Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa rehellisesti, mitä tavallisia asioita ette uskalla tehdä koska joko ette osaa tai koska nolottaa. Nyt ilman mitään sensuuria

Vierailija
23.08.2019 |

Inhoan bussilla kulkemista, koska nolottaa painaa sitä pysähtyy nappulaa. Minulla ei ole ajokorttia.

Kommentit (1890)

Vierailija
1181/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa laulaa enkä tanssia, enkä vatkata persettäni tai muutenkaan liikkua viettelevästi. En osaa myöskään soittaa instrumentteja enkä tykkää edes kuunnella musiikkia.

Vierailija
1182/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa käyttää Nordean sovellusta laskujen maksamiseen. En siten myöskään osaa tehdä sitä tunnistautumista netissä. Olen etsinyt videota jossa näytetään miten se toimii mutta eipä ole löytynyt.

Valitset asiointipalvelussa (=se sivu mihin olet menossa) kohdan Nordea ja seuraat näytön ohjeita. Tunnistautumispalvelussa on näkyvissä ?-merkki. Sitä painamalla aukeaa ohjepaneeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelaa lautapelejä. Pelkään, että mokaan sääntöjen kanssa ja muut nauravat. Joitakin todella tuttuja pelejä voin pelata, mutta ikinä en edes kavereiden kanssa pelaa jotain uutta peliä. Olin koulukiusattu ja eräs hyvin narstistinen ihminen aiheutti minulle paniikkikohtauksen, kun en suostunut pelaamaan jotain lautapeliä. Se paniikkikohtaus oli aivan järkyttävää.

Mulla vähän sama, eikä siihen edes liity mitään traumaa. Oon vain varma etten ymmärrä pelin logiikkaa sääntöjä ja kaikkien muiden mielestä ne on ihan yksinkertaiset ja selvät :D Noh, lisäksi pelaaminen ei kiinnosta niin paljon että olisin motivoitunut opettelemaan uutta.

Itse en tykkää lautapeleistä, mielestäni tylsempää illanviettoa ei voi olla kuin lautapeli-ilta. Pelaan kuitenkin joskus esim. lasten mieliksi jotain, tai jos puuttuu pari joltain. Joka ikinen kerta kun sanon etten osaa näitä sääntöjä niin pyhästi luvataan ettei se mitään haittaa, että nämä on helpot ja opit ne pelatessa. Sitten kyselen jatkuvasti niin että muilla alkaa mmnennä hermo, ja alkavat halukkumaan, tai nauramaan minulle. Tämä ei varsinaisesti lisää pelihalujani. Yleensä säännöt ovatkin persuksista. Joku kimblekin, ettei saa liikkua 30 vuoroon jos ei saa jotain tiettyä lukua. Täysin joutavaa.

Vierailija
1184/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin perustaa yrityksen, tai siis vain toiminimen, mutta en osaa enkä uskalla. Liian iso taloudellinen riski koska ei ole mitään takeita että saisi tarpeeksi asiakkaita ja menettäisin hyvän ansiosidonnaiseni.

Ihailen (ja kadehdin) ihmisiä jotka ovat rohkeita ja tekevät mitä haluavat, pelko (ja rahan puute) estää meitä elämästä!

Vierailija
1185/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ajaa autoa, vaikka minulla on ajokortti. En vain uskalla.

Vierailija
1186/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

matkustaa junalla jos pitää tehdä vaihto välillä. ajattelen että jos on vaikka 5 minuuttia aikaa vaihtaa en voi mitenkään keretä toiseen junaan kun ensin pitää se oikea raidekin löytää. sitten jos jään junasta joudun hortoilemaan vieraassa paikassa ties kuinka kauan, vaikka seuraavaan päivään.

Edellisen junan kondutööri osaa neuvoa että seuraava juna lähtee raiteelta x. Saavumme raiteelle y ja raide x on junan kulkusuuntaan nähden vasemmalla puolella.

Toisekseen, kun tulet laiturille niin siellä on kondutööri jolta kysyä "mistä lähtee Jyväskylään menevä juna?"

Ja viime kädessä; muilta matkustajilta voi kysyä.

Olen matkustanut paljon junalla, mutta vasta vähän alkaa sitten menin junalla lentoasemalle ekaa kertaa.

Mulla oli vaihto kaukojunasta Tikkurilassa, mutta kaukojuna oli myöhässä ja lipun osoittama paikallisjuna oli mennyt jo. Kysyin sitten muilta (naispuolisilta;oli helpompi lähestyä) milloin menee seuraava juna ja pitääkö ostaa uus lippu. Sain erinomaista apua 😊

Näihin junanvaihtopulmiin/ kiireeseen auttaa se, että nykyisin löytyy netistä niin asemien-kuin raidekartat. Ainakin viime aikoina ne ovat olleet ajan tasalla. Eli reaaliaikainen tieto esim. Tikkurilan asemalta, että mikä juna lähtee miltäkin raiteelta. Ja kun opettelee aseman reitit etukäteen kartasta, tietää ninne mennä, missä on hissi/ wc jne.

