmenestä itseä kiinnostavasta korkeintaan yksi ilmaisee vastakiinnostusta. Jos sattuu olemaan erityisen paksu lompakko, tai erityisen upea ulkonäkö, suhdeluku voi olla parempi, mutta ei sekään mikään tae ole mistään. Missivartaloinen voi haluta jonkun, joka pitääkin pulleista tytöistä ja timmiksi bodannut jonkun, joka tykkääkin iskämahasta.

Vierailija
46/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tuo linkki toimia, mut tosiaan, googlaa.

Toimii se, on muhkea klyyvari.

Olen itse isonenäinen, ja linkin naisella ei ole iso nenä. Se on erikoisen muotoinen, mutta ei iso.

Jos et voi peittää, korosta sitä! Minusta persoonallisuus on hienoa.

No nenää on vaikea peittää, mutta ei sitä erityisemmin voi korostaakaan. Se vaan on. Nuorena se oli mulle ongelma, nyt toki iso osa identiteettiä ja vaikea kuvitella elämää ilman sitä. Mun kohdalla se ei estänyt parisuhteita eikä lasten saamista, mutta itsetunto-ongelmat allekirjoitan. Itseäni kiusattiin koulussa ja opiskellessani opettajaksi myös työelämässä (oppilaat siis). Pitkä tie on ollut tähän tilanteeseen, jossa olen täysin sinut sen kanssa. Eikä se johtunut nenästä, vaan muiden ihmisten suhtautumisesta siihen.

Vierailija
47/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä aloittaja hei!

Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.

Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.

Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.

Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.

Onko teillä muilla näin?

Vierailija
48/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuus ei ole mikään ongelma. Sinun tapauksessa naiset karttavat sinua jostain muusta syystä. 

Vierailija
49/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap. kokeilisi miehiä, jotka ovat kiinnostuneet hänestä. Mallimiljonäärilentäjäkirurgeja ei riitä kaikille.

Vierailija
50/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Täällä vielä aloittaja hei!

Tossa jotkut sanoi, että mun täytyisi laskea rimaa. Mitä rimaa? Mä en pysty muuttamaam sitä keistä kiinnostun seksuaalisesti ja keistä en. Se on mun ainoa kriteeri oikeastaa, että mies jollain tavalla kiehtoo siinä mielessä.

Esim. jos olen treffeillä ollut miehen kanssa, joka on ihan mukava, mutta vetää mua puoleensa yhtä paljon kuin vaikka mun naispuoliset ystävät, ei homma voi toimia.

Onko jotenkin niin, että muut ihmiset pystyisi harrastamaan seksiä lähes kaikkien kanssa? Itse en sellaiseen pystyisi. Mä tiedostan tosi voimakkaasti jo ihmisen ekaa kertaa nähdessäni pysyyisinkö harrastamaan tämän kanssa seksiä vai en. Eli itsellä tuo liittyy ulkonäköön.

Vaikka ihminen olisi kuinka mukava, mutta en kokisi häneen tuota vetovoimaa, en pystyisi olemaan fyysisesti lähekkäin hänen kanssaan.

Onko teillä muilla näin?

Tietenkään ei voi olla sellaisen kanssa joka ei kiinnosta, mutta sinun mielestäsi ongelmasi on nenä.

Oikeasti ongelmasi on, että kiinnostut niistä, jotka eivät kiinnostu sinusta.

Nenälläsi ei ole tekemistä asian kanssa.

Vierailija
51/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole nenässäsi, äläkä mene nenäleikkaukseen koska kun käyt siellä niin todennäköisesti löydät uuden virheen kasvoistasi ja et voi elää sen kanssa.

Okei, kamppailen itse samojen asioiden kanssa eli NENÄN. Yläasteella kyllä siitä kiusattiin, onhan se iso kuin mikä. Mutta kyllä mun isonenäset sisarukset on kanssa löytänyt puolisot. Ja meillä on oikeesti ihan törkeet klyyvarit 😁

Vierailija
52/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on tänään päivän sana. Nenä edestä, nenä takaa, kohta se nenä kohti maata makaa.

Vierailija
53/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että pelkäät suhteessa olemista. Koska et koskaan ole ollut niin elättelet pikkutyttöunelmia täydellisestä suhteesta.

Saat miehiä mutta he eivät sinulle kelpaa.

Odotatko prince charmingia? Teet leikkauksen tai et niin sama ihminen olet sielullisesti.

Vierailija
54/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kokeilisinkin, jos tuntisin heitä kohtaan vetovoimaa. Mutta en voi kokeilla sellaista ihmistä, joka tuntuu heti vastenmieliseltä.

Voin kyllä olla ystävällinen ja kaveri kaikenlaisten ihmisten kanssa, mutta jos mies ei vedä mua mitenkään puoleensa, vaan ajatuskin seksistä hänen kanssaan tuntuisi ahdistavalta, en vaan voi "antaa hänelle mahdollisuutta ".

Mä uskon, että fyysistä vetovoimaa joko on tai ei ole. Itse tunnen sitä vain harvoja kohtaan.

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ap. kokeilisi miehiä, jotka ovat kiinnostuneet hänestä. Mallimiljonäärilentäjäkirurgeja ei riitä kaikille.

Vierailija
55/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ollaan mun mielestä tosi nirsoja kaikkea ”poikkeavaa” kohtaan. Mutta jossain ranskassa tai saksassa sun kaltaisella koukkunenällä ei olisi mitään ongelmaa. Ehkä siellä päin on enemmän tavallisen näköisiä ihmisiä tai sitten on rennompi suhtautuminen täydellisyyteen ja ulkonäköön

Suomessahan se yleisin nenumalli on tietty peruna, kaikki muu herättää ihmettelyä.

Vierailija
56/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma menestykseni työelämässä ja ihmissuhteissa kaatui liian lähellä toisiaan oleviin silmiin ja epäsymmetrisiin kulmakarvoihin.

Vierailija
57/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma menestykseni työelämässä ja ihmissuhteissa kaatui liian lähellä toisiaan oleviin silmiin ja epäsymmetrisiin kulmakarvoihin.

Mikset mene sitten silmien etäännytysleikkaukseen?

Vierailija
58/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat kannattaa tosiaan nyppiä kokonaan pois ja piirtää selkeät linjat korostamaan katsetta.

Vierailija
59/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo pilkata, jos ei ole koskaan kokenut. Tuollaisen empatian puutteen takia ihmiset kiusatuksi joutuvatkin, sellaisista asioista joihin he eivät itse voi edes vaikuttaa.

Vierailija
60/215 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäänkö sen sulhon sitten pitäisi ruikkia?