Helpottaa stressiä ja kiirettä.

Vierailija
1187/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tampata mattoja pihalla kaikkien nähden.

Tämä. Mutta mun kohdalla se johtuu siitä, että en tiedä mihin aikaan mattoja saa tampata. Kerran yritin joskus illalla seitsemän ja kahdeksan välillä, ja mulle huudettiin että ei saa "näin myöhään" tampata. En ymmärrä tamppausetikettiä.

Pyydä taloyhtiön järjestyssäännöt isännöitsijältä tai joltain taloyhtiön hallituksen jäseneltä.

Vierailija
1188/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää syödä yksin ravintolassa. Varmaan joku trauma kouluajoilta, kun hylkiönä joutui istumaan yksin ruokalassa. Tuntuu,kuin ympärilläni olisi joku aura, joka suorastaan kirkuu että olen yksin. Tekisi mieli muuttua näkymättömäksi, mutta olen kuin joku musta likatahra keskellä puhdasta vaatetta.

Vierailija
1189/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhua ihmisille jos ei ole ihan pakko, sillä pelkään, että sanon vahingossa jotain loukkaavaa ja minulle suututaan siksi. Ennen olin todella puhelias, mutta en aina ajatellut ensin, että mitä sanon ja siksi tahtomattani loukkasin ihmisiä. Parempi olla hiljaa kuin että suututan ihmisiä.

Vierailija
1190/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laula enkä tanssi. Enkä myöskään juokse, hiihdä tai luistele. Pelkään niitä sisäänajettavia autonpesutunneleita, joten pesetän auton kauppakeskuksen palvelussa.

Vierailija
1191/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junilla matkustaminen Suomessa on joskus niin sekavaa. Suurissa kaupungeissa paljon helpompaa! Monesti on kaikki ruudut pimeänä ja kuuluttaja mutisee hiljaa seuraavana Toijala. Säälin kielitaidottomia turisteja.

Vierailija
1192/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välitän yöpymistä esim. kaveriporukan kanssa samassa huoneessa koska pelkään pieraisevani unissani... Niin noloa!! Samoin jos yövyn ekaa kertaa jonkun miehen kanssa niin sama juttu. Pieruneuroosi....

Vierailija
1193/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pelkään että tapan jonkun.

Vierailija
1194/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelin pitkään syömistä julkisesti. Itselläni on paha tapa ajatella jatkuvasti, että ihmiset tuijottavat ja arvostelevat jokaista liikettäni. Onko mitään kauheampaa kuin syödä valmissalaattia huoneessa, jossa on muita ihmisiä ja rouskuttaa niitä saatanan krutonkeja niin, että kaikki "varmasti" kuulevat.

Ärsyttää, kun pitää itse tehdä elämästään vaikeaa...

Vierailija
1195/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudella. En ole suudellut sitten vuoden 2003.

Tämä on surullista. Mikään ei ole niin ihanaa ja eroottista kuin suutelu. Toivottavasti vielä rohkaistut ja saat vielä nauttia suutelusta.

Vierailija
1196/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajo pelottaa. Tiedostan koko ajan, että joku voisi hypätä puskasta auton eteen, enkä välttämättä ehtisi pysäyttää tai kääntyä toiseen suuntaan turvallisesti. Se vauhti ja ennakoimattomat tilanteet siis pelottaa. En edes pidä itseäni erityisen huonona kuskina. 

Lisäksi pelkään lääkäreitä, erityisesti hammaslääkäreitä. Ei varmaan tarvitse selittää edes. Hassua siltä kannalta, että myös sairaudet ja loukkaantumiset pelottavat kovasti. 

Vierailija
1197/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajoin Helsingissä ajokortin 18 vuotiaana. Sen jälkeen olen ajanut 2 kertaa heti kortin saatuani. Siitä on nyt yli 30 vuotta ja en enää edes osais käynnistää autoa. Saati sitten tankata🙈

En kyllä ole autoa tarvinnutkaan, julkinen liikenne on hyvä ja kattava mun tarpeisiin. Tuli vaan hankittua kallis henkkari:)

Vierailija
1198/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy uimahalleissa tai saunailloissa muiden kanssa. En varsinaisesti kyllä pelkää vaan minulla on kynsisieni. Kunpa ei olisi. Pirullinen vaiva. Mutta enpä ole levittämässä ja muille tartuttamassa!

... Jos pääsen eroon sienestä, en muiden kanssa peseydy kyllä edelleenkään: pelko uudelleen tarttumisesta olisi kyllä silloin kova.

Vierailija
1199/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Pelkään että tapan jonkun.

Saattaisin ehkä uskaltaa ajaa mutta kun mies ei uskaltaisi olla kyydissä. Ehdotin kyllä että voisi juosta perässä.

Vierailija
1200/1890 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään sheivaus. Olen saanut alakertaani kunnon vekin ja aivan hirveän kutinan sängestä häpyhuuliani vasten etten enää halua edes yrittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi